Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Απαιτήσεις λογισμικού help desk

Το λογισμικό help desk μπορεί γενικά να ταξινομηθεί σε διαφορετικούς τύπους με βάση: τη μέθοδο ανάπτυξης, το μέγεθος του κοινού-στόχου και τη διαθεσιμότητα πηγαίου κώδικα. Υπάρχουν 5 τύποι: διαδικτυακό help desk, help desk βασιζόμενο σε cloud, help desk εσωτερικής εγκατάστασης, help desk επιχειρήσεων και help desk ανοιχτού κώδικα. Κάθε τύπος λύσης προσφέρει ένα συγκεκριμένο σύνολο χαρακτηριστικών και έχει ορισμένα οφέλη, αλλά και μειονεκτήματα.

Τύποι λογισμικού help desk

Διαδικτυακό help desk

Το διαδικτυακό λογισμικό help desk μπορεί να αναφέρεται ως βασιζόμενο σε cloud ή λογισμικό ως υπηρεσία (SaaS). Φιλοξενείται στον διακομιστή του προμηθευτή. Μετά από αυτό, οι επιχειρήσεις μπορούν να νοικιάσουν το εργαλείο για πρόσβαση και χρήση, στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού (τον ιστότοπο του προμηθευτή) ή μια τοπικά εγκατεστημένη εφαρμογή για υπολογιστές/κινητές συσκευές. Οι πελάτες εγγράφονται στην υπηρεσία με μηνιαία ή ετήσια χρέωση. Συνήθως περιλαμβάνει συνεχή τεχνική υποστήριξη, συντήρηση και αναβάθμιση του συστήματος, καθώς και δημιουργία αντιγράφων ασφάλειας δεδομένων.

Τα διαδικτυακά λογισμικά help desk απαιτούν σύνδεση στο ίντερνετ ανά πάσα στιγμή. Διαφορετικά, δεν θα μπορείτε να δείτε και να ενημερώσετε εισιτήρια. Πολλές μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν αυτόν τον τύπο λογισμικού help desk. Αυτό οφείλεται σε έλλειψη εσωτερικής ομάδας πληροφορικής, στην ευκολία εγκατάστασης και στις ευέλικτες επιλογές πληρωμής. Πολλοί προμηθευτές, ωστόσο, μπορούν να αυξήσουν τις προσφορές τους με δυνατότητες σε επίπεδο επιχειρήσεων, ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των μεγάλων επιχειρήσεων.

Help desk βασιζόμενο σε cloud

απαιτήσεις-λογισμικού-help-desk

Τα λογισμικά help desk που βασίζονται σε cloud είναι παρόμοια με λύσεις που βασίζονται στο διαδίκτυο, όσον αφορά τη λειτουργία και την αποθήκευση δεδομένων σε απομακρυσμένους διακομιστές. Ωστόσο, ενώ τα διαδικτυακά συστήματα έκδοσης εισιτηρίων εκτελούνται μόνο στους διακομιστές του προμηθευτή, τα βασιζόμενα σε cloud λογισμικά μπορούν να φιλοξενηθούν σε πολλαπλούς διακομιστές ρεπλίκες, οι οποίοι εκτελούνται από τρίτους παρόχους.

Σε αντίθεση με τις εφαρμογές που βασίζονται στο διαδίκτυο, τα λογισμικά help desk που βασίζονται σε cloud χρησιμοποιούν τη σύνδεση στο διαδίκτυο κυρίως για τη μεταφόρτωση και λήψη δεδομένων. Επιπλέον, οι χρήστες έχουν πρόσβαση στα δεδομένα ακόμα και όταν είναι εκτός σύνδεσης. Συνήθως προσφέρουν δυνατότητες επέκτασης και εξαιρετική ευελιξία. Έτσι, μπορείτε να τα εφαρμόσετε με χαμηλό κόστος, με λίγη ή καθόλου τεχνογνωσία πληροφορικής.

Help desk εσωτερικής εγκατάστασης

Το λογισμικό help desk εσωτερικής εγκατάστασης είναι επίσης γνωστό ως αυτο-φιλοξενούμενο help desk. Πρόκειται για ένα αποκλειστικό λογισμικό με άδεια χρήσης που φιλοξενείται τοπικά στον διακομιστή του πελάτη. Με λύσεις εσωτερικής εγκατάστασης οι εταιρείες κατέχουν το λογισμικό help desk και, επομένως, έχουν πλήρη έλεγχο της ασφάλειας των δεδομένων και του απορρήτου των πληροφοριών. Το εργαλείο απαιτεί μια εφάπαξ πληρωμή για την αγορά μιας άδειας, ωστόσο οι αναβαθμίσεις λογισμικού ενδέχεται να απαιτούν επιπλέον χρέωση.

Αυτός ο τύπος λογισμικού help desk συνήθως συνεπάγεται μεγάλη επένδυση και χρησιμοποιείται κυρίως από οργανισμούς σε επίπεδο επιχείρησης με εσωτερικές ομάδες πληροφορικής. Επομένως, μπορούν να διαχειριστούν την εγκατάσταση, τη συντήρηση και τις ενημερώσεις. Οι εταιρείες μπορούν εύκολα να προσαρμόσουν και να ενσωματώσουν το λογισμικό help desk εσωτερικής εγκατάστασης με άλλα επιχειρηματικά συστήματα.

Help desk επιχειρήσεων

Τα λογισμικά help desk επιχειρήσεων έχουν την πιο περίπλοκη δομή από όλους τους τύπους  συστημάτων έκδοσης εισιτηρίων help desk. Αυτές είναι λύσεις πλούσιες σε δυνατότητες που μπορεί να περιλαμβάνουν μια σειρά από πολύπλοκες ενότητες. Για παράδειγμα, διαχείριση εργαλείων πληροφορικής, διαχείριση λογαριασμού, εκπλήρωση αιτήματος υπηρεσίας και διαχείριση έρευνας.

Εκτός από την παροχή ισχυρών δυνατοτήτων υποστήριξης πελατών, τα συστήματα help desk επιχειρήσεων μπορούν να βελτιώσουν τη συνολική αποδοτικότητα ενός οργανισμού παρέχοντας εξαιρετικά προσαρμόσιμα εργαλεία για την υποστήριξη δια-τμηματικών επικοινωνιών εντός του οργανισμού. Επομένως, είναι η καλύτερη επιλογή για μεγάλους, συνήθως παγκόσμιας κλίμακας, οργανισμούς. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι χρειάζονται υποστήριξη και για τα δύο, εσωτερικές ομάδες και εξωτερικούς πελάτες.

Λογισμικό help desk ανοιχτού κώδικα

Σε αντίθεση με τις αδειοδοτημένες λύσεις, τα λογισμικά help desk ανοιχτού κώδικα παρέχουν στις εταιρείες πλήρη πρόσβαση στον πηγαίο κώδικα του λογισμικού. Έτσι, το εργαλείο μπορεί να τροποποιηθεί και να βελτιωθεί πέρα ​​από το επίπεδο βασικής ενσωμάτωσης και της προσθήκης plugin. Επιτρέπει στις εταιρείες να προσαρμόσουν πλήρως το σύστημα, ώστε να ανταποκρίνεται στις συγκεκριμένες επιχειρηματικές τους ανάγκες.

Τα λογισμικά help desk ανοιχτού κώδικα παρέχονται δωρεάν. Ωστόσο, οι πωλητές προσφέρουν συνήθως επί πληρωμή δυνατότητες και υπηρεσίες, για παράδειγμα, την εγκατάσταση του λογισμικού, την ενσωμάτωση, την εκπαίδευση, την ειδική υποστήριξη κ.λπ. Αυτός ο τύπος IT help desk προτιμάται κυρίως από οργανισμούς που διαθέτουν εσωτερικές ομάδες πληροφορικής με δυνατότητες προγραμματισμού.

Πώς να επιλέξετε το κατάλληλο λογισμικό – Απαιτήσεις help desk

Ποιοι είναι οι κύριοι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την επιλογή ενός παρόχου συστήματος help desk για την επιχείρησή σας; Οι πολλές επιλογές που διατίθενται στην αγορά ενδέχεται να περιπλέξουν τη διαδικασία λήψης αποφάσεων για την επιλογή της σωστής λύσης, που θα ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του οργανισμού σας. Μπορείτε να ορίσετε τις απαιτήσεις του λογισμικού help desk απαντώντας στα ακόλουθα βασικά ερωτήματα:

Τύπος help desk

Ποιος τύπος συστήματος help desk είναι ο καλύτερος για τον τύπο και το μέγεθος της επιχείρησής σας;

Λίστα χαρακτηριστικών

Αναζητάτε ένα εργαλείο με ένα βασικό σύνολο δυνατοτήτων ή προηγμένες λειτουργίες; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά που «θα πρέπει να διαθέτει» ή «θα ήταν καλό να διαθέτει»;

https://www.youtube.com/watch?v=UFcJo3fZ0uo&t=534s

Ανάπτυξη

Επιτρέπεται από τον νόμο ο οργανισμός σας να χρησιμοποιεί λογισμικό που βασίζεται σε cloud; Μπορείτε να φιλοξενήσετε την εσωτερική εφαρμογή;

Ευκολία χρήσης

Πόσο εύκολα μπορεί να χρησιμοποιηθεί το εργαλείο; Μπορεί να το χρησιμοποιήσει οποιοσδήποτε χωρίς τεχνικές δεξιότητες;

Επιλογές ενσωμάτωσης

Μπορεί το λογισμικό να ενσωματωθεί εύκολα με άλλα επιχειρηματικά εργαλεία (CRM) που χρησιμοποιείτε αυτήν τη στιγμή;

Ασφάλεια

Παρέχει το εργαλείο λειτουργίες ασφαλείας όπως κρυπτογράφηση δεδομένων και δικαιώματα πρόσβασης για την προστασία των πληροφοριών της εταιρείας και των πελατών;

Δυνατότητα επέκτασης:

Διαθέτει το λογισμικό δυνατότητες επέκτασης για μελλοντική ανάπτυξη της επιχείρησης; Μπορείτε να προσθέσετε περισσότερες δυνατότητες, ενότητες, περισσότερους αντιπροσώπους και να χειριστείτε περισσότερα εισιτήρια μακροπρόθεσμα;

Δυνατότητες πολλαπλών γλωσσών

Υποστηρίζει το εργαλείο πολλές γλώσσες (σε περίπτωση που η επιχείρησή σας λειτουργεί σε παγκόσμια κλίμακα);

Τιμολόγηση

Το αρχικό κόστος ή το κόστος της περιοδικής υπηρεσίας ταιριάζει στον προϋπολογισμό της εταιρείας σας;

Υποστήριξη πελατών

Παρέχει ο πωλητής γρήγορη, ικανή και αξιόπιστη υποστήριξη πελατών σε περίπτωση προβλημάτων;

Σύνοψη

Μόλις καταλήξετε στους πιθανούς προμηθευτές που πληρούν τις απαιτήσεις σας σε λογισμικό help desk, μπορείτε να εγγραφείτε στη δοκιμαστική έκδοση και να ελέγξετε κάθε λύση του λογισμικού help desk στην πράξη.

Οι περισσότεροι από τους παρόχους λογισμικού help desk IT προσφέρουν δωρεάν δοκιμές με όλες τις διαθέσιμες δυνατότητες. Καθώς η ομάδα υποστήριξης πελατών θα το χρησιμοποιεί καθημερινά, το εργαλείο θα πρέπει, στο μέτρο του δυνατού, να μην προκαλεί δυσκολίες, να φιλικό προς το χρήστη και εύκολο στην πλοήγηση.

Ο έλεγχος του λογισμικού προτού λάβετε μια τελική απόφαση αγοράς είναι καίριας σημασίας για να διασφαλίσετε ότι έχετε επιλέξει μια αποτελεσματική λύση για τη ροή εργασιών υποστήριξης πελατών και ότι θα έχετε αποκτήσει ό,τι καλύτερο για την επένδυσή σας.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε τα πάντα στην ακαδημία μας μέσα από το LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo