Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Ακαδημία
  • Οφέλη του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας

Οφέλη του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας

Αυτές τις μέρες, οι πελάτες γνωρίζουν καλά τι να περιμένουν από την άποψη της εξυπηρέτησης πελατών.

  • Οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε όλα τα κανάλια υποστήριξης για να λαμβάνουν εύκολα απαντήσεις στις ερωτήσεις τους.
  • Δεν αναμένουν να περιμένουν σε μεγάλες ουρές κλήσεων.
  • Θέλουν λεπτομερείς απαντήσεις και τις θέλουν αμέσως.

Επιπλέον, περιμένουν μια εταιρεία να είναι συνεπής όσον αφορά την υποστήριξη!

Τώρα, μπορεί μια εταιρεία να προσφέρει τέτοια άψογη εξυπηρέτηση πελατών με συνέπεια;

Ναι, και γι’ αυτό βλέπουμε τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να ενσωματώνουν εργαλεία όπως το λογισμικό Ζωντανής Συνομιλίας – LiveAgent για να διευκολύνουν τη διαδικασία υποστήριξής τους.

Πρέπει να έχετε παρατηρήσει ένα μικρό εικονίδιο συνομιλίας στην κάτω δεξιά γωνία ενός ιστότοπου. Χρησιμοποιώντας αυτό το λογισμικό ως εργαλείο εξυπηρέτησης, η επιχείρησή σας μπορεί να:

  • Παρέχει υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο
  • Παρακολουθεί τις δραστηριότητες των επισκεπτών
  • Παρακολουθεί σχόλια πελατών
  • Υπολογίσει το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών

Εκτός από αυτά τα οφέλη ζωντανής συνομιλίας, ένας οργανισμός μπορεί να επιτύχει πολλά περισσότερα. Εν ολίγοις, ένα εργαλείο ζωντανής συνομιλίας έχει γίνει μια βολική επιλογή όχι μόνο για τους πελάτες αλλά και για τους ιδιοκτήτες ιστότοπων.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά από τα βασικά οφέλη ζωντανής συνομιλίας που μπορούν να αποκτήσουν οι κάτοχοι ιστότοπων χρησιμοποιώντας λογισμικό ζωντανής συνομιλίας.

live-chat-software-LiveAgent

Βασικά οφέλη ζωντανής συνομιλίας

Χωρίς αμφιβολία, η ζωντανή συνομιλία μπορεί να εξοπλίσει τις εταιρείες για να παρέχουν ταχύτερη ανάλυση σε ερωτήματα πελατών. Ωστόσο, η χρήση αυτού του λογισμικού δεν περιορίζεται στην άμεση υποστήριξη. Υπάρχουν πολύ περισσότερα οφέλη που μπορεί να επιτύχει μια εταιρεία από τη χρήση της.

# 1: Μειώστε το κόστος υποστήριξης

Σύμφωνα με μια ερευνητική μελέτη της Forrester, η εξυπηρέτηση πελατών που παρέχεται μέσω ζωντανής συνομιλίας είναι 17-30% φθηνότερη από μια τηλεφωνική κλήση. Αυτό συμβαίνει διότι ένα τηλέφωνο δεν σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε πολλούς πελάτες ταυτόχρονα. Ενώ η διαχείριση πολλών πελατών με ζωντανή συνομιλία είναι πολύ πιο εύκολη. Αυτό επιτρέπει στις εταιρείες να εξοικονομούν χρόνο και πόρους.

Συμπέρασμα: Λίγοι χειριστές ζωντανής συνομιλίας μπορούν να διαχειριστούν περισσότερους πελάτες σε σύγκριση με μια μεγάλη ομάδα υπαλλήλων τηλεφωνικής υποστήριξης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα λιγότερα έξοδα υποστήριξης.

# 2: Αύξηση των πωλήσεων

Θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις; Αποκτήστε αυτά τα οφέλη ζωντανής συνομιλίας!

Μια Μελέτη της American Marketing Association ισχυρίζεται ότι η χρήση ζωντανής συνομιλίας μπορεί να αυξήσει τις μετατροπές κατά 20% και το τυπικό ποσοστό απόδοσης επένδυσης (από ένα εργαλείο ζωντανής συνομιλίας για ομάδα πωλήσεων) υπερβαίνει το 300%. Επιπλέον, η μελέτη αποκαλύπτει επίσης ότι τα άτομα που χρησιμοποιούν το εργαλείο είναι τρεις φορές πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν την αγορά σε σύγκριση με εκείνα που δεν το χρησιμοποιούν.

Συμπέρασμα: Η ζωντανή συνομιλία βοηθά στη δημιουργία περισσότερων δυνητικών πελατών και στη συνέχεια η μετατροπή τους σε πωλήσεις γίνεται μια αποτελεσματική διαδικασία. Η ομάδα υποστήριξής σας έχει περισσότερο χώρο για να μετατρέψει τους επισκέπτες σε αφοσιωμένους πελάτες.

# 3: Βελτιώστε την αφοσίωση των πελατών

Γνωρίζατε ότι η ζωντανή συνομιλία μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά ικανοποίησης έως και 73% σε σύγκριση με το email (61%) και την τηλεφωνική υποστήριξη (44%); Λοιπόν, αυτό αποδείχθηκε από μια μελέτη που διεξήχθη από το Συγκριτικό Κριτήριο Εξυπηρέτησης Πελατών eDigital.

Συνολικά, η ζωντανή συνομιλία είναι η καλύτερη λύση μετατροπών πωλήσεων που έχουμε σήμερα. Από την απόκτηση πελατών έως τη μετατροπή, το εργαλείο βοηθά μια εταιρεία να αλληλεπιδρά με τους επισκέπτες σε πραγματικό χρόνο και να επιλύει τις ερωτήσεις τους πιο γρήγορα.

Προφανώς, οι πελάτες αισθάνονται πιο σίγουροι αν βρουν μια λύση λογισμικού ζωντανής συνομιλίας σε έναν ιστότοπο. Αυτό συμβαίνει διότι γνωρίζουν ότι τα ερωτήματά τους θα επιλυθούν σε σύντομο χρονικό διάστημα!

Συμπέρασμα: Η ζωντανή συνομιλία σας βοηθά να παρέχετε άμεση ανάλυση και επιτυγχάνει δίνοντας την ίδια διαβεβαίωση στους πελάτες. Είναι η τέλεια συνταγή για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών και της αφοσίωσης.

# 4: Ανακαλύψτε προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες

Υπήρχε μια εποχή όπου οι πελάτες έπρεπε να περιμένουν υπομονετικά ενώ η κλήση τους είχε τεθεί σε αναμονή. Αλλά καθώς εξελίχθηκε η τεχνολογία, εξελίχθηκε και το επίπεδο υπομονής τους. Η μη λήψη άμεσων απαντήσεων στα ερωτήματά τους ήταν το πιο σημαντικό πρόβλημα που αντιμετώπισαν οι πελάτες. Ωστόσο, η ζωντανή συνομιλία αντιμετώπισε το ζήτημα με επιτυχία.

Επιπλέον, η προσθήκη μιας προσωπικής πινελιάς στη συνομιλία είναι πολύ πιο απλή, για τον λόγο ότι οι χειριστές σας μπορούν να παρακολουθούν τις δραστηριότητες των επισκεπτών σε πραγματικό χρόνο.

Αυτό τους δίνει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα:

  • πιθανά προβλήματα που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν σε μια σελίδα
  • τι τους εμποδίζει να περιηγηθούν περαιτέρω σε μια σελίδα
  • τι να περιμένετε σε περίπτωση που ένας επισκέπτης ξεκινήσει μια συνομιλία

Για να κατανοήσουν περαιτέρω διάφορα σημεία μειονεκτημάτων των πελατών, οι χειριστές μπορούν να έχουν εύκολη πρόσβαση σε μεταγραφές συνομιλίας και να σημειώνουν τι δεν πρέπει να κάνουν όταν παρέχουν υποστήριξη στον ίδιο πελάτη την επόμενη φορά.

Συμπέρασμα: Ανακαλύψτε τα προβλήματα των πελατών πιο γρήγορα, βελτιώστε τις υπηρεσίες σε αυτές τις γραμμές και διατηρήστε τους πελάτες σας ευχαριστημένους.

# 5: Αποκτήστε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Κάποιος μπορεί να ρωτήσει, “πώς η χρήση του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε μια επιχείρηση;”

Η Telus International δηλώνει ότι οι μεγάλες εταιρείες δεν χρησιμοποιούν ακόμα ένα εργαλείο ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό τους. Αυτό σημαίνει ότι χάνουν πολλά οφέλη που προσφέρει αυτό το εργαλείο. Ωστόσο, μια άλλη μελέτη ισχυρίζεται ότι μόνο το 9% των ιστότοπων βρέθηκαν να χρησιμοποιούν υπηρεσίες ζωντανής συνομιλίας για να προσφέρουν υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο στους πελάτες τους.

Αυτά τα στατιστικά στοιχεία δείχνουν ότι η επιχείρησή σας μπορεί να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι μεγάλων ονομάτων στην αγορά που δεν έχουν χρησιμοποιήσει ζωντανή συνομιλία στους ιστότοπούς τους. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε την υποστήριξή σας προσιτή και άμεση. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας έχει επίσης την ευκαιρία να γίνει πιο ενεργή, κάτι που οι πελάτες περιμένουν από μια εταιρεία σήμερα.

Συμπέρασμα: Μια ζωντανή συνομιλία επιτρέπει στην επιχείρησή σας να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σας και να προσεγγίζει περισσότερους ανθρώπους γρηγορότερα σε σύγκριση με άλλους.

Benefits of Live Chat and How to Use It

Άλλα πλεονεκτήματα

Εκτός από αυτά, η επιχείρησή σας μπορεί επίσης να αποκτήσει πλεονεκτήματα όπως:

  • Βελτιώστε την προσέγγιση χρηστών
  • Γίνετε ενεργητικοί
  • Αποκτήστε πρόσβαση σε αναφορές για να κατανοήσετε πού μειονεκτεί η επιχείρησή σας ως πάροχος υπηρεσιών
  • Παρακολουθήστε τα σχόλια των πελατών για να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας

Ωστόσο, για να επιτύχετε αυτά τα οφέλη ζωντανής συνομιλίας, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποιες συμβουλές και κόλπα μπορείτε να εφαρμόσετε. Θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να αυξήσει το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών σας χωρίς προβλήματα. Ας δούμε αυτήν την περίπλοκη λίστα με συμβουλές και κόλπα που μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να διατηρήσει τους πελάτες ευχαριστημένους ανά πάσα στιγμή.

Συμβουλές και κόλπα ζωντανής συνομιλίας που πρέπει να ακολουθήσετε

Η συνεχής παρακολούθηση της ζωντανής συνομιλίας σας και η συμπεριφορά των επισκεπτών στον ιστότοπό σας είναι απλώς μια πλευρά του νομίσματος. Για να ζήσετε τον θετικό αντίκτυπο της χρήσης μιας ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη ορισμένους παράγοντες που δίνουν στη διαδικασία υποστήριξής σας μια ολιστική προβολή. Μερικοί τους αποκαλούν κρίσιμους παράγοντες, ενώ κάποιοι από εμάς τους θεωρούν αποτελεσματικές συμβουλές και κόλπα.

Προσθέστε μια ανθρώπινη πινελιά

Συστηθείτε στους πελάτες σας με το όνομα σας. Αντί να δίνετε μια εικόνα ηλεκτρονικής αλληλεπίδρασης, οι πελάτες σας θα νιώσουν μια ανθρώπινη πινελιά καθώς θα γνωρίζουν ότι ένα πραγματικό άτομο κάθεται στην άλλη πλευρά για να απαντήσει πίσω στα ερωτήματά του.

Χρησιμοποιήστε δείκτες πληκτρολόγησης

Μια ένδειξη πληκτρολόγησης θα δώσει στους επισκέπτες σας μια ιδέα ότι οι χειριστές σας συμμετέχουν ενεργά στη συνομιλία.

Αποφύγετε τη χρήση ελλείψεων

Αποφύγετε τη χρήση αυτών των τριών κουκκίδων κατά τη διάρκεια μιας ζωντανής συνομιλίας, καθώς δίνει την εντύπωση ότι οι χειριστές μιλούν έμμεσα στους πελάτες.

ΜΗΝ χρησιμοποιείτε κεφαλαία

Μην γράφετε ολόκληρη την πρόταση με κεφαλαία γράμματα για να αποφύγετε να δώσετε στους πελάτες σας την αίσθηση ότι οι χειριστές σας τους φωνάζουν.

Χρησιμοποιήστε Emojis

Μπορείτε να αποδεχτείτε τη χρήση emoji για να δώσετε μια ανθρώπινη πινελιά στις συνομιλίες σας και να βοηθήσετε τους χειριστές σας να δείξουν τη φιλική τους πλευρά.

Χρησιμοποιήστε έτοιμες απαντήσεις

Εφαρμόστε τη χρήση τυποποιημένων αποκρίσεων για να μειώσετε το χρόνο απόκρισης και να διατηρήσετε τη συνέπεια μεταξύ όλων των χειριστών.

Να είστε πάντα ενεργητικοί

Προτού οι πελάτες σας προσεγγίσουν τα προβλήματά τους, μάθετε να τους προσεγγίζετε πρώτοι. Μπορείτε να στείλετε εξατομικευμένα προληπτικά μηνύματα μέσω ζωντανής συνομιλίας που όχι μόνο υποδεικνύουν ότι σας ενδιαφέρει, αλλά και βελτιώνει την παραγωγικότητα των χειριστών σας.

Δρομολογήστε συζητήσεις για να διορθώσετε τμήματα

Η ζωντανή συνομιλία μπορεί να σας βοηθήσει να στείλετε το σωστό ερώτημα πελατών στο σωστό τμήμα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τους κατευθύνετε σε χειριστές που ανήκουν σε σχετικά τμήματα.

Live-chat-benefits-Route-chats-to-correct-departments-LiveAgent
Τμήματα

Ενεργοποιήστε τη χρήση της μεταφοράς αρχείων

Εκτός από τη χρήση emoji ή την αποφυγή της χρήσης κεφαλαίων γραμμάτων, ένας άλλος τρόπος για να δείξετε στους πελάτες σας ότι σας ενδιαφέρουν είναι να επιτρέψετε τη χρήση της μεταφοράς αρχείων. Με την αποστολή σχετικών αρχείων, θα λάβουν μια ατμόσφαιρα ότι οι χειριστές σας συμμετέχουν ενεργά στη συνομιλία και προτιμούν να στέλνουν τις σωστές πληροφορίες εγκαίρως.

Μάθετε να χρησιμοποιείτε φόρμες έρευνας μετά τη συνομιλία προς όφελός σας

Αντί να στέλνετε μια ξεχωριστή φόρμα NPS σε καθέναν από τους πελάτες σας μετά από ένα ορισμένο χρονικό διάστημα, μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε φόρμες μετά τη συνομιλία για να συγκεντρώσετε σχόλια επισκεπτών και πελατών για τις υπηρεσίες σας. Αυτό θα σας επιτρέψει να γνωρίζετε πού βρίσκονται οι υπηρεσίες σας και πώς μπορούν να βελτιωθούν περαιτέρω.

Παρέχετε βήμα-βήμα βοήθεια με την ταυτόχρονη περιήγηση

Χρησιμοποιήστε τη ταυτόχρονη περιήγηση σε περίπτωση που δεν έχετε άρθρα αυτοβοήθειας που λειτουργούν ως οδηγός για τους πελάτες σας. Με μια πρακτική προσέγγιση κατά τη διάρκεια μιας συνομιλίας, οι χειριστές σας μπορούν να παρέχουν μια σε βάθος εμπειρία υποστήριξης στους πελάτες σας.

Χρησιμοποιήστε το ιστορικό συνομιλιών για να μάθετε τα σημεία μειονεκτήματος των πελατών

Πρέπει να υπάρχει λόγος για τον οποίο ορισμένοι πελάτες δεν πλησιάζουν την εταιρεία σας αφού λάβουν υποστήριξη για πρώτη φορά. Είναι καιρός να μάθουμε γιατί συμβαίνει αυτό. Χρησιμοποιήστε το ιστορικό συνομιλιών για να αναλύσετε τι πήγε στραβά κατά τη διάρκεια αυτών των συνεδριών συνομιλίας και πώς μπορεί να μην επαναληφθεί ξανά σε μελλοντικές συνομιλίες.

Αποτυπώστε δυνητικούς πελάτες και φροντίστε τους με μια ισχυρή ενσωμάτωση CRM

Η προσθήκη μιας ζωντανής συνομιλίας σίγουρα βοηθά την επιχείρησή σας να δημιουργήσει περισσότερους δυνητικούς πελάτες. Ωστόσο, η απόκτηση τους δεν είναι το μόνο αποτέλεσμα στο οποίο θέλετε να εστιάσετε. Ενσωματώστε τη ζωντανή συνομιλία σας με ισχυρές πλατφόρμες CRM όπως: Το Salesforce, το MSDynamics ή το SugarCRM για να επιλέξουν σύντομα επιλεγμένους δυνητικούς πελάτες και να τους μετατρέψουν σε αγοραστές.

Ενεργοποιήστε τις εσωτερικές συνεδρίες συνομιλίας για να βελτιώσετε το χρόνο απόκρισης

Επιτρέψτε στους χειριστές σας να διαχειριστούν καλύτερα δύσκολες συνεδρίες συνομιλίας, επιτρέποντας τη χρήση μηνυμάτων «ψιθυρίσματος».

Να είστε διαθέσιμοι για τους πελάτες σας ανά πάσα στιγμή, οπουδήποτε

Χωρίς αμφιβολία, οι πελάτες σας περιμένουν να είστε έγκαιροι. Αλλά, είναι πραγματικά δυνατό όλες τις ώρες; Ναι είναι. Με μια εφαρμογή ζωντανής συνομιλίας για κινητά, οι χειριστές σας έχουν την ελευθερία να απαντούν σε ερωτήματα πελατών ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται. Θυμηθείτε, η άμεση υποστήριξη είναι το κλειδί για να κερδίσετε τους πελάτες σας.

Προνόμια ζωντανής συνομιλίας: η συνολική ανάπτυξη της επιχείρησής σας

Υπάρχουν πολλά να εξερευνήσετε και να κατανοήσετε μέσω της χρήσης λογισμικού ζωντανής συνομιλίας. Ωστόσο, τα οφέλη της ζωντανής συνομιλίας μπορούν να επιτευχθούν μόνο όταν γνωρίζετε ποιες στρατηγικές θα εφαρμόσετε κατά τη χρήση του λογισμικού. Με αυτό το άρθρο, στοχεύουμε να καλύψουμε:

  • τα οφέλη που μπορεί να επιτύχει μια επιχείρηση από τη χρήση του εργαλείου
  • συμβουλές και κόλπα που βελτιώνουν τη χρήση του

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Δοκιμάστε τις γνώσεις σας απευθείας στο LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo