Δυσκολεύεστε με την παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικού κέντρου λόγω υπερβολικού αριθμού ερωτήσεων πελατών;
Λοιπόν, σίγουρα πρέπει να προσέχετε γιατί μπορεί να ζημιώνει την επιχείρησή σας.
Γνωρίζατε ότι σχεδόν το 60% των πελατών αφήνουν εταιρείες για μια ανταγωνιστική εταιρεία λόγω κακής εξυπηρέτησης πελατών;
Ωστόσο, αυτό δεν χρειάζεται να συμβαίνει. Σήμερα, έχουμε την τεχνολογία και τα εργαλεία για την αυτοματοποίηση επαναλαμβανόμενων καθημερινών διαδικασιών, όπως λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου, κ.λπ.
Τι είναι ο αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου;
Ο αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνει λειτουργίες/δυνατότητες που επιτρέπουν στην εταιρεία σας να χειρίζεται τις κλήσεις αποτελεσματικά και αποδοτικά, αυτοματοποιώντας επαναλαμβανόμενες καθημερινές διαδικασίες. Υπάρχουν πολλές δυνατότητες που μπορούν να θεωρηθούν αυτοματοποίηση τηλεφωνικών κέντρων. Περιλαμβάνουν συστήματα αυτόματης κλήσης, δρομολόγηση κλήσεων – αποτροπή περιττών μεταφορών μέσω δρομολόγησης του πελάτη στο κατάλληλο τμήμα υποστήριξης αμέσως – IVR, κ.λπ. Οι αυτόματες τηλεφωνικές κλήσεις συμβάλλουν στη μείωση του χρόνου αναμονής και της απογοήτευσης που τελικά αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών.
Τι αντίκτυπο έχει ο αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου στην επιχείρησή σας;
- Αυξημένη ικανοποίηση πελατών
- Βελτιωμένη ροή εργασίας αντιπροσώπου
- Βελτιωμένη εμπειρία πελάτη
- Μειωμένο κόστος εξυπηρέτησης πελατών
- Αυξημένα έσοδα
Πώς μπορείτε να αυτοματοποιήσετε επαναλαμβανόμενες διαδικασίες στο τηλεφωνικό σας κέντρο;
Ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω δυνατότητες λογισμικού του κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent, οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να αυτοματοποιήσετε τις καθημερινές εργασίες του τηλεφωνικού κέντρου.
Ποιες δυνατότητες προσφέρει το LiveAgent για αυτοματισμό τηλεφωνικού κέντρου;
ΔΦΑ
Η διαδραστική φωνητική απόκριση ή ΔΦΑ είναι ένα σύστημα που αλληλεπιδρά με τους καλούντες και με βάση την απάντηση του καλούντος, ανταποκρίνεται με τις κατάλληλες ενέργειες/ πληροφορίες. Είναι βασικό στοιχείο των αυτόματων κλήσεων. Η δημιουργία ενός δενδρικού μενού IVR μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών και να βελτιώσει τη ροή εργασίας του αντιπροσώπου, καθώς η κλήση δρομολογείται αυτόματα στο κατάλληλο τμήμα.
Αυτόματη επανάκληση
Οι μεγάλοι χρόνοι αναμονής μπορούν να προκαλέσουν μεγάλη απογοήτευση πελατών. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες είναι επιρρεπείς στο να επιλέξουν έναν ανταγωνιστή έναντι της επιχείρησής σας. Η λειτουργία αυτόματης επανάκλησης επιτρέπει στους πελάτες να ζητούν επανάκληση όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών ή στη γραμμή αναμονής /ο χρόνος είναι πολύ μεγάλος. Αυτή η απλή λειτουργία αυτόματης τηλεφωνικής κλήσης μπορεί να αποτρέψει την κακή εμπειρία πελατών και να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας σχεδόν αμέσως.
Δρομολόγηση κλήσεων
Η δρομολόγηση κλήσεων είναι μια άλλη λειτουργία αυτοματισμού, η οποία εξοικονομεί χρόνο στους αντιπροσώπους και τους πελάτες σας. Επιτρέπει στους πελάτες να επιλέξουν ένα τμήμα που προτιμούν μέσω IVR. Έτσι, εάν αναζητήσουν το τμήμα πωλήσεων, θα οδηγηθούν αυτόματα σε έναν αρμόδιο αντιπρόσωπο.
CRM
Το LiveAgent σάς επιτρέπει να ενσωματώσετε ένα CRM ή διαχείριση σχέσεων πελατών, για να διατηρείτε όλα τα δεδομένα πελατών σε ένα μέρος. Είναι μια εξαιρετική προσθήκη στα τηλεφωνικά κέντρα αφού μπορείτε να δείτε αυτόματα τα δεδομένα πελατών στις καρτέλες. Δεν χρειάζεται να κάνετε εναλλαγή μεταξύ πλατφορμών για να αναζητήσετε πληροφορίες πελατών. Η ενσωμάτωση CRM αυτοματοποιεί τη διαδικασία και εξοικονομεί χρόνο και ενέργεια στους υπαλλήλους σας.
Κανόνες χρόνου
Οι κανόνες χρόνου είναι μια αρκετά ευέλικτη λειτουργία μέσα στο LiveAgent. Σας επιτρέπει να αυτοματοποιείτε συγκεκριμένες διαδικασίες/ενέργειες που ενεργοποιούνται σε μια συγκεκριμένη στιγμή.
Αυτές τις μέρες, είναι σημαντικό να ακολουθείτε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες για πολλούς λόγους, όπως σχόλια ή σκοπούς πωλήσεων/μάρκετινγκ. Ωστόσο, οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών λαμβάνουν ένα σημαντικό αριθμό ερωτήσεων πελατών καθημερινά. Οι κανόνες χρόνου και ο αυτοματισμός κλήσεων σάς δίνουν τη δυνατότητα να στείλετε, για παράδειγμα, ένα επακόλουθο email/μήνυμα μάρκετινγκ σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή χωρίς να εμπλέκεται κανένας αντιπρόσωπος.
Ενσωμάτωση CloudTalk
Η αποστολή του LiveAgent είναι να συνδυάσει όλες τις απαραίτητες πλατφόρμες σε μια διεπαφή για βελτιωμένη ροή εργασιών και εξαιρετική εμπειρία πελάτη. Ως αποτέλεσμα, το LiveAgent προσφέρει μια αξιοπρεπή ποσότητα ενσωματώσεων, όπως εργαλεία συνεργασίας, εργαλεία διαχείρισης χρέωσης, εργαλεία τηλεφώνου και πολλά άλλα. Για παράδειγμα, η ενοποίηση του CloudTalk σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη ροή εργασιών τηλεφωνικού κέντρου με αυτόματη κλήση αριθμών. Αυτή η δυνατότητα αυτοματισμού τηλεφωνικού κέντρου είναι επωφελής για τις ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ, καθώς πραγματοποιούν πολλές εξερχόμενες κλήσεις καθημερινά.
Αυτόματη διανομή καρτελών
Η αυτόματη διανομή καρτελών είναι μια λειτουργία αυτοματισμού ροής εργασιών στο LiveAgent, η οποία σας δίνει τη δυνατότητα να διανέμετε τα ερωτήματα των πελατών με βάση τις προτιμήσεις σας. Η λειτουργία σάς επιτρέπει να ορίσετε το προτιμώμενο βέλτιστο φορτίο καρτελών για αντιπροσώπους. Επομένως, υπάρχουν λιγότερα λάθη, παρεξηγήσεις και απογοήτευση.
Η συμβουλή μας: Η υπερβολική αυτοματοποίηση μπορεί να είναι αντιπαραγωγική. Έτσι, αυτοματοποιήστε μόνο τις εργασίες που συμβαδίζουν με τους επιχειρηματικούς σας στόχους.
Δεν γνωρίζετε το LiveAgent;
Το LiveAgent είναι λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που σας δίνει τη δυνατότητα να παρέχετε μια εξαιρετική πολυκαναλική εμπειρία στους πελάτες σας. Το λογισμικό προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο, σύστημα καρτελών, πύλη πελατών, ζωντανή συνομιλία, βάση γνώσεων, φόρουμ και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ως αποτέλεσμα, οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να χειριστούν όλα τα εισερχόμενα ερωτήματα πελατών από μία διεπαφή.
Ποιες άλλες επωφελείς δυνατότητες προσφέρει το LiveAgent;
Το LiveAgent προσφέρει περισσότερες από 180 λειτουργίες, οι οποίες περιλαμβάνουν επίσης αυτοματισμό τηλεφωνικού κέντρου. Εάν θέλετε να έχετε μια γρήγορη επισκόπηση, ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω άρθρα.
Λειτουργίες καρτελών
Λειτουργίες πύλης πελατών
Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων
Λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης ασφαλείας
Λειτουργίες πολύγλωσσης υποστήριξης
Λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας
Λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου
Λειτουργία gamification
Ready to improve your call center?
LiveAgent is a feature-rich help desk software that tracks customer requests, automates, and creates reports. Try it out for free with our 30-day free trial and save time, costs, and energy with automation.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ο αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου;
Ο αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνει λειτουργίες/δυνατότητες που επιτρέπουν στην εταιρεία σας να χειρίζεται τις κλήσεις αποτελεσματικά και αποδοτικά, αυτοματοποιώντας επαναλαμβανόμενες καθημερινές διαδικασίες. Για παράδειγμα, η δρομολόγηση κλήσεων αποτρέπει τις περιττές μεταφορές δρομολογώντας τον πελάτη αμέσως στο κατάλληλο τμήμα υποστήριξης.
Τι αντίκτυπο μπορεί να έχει η αυτοματοποίηση τηλεφωνικών κέντρων στην επιχείρησή σας;
Η αυτοματοποίηση τηλεφωνικών κέντρων μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών σας, να βελτιώσει τη ροή εργασίας του αντιπροσώπου και να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών.
Ποιες λειτουργίες LiveAgent προσφέρουν αυτοματισμό τηλεφωνικού κέντρου;
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες αυτοματισμού τηλεφωνικών κέντρων, όπως ΔΦΑ, Αυτόματη επανάκληση, Δρομολόγηση κλήσεων, Αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών και άλλα.