• Ακαδημία
  • Πώς να Δημιουργήσετε Πίνακα Σχολίων και Προτάσεων

Πώς να Δημιουργήσετε Πίνακα Σχολίων και Προτάσεων

Χρησιμοποιώντας τον πίνακα σχολίων και προτάσεων πελατών, οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν προϊόντα που επικεντρώνονται στον πελάτη που τους εξυπηρετούν καλύτερα και επιλύουν τα προβλήματά τους. Αυτό με τη σειρά του αυξάνει τη διατήρηση και την αφοσίωση των πελατών, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία κοινωνικής απόδειξης, η οποία μπορεί να δημιουργήσει περισσότερους νέους πελάτες.

Είναι κυριολεκτικά ωφέλιμο για όλους. Αλλά πώς δημιουργείτε χρήσιμα σχόλια πελατών; Μέσω πίνακα σχολίων και προτάσεων. Ας ρίξουμε μια ματιά στον τρόπο δημιουργίας ενός.

Γιατί δεν λειτουργούν οι πιο δημοφιλείς τρόποι συλλογής σχολίων;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις παράγουν περισσότερα σχόλια πελατών, αλλά οι περισσότεροι από αυτούς είναι πολύ αναποτελεσματικοί.

Για παράδειγμα, πάρτε το μάρκετινγκ μέσω email. Μέσω email, μια επιχείρηση θα μπορούσε να επικοινωνήσει με υπάρχοντες πελάτες και να τους ζητήσει να απαντήσουν σε μερικές ερωτήσεις σχετικά με την εταιρεία και τα προϊόντα της. Αλλά πόσοι πελάτες έχουν πραγματικά το χρόνο – ή την ενέργεια και την επιθυμία – να το κάνουν αυτό; Χωρίς κίνητρα, πολύ λίγοι.

Είναι το ίδιο με τις φόρμες σχολίων στον ιστότοπό σας. Παρόλο που αυτές οι φόρμες έχουν σίγουρα τη δυνατότητα να δημιουργήσουν πιο χρήσιμα σχόλια πελατών, συχνά μπορούν να θεωρηθούν ως απόσπαση της προσοχής για τους πελάτες που θέλουν να κάνουν μια αγορά.

Ορισμένες επιχειρήσεις ακολουθούν επίσης το δρόμο της πραγματικής κλήσης των πελατών τους. Αυτή η μέθοδος, ωστόσο, είναι εντατική από την πλευρά σας. Παρόλο που ορισμένοι πελάτες θα εκτιμήσουν σίγουρα μια αλληλεπίδραση 1: 1 όπως αυτή, ίσως διαπιστώσετε ότι σας αποσπά την προσοχή από τις βασικές πτυχές της επιχείρησής σας στις οποίες πρέπει να εργαστείτε. Επομένως, μπορεί να είναι καλή ιδέα να εργαστείτε στην οργανική σας προσέγγιση με τη βοήθεια του ιχνηλάτη SEO. Μπορεί να αποδώσει μακροπρόθεσμα.

Ομοίως, όσον αφορά την παρακολούθηση των κοινωνικών καναλιών σας. Αν και αυτός μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρακολουθείτε τις συνομιλίες σχετικά με την εταιρεία σας και να ανακαλύπτετε τι πραγματικά πιστεύουν οι άνθρωποι γι ‘αυτό, είναι επίσης εξαιρετικά χρονοβόρο από την πλευρά σας. Πράγματι, η κοινωνική ακρόαση απαιτεί δεσμευμένους πόρους για την παρακολούθηση και την ανταπόκριση στα σχόλια.

Όχι μόνο αυτό, αλλά όταν εφαρμόζετε πολλές στρατηγικές για σχόλια πελατών, χάνετε πολύ χρόνο.

Τα οφέλη ενός Πίνακα Σχολίων και Προτάσεων

Παρουσιάζοντας το πλαίσιο σχολίων και προτάσεων, έναν εξυπνότερο τρόπο δημιουργίας πιο χρήσιμων σχολίων πελατών. Λιγότερο απαιτητικό τόσο για εσάς όσο και για τους πελάτες σας, ένα πλαίσιο σχολίων και προτάσεων είναι ένα διασκεδαστικό, διαδραστικό και εξαιρετικά εμπλεκόμενο φόρουμ που σας δίνει τη δυνατότητα να μάθετε περισσότερα για το τι αρέσει και το τι δεν αρέσει στους πελάτες σας για την εταιρεία και τα προϊόντα σας.

Προσθέτοντας ένα κουμπί σχολίων στον ιστότοπό σας, οι πελάτες θα μπορούν να σας αφήνουν σχόλια και να υποβάλλουν προτάσεις. Μπορούν επίσης να ψηφίσουν για τα υπάρχοντα με το πάτημα ενός κουμπιού που σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να εμπλακούν μεταξύ τους. Σε αντίθεση με μια έρευνα όπου κανείς δεν ξέρει τι λένε οι άλλοι.

Κάθε φορά που ένας πελάτης υποβάλλει σχόλια, ενημερώνεστε μέσω νέας καρτέλας. Στη συνέχεια, εναπόκειται σε εσάς να αποφασίσετε αν θα απαντήσετε ή όχι.

Συλλέγοντας όλα τα σχόλιά σας σε ένα μέρος όπως αυτό, απλοποιείτε την όλη διαδικασία. Δεν χρειάζεται να εφαρμόσετε διάφορες στρατηγικές ανατροφοδότησης – από έρευνες έως τηλεφωνικές κλήσεις έως κοινωνική ακρόαση – που σημαίνει ότι εξοικονομείτε τεράστιο χρόνο. Έτσι, είστε σε θέση να αναπτύξετε την επιχείρησή σας πιο γρήγορα. Το μόνο που χρειάζεστε είναι σχόλια και ένα πλαίσιο προτάσεων.

Και το καλύτερο είναι ότι μπορείτε να κάνετε τα σχόλια και τις προτάσεις σας να αντικατοπτρίζουν την εταιρεία σας προσαρμόζοντας τα κουμπιά. Μπορείτε ακόμη και να ανεβάσετε τη δική σας εικόνα ή να γράψετε τον δικό σας κώδικα HTML.

Ακολουθούν ορισμένες δυνατότητες:

Συγκεντρωτικά εισερχόμενα

Όλες οι καρτέλες σας συλλέγονται σε ένα μέρος σε μια πιο έξυπνη έκδοση των εισερχομένων email σας.

Καρτέλες

Μία μεμονωμένη καρτέλα περιέχει κάθε μήνυμα για ένα συγκεκριμένο περιστατικό που αναφέρεται από έναν πελάτη. Αυτό καθιστά πολύ πιο εύκολο τον εντοπισμό και την επίλυση προβλημάτων από ποτέ.

Αυτόματη διανομή καρτελών

Αποφασίστε ποιος θα διαχειριστεί ποιες καρτέλες και πόσες καρτέλες μπορεί να χειριστεί κάθε αντιπρόσωπος. Εάν ένας αντιπρόσωπος χρειάζεται ένα μικρό διάλλειμα, μπορείτε να του το δώσετε. Εάν πρέπει να αλλάξετε την ιδιοκτησία μιας καρτέλας, μπορείτε εύκολα να το κάνετε και αυτό.

Παρακολούθηση χρόνου

Μάθετε περισσότερα σχετικά με το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την επίλυση του μέσου προβλήματος με μια λειτουργία παρακολούθησης χρόνου.

Ετικέτες

Με τα προβλήματα έρχονται και τα θέματα υποστήριξης. Χρησιμοποιήστε ετικέτες για να διαφοροποιήσετε σημαντικούς πελάτες.

Ετικέτες-LiveAgent

Μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτήν τη δυνατότητα στον πίνακα LiveAgent – Σχόλια και προτάσεις.

Συμπέρασμα

Ξέρετε πόσο σημαντικά είναι τα σχόλια για την επιτυχία της εταιρείας σας. Εγκαθιστώντας και ρυθμίζοντας έναν πίνακα σχολίων και προτάσεων, μπορείτε να μεταφέρετε την επιχείρησή σας στο επόμενο επίπεδο πολύ πιο γρήγορα από ό, τι πριν. Μάθετε για τους πελάτες σας, μάθετε ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματά τους – και, στη συνέχεια, επιλύστε τα.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται. Δοκιμάστε όλα όσα μαθαίνετε στην ακαδημία μας μέσα στο LiveAgent.

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

Frequently asked questions

Γιατί η επιχείρησή σας πρέπει να έχει πίνακα σχολίων και προτάσεων;

Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν πελατοκεντρικά προϊόντα που εξυπηρετούν καλύτερα και λύνουν τα προβλήματά τους χρησιμοποιώντας πίνακες σχολίων και προτάσεων πελατών. Σε αντάλλαγμα, αυξάνεται η διατήρηση και η αφοσίωση των πελατών, γεγονός που δημιουργεί κοινωνική απόδειξη και οδηγεί σε νέους πελάτες.

Είναι αποτελεσματικά τα σχόλια πελατών μέσω email;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις δημιουργούν αυτή τη στιγμή σχόλια πελατών, αλλά οι περισσότεροι από αυτούς είναι υπερβολικά αναποτελεσματικοί. Για παράδειγμα, σχόλια μέσω email. Μια επιχείρηση θα μπορούσε να απευθυνθεί σε υπάρχοντες πελάτες και να τους ζητήσει να απαντήσουν σε μερικές ερωτήσεις σχετικά με την επωνυμία και τα προϊόντα τους. Αλλά πόσοι πελάτες έχουν το χρόνο –ή την ενέργεια και την επιθυμία– να το κάνουν; Χωρίς κίνητρα, πολύ λίγοι.

Ποιο είναι το όφελος από την προσθήκη ενός κουμπιού σχολίων στον ιστότοπό σας;

Προσθέτοντας ένα κουμπί σχολίων στον ιστότοπό σας, οι πελάτες θα μπορούν να σας υποβάλουν σχόλια και να κάνουν προτάσεις. Μπορούν επίσης να ψηφίσουν για τα υπάρχοντα με το πάτημα ενός κουμπιού, πράγμα που σημαίνει ότι οι πελάτες μπορούν να αλληλεπιδράσουν μεταξύ τους.

Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo