Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Ακαδημία
  • Αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου

Αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου

Δυσκολεύεστε με την παροχή ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών τηλεφωνικού κέντρου λόγω υπερβολικού αριθμού ερωτήσεων πελατών;

Λοιπόν, σίγουρα πρέπει να προσέχετε γιατί μπορεί να ζημιώνει την επιχείρησή σας.

Γνωρίζατε ότι σχεδόν το 60% των πελατών αφήνουν εταιρείες για μια ανταγωνιστική εταιρεία λόγω κακής εξυπηρέτησης πελατών;

Ωστόσο, αυτό δεν χρειάζεται να συμβαίνει. Σήμερα, έχουμε την τεχνολογία και τα εργαλεία για την αυτοματοποίηση των επαναλαμβανόμενων καθημερινών διαδικασιών, όπως λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου κ.λπ.

Τι είναι ο αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου;

Ο αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνει δυνατότητες/λειτουργίες που επιτρέπουν στην εταιρεία σας να χειρίζεται κλήσεις αποτελεσματικά και αποδοτικά, αυτοματοποιώντας επαναλαμβανόμενες καθημερινές διαδικασίες. Για παράδειγμα, η δρομολόγηση κλήσεων αποτρέπει τις περιττές μεταφορές κατευθύνοντας τον πελάτη στο κατάλληλο τμήμα υποστήριξης άμεσα. Ως εκ τούτου, υπάρχει λιγότερος χρόνος αναμονής και απογοήτευση, γεγονός που τελικά αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών.

Τι αντίκτυπο έχει ο αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου στην επιχείρησή σας;

  • Αυξημένη ικανοποίηση πελατών
  • Βελτιωμένη ροή εργασίας αντιπροσώπου
  • Βελτιωμένη εμπειρία πελατών
  • Μειωμένο κόστος εξυπηρέτησης πελατών
  • Αυξημένα έσοδα

Πώς μπορείτε να αυτοματοποιήσετε επαναλαμβανόμενες διαδικασίες στο τηλεφωνικό σας κέντρο;

Ρίξτε μια ματιά στις παρακάτω δυνατότητες λογισμικού του κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent, οι οποίες μπορούν να σας βοηθήσουν να αυτοματοποιήσετε τις καθημερινές εργασίες του τηλεφωνικού κέντρου.

Ποιες δυνατότητες προσφέρει το LiveAgent για αυτοματισμό τηλεφωνικού κέντρου;

ΔΦΑ

Η διαδραστική φωνητική απόκριση ή ΔΦΑ είναι ένα σύστημα που αλληλεπιδρά με τους καλούντες και βάσει της απάντησης του καλούντος, ανταποκρίνεται με την κατάλληλη ενέργεια/πληροφορίες. Η δημιουργία ενός δενδρικού μενού ΔΦΑ μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών και να βελτιώσει τη ροή εργασίας των αντιπροσώπων, καθώς η κλήση δρομολογείται αυτόματα στο κατάλληλο τμήμα

Αυτόματη επανάκληση

Οι μεγάλοι χρόνοι αναμονής μπορούν να προκαλέσουν μεγάλη απογοήτευση των πελατών. Ως εκ τούτου, οι πελάτες είναι επιρρεπείς στην επιλογή ενός ανταγωνιστή έναντι της επιχείρησής σας. Η δυνατότητα αυτόματης επανάκλησης επιτρέπει στους πελάτες να ζητούν επανάκληση όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών ή η γραμμή/χρόνος αναμονής είναι πολύ μεγάλη. Αυτή η απλή δυνατότητα αυτοματισμού τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να αποτρέψει την κακή εμπειρία των πελατών και να βελτιώσει την εξυπηρέτηση πελατών σας σχεδόν αμέσως.

Δρομολόγηση κλήσεων

Η δρομολόγηση κλήσεων είναι μια άλλη λειτουργία αυτοματοποίησης, η οποία εξοικονομεί χρόνο στους αντιπροσώπους και τους πελάτες σας. Επιτρέπει στους πελάτες να επιλέξουν ένα προτιμώμενο τμήμα μέσω ΔΦΑ. Έτσι, εάν αναζητήσουν το τμήμα πωλήσεων, θα κατευθυνθούν αυτόματα σε έναν αρμόδιο αντιπρόσωπο.

CRM 

Το LiveAgent σάς επιτρέπει να ενσωματώσετε ένα CRM ή διαχείριση σχέσεων πελατών, ώστε να διατηρείτε όλα τα δεδομένα πελατών σε ένα μέρος. Είναι μια εξαιρετική προσθήκη στα τηλεφωνικά κέντρα, καθώς μπορείτε να βλέπετε αυτόματα τα δεδομένα των πελατών στις καρτέλες. Δεν χρειάζεται να κάνετε εναλλαγή μεταξύ πλατφορμών για αναζήτηση πληροφοριών πελατών. Η ενσωμάτωση CRM αυτοματοποιεί τη διαδικασία και εξοικονομεί χρόνο και ενέργεια στους υπαλλήλους σας.

Κανόνες χρόνου

Οι κανόνες χρόνου είναι μια αρκετά ευέλικτη λειτουργία στο LiveAgent. Σας επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε συγκεκριμένες διαδικασίες/ενέργειες που ενεργοποιούνται σε μια συγκεκριμένη στιγμή.

Στις μέρες μας, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τις αλληλεπιδράσεις πελατών για πολλούς λόγους, όπως σχόλια ή πωλήσεις/μάρκετινγκ. Ωστόσο, οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών λαμβάνουν καθημερινά σημαντικό αριθμό ερωτήσεων πελατών. Η δυνατότητα Κανόνων Χρόνου σας δίνει τη δυνατότητα να στείλετε, για παράδειγμα, ένα email/μήνυμα μάρκετινγκ σε μια συγκεκριμένη ώρα χωρίς να εμπλέξετε κάποιον αντιπρόσωπο.

Ενσωμάτωση CloudTalk

Η αποστολή του LiveAgent είναι να συνδυάσει όλες τις απαραίτητες πλατφόρμες σε μία διεπαφή για βελτιωμένη ροή εργασίας και μια εξαιρετική εμπειρία πελατών. Ως εκ τούτου, το LiveAgent προσφέρει μια αξιοπρεπή ποσότητα ενσωματώσεων, όπως εργαλεία συνεργασίας, εργαλεία διαχείρισης χρεώσεων, εργαλεία τηλεφώνου και άλλα. Για παράδειγμα, η ενσωμάτωση CloudTalk σάς δίνει τη δυνατότητα να βελτιώσετε τη ροή εργασίας του τηλεφωνικού κέντρου πληκτρολογώντας αυτόματα αριθμούς. Αυτή η δυνατότητα αυτοματισμού τηλεφωνικού κέντρου είναι επωφελής για τις ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ, καθώς πραγματοποιούν καθημερινά πολλές εξερχόμενες κλήσεις.

Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, ανατρέξτε στο αναλυτικό άρθρο ενσωμάτωσης του CloudTalk για περισσότερες πληροφορίες.

Αυτόματη διανομή καρτελών

Η αυτοματοποιημένη διανομή καρτελών είναι μια δυνατότητα αυτοματοποίησης ροής εργασίας στο LiveAgent, που σας επιτρέπει να διανέμετε ερωτήσεις πελατών βάσει των προτιμήσεών σας. Η δυνατότητα σάς επιτρέπει να ορίσετε το προτιμώμενο βέλτιστο φορτίο καρτελών για αντιπροσώπους. Επομένως, υπάρχουν λιγότερα λάθη, παρεξηγήσεις και απογοήτευση.

Η συμβουλή μας: Η υπερβολική αυτοματοποίηση μπορεί να είναι αντιπαραγωγική. Έτσι, αυτοματοποιήστε μόνο τις εργασίες που συμβαδίζουν με τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Δεν γνωρίζετε το LiveAgent;

Το LiveAgent  είναι ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που σας επιτρέπει να παρέχετε μια εξαιρετική πολυκαναλική εμπειρία στους πελάτες σας. Το λογισμικό προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο, σύστημα έκδοσης καρτελών, πύλη πελατών, ζωντανή συνομιλία, γνωσιακή βάση, φόρουμ και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ως εκ τούτου, οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας μπορούν να χειριστούν όλες τις εισερχόμενες ερωτήσεις πελατών από μία διεπαφή.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Ποιες άλλες επωφελείς δυνατότητες προσφέρει το LiveAgent;

Το LiveAgent προσφέρει περισσότερες από 180 δυνατότητες, οι οποίες περιλαμβάνουν επίσης αυτοματισμό τηλεφωνικού κέντρου. Εάν θέλετε να δείτε μια γρήγορη επισκόπηση, ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω άρθρα.

Ready to improve your call center?

LiveAgent is a feature-rich help desk software that tracks customer requests, automates, and creates reports. Try it out for free with our 14-day free trial and save time, costs, and energy with automation.

14-DAY FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι ο αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ο αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου περιλαμβάνει δυνατότητες/λειτουργίες που επιτρέπουν στην εταιρεία σας να χειρίζεται κλήσεις αποτελεσματικά και αποδοτικά, αυτοματοποιώντας επαναλαμβανόμενες καθημερινές διαδικασίες. Για παράδειγμα, η δρομολόγηση κλήσεων αποτρέπει τις περιττές μεταφορές κατευθύνοντας τον πελάτη στο κατάλληλο τμήμα υποστήριξης άμεσα. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι αντίκτυπο μπορεί να έχει ο αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου στην επιχείρησή σας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ο αυτοματισμός τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών σας, να βελτιώσει τη ροή εργασίας των αντιπροσώπων και να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες δυνατότητες του LiveAgent προσφέρουν αυτοματισμό τηλεφωνικού κέντρου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες αυτοματισμού τηλεφωνικού κέντρου, όπως ΔΦΑ, Αυτόματη επανάκληση, δρομολόγηση κλήσεων, αυτόματη διανομή καρτελών και άλλα.” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo