Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Ακαδημία
  • Δωρεάν λογισμικό καρτελών υποστήριξης

Δωρεάν λογισμικό καρτελών υποστήριξης

Είστε περίεργοι για τα πλεονεκτήματα ενός δωρεάν λογισμικό καρτελών υποστήριξης; Σας έχουμε τη λύση. Συλλέξαμε όλα τα δεδομένα που θα μπορούσαμε να βρούμε για να σας δώσουμε: πληροφορίες για το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα τέτοιο σύστημα και πώς να επιλέξετε το σωστό για την επιχείρησή σας.

Τι είδους λύση είναι και πώς λειτουργεί;

Εάν μια εταιρεία σκοπεύει να αναπτυχθεί και να επιτύχει, πρέπει να προστατεύσει τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών της από περισπασμούς. Επομένως, εξασφαλίζοντας υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών και ανώτερη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Στο πλαίσιο αυτό: η προσεκτική διαχείριση της επίλυσης προβλημάτων είναι απαραίτητη για να βεβαιωθείτε ότι οι πελάτες είναι ικανοποιημένοι με την υπηρεσία που προσφέρετε. Ωστόσο, το να έχετε μια αποτελεσματική και εργατική ομάδα για να κάνει τη δουλειά δεν είναι αρκετό. Οι απαιτήσεις των πελατών πρέπει να κλιμακωθούν παράλληλα με την αναπτυσσόμενη επιχείρησή σας.

Μια εταιρεία μπορεί να κάνει σημαντικές βελτιώσεις σε τομείς όπως: οργάνωση, παραγωγικότητα, χρόνος απόκρισης καρτελών, πρώτος χρόνος ανάλυσης και ικανοποίηση πελατών. Πως; Υιοθετώντας έννοιες και εργαλεία που διευκολύνουν τη διαχείριση των ερωτήσεων πελατών. Η απλή αντιμετώπιση όλων των αιτημάτων με έναν ad hoc τρόπο, όπως η αξιολόγηση από μερικούς αντιπροσώπους προτού ανατεθεί σε ένα υπεύθυνο άτομο δεν είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να το αντιμετωπίσετε. Με απλά λόγια, είναι απαραίτητο να οργανωθείτε ώστε η εταιρεία σας να είναι βιώσιμη.

Τόσο για τους μεγάλους οργανισμούς όσο και για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, ένα λειτουργικό οικοσύστημα πληροφορικής είναι απαραίτητο για την επιτυχή παροχή υπηρεσιών. Αν και είναι σύνηθες για μια εταιρεία να αντιμετωπίζει πολλούς διαφορετικούς τύπους προκλήσεων, είναι σημαντικό να ανταποκρίνεστε πάντα γρήγορα και αποτελεσματικά. Για να γίνει αυτό, οι επιχειρήσεις έχουν διαθέσιμες λύσεις που επιτρέπουν στους χρήστες να αναφέρουν προβλήματα και να δημιουργούν εύκολα καρτέλες συμβάντων. Επομένως, ταυτόχρονα στοχεύουμε στο να διευκολύνουμε και να κάνουμε την εργασία των αντιπροσώπων υπηρεσιών πιο αποδοτική. Αυτός ο τύπος λύσης ονομάζεται λογισμικό λογισμικό καρτελών υποστήριξης.

Λογισμικό καρτελών – Τι είναι αυτό;

Ένα σύστημα καρτελών είναι απαραίτητο για όλες τις επιχειρήσεις, ειδικά για τα τμήματα εξυπηρέτησης και υποστήριξης πελατών. Αυτά τα τμήματα είναι υπεύθυνα για την υποστήριξη μελών ολόκληρου του οργανισμού τους καθώς και των πελατών τους.

Εάν θέλετε να έχετε μια λύση που επιτρέπει στην ομάδα υποστήριξής σας να παρακολουθεί και να διαχειρίζεται διαφορετικά συμβάντα, μπορεί να χρειαστείτε ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που διαθέτει προηγμένο σύστημα καρτελών.

Η απόκτηση μιας τέτοιας λύσης συνεπάγεται την πραγματοποίηση μιας επένδυσης που, όπως κάθε άλλη, πρέπει να αποφέρει απόδοση. Ωστόσο, εάν δεν είστε έτοιμοι να επενδύσετε, υπάρχει επίσης η δυνατότητα εφαρμογής ενός δωρεάν λογισμικού καρτελών.

Υπάρχουν πολλά υπέροχα δωρεάν εργαλεία καρτελών στην αγορά. Μπορεί να προσφέρουν περιορισμένο αριθμό δυνατοτήτων σε σύγκριση με τις εκδόσεις επί πληρωμή. Ωστόσο, εξακολουθούν να είναι λύσεις που αξίζει να εξεταστούν, ειδικά για εταιρείες με προϋπολογισμό.

Για να σας βοηθήσουμε να αποκτήσετε μια βαθύτερη κατανόηση, θα εξηγήσουμε την έννοια των δωρεάν συστημάτων καρτελών υποστήριξης: πώς λειτουργούν, τα χαρακτηριστικά ενός καλού δωρεάν εργαλείου καρτελών και εάν η εταιρεία σας χρειάζεται μια τέτοια λύση. Διαβάστε περισσότερα για να μάθετε για όλα τα πλεονεκτήματα ενός τέτοιου εργαλείου.

Μια διαφορετική ματιά στο σύστημα καρτελών

Ένα σύστημα καρτελών είναι μια ευρεία λύση που διευκολύνει την επικοινωνία και τις αλληλεπιδράσεις μεταξύ των εταιρειών και των πελατών τους. Όταν ένας πελάτης θέλει να στείλει ένα ερώτημα, μια πρόταση ή να αναφέρει ένα συμβάν σε μια εταιρεία, είναι το λογισμικό καρτελών που δημιουργεί μια ιδιωτική γραμμή επικοινωνίας μεταξύ των δύο μερών, όλα εξ αποστάσεως και διαδικτυακά.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι αυτός ο τύπος λύσης δεν αντιστοιχεί σε εκείνους που ταξινομούνται ως εργαλεία άμεσης απόκρισης. Όπως δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας ή επανάκλησης. Μόλις εκχωρηθεί μία καρτέλα σε μια υπόθεση, όλη η επικοινωνία παρακολούθησης διαχειρίζεται μέσω της ίδιας καρτέλας – σε όλη τη διαδικασία επίλυσης.

Ένα σύστημα καρτελών υποστήριξης πλούσιο σε δυνατότητες επιτρέπει στους πελάτες να αναφέρουν προβλήματα ή να ζητήσουν κάθε είδους βοήθεια που μπορεί να χρειαστούν. Ο ρόλος του συστήματος καρτελών είναι: διαχείριση, οργάνωση και αρχειοθέτηση όλων των αιτημάτων υποστήριξης και των απαντήσεων σε ένα μέρος. Επιπλέον, παρέχει στους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης όλα τα απαραίτητα εργαλεία για να είναι γρήγοροι και υπεύθυνοι.

Ένα αξιόπιστο δωρεάν λογισμικό καρτελών θα πρέπει να επιτρέπει σε διαφορετικές ομάδες σε διάφορα τμήματα ενός οργανισμού να: βλέπουν καρτέλες, ορίζουν προτεραιότητες και να απαντούν σε ερωτήματα μέσω διαφόρων καναλιών υποστήριξης.

Μπορείτε να βρείτε πολλά δωρεάν εργαλεία καρτελών αυτού του τύπου στην αγορά. Ωστόσο, ορισμένα έχουν περισσότερες δυνατότητες από άλλα. Επομένως, όταν επιλέγετε ένα συγκεκριμένο εργαλείο, επιλέξτε αυτό που ταιριάζει στα χαρακτηριστικά, τις απαιτήσεις και τους πόρους της εταιρείας σας.

Το LiveAgent προσφέρει δωρεάν λογισμικό καρτελών ως αναπόσπαστο μέρος της λύσης του κέντρου εξυπηρέτησης.

https://www.youtube.com/watch?v=zyBEt7ScQYk&t

Χαρακτηριστικά ενός δωρεάν συστήματος καρτελών υποστήριξης

Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, υπάρχουν πολλά δωρεάν συστήματα καρτελών στην αγορά. Αλλά δεν προσφέρει κάθε λύση τις ίδιες λειτουργίες.

Ωστόσο, όλο το κατάλληλο δωρεάν λογισμικό καρτελών πρέπει να είναι ικανό να εκτελεί μερικές από τις ακόλουθες λειτουργίες:

  • Παρέχοντας την επιλογή προσαρμογής των κύριων πεδίων και λειτουργιών.
  • Προσφέροντας πολύγλωσσες μεταφράσεις.
  • Διατηρώντας ενημερωμένες τις πληροφορίες και τυχόν τροποποιήσεις.
  • Δημιουργία, απόρριψη και προγραμματισμός εσωτερικών, εξωτερικών, ιδιωτικών ή κατόχων, γενικών και συγκεκριμένων καρτελών.
  • Καθορισμός προσωρινών και μόνιμων κλεισιμάτων.
  • Προτεραιότητα στα συμβάντα, τόσο δημόσια όσο και ιδιωτικά.
  • Αντανακλώντας την ιχνηλασιμότητα των σταδίων της διαδικασίας για τον έλεγχο των χρόνων.
  • Παρουσιάζοντας γραφικά τη διαδρομή των καρτελών.
  • Ανάθεση αρμοδιοτήτων σύμφωνα με προκαθορισμένες κατηγορίες.
  • Εκτέλεση ιδιωτικής τοποθέτησης σημειώσεων.
  • Αποστολή ειδοποιήσεων μέσω μηνυμάτων ή email.
  • Προσφορά ενός ολοκληρωμένου ημερολόγιου.
  • Παροχή συμβατότητας ή ενσωμάτωσης με διαφορετικά λειτουργικά συστήματα, εξοπλισμό και άλλο λογισμικό.
  • Επιτρέποντας την πρόσβαση σε διαφορετικούς χρήστες και διαχείριση δικαιωμάτων ανάλογα με τους ρόλους.
  • Εγγραφή καταχώρησης εγγράφου.
  • Ενεργοποίηση δημιουργίας αναφορών.

Δωρεάν λογισμικό καρτελών υποστήριξης – Πώς λειτουργεί;

Η καθημερινή ζωή των μελών της ομάδας υποστήριξης πελατών μπορεί να είναι αρκετά χαοτική. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι μπορούν να λαμβάνουν ερωτήσεις μέσω διαφορετικών καναλιών ταυτόχρονα. Εάν συμβεί αυτό, οι αντιπρόσωποι πρέπει να αντιμετωπίσουν ταυτόχρονα τεράστιο αριθμό αιτημάτων και αναφορών συμβάντων. Η ιδέα για το λογισμικό καρτελών γεννήθηκε ως απάντηση στην ανεξέλεγκτη εισροή καρτελών. Αυτό ήταν στην ουσία να παρέχει υψηλότερο επίπεδο απόδοσης στο τμήμα υποστήριξης χρηστών. Επιπλέον, χρησιμοποιήθηκε δωρεάν λογισμικό καρτελών για να δώσει τη δυνατότητα στις μικρομεσσαίες/εταιρείες με γνώμονα τον προϋπολογισμό να παρέχουν ανώτερη εξυπηρέτηση πελατών.

Τα κέντρα εξυπηρέτησης του οργανισμού χρησιμοποιούν αυτό το είδος εργαλείου κυρίως με την ελπίδα για καλύτερη παρακολούθηση των προβλημάτων που αναφέρουν οι πελάτες. Ένα σύστημα καρτελών επιτρέπει στις ομάδες υπηρεσιών να αρχειοθετούν και να παρακολουθούν κάθε πρόβλημα, να αξιολογούν την προτεραιότητά τους και το επίπεδο προόδου τους, να αναθέτουν ευθύνη και πολλά άλλα.

Με ένα δωρεάν σύστημα καρτελών, οι οργανισμοί μπορούν να έχουν πρόσβαση και να διαχειρίζονται απεριόριστο αριθμό καρτελών και συμβάντων χρησιμοποιώντας ένα μόνο ταμπλό. Με αυτόν τον τρόπο, όλες οι απαιτήσεις μπορούν να ανατεθούν στον σωστό αντιπρόσωπο εντός της ομάδας, και έτσι μπορούν να διαχειριστούν σχεδόν αμέσως ή σε αποδεκτά σύντομο χρονικό διάστημα.

Γιατί η εταιρεία σας χρειάζεται ένα δωρεάν εργαλείο καρτελών;

Ακόμα κι αν έχετε ήδη ή πρόκειται να ξεκινήσετε μια σχετικά μικρή επιχείρηση, θα παρατηρήσετε γρήγορα ότι οι υπάλληλοί σας μπορεί να χαθούν σε ανταλλαγές email, αναπάντητα μηνύματα και αναπάντητες κλήσεις από πελάτες ή δυνητικούς πελάτες.

Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε γιατί κάθε οργανισμός χρειάζεται ένα σύστημα καρτελών. Και λαμβάνοντας υπόψη ότι υπάρχουν πολλές δωρεάν λύσεις λογισμικού καρτελών, σίγουρα θα βρείτε τουλάχιστον ένα συγκεκριμένο εργαλείο που πληροί τις απαιτήσεις της επιχείρησής σας.

Αποτελεσματική παρακολούθηση καρτελών

Χάρη στην ταχεία ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, οι οργανισμοί μπορούν να προσφέρουν στους χρήστες τους πολυκαναλική υποστήριξη, καθώς και κέντρα επίλυσης προβλημάτων, όπου μπορούν να εκφράσουν τις ανησυχίες τους, να υποβάλουν ερωτήσεις ή να υποβάλουν καταγγελίες. Ωστόσο, εάν μια εταιρεία δεν χρησιμοποιεί τα σωστά εργαλεία, προβλήματα που σχετίζονται με την ιχνηλασιμότητα των ερωτήσεων ενδέχεται να προκύψουν γρήγορα. Με άλλα λόγια, τα αιτήματα των χρηστών μπορεί να καταλήξουν να χαθούν σε έναν ατέρμονα βρόχο χωρίς ταξινόμηση καρτελών. Αυτό οδηγεί σε σημαντικό αριθμό ανεπίλυτων συμβάντων και, κατά συνέπεια, σε δυσαρέσκεια των πελατών.

Από την άλλη πλευρά, με ένα δωρεάν σύστημα καρτελών, οι ομάδες υποστήριξης μπορούν να δημιουργήσουν μια πλήρη βάση δεδομένων για περιστατικά και αλληλεπιδράσεις που τους επιτρέπουν να διαχειρίζονται καλύτερα τα αιτήματα των πελατών. Ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτός ο τύπος εργαλείου είναι η προτεραιότητα των καρτελών. Με αυτόν τον τρόπο, το τμήμα υποστήριξης ή εξυπηρέτησης δεν χρειάζεται να ανησυχεί για την επίλυση κάθε ζητήματος ή αιτήματος ταυτόχρονα, αλλά μπορεί να καθορίσει σε ποια αιτήματα πρέπει να δοθεί προτεραιότητα.

Ταχύτερη ανίχνευση προβλημάτων

Ένα από τα κύρια βοηθητικά προγράμματα που παρέχει το δωρεάν λογισμικό καρτελών υποστήριξης είναι η ταχεία ανίχνευση προβλημάτων. Αυτό είναι δυνατό χάρη στις έξυπνες μετρήσεις και στα συστήματα ταξινόμησης κατηγοριών από τα οποία αποτελείται αυτός ο τύπος λογισμικού. Με αυτά τα εργαλεία στη διάθεσή τους, οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να εντοπίσουν τις αιτίες των επαναλαμβανόμενων συμβάντων και τη συσχέτιση τους με άλλα προβλήματα πιο εύκολα.

Έξυπνη ανάθεση εργασιών

Κάθε καρτέλα πρέπει να εκχωρηθεί σε έναν αντιπρόσωπο για επεξεργασία, αλλά το να το κάνει χειροκίνητα ισοδυναμεί με πραγματική απώλεια ανθρώπινου δυναμικού. Έτσι, σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία έκδοσης καρτελών πρέπει να αυτοματοποιηθεί. Αυτός είναι ένας άλλος λόγος για τον οποίο το δωρεάν λογισμικό καρτελών είναι απαραίτητο εργαλείο, καθώς επιτρέπει επίσης στους αντιπροσώπους σας να καθορίζουν κριτήρια και να δημιουργούν προσαρμοσμένους κανόνες για την απόδοση κάθε καρτέλας στο σωστό μέλος του οργανισμού σας.

Ως εκ τούτου, κάθε μέλος της ομάδας που χρησιμοποιεί το κέντρο εξυπηρέτησης στην καθημερινή του εργασία θα έχει γνώση για το ποιος διαχειρίζεται τι. Κανείς δεν θα σπαταλήσει χρόνο να ασχοληθεί με έρευνες που έχουν ήδη επιλυθεί από άλλους συναδέλφους.

Ομαλότερη εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία

Ένα δωρεάν σύστημα καρτελών βελτιώνει επίσης τη συνεργασία μεταξύ των αντιπροσώπων υποστήριξής σας, επιτρέποντάς τους να επικοινωνούν πιο αποτελεσματικά (όχι μόνο μεταξύ τους αλλά και με πελάτες.) Στην πραγματικότητα, τα περισσότερα εργαλεία αυτού του τύπου επιτρέπουν μια δυνατότητα που αποστέλλει αυτόματα email στους χρήστες όταν μία καρτέλα έχει δημιουργηθεί ή, κάθε φορά που τροποποιείται.

δωρεάν λογισμικό καρτελών - προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας LiveAgent

Ποια είναι τα άλλα πλεονεκτήματα του συστήματος καρτελών;

Λοιπόν, υπάρχουν πολλά περισσότερα πλεονεκτήματα από τη χρήση δωρεάν λογισμικού καρτελών υποστήριξης.

Όπως προκύπτει από το προηγούμενο παράδειγμα, ένα σύστημα καρτελών μπορεί να βελτιώσει ένα κέντρο εξυπηρέτησης, την απόδοση της ομάδας υποστήριξης/εξυπηρέτησης. Μπορούμε όμως να επισημάνουμε και άλλα οφέλη, τα οποία είναι:

  • Αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, καθώς οι κλήσεις μπορούν να απαντηθούν εντός εύλογου και προηγουμένως συμφωνηθέντος χρονικού πλαισίου.
  • Βελτίωση της επικοινωνίας, δεδομένου ότι οι εκχωρήσεις αριθμών καρτελών επιτρέπουν στους χρήστες να παρακολουθούν τη διαδικασία επίλυσης και να κατανοούν την ιεράρχηση στην καθυστέρηση.
  • Η αύξηση της ποιότητας ενίσχυσε την εμπιστοσύνη και αύξησε τα επίπεδα απόδοσης των μελών της ομάδας υποστήριξης/τηλεφωνικού κέντρου, τα οποία είναι σε θέση να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις πιο αποτελεσματικά.
  • Ο αυξημένος έλεγχος απόδοσης, καθώς η εγγραφή των καρτελών και η πρόοδος της ανάλυσής τους, μπορούν να παραμετροποιηθούν και να αναλυθούν σε αναφορές απόδοσης που δημιουργούνται αυτόματα.
  • Καλύτερη γνώση των πελατών, ειδικά εάν το εργαλείο είναι συμβατό και μοιράζεται χαρακτηριστικά με άλλο λογισμικό της εταιρείας, όπως το CRM.
  • Μια πιο εξατομικευμένη προσέγγιση όταν ανταποκρίνεται στους πελάτες, η οποία επηρεάζει θετικά την αφοσίωσή τους.
  • Μια ρύθμιση γνωσιακής βάσης, η οποία επιτρέπει στους χρήστες και τους ειδικούς πληροφορικής να αναλύουν τα πιο συχνά προβλήματα και τον τρόπο με τον οποίο επιλύθηκαν πιο πρόσφατα.
  • Καλύτερη και πιο αποτελεσματική χρήση των πόρων με αποτέλεσμα σημαντική εξοικονόμηση χρόνου και χρήματος, ανοίγοντας τη δυνατότητα να χρησιμοποιηθούν σε άλλα έργα προς όφελος άλλων τμημάτων ή ακόμη και ολόκληρης της εταιρείας.
  • Βελτιώσεις στην εικόνα και τη φήμη της εταιρείας, ως αποτέλεσμα της ικανότητας παροχής επαρκούς και ακριβούς εξυπηρέτησης πελατών.
  • Βελτιστοποιημένη διαχείριση διεργασιών μέσω αυτοματισμού.
  • Μειωμένη συσσώρευση συμβάντων.
  • Αύξηση του εισοδήματος, λόγω της καλύτερης διαχείρισης, της προσοχής στη λεπτομέρεια και της ικανοποίησης των πελατών.

Είναι ένα δωρεάν σύστημα καρτελών καλή επιλογή;

Πριν επιλέξετε οποιοδήποτε εργαλείο διαχείρισης καρτελών ή ακόμη και δωρεάν λογισμικό καρτελών, είναι απαραίτητο να λάβετε υπόψη ορισμένους παράγοντες. Ας απαριθμήσουμε μερικούς από αυτούς.

  • Τον αριθμό των πελατών που αναφέρουν περιστατικά, στέλνουν ερωτήματα ή ζητούν βοήθεια.
  • Το επίπεδο ασφάλειας και ο αντίστοιχος κίνδυνος εισβολής ή παραβίασης δεδομένων, που θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο τα στοιχεία της εταιρείας ή τα δεδομένα των πελατών.
  • Επιτρέποντας τη λειτουργία σε οποιοδήποτε και σε όλα τα σημεία εξυπηρέτησης πελατών.
  • Εάν το δωρεάν σύστημα καρτελών βασίζεται στο cloud (έτσι ώστε το προσωπικό να έχει πρόσβαση σε πληροφορίες και να εργάζεται από οπουδήποτε.)
  • Εάν τα μέλη του κέντρου εξυπηρέτησης ή του τηλεφωνικού κέντρου είναι προσανατολισμένα στις υπηρεσίες ή συνδέονται με τις αξίες και τους στόχους της εταιρείας.

Η επιλογή οποιασδήποτε λύσης λογισμικού για την εταιρεία σας πρέπει να σχετίζεται άμεσα με τους στόχους και τα χαρακτηριστικά της εταιρείας σας.

Ωστόσο, κατά την επιλογή της λύσης σας, είναι σημαντικό να προσέχετε επίσης τον πάροχο και την ποιότητα του δωρεάν λογισμικού καρτελών υποστήριξης. Εάν δεν ξέρετε από πού να ξεκινήσετε, σας συνιστούμε να ρίξετε μια ματιά στο LiveAgent. Είναι μια εξαιρετική λύση που ενσωματώνει ένα δωρεάν σύστημα καρτελών με λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, το οποίο το καθιστά το ιδανικό εργαλείο για την ενδυνάμωση του τμήματος υποστήριξης πελατών.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε όλα όσα μαθαίνετε στην ακαδημία μας μέσα στο LiveAgent.

https://www.youtube.com/watch?v=hESlAVnF8G4

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ομαλή εσωτερική και εξωτερική επικοινωνία εντός της εταιρείας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα δωρεάν σύστημα καρτελών βελτιώνει τη συνεργασία μεταξύ των αντιπροσώπων υποστήριξής σας επιτρέποντάς τους να επικοινωνούν πιο αποτελεσματικά, και όχι μόνο μεταξύ τους αλλά και με τους πελάτες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί η εταιρεία σας χρειάζεται ένα εργαλείο καρτελών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Με ένα δωρεάν σύστημα καρτελών, οι οργανισμοί μπορούν να έχουν πρόσβαση και να διαχειρίζονται απεριόριστο αριθμό καρτελών και συμβάντων χρησιμοποιώντας έναν μόνο πίνακα ελέγχου. Με αυτόν τον τρόπο, όλες οι απαιτήσεις μπορούν να ανατεθούν στον σωστό αντιπρόσωπο εντός της ομάδας. Έτσι, μπορούν να φροντίσουν τους πελάτες σε ένα αποδεκτό σύντομο χρονικό διάστημα.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς να επιλέξετε ένα δωρεάν εργαλείο καρτελών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να βρείτε πολλά δωρεάν εργαλεία καρτελών στην αγορά. Ωστόσο, ορισμένα έχουν περισσότερες λειτουργίες από άλλα. Επομένως, όταν επιλέγετε ένα συγκεκριμένο εργαλείο, επιλέξτε αυτό που ταιριάζει στα χαρακτηριστικά, τις απαιτήσεις και τους πόρους της εταιρείας σας.” } }] }

Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo