Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Ακαδημία
  • Τι είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;

Τι είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;

Τι είναι το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;

Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας είναι ένα σύστημα που επιτρέπει άμεση υποστήριξη πελατών. Πως; Οι καταναλωτές μπορούν απλά να κάνουν κλικ σε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας, συνήθως τοποθετημένο στην κάτω δεξιά γωνία ενός ιστότοπου και να λάβουν βοήθεια σε πραγματικό χρόνο. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν το widget συνομιλίας για να: υποστηρίξουν υπάρχοντες πελάτες, αλληλεπιδράσουν με πιθανούς πελάτες και να ξεκινήσουν συνομιλίες με επισκέπτες του ιστότοπου για πρώτη φορά, προσκαλώντας τους ενεργά για συνομιλία.

https://www.youtube.com/watch?v=GO4rPDffDew&t

Το ιστορικό του λογισμικού υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας

Με την άνοδο του Διαδικτύου, οι επιχειρήσεις έχουν περάσει από αρκετές σημαντικές αλλαγές για να καλύψουν την τεχνολογία και τις αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών. Καθώς η εξυπηρέτηση πελατών έπρεπε να εξελιχθεί ανάλογα, η διαδικτυακή συνομιλία για επιχειρήσεις εμφανίστηκε ως ένα νέο κανάλι υποστήριξης. Έτσι, έδωσαν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να επικοινωνούν απευθείας με τις εταιρείες και να αποφεύγουν την ταλαιπωρία του τηλεφώνου (αναμονή σε αναμονή, διακοπείσες κλήσεις κ.λπ.)

Μερικοί από τους πρώτους παρόχους λογισμικού ζωντανής συνομιλίας δημιουργήθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Οι πρώτοι πάροχοι συνομιλίας προσέφεραν μια βασική ένας-προς-έναν πλατφόρμα ζωντανής συνομιλίας. Η ιδέα, ωστόσο, άργησε να προσελκύσει την προσοχή μεταξύ των εταιρειών επειδή θεωρούνταν συνήθως περιττή και ότι δεν άξιζε την επένδυση. Επιπλέον, οι περισσότεροι καταναλωτές ήταν πιο συνηθισμένοι να σηκώνουν το τηλέφωνο για να πάρουν απάντηση στις ερωτήσεις τους και να επιλυθούν τα προβλήματα τους.

Τα τελευταία χρόνια, η δημοτικότητα του λογισμικού υποστήριξης ζωντανής συνομιλίας αυξήθηκε αφού τα σύγχρονα συστήματα ζωντανής συνομιλίας έχουν γίνει πιο εξελιγμένα και περιλαμβάνουν πολύ πιο προηγμένη λειτουργικότητα. Έτσι, δεν έμενε πλέον άλλη επιλογή, καθώς οι περισσότεροι καταναλωτές προτιμούν να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο και να ζητούν υποστήριξη εν κινήσει. Ως εκ τούτου, η παγκόσμια αγορά λογισμικού ζωντανής συνομιλίας εκτιμήθηκε στα 590 εκατομμύρια δολάρια το 2016. Επιπλέον, αναμένεται να φθάσει τα 997 εκατομμύρια δολάρια έως το 2023, αυξάνοντας σε CAGR 7,5% (Allied Market Research Report).

Ποιοι κλάδοι χρησιμοποιούν περισσότερο το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;

  • Λιανικό εμπόριο και ηλεκτρονικό εμπόριο
  • Ταξίδια και φιλοξενία
  • Πληροφορική και συμβουλευτικές υπηρεσίες
  • Τηλεπικοινωνίες και φαρμακευτικές
What-is-live-chat-software

Βασικά στατιστικά στοιχεία για τη ζωντανή συνομιλία

  • Το 44% των διαδικτυακών καταναλωτών δηλώνουν ότι η απάντηση σε ερωτήσεις από ζωντανό άτομο κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής αγοράς είναι μια από τις πιο σημαντικές δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει ένας ιστότοπος. (Forrester Research)
  • Το 63% των πελατών είναι πιο πιθανό να επιστρέψουν σε έναν ιστότοπο που προσφέρει ζωντανή συνομιλία. (Forrester Research)
  • Το 60% των καταναλωτών ηλικίας 18 – 34 ετών χρησιμοποιούν τακτικά ζωντανή συνομιλία για εξυπηρέτηση πελατών. (Αναφορά της Microsoft για την κατάσταση της παγκόσμιας εξυπηρέτησης πελατών)
  • Το 53% των πελατών θα προτιμούσαν να χρησιμοποιούν διαδικτυακή συνομιλία πριν καλέσουν μια εταιρεία για υποστήριξη. (Harris Research)
  • Το 63% των 26-40 προτιμούν να λαμβάνουν απαντήσεις στις βασικές ερωτήσεις υποστήριξης πελατών μέσω συνομιλίας έναντι των παραδοσιακών καναλιών. (Software Advice)
  • Η ζωντανή συνομιλία έχει τα υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης για οποιοδήποτε κανάλι εξυπηρέτησης πελατών με 73%, σε σύγκριση με 61% για email και 44% για τηλέφωνο. (eConsultancy)

Ποιες είναι οι κύριες δυνατότητες του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας;

Ορισμένες από τις βασικές δυνατότητες του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας περιλαμβάνουν:

  • Η δυνατότητα ενεργητικής συνομιλίας επιτρέπει στους αντιπροσώπους να ξεκινήσουν συνομιλίες με τους επισκέπτες του ιστότοπου και να προσφέρουν άμεση βοήθεια.
Επισκόπηση παρακολούθησης συνομιλίας ιστότοπου
  • Η δυνατότητα διανομής συνομιλιών μεταφέρει συνομιλίες σε ελεύθερους χειριστές ή αυτόματα δρομολογεί πελάτες σε αντιπροσώπους που είχαν προηγούμενες συζητήσεις μαζί τους.
  • Οι έτοιμες απαντήσεις επιτρέπουν στους αντιπροσώπους υποστήριξης να επιταχύνουν τον χρόνο απόκρισης, χρησιμοποιώντας προκαθορισμένα αποσπάσματα κειμένου για συχνές ερωτήσεις.
  • Η δυνατότητα μεταφοράς αρχείων επιτρέπει την κοινή χρήση αρχείων μεταξύ χειριστών ζωντανής συνομιλίας και επισκεπτών ιστότοπου
  • Οι φόρμες εκτός σύνδεσης επιτρέπουν στους επισκέπτες να στέλνουν μηνύματα μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας ακόμη και αν οι χειριστές συνομιλίας δεν είναι συνδεδεμένοι.
  • Η δυνατότητα έρευνας μετά από συνομιλία σάς δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνετε σχόλια πελατών και να μετράτε την ικανοποίηση των πελατών επιτρέποντάς τους να αξιολογήσουν τις συζητήσεις ζωντανής συνομιλίας.

Σημαντικοί παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την επιλογή ενός παρόχου λογισμικού ζωντανής συνομιλίας

Με τους πολυάριθμους παρόχους ζωντανής συνομιλίας που διατίθενται στην αγορά, μπορεί να είναι δύσκολο να επιλέξετε έναν. Εδώ είναι οι πιο κρίσιμοι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την επιλογή ενός παρόχου συνομιλίας.

Με βάση το cloud εναντίον αυτο-φιλοξενούμενου

Το αυτο-φιλοξενούμενο λογισμικό φιλοξενείται στην τεχνική υποδομή ενός οργανισμού. Ωστόσο, το λογισμικό που φιλοξενείται στο cloud βρίσκεται σε διακομιστή τρίτου παρόχου και έχει: τακτικές ενημερώσεις, προσβασιμότητα από οπουδήποτε, ασφάλεια, δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων και υποστήριξη 24/7. Ορισμένοι πάροχοι προσφέρουν και τις δύο επιλογές.

Ενσωματώσεις λογισμικού τρίτων παρόχων

Οι πιο σύγχρονες λύσεις ζωντανής συνομιλίας σάς επιτρέπουν να ενσωματώσετε εφαρμογές τρίτων παρόχων, όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ηλεκτρονικό εμπόριο, email μάρκετινγκ, CRM, και εργαλεία CMS, τα οποία μπορεί να είναι κρίσιμα για μια επιχείρηση.

Εύκολη ενσωμάτωση και προσαρμογή

Η ευκολία εγκατάστασης και μια φιλική προς το χρήστη διεπαφή, και μια σειρά διαθέσιμων επιλογών προσαρμογής είναι βασικοί παράγοντες πριν από την αγορά λογισμικού ζωντανής συνομιλίας. Βεβαιωθείτε ότι έχετε εξετάσει την εξατομίκευση γλωσσών, στυλ, γραμματοσειρών και χρωμάτων του widget συνομιλίας.

Ασφάλεια

Είναι απαραίτητο να έχετε μια ασφαλή ζωντανή συνομιλία. Έτσι, η κρυπτογραφημένη σύνδεση, το τείχος προστασίας του παρόχου, το σχέδιο δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας δεδομένων και η πολιτική απορρήτου είναι μερικοί από τους κρίσιμους παράγοντες ασφαλείας για να ρωτήσετε κατά την έρευνα παρόχων συνομιλίας.

Υποστήριξη για κινητά

Σήμερα, ένας μεγάλος αριθμός καταναλωτών έχουν πρόσβαση σε ιστότοπους από τα smartphone τους. Επομένως, το να έχετε διαθέσιμο ένα εργαλείο συνομιλίας βελτιστοποιημένο για κινητά για όλες τις πλατφόρμες και τις κινητές συσκευές είναι απαραίτητο, ειδικά για τις επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.

Προηγμένες δυνατότητες

Παρόλο που οι βασικές δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας είναι συνήθως αρκετές για μικρές επιχειρήσεις, οι μεγάλοι οργανισμοί χρειάζονται πιο προηγμένες δυνατότητες λογισμικού ζωντανής συνομιλίας. Οι περισσότεροι πάροχοι προσφέρουν δωρεάν δοκιμές επιτρέποντας τη δοκιμή όλων των δυνατοτήτων ζωντανής συνομιλίας.

Ανακαλύψτε μόνοι σας

Το LiveAgent είναι μια ολοκληρωμένη λύση κέντρου εξυπηρέτησης που επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις ερωτήσεις των πελατών από μία διεπαφή. Το σύστημα περιλαμβάνει έκδοση καρτελών, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο, πύλη πελατών, γνωσιακή βάση, φόρουμ, ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης και άλλα. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Try out LiveAgent for FREE

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 14-day free trial right away!

FREE TRIAL
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ποιοι κλάδοι χρησιμοποιούν περισσότερο τη ζωντανή συνομιλία;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το λογισμικό ζωντανής συνομιλίας χρησιμοποιείται σε πολλούς διαφορετικούς κλάδους αυτές τις μέρες. Ωστόσο, χρησιμοποιείται κυρίως στους κλάδους του λιανεμπορίου, ηλεκτρονικού εμπορίου, ταξιδιών και φιλοξενίας, πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιες είναι οι κύριες δυνατότητες του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι κύριες δυνατότητες του λογισμικού ζωντανής συνομιλίας περιλαμβάνουν την ενεργητική συνομιλία, τη διανομή συνομιλιών, τις έτοιμες απαντήσεις, τη μεταφορά αρχείων, τις φόρμες εκτός σύνδεσης, την έρευνα μετά τη συνομιλία και την παρακολούθηση της επισκεψιμότητας σε πραγματικό χρόνο.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί η εταιρεία σας πρέπει να επενδύσει σε κατάλληλο λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Σύμφωνα με την Forrester Research, το 44% των διαδικτυακών καταναλωτών δηλώνουν ότι το να λάβουν απαντήσεις σε ερωτήσεις από ζωντανό άτομο κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής αγοράς, είναι μια από τις πιο σημαντικές δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει ένας ιστότοπος.” } }] }

Πίσω στην Ακαδημία Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo