Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Ακαδημία
  • Πώς να επιλέξετε ένα σύστημα καρτελών – Λίστα ελέγχου

Πώς να επιλέξετε ένα σύστημα καρτελών – Λίστα ελέγχου

Υπάρχει ένα ευρύ φάσμα διαφόρων εργαλείων λογισμικού καρτελών που διατίθενται στην αγορά. Έτσι, η επιλογή του κατάλληλου για την επιχείρησή σας μπορεί να είναι μια κουραστική, απαιτητική και χρονοβόρα εργασία. Είτε αντιμετωπίζετε ήδη δυσκολίες με μια λύση που δεν σας ταιριάζει είτε απλά αρχίζετε να ερευνάτε τις επιλογές και να αξιολογείτε τις πλατφόρμες, πιθανότατα θα συναντήσετε πλήθος παρόχων που ισχυρίζονται ότι το προϊόν τους είναι καλύτερο από αυτό των ανταγωνιστών. Η επιλογή μιας ενημερωμένης επιλογής ξεκινά πολύ πριν από τη σύγκριση των λιστών χαρακτηριστικών. Ακολουθεί μια λίστα ελέγχου συστήματος καρτελών 8 βημάτων για την επιλογή του καταλληλότερου συστήματος διαχείρισης καρτελών για την επιχείρησή σας.

8 Βήματα για να επιλέξετε το σωστό λογισμικό καρτελών για την επιχείρησή σας

1. Προσδιορίστε τις ανάγκες της ομάδας υποστήριξής σας

Η ομάδα υποστήριξής σας είναι αυτή που θα χρησιμοποιεί συνεχώς το σύστημα καρτελών και θα βασίζεται σε αυτό σε μεγάλο βαθμό. Ως εκ τούτου, ως πρώτο βήμα, ίσως θελήσετε να μιλήσετε με τα μέλη της ομάδας σας και να συγκεντρώσετε κάποιες πληροφορίες. Για παράδειγμα, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν επί του παρόντος και τι είδους λύση συστήματος καρτελών θα προτιμούσαν. Επομένως, μπορείτε να προσδιορίσετε ποιο λογισμικό θα τους επέτρεπε να υποστηρίξουν καλύτερα τους πελάτες. Επιπλέον, εκείνο που θα απλοποιήσει την καθημερινή τους ρουτίνα και θα αυξήσει την παραγωγικότητα τους.

2. Εξετάστε τις ανάγκες των πελατών

Ενώ η κύρια ανησυχία σας θα είναι να βρείτε το εργαλείο λογισμικού καρτελών που μεγιστοποιεί την αποτελεσματικότητα της ομάδας υποστήριξής σας, θέλετε επίσης να προσδιορίσετε ποια λύση θα τους επιτρέψει να προσφέρουν μια απρόσκοπτη και συνεπή εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Σκεφτείτε μια ιδανική αλληλεπίδραση υποστήριξης πελατών. Πώς είναι η τρέχουσα εμπειρία σας από την οπτική του πελάτη σας; Ποιες δυνατότητες και λειτουργίες ενός συστήματος καρτελών μπορούν να βοηθήσουν την ομάδα σας να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών;

3. Αποφασίστε σχετικά με τον προϋπολογισμό για το σύστημα καρτελών σας

Ορισμένες μικρές επιχειρήσεις αγνοούν το λογισμικό  καρτελών υποθέτοντας ότι δεν μπορούν να το αντέξουν οικονομικά. Ωστόσο, ορισμένα εργαλεία καρτελών στοχεύουν μεγάλες επιχειρήσεις και έχουν υψηλότερα προγράμματα συνδρομών. Υπάρχουν επίσης πολλά άλλα που είναι ιδανικά για μικρομεσαίες επιχειρήσεις και έχουν πολύ πιο λογικές τιμές. Εάν το κόστος είναι κρίσιμος παράγοντας για τον οργανισμό σας, ορίστε έναν προϋπολογισμό και ερευνήστε τις επιλογές που πληρούν τα όρια του προϋπολογισμού σας. Εάν ένα εργαλείο δεν προσφέρει αυτό που χρειάζεστε μέσα του, προχωρήστε στην αξιολόγηση του επόμενου.

4. Επιλέξτε τον κατάλληλο τύπο λογισμικού καρτελών

Σκεφτείτε τον τύπο λογισμικού καρτελών που είναι ο πιο κατάλληλος για το μέγεθος και τις ανάγκες της επιχείρησής σας. Ακολουθούν οι τύποι του συστήματος καρτελών. Οι λύσεις που βασίζονται στο cloud και στο Διαδίκτυο (SaaS) είναι συνήθως πιο κατάλληλες για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, καθώς είναι ευκολότερες στην εγκατάσταση και τη χρήση, προσφέρουν μεγάλη επεκτασιμότητα και ευελιξία, μπορούν να ενσωματωθούν με χαμηλό κόστος, δεν χρειάζεται να είναι εγκατεστημένες στον δικό σας διακομιστή και δεν χρειάζεστε εσωτερική τεχνογνωσία για τη διαχείριση τους. Ενώ τα συστήματα εσωτερικής εγκατάστασης, επιχειρήσεων και ανοιχτού κώδικα προτιμούνται κυρίως από μεγάλους οργανισμούς που θέλουν να έχουν πλήρη έλεγχο της ασφάλειας των δεδομένων και του απορρήτου των πληροφοριών, καθώς αυτές οι λύσεις φιλοξενούνται τοπικά στον διακομιστή του πελάτη. Αυτές είναι επίσης πιο δαπανηρές και πιο δύσκολο να ενσωματωθούν.

LiveAgent: Ticketing Software Demo

5. Προσδιορίστε ποιες δυνατότητες αναζητάτε

Δημιουργήστε μια λίστα με βασικές (απαραίτητες) και μη-απαραίτητες (προαιρετικές) δυνατότητες. Επομένως, μπορείτε να περιορίσετε την επιλογή των παρόχων λογισμικού και να την χρησιμοποιήσετε κατά τη σύγκριση διαφορετικών εργαλείων. Εάν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τη λίστα, ζητήστε από την ομάδα υποστήριξης πελατών να καταγράψει όλες τις δυνατότητες που έρχονται στο μυαλό τους και τις οποίες θα θεωρούσαν χρήσιμες. Στη συνέχεια, τοποθετήστε τις σε μία από τις δύο στήλες για να δημιουργήσετε μια κατάλληλη λίστα ελέγχου δυνατοτήτων συστήματος καρτελών:

Εάν προσφέρετε μια ποικιλία επιλογών υποστήριξης πελατών, η ικανότητα του εργαλείου να συγκεντρώνει όλα τα εισερχόμενα αιτήματα από πολλά κανάλια σε ένα κεντρικό εισερχόμενο θα πρέπει να βρίσκεται πάνω από τις απαραίτητες δυνατότητες.

Οι δυνατότητες αυτοματισμού είναι επίσης απαραίτητες για ένα ισχυρό σύστημα διαχείρισης καρτελών. Αυτό διασφαλίζει ότι οι καρτέλες δρομολογούνται πάντα στους σωστούς αντιπροσώπους που επιτρέπουν γρήγορη και αποτελεσματική επίλυση.

Οι δυνατότητες συνεργασίας, η προσθήκη ετικετών, οι έτοιμες απαντήσεις, η διαχείριση ΣΕΥ, οι αναφορές και τα αναλυτικά στοιχεία ενδέχεται επίσης να είναι κρίσιμα για την ομάδα υποστήριξης πελατών σας. Άλλοι σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη μαζί με την επιλογή δυνατοτήτων: ευκολία ενσωμάτωσης και χρήσης, δυνατότητες προσαρμογής, ασφάλεια και απόρρητο των δεδομένων, διαθεσιμότητα εργαλείων υποστήριξης.

6. Δώστε προσοχή στις δυνατότητες κλιμάκωσης και ενσωμάτωσης

Κατά την αξιολόγηση των επιλογών δώστε προσοχή στην επεκτασιμότητα του εργαλείου. Μπορεί να αναπτυχθεί με την επιχείρησή σας, ώστε να μπορείτε να μεταβείτε σε υψηλότερο πρόγραμμα συνδρομών; Είναι επίσης σημαντικό να διασφαλίσετε ότι η λύση διαχείρισης καρτελών ενσωματώνεται καλά με τα εργαλεία λογισμικού που χρησιμοποιείτε σε ολόκληρο τον οργανισμό σας. Όπως ηλεκτρονικό εμπόριο ή συστήματα επεξεργασίας πληρωμών, λογισμικό διαχείρισης σχέσεων πελατών, διαδικτυακά αναλυτικά στοιχεία κ.λπ.

7. Δημιουργήστε λίστα με τους επικρατέστερους και δοκιμάστε πιθανούς παρόχους

Δημιουργήστε λίστα με τους επικρατέστερους πιθανούς παρόχους λογισμικού καρτελών που ταιριάζουν με το επιθυμητό σύνολο δυνατοτήτων που πρέπει να έχετε και προσφέρουν προγράμματα τιμολόγησης που ταιριάζουν στον προϋπολογισμό σας. Μόλις έχετε μερικές επιλογές για να δοκιμάσετε, εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή για να δοκιμάσετε κάθε λύση. Έτσι, μπορείτε να δείτε ποια ταιριάζει καλύτερα στις απαιτήσεις σας. Λάβετε υπόψη, ωστόσο, ότι ορισμένοι πάροχοι δεν παρέχουν δωρεάν πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες δυνατότητες με το εργαλείο. Συμμετάσχετε στην ομάδα υποστήριξης πελατών για να δοκιμάσετε κάθε σύστημα έκδοσης καρτελών. Η καλύτερη λύση θα είναι αυτή η οποία θα μπορούν εύκολα να διαλέξουν και να χρησιμοποιήσουν.

8. Ελέγξτε τι λένε άλλοι χρήστες για το εργαλείο

Ο έλεγχος δοκιμών είναι πραγματικά χρήσιμος. Ωστόσο, δεν θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο με τον ίδιο τρόπο όταν χειρίζεστε πραγματικά αιτήματα πελατών σε πλήρη ένταση. Ως εκ τούτου, για να έχετε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα, είναι λογικό να ελέγχετε επιπλέον τις κριτικές χρηστών (σε ιστότοπους όπως το Capterra ή το G2Crowd). Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να δείτε πώς πελάτες διαφορετικών συστημάτων καρτελών, μιλούν για την εμπειρία τους και τι τους αρέσει και τι όχι στο λογισμικό που χρησιμοποιούν. Εκτός από τις κορυφαίες αξιολογήσεις, φροντίστε να κοιτάξετε και τις αρνητικές (αν υπάρχουν). Έτσι, μπορείτε να καταλάβετε πού υστερεί το εργαλείο και ποια πιθανά προβλήματα ενδέχεται να αντιμετωπίσετε.

Η επιλογή της σωστής λύσης διαχείρισης καρτελών είναι μια μεγάλη επένδυση στην ομάδα εξυπηρέτησης σας, στους πελάτες σας και, τελικά, στην εταιρεία σας. Σκεπτόμενοι και προσεκτικά μελετώντας τα εργαλεία λογισμικού καρτελών και επιλέγοντας την καλύτερη εφαρμογή για τον οργανισμό σας θα δημιουργήσετε την ομάδα σας για επιτυχία και θα βελτιώσετε την εμπειρία εξυπηρέτησης για τους πελάτες σας.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε όλα όσα μαθαίνετε στην ακαδημία μας μέσα στο LiveAgent.

LiveAgent 2021 | Better Customer Service Starts Today

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι τα οφέλη των καρτελών”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα οφέλη των καρτελών περιλαμβάνουν ομαλή ροή εργασιών αντιπροσώπων, γρήγορο χρόνο απόκρισης, μικρότερο κόστος, υψηλότερα έσοδα, ικανοποίηση πελατών και διατήρηση πελατών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς λειτουργεί το σύστημα καρτελών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα σύστημα καρτελών επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να λαμβάνουν ερωτήσεις πελατών από πολλά κανάλια. Όπως email, κλήσεις, ζωντανή συνομιλία, φόρουμ ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, όταν ένας πελάτης επικοινωνήσει με την εταιρεία σας μέσω αυτών των καναλιών, μία καρτέλα θα δημιουργηθεί και θα εμφανιστεί αυτόματα μέσα στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα όπου οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να την απαντήσουν.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι γίνεται αν δεν είστε ικανοποιημένοι με το λογισμικό καρτελών μετά την αγορά του;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Πολλά επαγγελματικά λογισμικά συνοδεύονται από δοκιμαστικές περιόδους που θα σας επιτρέψουν να δοκιμάσετε όλες τις λειτουργίες εκ των προτέρων. Το LiveAgent παρέχει επίσης δωρεάν δοκιμή 14 ημερών σε όλες τις συνδρομές μας.” } }] }
Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo