Ανταγωνιστές του Zendesk: οι κορυφαίες επιλογές για το 2022

Ανταγωνιστές του Zendesk: οι κορυφαίες επιλογές για το 2022

Adriána Imrichová

Adriána Imrichová


Τελευταία τροποποίηση την August 24, 2022 σε 9:36 am

Στον σημερινό επιχειρηματικό κόσμο, ένα καλό εργαλείο υποστήριξης πελατών είναι απαραίτητο για τη διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες σε διάφορα κανάλια επικοινωνίας – μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστότοπους, εφαρμογές για κινητά. Το Zendesk είναι μια λύση κορυφαίας απόδοσης σε αυτόν τον χώρο, κυριαρχώντας στην αγορά λογισμικού κέντρου υποστήριξης την τελευταία δεκαετία.

Με άλλα λόγια, είναι μια λύση όλα-σε-ένα, με ενσωματωμένο κέντρο εξυπηρέτησης και ένα φόρουμ κοινότητας όπου οι πελάτες μπορούν να αναζητήσουν απαντήσεις σε κοινές ερωτήσεις ή να αλληλεπιδράσουν με άλλους χρήστες. Ως εκ τούτου, οι αντιπρόσωποι μπορούν να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο σε πιο σύνθετα ερωτήματα.

Ωστόσο, όπως όλες οι άλλες λύσεις λογισμικού σε σχεδόν κάθε κλάδο, το Zendesk δεν σχεδιάστηκε για να εξυπηρετεί κάθε τύπο επιχείρησης – μπορεί να μην είναι τόσο προσαρμόσιμο και επεκτάσιμο. Ορισμένες εταιρείες μπορεί να ανακαλύψουν ότι δεν είναι προσβάσιμο στο εύρος τιμών ή ότι δεν διαθέτει ορισμένες από τις βασικές λειτουργίες και ενσωματώσεις που απαιτεί η επιχείρησή τους.

Σε αυτόν τον οδηγό, συγκεντρώσαμε μερικούς από τους καλύτερους ανταγωνιστές του Zendesk και τους συγκρίναμε με βάση τους ακόλουθους παράγοντες:

  • Τιμολόγηση: Δεν υπάρχουν υπεκφυγές – ο προϋπολογισμός που επενδύετε στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών έχει σημασία. Μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά στο τελικό αποτέλεσμα και στην απόδοση επένδυσης μακροπρόθεσμα. Αυτό το άρθρο θα συγκρίνει διαφορετικά προγράμματα τιμολόγησης και τα σχετικά βασικά χαρακτηριστικά τους, για να προσδιορίσει ποιο από αυτά παρέχει τη μεγαλύτερη σχέση ποιότητας/τιμής.

  • Βασικές λειτουργίες: Το λογισμικό υποστήριξης πελατών θα πρέπει να κάνει τη δουλειά πιο εύκολη για ολόκληρη την ομάδα υποστήριξης με βασικές λειτουργίες, όπως ένας διαισθητικός πίνακας ελέγχου, chatbot, ένα σύστημα διαχείρισης καρτελών κ.λπ. Είναι κάτι που κάθε λύση κέντρου υποστήριξης πρέπει να προσφέρει με αξιόπιστο και προσιτό τρόπο.

  • Προηγμένες λειτουργίες: Οι αυτοματοποιημένες ροές εργασίας, η δημιουργία Συχνών Ερωτήσεων για την αποθήκευση των πιο συχνών ερωτήσεων πελατών και άλλες προηγμένες λειτουργίες μπορούν να σας βοηθήσουν να εντυπωσιάσετε τους χρήστες και να μειώσετε τους χρόνους απόκρισής σας.

  • Αναφορές: Θέλετε να έχετε μια καλή επισκόπηση του τρόπου με τον οποίο αντιμετωπίζονται τα ερωτήματα των πελατών σας και να εντοπίσετε πιθανές ευκαιρίες για βελτίωση. Αυτό γίνεται μέσω ενδελεχών αναλύσεων και άλλων λειτουργιών αναφοράς. Επομένως, κάθε εργαλείο που στοχεύει να γίνει η καλύτερη επιλογή σας πρέπει να έχει μια σύνθετη σουίτα αναφορών που να παρέχει μια εις βάθος προβολή στα αποτελέσματά σας.

  • Ενσωματώσεις: Οι ενσωματώσεις με άλλα εργαλεία μπορεί να είναι πολύ σημαντικές, ειδικά όταν πρόκειται για πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου. Για παράδειγμα, μια ενσωμάτωση με το Shopify μπορεί να σας επιτρέψει να ξεκινήσετε επιστροφές χρημάτων, να δείτε το ιστορικό των πελατών και να κάνετε άλλα πράγματα. Το άρθρο θα αξιολογήσει ποια εργαλεία ενσωματώνονται με ποιο άλλο λογισμικό, εστιάζοντας σε πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

LiveAgent

LiveAgent - App - Uploads - 2021 - 11 - Liveagent Best Rated Chat.png

Το LiveAgent είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση του Zendesk στην αγορά.

Στο LiveAgent, συνδυάζουμε την απλότητα και την ευκολία χρήσης με σύνθετα χαρακτηριστικά που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την υποστήριξη πελατών σας με διάφορους τρόπους. Όλα ξεκινούν με το διαισθητικό μας σύστημα καρτελών, το οποίο είναι ένα από τα βασικά εργαλεία για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Το σύστημα δημιουργεί αυτόματα καρτέλες για κάθε αίτημα πελάτη και τα αναθέτει στον κατάλληλο αντιπρόσωπο και τμήμα.

Λειτουργία καρτελών στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης - LiveAgent

Το LiveAgent είναι επίσης ένα ολοκληρωμένο εργαλείο κέντρου εξυπηρέτησης που προσφέρει συγκεντρωτικά εισερχόμενα που σας επιτρέπουν να έχετε πρόσβαση σε όλα τα μηνύματά σας από ένα μέρος. Αυτό θα βελτιστοποιήσει τις καρτέλες, τα email, τα μηνύματα κοινωνικής δικτύωσης, τις τηλεφωνικές κλήσεις σας – ουσιαστικά όλα όσα μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι πελάτες σας για να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Το widget ζωντανής συνομιλίας παρέχει εξατομικευμένη υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο μαζί με ενσωματωμένο CRM και αυτόματη δρομολόγηση συνομιλίας για μείωση του χρόνου απόκρισης. Μπορείτε να εξατομικεύσετε την υποστήριξή σας με βάση τις σελίδες που επισκέφθηκαν οι πελάτες σας, την τοποθεσία και τον χρόνο που αφιερώνουν στον ιστότοπό σας.

LiveAgent - App - Uploads - 2021 - 01 - Live Chats Overview Example LiveAgent.png

Τι το κάνει διαφορετικό από το Zendesk;

Εάν εκτιμάτε την ταχύτητα, το LiveAgent είναι μια από τις καλύτερες επιλογές στην αγορά: είναι το πιο γρήγορο widget συνομιλίας, καθώς φορτώνει πλήρως σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα!

Λειτουργία παραθύρου συνομιλίας στο λογισμικό Ζωντανής συνομιλίας - LiveAgent

Το LiveAgent ταιριάζει επίσης με το Zendesk σε όλες σχεδόν τις λειτουργίες, συμπεριλαμβανομένης της πύλης πελατών αυτοεξυπηρέτησης, των βάσεων γνώσεων, των κανόνων αυτοματισμού, των προηγμένων δυνατοτήτων συνομιλίας, του απεριόριστου ιστορικού συνομιλιών και της απεριόριστης υποστήριξης πελατών 24/7. Το πιο σημαντικό, η μετάβαση στο LiveAgent θα εξοικονομήσει έως και 73% του προϋπολογισμού σας. Προσφέρουμε επίσης δωρεάν μετεγκατάσταση από άλλες υπηρεσίες – μπορείτε να μεταφέρετε όλα τα δεδομένα από τον τρέχοντα πάροχο είτε χρησιμοποιώντας μια προσθήκη είτε με τη βοήθεια των ειδικών τεχνικής υποστήριξης.

Το LiveAgent έχει μια Δωρεάν δοκιμή 14 ημερών με ένα πρόγραμμα All-Inclusive που μπορεί αργότερα να μεταφερθεί σε ένα από τα προγράμματα επί πληρωμή (ξεκινώντας από $15/αντιπρόσωπο/μήνα) ή να υποβαθμιστεί στο Δωρεάν Βασικό Πρόγραμμα.

Το Zendesk προσφέρει τρία προγράμματα: Support Team (19$/αντιπρόσωπο/μήνα), Support Professional (49$/αντιπρόσωπο/μήνα) και Support Enterprise (99$/αντιπρόσωπο/μήνα). Επιπλέον, για να ξεκλειδώσετε πραγματικά τις δυνατότητες του Zendesk, θα πρέπει να εξερευνήσετε το πρόγραμμα Support Professional ή Support Enterprise, το οποίο μπορεί να είναι πολύ πιο ακριβό από το LiveAgent, ειδικά για μεγάλες ομάδες υποστήριξης.

Tired of searching?

Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!

Freshdesk

Freshdesk - App - Uploads - 2021 - 11 - Freshdesk Home Page.png

Μόλις συνδεθείτε στο Freshdesk, θα δείτε ότι η έκδοση καρτελών βρίσκεται στην καρδιά του εργαλείου. Το κύριο παράθυρο σας είναι ένας πίνακας ελέγχου αναφορών που εμφανίζει ληξιπρόθεσμες καρτέλες, καρτέλες που δεν έχουν επιλυθεί, συνολικές ανοιχτές καρτέλες και άλλες μετρήσεις. Ο πίνακας εργαλείων μπορεί να προσαρμοστεί για να προσθέτει widget όπως στατιστικά ικανοποίησης πελατών και κάρτες βαθμολογίας.

Δυνατότητες όπως τα τυποποιημένα μηνύματα, η αυτοματοποίηση σεναρίων και τα προσαρμοσμένα εργαλεία καρτελών βοηθούν στην αύξηση της παραγωγικότητα του αντιπροσώπου καθώς τον απελευθερώνουν από επαναλαμβανόμενες εργασίες.

Το χαρακτηριστικό γνώρισμα του Freshdesk που ξεχωρίζει είναι το Freshdesk Arcade – μια λειτουργία gamification που δημιουργεί έναν πίνακα κατάταξης για την επίλυση καρτελών και απονέμει σήματα για τους κορυφαίους σας παίκτες. Αυτό που μπορεί να σας φανεί ιδιαίτερα ωραίο στο Arcade είναι ότι είναι προσαρμόσιμο: μπορείτε να αποφασίσετε ποια γεγονότα δίνουν ποιες τιμές πόντων και να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες αποστολές.

Δυνατότητες συνεργασίας όπως η σύνδεση παρόμοιων καρτελών υποστήριξης, η παράδοση λύσεων κατά περίπτωση και πιο σύνθετα συστήματα καρτελών είναι επίσης χρήσιμες λειτουργίες.

Τι το κάνει διαφορετικό από το Zendesk;

Εκτός από τη δυνατότητα gamification, ένα σημαντικό πλεονέκτημα που έχει το Freshdesk έναντι του Zendesk είναι η ευκολία χρήσης του – όχι μόνο για την ομάδα υποστήριξής σας αλλά και για τους πελάτες.

Χάρη στην ενσωμάτωση με το Enterprise Bot, οι απαντήσεις email που λαμβάνουν οι πελάτες σας με τροφοδοσία τεχνητής νοημοσύνης φαίνονται φυσικές και αυθόρμητες, όπως αν τις είχε στείλει ένας άνθρωπος. Η εμπειρία συνομιλίας είναι επίσης διαισθητική. Θυμίζει ακόμη και το Whatsapp ή μια παρόμοια υπηρεσία ανταλλαγής μηνυμάτων. Το Zendesk καθιστά αυτές τις διαδικασίες λίγο πιο δύσκαμπτες με τα ρομποτικά email και την τοποθέτηση πελατών σε μια ουρά, μετά την οποία πρέπει να συμπληρώσουν μια φόρμα πριν εκχωρηθεί η καρτέλα τους.

Το Freshdesk είναι επίσης φθηνότερο, ειδικά στην ανώτερη βαθμίδα – το πρόγραμμα Enterprise είναι 79$/αντιπρόσωπο/μήνα ενώ το Zendesk είναι 99$/χρήστη/μήνα.

Looking for great ticketing software for reasonable price?​

Help Scout

Help Scout - App - Uploads - 2021 - 11 - Help Scout Home Page.png

Το Help Scout αναπτύχθηκε για να μοιάζει με προσωπικά εισερχόμενα email – δεν υπάρχουν καρτέλες, υποθέσεις ή παρόμοια κανάλια υποστήριξης για παρακολούθηση. Αν ψάχνετε για ένα εργαλείο που είναι απλό στη χρήση και δεν διαθέτει έναν περίπλοκο πίνακα εργαλείων που απαιτεί λίγο χρόνο για να κυριαρχήσετε, το Help Scout θα είναι μια από τις καλύτερες επιλογές σας. Οι χρήστες το βρίσκουν αρκετά διαισθητικό και εύκολο στην πλοήγηση, αν και μπορεί να είναι λίγο υπερβολικά απλοποιημένο εάν διαχειρίζεστε μια μεγάλη ομάδα υποστήριξης.

Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν πολλά εισερχόμενα για κάθε κοινόχρηστη διεύθυνση email, επιτρέποντάς τους να συνεργάζονται μεταξύ των τμημάτων ή να διαχειρίζονται διαφορετικές εταιρείες χρησιμοποιώντας έναν μόνο λογαριασμό. Αυτό είναι προσαρμοσμένο σε εταιρείες μάρκετινγκ και υποστήριξης πελατών που διαχειρίζονται πολλούς λογαριασμούς ταυτόχρονα.

Μία από τις ξεχωριστές δυνατότητες του Help Scout είναι το Help Scout Beacon που επιτρέπει στους χρήστες σας να λαμβάνουν τη βοήθεια που χρειάζονται χωρίς να εγκαταλείψουν τη σελίδα που περιηγούνται εκείνη τη στιγμή στον ιστότοπό σας. Είναι μια απλή γραμμή αναζήτησης που εμφανίζεται σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας, επιτρέποντας στους επισκέπτες να αναζητήσουν τη βάση γνώσεων σας χωρίς να χρειάζεται να βρουν τη σελίδα “βοήθεια”.

Τι το κάνει διαφορετικό από το Zendesk;

Η πρώτη μεγάλη διαφορά που θα παρατηρήσετε είναι ότι το Help Scout είναι πολύ πιο εύκολο και πιο γρήγορο στη ρύθμιση. Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά για να το θέσετε σε λειτουργία και να αρχίσετε να διευκολύνετε την πολυκαναλική επικοινωνία σας με τους χρήστες.

Εάν θέλετε να μεταφερθείτε από το Zendesk στο Help Scout, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο εισαγωγής Zendesk για να μεταφέρετε όλα τα προφίλ πελατών, το ιστορικό καρτελών και τα άρθρα του Κέντρου Εξυπηρέτησης στο Help Scout από το Zendesk. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν αυτόματα σε λίγα λεπτά, χωρίς βοήθεια από το γραφείο IT σας.

Όπως πολλοί άλλοι ανταγωνιστές του Zendesk σε αυτήν τη λίστα, το Help Scout είναι επίσης φθηνότερο, προσφέροντας δύο πακέτα: Standard (20$/αντιπρόσωπο/μήνα) και Plus (35$/αντιπρόσωπο/μήνα).

Zoho Desk

Zoho Desk - App - Uploads - 2021 - 11 - Zoho Desk Home Page.png

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του Zoho Desk είναι ο μεγάλος αριθμός επιλογών προσαρμογής που έχετε σε σχεδόν οποιοδήποτε πρόγραμμα τιμολόγησης. Μπορείτε να αναδιατάξετε τα πάντα στο επάνω μενού, να μετονομάσετε στοιχεία και να ρυθμίσετε μεμονωμένες προβολές. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να δημιουργήσετε μια 100% εξατομικευμένη εμπειρία στην οποία βρίσκετε την πιο εύκολη πλοήγηση.

Από την άλλη πλευρά, ένα σημαντικό πρόβλημα που έχουν οι χρήστες ενάντια στο Zoho Desk είναι η ξεπερασμένη διεπαφή του. Είναι ασφαλές να πούμε ότι το Zoho Desk δεν έχει συμβαδίσει με τον ανταγωνισμό εδώ – το κείμενο κυριαρχεί σε μεγάλο μέρος της διεπαφής και δεν είναι εύκολο να εξοικειωθείτε αν δεν είστε γνώστες της τεχνολογίας. Ευτυχώς, όπως πολλές πλατφόρμες κέντρου εξυπηρέτησης, το Zoho χρησιμοποιεί χρωματική κωδικοποίηση για να σας βοηθήσει να δώσετε προτεραιότητα στις καρτέλες, κάτι που σίγουρα βοηθάει την πλοήγηση.

Το Zoho είναι περήφανο για τον σχεδιαστή ροής εργασιών του που ονομάζεται Zoho Blueprint – ένα οπτικό εργαλείο που σας βοηθά να δημιουργείτε ροές εργασίας χρησιμοποιώντας αντικείμενα και συνδέσεις drag-and-drop. Εκτός από το Blueprint, έχετε επίσης πρόσβαση σε πολλούς προκατασκευασμένους αυτοματισμούς που μπορεί να είναι αρκετά χρήσιμοι.

Το Zoho Desk προσφέρει επίσης ενσωμάτωση κοινωνικής υποστήριξης, ώστε οι πελάτες να μπορούν να κάνουν ερωτήσεις και ακόμη και να υποβάλλουν αιτήματα υποστήριξης μέσω μεγάλων πλατφορμών κοινωνικών μέσων όπως το Facebook και το Twitter.

Τι το κάνει διαφορετικό από το Zendesk;

Ένας από τους βασικούς λόγους που θα σκεφτόσασταν το Zoho Desk είναι ότι το Zoho Desk έχει αμφίδρομη ενσωμάτωση με το Zoho CRM. Εάν είστε ήδη λάτρης αυτού του οικοσυστήματος, το Zoho Desk θα πρέπει να είναι η κορυφαία επιλογή σας.

Επίσης, εάν παρέχετε διάφορες υπηρεσίες ή διαχειρίζεστε πολλές επωνυμίες κάτω από την ίδια στέγη, θα χρειαστείτε ένα κέντρο εξυπηρέτησης για να χειριστείτε όλες αυτές τις μεταβλητές. Μπορείτε να προσθέσετε πολλά τμήματα στο Zoho Desk και να προσαρμόσετε την εμπειρία κάθε τμήματος με μια εξειδικευμένη ομάδα υποστήριξης πελατών, πύλες αυτοεξυπηρέτησης, SLA κ.λπ.

Ο Zia, ο ΑΙ βοηθός του Zoho Desk, μπορεί να συνομιλήσει με τους πελάτες σας και να κατανοήσει το πλαίσιο και τα συναισθήματά τους. Αυτό επιτρέπει στην τεχνητή νοημοσύνη να βγάλει κατάλληλα άρθρα υποστήριξης και βοηθά τις λειτουργίες υποστήριξης πελατών σας να επιλύσουν ζητήματα.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Intercom

Intercom - App - Uploads - 2021 - 11 - Intercom Home Page 1024x481.png

Το Intercom είναι μια πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων πελατών που χρησιμοποιείται για μάρκετινγκ, πωλήσεις και υποστήριξη. Βασίζεται σε έναν αλγόριθμο που βασίζεται σε bot, στοχευμένα email και ένα ενσωματωμένο κέντρο εξυπηρέτησης για τη διευκόλυνση των συνδέσεων πελατών και τη μετατροπή των δυνητικών πελατών σε πελάτες.

Το εργαλείο χαρακτηρίζεται ως Πλατφόρμα Σχέσεων Συνομιλίας, μια δυνατότητα στο CRM (Διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες) που υπογραμμίζει την εστίαση του Intercom στην επικοινωνία.

Το ωραίο με το Intercom είναι ότι παρέχει επίσης πολλές λειτουργίες μάρκετινγκ που είναι ειδικά προσανατολισμένες στην προσέλκυση των πελατών σας, όχι μόνο στην επίλυση κοινών ερωτήσεων πελατών.

Αυτά τα εργαλεία περιλαμβάνουν:

  • Widgets ιστότοπου
  • Banners
  • Συνομιλίες
  • Αναρτήσεις
  • Mobile Push
  • Περιηγήσεις προϊόντων

Έτσι, αν ψάχνετε για ένα εργαλείο υποστήριξης που προσφέρει μια πιο εστιασμένη οπτική γωνία στο μάρκετινγκ, το Intercom είναι μια εξαιρετική επιλογή. Πολλοί χρήστες βρίσκουν τις δυνατότητες αυτοματοποίησής του εξαιρετικές και το widget συνομιλίας του καλοσχεδιασμένο.

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά εδώ είναι η σειρά Intercom: ένα οπτικό εργαλείο δημιουργίας που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια ολόκληρη καμπάνια για κάθε έναν από τους νέους πελάτες σας. Μπορείτε να χαρτογραφήσετε ολόκληρη τη διαδρομή των πελατών τους και να αποφασίσετε τι είδους περιεχόμενο θα λαμβάνουν όταν πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια.

Τι το κάνει διαφορετικό από το Zendesk;

Τα chatbots και οι ξεναγήσεις προϊόντων του Intercom είναι αυτά που το ξεχωρίζουν αμέσως από το Zendesk. Η πλατφόρμα εξελίσσεται από ένα εργαλείο γραφείου σε μια πιο σύνθετη λύση λογισμικού που σας βοηθά να αυτοματοποιήσετε σχεδόν κάθε μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας όσον αφορά την υποστήριξη και τη δημιουργία δυνητικών πελατών.

Το Intercom είναι επίσης πιο εύκολο στη χρήση και η μοντέρνα σχεδίαση διεπαφής χρήστη είναι σχεδόν απαράμιλλη. Ωστόσο, το Intercom αποτυγχάνει επίσης όπου σχεδόν όλες οι εναλλακτικές λύσεις Zendesk σε αυτήν τη λίστα πετυχαίνουν – είναι ακριβό και, το ακόμη χειρότερο, τα προγράμματα τιμολόγησης τους είναι αρκετά μπερδεμένα. Το πακέτο Starter για μικρές επιχειρήσεις είναι 79$/μήνα για τον πρώτο χρήστη και 19 $/μήνα για κάθε επιπλέον θέση με μόνο 1.000 άτομα που επικοινωνούν/μήνα. Όλα τα πρόσθετα απαιτούν πρόσθετες πληρωμές. Και όλα τα επιχειρηματικά σχέδια είναι προσαρμοσμένα, με βάση τον αριθμό των θέσεων και τον αριθμό των ατόμων που επικοινωνούν.

Re:amaze

Re:amaze - App - Uploads - 2021 - 11 - Re Amaze Help Center 1024x478.png

Το Re:amaze είναι μια πλατφόρμα υποστήριξης και ζωντανής συνομιλίας που έχει να κάνει με την αφοσίωση των πελατών. Χρησιμοποιώντας το Re:amaze, μπορείτε να δημιουργήσετε chatbot για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τον ιστότοπο και τα SMS σας.

Το Re:amaze προσφέρει τρία προεπιλεγμένα bot για να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε: Hello Bot, Order Bot και FAQ Bot. Το πρώτο και το τελευταίο είναι αρκετά αυτονόητα: το Hello Bot χρησιμοποιείται για χαιρετισμούς, ενώ το FAQ Bot βρίσκει την καλύτερη σελίδα συχνών ερωτήσεων για κάθε ερώτημα πελάτη. Μαζί με το Order Bot που απαντά σε ερωτήσεις παραγγελιών, αυτά τα τρία προεπιλεγμένα bot μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αντιμετώπιση πολλών προβλημάτων πελατών και τη μείωση του χρόνου απόκρισης.

Το μόνο πράγμα που λείπει από αυτά τα bots είναι η προσαρμογή – είναι προκατασκευασμένα και λίγο πολύ το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να τα εγκαταστήσετε. Δεν υπάρχουν αλλαγές που μπορείτε να κάνετε και τα bots δεν υποστηρίζουν καν άλλες γλώσσες εκτός από τα Αγγλικά, κάτι που μπορεί να είναι μεγάλο πρόβλημα για τις διεθνείς επιχειρήσεις.

Υπάρχουν, ωστόσο, bots που μπορείτε να τροποποιήσετε. Ονομάζονται bots προσαρμοσμένης ροής εργασίας και ανταποκρίνονται σε μια ροή εργασίας, η οποία είναι μια προκαθορισμένη ενεργοποίηση που μπορείτε να δημιουργήσετε με βάση τις κοινές ενέργειες που κάνει ο πελάτης σας. Είναι μια τυπική ροή If-Then για την οπτικοποίηση και την προσαρμογή των απαντήσεών σας βάσει τυπικών ερωτημάτων πελατών.

Τι το κάνει διαφορετικό από το Zendesk;

Το Re:amaze είναι λιγότερο ακριβό (ειδικά στα υψηλότερα επίπεδα) και περιλαμβάνει όλα όσα μπορεί να χρειαστείτε από μια πλατφόρμα υποστήριξης πολλών καναλιών. Καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, κέντρο υποστήριξης, αυτοματισμός – όλα περιλαμβάνονται σε αυτό το εργαλείο και δεν χρειάζεται να πληρώνετε χωριστά για διαφορετικά προγράμματα ή πρόσθετα.

Το Re:amaze είναι επίσης πολύ πιο εύκολο στη ρύθμιση: η όλη διαδικασία είναι αρκετά απλοποιημένη και δεν χρειάζεται να είστε πολύ γνώστες της τεχνολογίας για να θέσετε το εργαλείο σε λειτουργία.

Επιπλέον, το Re:amaze ενσωματώνεται με τις μεγάλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου – όπως το Shopify και το Woocommerce. Αυτό επιτρέπει στους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών να εργάζονται με τις παραγγελίες απευθείας από τον Πίνακα ελέγχου του Re:amaze χωρίς να διατηρούν ανοιχτό τον Πίνακα ελέγχου ηλεκτρονικού εμπορίου στην ίδια οθόνη.

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Συγκρίνετε διάφορους συνδυασμούς των πιο χρησιμοποιούμενων εργαλείων λογισμικού υποστήριξης πελατών και ανακαλύψτε τι σας ταιριάζει καλύτερα.

Επίλογος

Όλοι αυτοί οι ανταγωνιστές του Zendesk είναι βιώσιμες εναλλακτικές λύσεις που έχουν αναπτυχθεί εδώ και χρόνια από εξειδικευμένες ομάδες προγραμματιστών στον κλάδο.

Όμως, ενώ είναι σίγουρα όλα ποιοτικά εργαλεία, ορισμένα από αυτά μπορεί να ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες σας από άλλα. Ρίξτε μια προσεκτική ματιά στα προγράμματα τιμολόγησης και τις μοναδικές δυνατότητες που τους διαφοροποιούν από το Zendesk – όλες προσφέρουν περιορισμένες δωρεάν δοκιμές, επομένως αξιοποιήστε στο έπακρο αυτήν την περίοδο για να μάθετε περισσότερα για κάθε εργαλείο.

Ωστόσο, δεν μπορείτε να κάνετε λάθος με το LiveAgent: είναι γρήγορο, διαισθητικό, εύκολο στη ρύθμιση και προσφέρει υποστήριξη 24/7.

Thinking about switching?

If LiveAgent sounds like the right alternative for you, check it out!

Frequently asked questions

Τι είναι παρόμοιο με το Zendesk;

Το Zendesk είναι ένα εξελιγμένο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με πολλές δυνατότητες, αλλά μπορεί να είναι δαπανηρό. Αν ψάχνετε για μια εναλλακτική που να πλησιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο το Zendesk, το Zoho Desk και το Freshdesk είναι ίσως οι καλύτερες επιλογές σας. Αν όμως αναζητάτε μια πιο γρήγορη και πιο εύχρηστη εναλλακτική, προτείνουμε το LiveAgent. Θα λάβετε όλες τις λειτουργίες του κέντρου υποστήριξης που αναζητάτε – συμπεριλαμβανομένης της παρακολούθησης μέσων κοινωνικής δικτύωσης – με λιγότερο κόστος.

Ποιες μεγάλες εταιρείες χρησιμοποιούν το Zendesk;

Λόγω των περίτεχνων χαρακτηριστικών του και της εξαιρετικής υποστήριξης των επιχειρήσεων, το Zendesk είναι ιδιαίτερα δημοφιλές μεταξύ των μεγαλύτερων εταιρειών. Μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα περιλαμβάνουν Siemens, Tesco, Uber, Mailchimp, Polaris και άλλα. Ωστόσο, η εστίαση του Zendesk στις επιχειρήσεις και τα πολύπλοκα χαρακτηριστικά αφήνει πολλές μικρές επιχειρήσεις υπερφορτωμένες και πληρώνουν περισσότερα από όσα μπορούν να αντέξουν οικονομικά.

Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Zendesk;

Ο κύριος λόγος για τον οποίο θα επιλέγατε το Zendesk έναντι των ανταγωνιστών του είναι το μέγεθος των υπηρεσιών και των δυνατοτήτων του. Στον πυρήνα του, το Zendesk είναι μια λύση λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης – αλλά προσφέρει επίσης πολλά περισσότερα από αυτό εάν είστε διατεθειμένοι να πληρώσετε επιπλέον. Το εργαλείο παρέχει επίσης ισχυρά αναλυτικά στοιχεία που σας βοηθούν να λαμβάνετε έξυπνες αποφάσεις χρησιμοποιώντας δεδομένα πελατών.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.