Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Ακαδημία
  • Δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης

Δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης

Μια κοινή πρόκληση που αντιμετωπίζουν σήμερα οι επιχειρήσεις είναι η διαχείριση επικοινωνιών και αλληλεπιδράσεων με πελάτες, καθώς και η βελτίωση της εσωτερικής επικοινωνίας μεταξύ τμημάτων και εντός συγκεκριμένων ομάδων.

Υπάρχει μια ταχεία ανάπτυξη νέων τεχνολογιών. Τα πρότυπα τεκμηρίωσης έχουν γίνει αναπόσπαστο στοιχείο κάθε υγιούς οργανισμού. Πρέπει να ακολουθήσει ολόκληρη η εταιρεία, τις ίδιες διαδικασίες, να λειτουργούν με τους ίδιους όρους και να διατηρούν όλους τους ζωτικούς πόρους σε ένα κεντρικό μέρος. Αυτοί οι πόροι πρέπει να είναι διαθέσιμοι για όλες τις εξουσιοδοτημένες οντότητες.

Για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να ξεπεράσουν αυτήν τη σημαντική πρόκληση, γεννήθηκε η έννοια των γνωσιακών βάσεων. Αυτή η λύση λειτουργεί ως πηγή αξιόπιστων πληροφοριών για έναν οργανισμό και τους πελάτες του. Μπορείτε να διαχειριστείτε ή να τεκμηριώσετε οποιαδήποτε διαδικασία από τη Γνωσιακή Βάση. Για παράδειγμα, οτιδήποτε, από τις απαιτήσεις προϊόντος έως τα πρακτικά της σύσκεψης.

Οι πελάτες συχνά θέλουν να βρουν απαντήσεις στα προβλήματά τους ανεξάρτητα. Προτιμούν να χρησιμοποιούν τη βοήθεια αντιπροσώπων τεχνικής υποστήριξης ως έσχατη λύση. Δεδομένου αυτού, είναι απαραίτητο να παρέχουμε στους ανθρώπους αυτούς τους πόρους για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Στην πραγματικότητα, το 53% των ενηλίκων που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο είναι πιθανό να εγκαταλείψουν μια ηλεκτρονική παραγγελία, αν δεν μπορούν να βρουν μια γρήγορη απάντηση στην ερώτησή τους ανεξάρτητα (Forrester).

Γι ‘αυτό τον λόγο μια γνωσιακή βάση, είτε είναι επί πληρωμή είτε ένα δωρεάν σύστημα γνωσιακών βάσεων, είναι ένα θεμελιώδες στοιχείο κάθε οργανισμού που θέλει να παρέχει την καλύτερη δυνατή εμπειρία πελατών. Θα πρέπει να δοθεί ακόμη υψηλότερη προτεραιότητα για επιχειρήσεις που βρίσκονται σε στάδιο επιταχυνόμενης ανάπτυξης. Η ενσωμάτωση ενός εργαλείου ελεύθερης γνώσης μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο, στην εμπειρία των πελατών, στην ικανοποίηση των πελατών και, κατά συνέπεια, στα κέρδη της εταιρείας.

Γνωσιακή βάση – Τι είναι;

Η γνωσιακή βάση είναι ένας ειδικός τύπος βάσης δεδομένων που επιτρέπει την επαρκή διαχείριση των πληροφοριών εντός μιας εταιρείας. Το λογισμικό γνωσιακής βάσης επιτρέπει στις εταιρείες να: συλλέγουν, οργανώνουν και ανακτούν δεδομένα που σχετίζονται με έναν οργανισμό και τις διαδικασίες του με ψηφιοποιημένο τρόπο.

Η γνωσιακή βάση είναι μια κεντρική αποθήκη πληροφοριών, η οποία εξαρτάται από τη λύση που χρησιμοποιείται για την ενσωμάτωση της, προσφέρει διαφορετικές λειτουργίες τόσο για τη συλλογή των πληροφοριών όσο και για τη διάδοσή τους μεταξύ των χρηστών της.

Σε γενικές γραμμές, μια γνωσιακή βάση, ανεξάρτητα από το εάν δημιουργείται χρησιμοποιώντας δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης ή λύση επί πληρωμή, είναι ένας δυναμικός πόρος και όχι ένα στατικό σύνολο πληροφοριών. Μπορεί να επεξεργαστεί εσωτερικά από διαχειριστές ή αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, εξωτερικά από πελάτες, χρήστες ή μέλη της κοινότητας που συμμετέχουν σε συζητήσεις για φόρουμ πελατών.

Σήμερα, οι πελάτες ασχολούνται όλο και περισσότερο με την ενεργητική επικοινωνία με εταιρείες. Σύμφωνα με το Forrester, το 81% των ενηλίκων που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο έχουν χρησιμοποιήσει, γνωσιακές βάσεις και σελίδες συχνών ερωτήσεων για την εύρεση απαντήσεων στις ερωτήσεις τους.

δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης - LiveAgent

Ένα δωρεάν εργαλείο γνωσιακής βάσης λειτουργεί ως πηγή πληροφοριών σχετικά με διαφορετικές πτυχές ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή υπηρεσίας. Όπως λύσεις σε διάφορα τεχνικά προβλήματα, σφάλματα που αναφέρθηκαν από εργαλεία, εγχειρίδια, προχωρημένους οδηγούς, συμβουλές, περιγραφές ενημερώσεων συστήματος κ.λπ. Χάρη σε αυτό, οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν προϊόντα/υπηρεσίες πιο αποτελεσματικά. Δεν χρειάζεται να βασίζεστε σε τεχνική υποστήριξη ή αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών.

Πώς λειτουργεί το λογισμικό Γνωσιακής Βάσης;

Το λογισμικό της γνωσιακής βάσης έχει να κάνει με την κοινή χρήση και την αποθήκευση της συσσωρευμένης συλλογικής εμπειρίας και γνώσης. Στοχεύει επίσης στην παρουσίαση και περιγραφή όλων των τεχνικών, διαδικασιών και λειτουργιών που χρησιμοποιούνται στον οργανισμό.

Η γνωσιακή βάση βοηθάει στην παροχή γρήγορων λύσεων σε κοινά προβλήματα στους πελάτες και τους χρήστες. Μέσω ενός ευκολονόητου προγράμματος επεξεργασίας WYSIWYG, αυτή η λύση βοηθά στη σύλληψη, οργάνωση και δημοσίευση πολλών πληροφοριών, καθιστώντας το διαθέσιμο σε χρήστες, ομάδες και πελάτες.

Ένα κορυφαίο δωρεάν σύστημα γνωσιακής βάσης θα παρέχει στις εταιρείες ένα σύνολο εργαλείων. Οι εταιρείες μπορούν στη συνέχεια να δημιουργήσουν τη δική τους εσωτερική πύλη και να την προσαρμόσουν με βάση όλες τις ανάγκες των ενδιαφερομένων. Τέτοιες λύσεις απλοποιούν πολλές εργασίες, όπως τη δημιουργία αποθετηρίων γνώσεων, κατηγοριών και άρθρων, τη διασφάλιση της διατήρησης γνώσεων και την αύξηση της παραγωγικότητας της ομάδας. Εγγυούνται επίσης την ασφάλεια των άρθρων. Αυτό είναι χάρη στη διαμορφώσιμη εξουσιοδότηση σύμφωνα με ομάδες χρηστών, λειτουργίες και τμήματα, μεταξύ άλλων.

Σε όλες τις αξιόπιστες λύσεις, άρθρα μπορούν να δημιουργηθούν από άλλα στοιχεία. Όπως ροή εργασίας, διαχείριση συμβάντων και διαχείριση προβλημάτων.

Ο μηχανισμός αναζήτησης είναι αξιόπιστος και επιτρέπει στους χρήστες να βρουν απαντήσεις που υπάρχουν στη γνωσιακή βάση αμέσως. Αυτό εξοικονομεί πολύ χρόνο. Διαφορετικά, οι αντιπρόσωποι υπηρεσιών θα πρέπει να ξοδέψουν χρόνο για να απαντήσουν σε απλές ερωτήσεις. Οπότε, τους δίνονται περισσότερες ευκαιρίες για να βοηθήσουν τους πελάτες με πολύπλοκα προβλήματα.

https://www.youtube.com/watch?v=hrCeVuzfock

Λειτουργίες που πρέπει να διαθέτει κάθε δωρεάν κορυφαίο λογισμικό γνωσιακών βάσεων

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, υπάρχουν δεκάδες συστήματα γνωσιακής βάσης στην αγορά. Ωστόσο, όπως συμβαίνει με όλα, υπάρχουν μερικές αξιόπιστες λύσεις και υπάρχουν μερικές που δεν θα ικανοποιήσουν τις προσδοκίες σας. Πώς μπορείτε να τις ξεχωρίσετε;

Όταν επιλέγετε ένα λογισμικό γνωσιακής βάσης, ακόμα κι αν είναι ένα δωρεάν εργαλείο γνωσιακής βάσης, βεβαιωθείτε ότι σας επιτρέπει να εκτελέσετε τις ακόλουθες ενέργειες:

  • Δημιουργήστε και οργανώστε άρθρα που παρέχουν αποτελεσματικές απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις.
  • Υποστηρίζει τη δημιουργία ενός άρθρου σε διαφορετικές γλώσσες και παρουσιάζει το περιεχόμενο σύμφωνα με τις προτιμήσεις των χρηστών.
  • Εύκολη διαδικασία ρύθμισης.
  • Κοινοποιεί γνώσεις σε διαφορετικές πύλες αυτοεξυπηρέτησης προσαρμοσμένες για κάθε προφίλ χρήστη, εάν απαιτείται.
  • Διαχειρίζεται ξεχωριστά άρθρα σε μια γνωσιακή βάση σύμφωνα με θέματα, τμήματα, προϊόντα και ετικέτες.
  • Παρέχει το δικό του πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου όπως το πρόγραμμα επεξεργασίας WYSIWYG του LiveAgent. Έτσι, επιτρέπεται η μορφοποίηση άρθρων σύμφωνα με τα συγκεκριμένα πρότυπα ενός οργανισμού.
Συνημμένο σε άρθρα - Επεξεργασία άρθρου

  • Επιτρέπει τη δημιουργία εξατομικευμένης γνωσιακής βάσης σύμφωνα με τις συγκεκριμένες οδηγίες κάθε εταιρείας.
  • Διατηρεί το περιεχόμενο ενημερωμένο και σχετικό μέσω μιας διαδικασίας ελέγχου άρθρου με στάδιο έγκρισης.
  • Διαχειρίζεται την ασφάλεια των άρθρων προσφέροντας έλεγχο της προβολής, της επεξεργασίας ή της εξαίρεσής τους.
  • Ενσωματώνεται με άλλες λύσεις που παρέχονται από την ίδια εταιρεία, όπως για παράδειγμα το LiveAgent.
  • Σας επιτρέπει να δημιουργήσετε και να διαχειριστείτε τα Wikis, καθώς και τις σελίδες που βρίσκονται μέσα σε αυτά, χρησιμοποιώντας ετικέτες.
  • Παρέχει ειδοποιήσεις εντός εφαρμογής.
  • Επιτρέπει την αποστολή προσκλήσεων στα μέλη της ομάδας μέσω email.
  • Προσφέρει τη δυνατότητα εκχώρησης διαφορετικών ρόλων και αδειών στους υπαλλήλους.
  • Επιτρέπει στους χρήστες να διεξάγουν συζητήσεις χρησιμοποιώντας σχόλια.
  • Επιτρέπει στους χρήστες και τους πελάτες να γράφουν τις δικές τους καταχωρήσεις για να αλληλοβοηθούνται.
  • Παρέχει επαναχρησιμοποιήσιμα πρότυπα σελίδας.
  • Διαθέτει μια αποτελεσματική μηχανή αναζήτησης γνωσιακής βάσης.

Πλεονεκτήματα της χρήσης ενός δωρεάν εργαλείου γνωσιακής βάσης

Ένα καλά χρησιμοποιημένο και καλά ανεπτυγμένο δωρεάν σύστημα γνωσιακής βάσης μπορεί: να βελτιώσει σημαντικά την απόδοση των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών και να επηρεάζει θετικά τα επίπεδα ικανοποίησης των πελατών.

Τα οφέλη από την ενσωμάτωση μιας γνωσιακής βάσης μπορούν να χωριστούν σε δύο ομάδες. Συγκεκριμένα επιχειρηματικά οφέλη και οφέλη πελατών, τα οποία αναφέρονται παρακάτω.

Οφέλη πελατών:

  • Ο χρόνος επίλυσης είναι πολύ πιο γρήγορος.
  • Υποστήριξη και βοήθεια διαθέσιμη 24/7.
  • Οι χρήστες μπορούν να βρουν μόνοι τους απαντήσεις στις ερωτήσεις τους.
  • Η λύση ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών.

Επιχειρηματικά οφέλη:

  • Βοήθεια εκτός σύνδεσης μπορεί να παρέχεται με σχετικά χαμηλό κόστος.
  • Μπορείτε να προσφέρετε αξιόπιστη εξυπηρέτηση και φροντίδα πελατών.
  • Υποστηρίζεται εσωτερική γνώση – κοινή χρήση εντός της εταιρείας.

Ας συζητήσουμε τα έξι πλεονεκτήματα της εφαρμογής δωρεάν λογισμικού γνωσιακής βάσης (ή μιας επί πληρωμή.)

1. Παροχή πληροφοριών ακριβείας για την επίλυση προβλημάτων πελατών

Μια καλά σχεδιασμένη και σωστά συντηρημένη γνωσιακή βάση αυξάνει τα επίπεδα απόδοσης και μειώνει το χρόνο που αφιερώνεται αναζητώντας λύσεις σε ερωτήματα πελατών. Με τη βελτιστοποίηση, όλα μπορούν να βρεθούν σε λίγα δευτερόλεπτα. Οι πελάτες σας θα μπορούν επίσης να αναζητούν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους χρησιμοποιώντας συγκεκριμένες κατηγορίες ή φίλτρα. Αυτό θα επιταχύνει την επίλυση των προβλημάτων τους και θα βελτιώσει την αντίληψη των υπηρεσιών σας.

2. Βοηθώντας τους πελάτες βήμα προς βήμα με αποτελεσματικό και απλοποιημένο τρόπο

Η απλότητα διευκολύνει τους πελάτες και τους αντιπροσώπους υπηρεσιών να βρουν τις σωστές λύσεις σε κοινά ή επαναλαμβανόμενα ζητήματα. Κάποιος μπορεί να θελήσει να δημιουργήσει μια ευρεία κατηγορία περιεχομένου αυτοεξυπηρέτησης, αλλά αυτό είναι συνήθως λάθος. Περιγράφοντας σύνθετες πτυχές σε ένα άρθρο της γνωσιακής βάσης ή προσθέτοντας ετικέτες σε διάφορες καταχωρήσεις με τις ίδιες ετικέτες, καθίσταται δύσκολο και συγκεχυμένο για όλους τους χρήστες να επιλύσουν γρήγορα τα προβλήματά τους.

Η χρήση ενός σταθερού και κατανοητού στυλ γραφής σε ένα δωρεάν εργαλείο γνωσιακής βάσης είναι πολύ χρήσιμη για:

  • Καθοδήγηση του πελάτη βήμα προς βήμα.
  • Αποφυγή της χρήσης τεχνικής ορολογίας.
  • Να κάνετε τον πελάτη σας να αισθάνεται συνδεδεμένος με την εταιρεία ή το προϊόν σας.

3. Συνεχής συλλογή των σχολίων των πελατών

Ένας αποτελεσματικός τρόπος βελτίωσης του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας είναι να συλλέγετε καθημερινά σχόλια πελατών και να ενεργείτε βάσει των ευρημάτων σας. Για να το κάνετε αυτό, πρέπει να αξιοποιήσετε μια βάση δεδομένων που δημιουργήθηκε με βάση: ζωτικές πληροφορίες που μοιράζονται αυτοί οι χρήστες. Αλλά πώς λαμβάνετε τα σχόλια των πελατών;

Δεν είναι πυρηνική επιστήμη. Η απάντηση έγκειται στο να ρωτάτε απλώς τους πελάτες σας τι πιστεύουν. Αυτή είναι μια διορατική μέθοδος που μπορείτε να εφαρμόσετε μέσω:

  • Παρακολούθηση καταχωρήσεων που δημοσιεύονται στην πύλη πελατών (η οποία αποτελεί μέρος οποιασδήποτε αξιόπιστης γνωσιακής βάσης)
  • Ερωτήσεις και απαντήσεις (Συχνές ερωτήσεις)
  • Διαδικτυακές έρευνες μέσω email ή ζωντανής συνομιλίας.

Τα μηνύματα έρευνας πρέπει να αποστέλλονται με μια ενδιαφέρουσα και εντυπωσιακή γραμμή θέματος που συλλαμβάνει και κρατά την προσοχή του αναγνώστη. Έτσι, αυξάνεται η δυνατότητα λήψης σχολίων.

Και τότε, τα κλειδιά για την επιτυχία είναι:
  • Αξιοποίηση των πληροφοριών που έχουν συλλεχθεί.
  • Προσαρμογή της γνωσιακής βάσης για εξασφάλιση ικανοποίησης πελατών

4. Εστίαση στις προτεραιότητες των πελατών

Οι λειτουργίες υποστήριξης πρέπει να αποτελούν μέρος μιας στρατηγικής που επιδιώκει την αποτελεσματική διαχείριση και υποστήριξη σχέσεων πελατών.

Επιτρέποντας τη χρήση προγνωστικών αναλυτικών εργαλείων, είναι δυνατόν να:
  • Αναλύσετε τις τάσεις στα ερωτήματα πελατών.
  • Προβλέψετε τι θέλουν και χρειάζονται οι χρήστες.
  • Παρέχετε πρακτικές υπηρεσίες και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο.

5. Μια στρατηγική τεχνογνωσίας για την παροχή συνεπών απαντήσεων από μια καλά αναπτυγμένη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών

Μια γνωσιακή βάση πρέπει να χρησιμοποιεί στρατηγική, να είναι λεπτομερής και να περιλαμβάνει απλοποιημένο περιεχόμενο, ώστε οι πελάτες να μπορούν να βρουν αυτό που χρειάζονται εύκολα.

Συνιστάται να αποφεύγετε την εισαγωγή μεγάλου όγκου πληροφοριών στη βάση δεδομένων, καθώς πρόκειται για χάσιμο χρόνου. Η κοινοποίηση σχετικών δεδομένων μπορεί να βελτιώσει τα επίπεδα απόδοσης της υπηρεσίας τεχνικής υποστήριξης, αντί να αποσπάσει την προσοχή των αναγνωστών. Εάν το περιεχόμενο αυτοεξυπηρέτησης είναι καλά ταξινομημένο, είναι πολύ πιο εύκολο για οποιονδήποτε χρήστη να έχει πρόσβαση. Επιπλέον, συμβάλλει στην αντίληψη της εταιρείας σας ως εξαιρετικού παρόχου υπηρεσιών.

Ένα αξιόπιστο δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης θα σας επιτρέψει να εκτελέσετε μια ανάλυση για να προσδιορίσετε τις τρέχουσες τάσεις. Επομένως, παρακολουθήστε τι αναζητούν οι πελάτες πιο συχνά. Με αυτήν τη δυνατότητα, μπορείτε να ενημερώσετε τις παρεχόμενες πληροφορίες και να βελτιστοποιήσετε τα αποτελέσματα. Έτσι, μπορείτε να παρέχετε στους πελάτες τις λύσεις που αναζητούν. Η χρησιμοποίηση αυτής της στρατηγικής αποφέρει οφέλη που μεταφράζονται σε αυξημένη αποδοτικότητα και παρέχουν με επιτυχία εξαιρετική και συνεπή εξυπηρέτηση πελατών.

Δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης: Βέλτιστες πρακτικές

Η δημιουργία μιας γνωσιακής βάσης, ακόμη και όταν χρησιμοποιείτε ένα δωρεάν σύστημα γνωσιακής βάσης, είναι συνήθως μια πολύ απλή δουλειά. Ωστόσο, ειδικά όταν ξεκινάτε, μπορεί να χρειαστείτε μερικές συμβουλές για να ξεκινήσετε. Ακολουθούν μερικές από τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε για να δημιουργήσετε ένα προηγμένο σύστημα γνωσιακής βάσης.

Διατηρήστε την απλή

Στην ιδανική περίπτωση, μια γνωσιακή βάση πρέπει να δημιουργηθεί μέσω της τεχνογνωσίας μιας ομάδας καλά εκπαιδευμένων αντιπροσώπων εξυπηρέτησης. Ωστόσο, πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι δεν είναι όλοι επαγγελματίες όσοι θα έχουν πρόσβαση και θα χρησιμοποιούν αυτήν τη βάση δεδομένων αυτοεξυπηρέτησης. Έτσι, βεβαιωθείτε ότι η ορολογία είναι καλά καθορισμένη χρησιμοποιώντας σαφή και απλή γλώσσα.

Προτεραιότητα στις πληροφορίες

Θα ήταν υπέροχο αν μπορούσατε να συσσωρεύσετε όλες τις γνώσεις εντός του οργανισμού σας σε μία γνωσιακή βάση. Ωστόσο, θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας τον όγκο των δεδομένων που θα πρέπει να διαχειρίζονται. Η δημιουργία μιας τόσο μεγάλης βάσης συχνά δεν είναι δυνατή. Γι ‘αυτό είναι σκόπιμο να δοθεί προτεραιότητα στις αποθηκευμένες πληροφορίες βάσει των πιο κοινών ερωτημάτων χρήστη. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να ξεκινήσετε να δημιουργείτε μια γνωσιακή βάση με μόνο τις πιο χρήσιμες πληροφορίες.

Παρέχετε στην ομάδα σας τα σωστά εργαλεία

Τα χαρακτηριστικά μιας γνωσιακής βάσης μπορεί να διαφέρουν από τη μία εταιρεία στην άλλη. Μια άτακτη συσσώρευση πληροφοριών μπορεί μερικές φορές να δημιουργήσει σύγχυση. Για να διατηρείτε όλες τις πληροφορίες οργανωμένες και ενημερωμένες, θα πρέπει να δημιουργήσετε και να αυτοματοποιήσετε τη γνωσιακή βάση σας χρησιμοποιώντας ειδικό λογισμικό που προσφέρει αξιόπιστες δυνατότητες. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να συγκεντρώνετε εύκολα και να απλοποιείτε την πρόσβαση στη γνώση εντός του οργανισμού σας.

Πώς να επιλέξετε το καλύτερο δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης

Θα πρέπει να λάβετε υπόψη τους ακόλουθους παράγοντες για να βρείτε το καλύτερο δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης για την εταιρεία σας:

  • Πόσα ερωτήματα πελατών λαμβάνει καθημερινά η εταιρεία σας;
  • Κάνουν οι πελάτες επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις;
  • Πώς αναφέρονται περίπλοκα ζητήματα από πελάτες/χρήστες;
  • Θα μπορούσατε να αναθέσετε σε έναν ή δύο υπαλλήλους τη διαχείριση του περιεχομένου της γνωσιακής βάσης;
  • Έχετε ήδη κάποια άρθρα που μοιάζουν με τη γνωσιακή βάση;

Με βάση τις απαντήσεις σας, πραγματοποιήστε έρευνα αγοράς κάνοντας απλώς αναζήτηση στο Google. Η άλλη επιλογή περιλαμβάνει συμβουλευτικούς ιστότοπους αναθεώρησης λογισμικού για να βρείτε τις πιο κατάλληλες λύσεις. Το κορυφαίο δωρεάν λογισμικό γνωσιακής βάσης θα προσφέρει λύσεις για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και από όλους τους κλάδους. Επομένως, είναι απλώς θέμα καθορισμού των προτεραιοτήτων σας και καθορισμός προϋπολογισμού. Ακόμα και όταν χρησιμοποιείτε ένα δωρεάν σύστημα γνωσιακής βάσης.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε όλα όσα μαθαίνετε στην ακαδημία μας μέσα στο LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι μία γνωσιακή βάση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η γνωσιακή βάση είναι μια κεντρική αποθήκη πληροφοριών, η οποία εξαρτάται από τη λύση που χρησιμοποιείται για την ενσωμάτωση της, προσφέρει διάφορες λειτουργίες τόσο για τη συλλογή των πληροφοριών όσο και για τη διάδοσή τους μεταξύ των χρηστών της.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι τα οφέλη των πελατών από τη χρήση ενός εργαλείου γνωσιακής βάσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα πλεονεκτήματα των πελατών από τη χρήση μιας γνωσιακής βάσης περιλαμβάνουν γρήγορο χρόνο επίλυσης, υποστήριξη 24/7 και κάλυψη των αναγκών των πελατών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς λειτουργεί το Λογισμικό Γνωσιακής Βάσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το λογισμικό της Γνωσιακής Βάσης έχει να κάνει με την κοινή χρήση και την αποθήκευση της συσσωρευμένης συλλογικής εμπειρίας και γνώσης. Στοχεύει επίσης στην παρουσίαση και περιγραφή όλων των τεχνικών, διαδικασιών και λειτουργιών που χρησιμοποιούνται στον οργανισμό.” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo