Διαδραστικό περιεχόμενο
Blog

Διαδραστικό περιεχόμενο

Adriána Imrichová

Adriána Imrichová


Τελευταία τροποποίηση την October 1, 2022 σε 2:57 pm

Τι σημαίνει διαδραστικό περιεχόμενο;

Η έννοια του διαδραστικού περιεχομένου μπορεί να συνοψιστεί ως οποιαδήποτε εμπειρία χρήστη που έχει δυναμικό περιεχόμενο που προσελκύει τον καταναλωτή να εμβαθύνει στο περιεχόμενο. Οποιοδήποτε περιεχόμενο θα κάνει. Διαδραστικά στοιχεία όπως επιδείξεις, παιχνίδια, βίντεο, αριθμομηχανές, κουίζ, ηλεκτρονικά βιβλία κ.λπ., βελτιώνετε την εμπειρία αγορών των επισκεπτών του ιστότοπού σας, συλλέγετε πληροφορίες, δημιουργείτε δυνητικούς πελάτες και αυξάνετε τις πωλήσεις.

Ένα απλό παράδειγμα διαδραστικού μάρκετινγκ είναι οι εταιρίες μόδας που προσφέρουν κουπόνια έκπτωσης 20% κατά την εγγραφή σας στη λίστα email. Επισκέπτεστε τον ιστότοπο, συμπληρώστε λίγες πληροφορίες, και μπαμ, πήρατε ένα κουπόνι για την επόμενη αγορά σας. Και σίγουρα θα χρησιμοποιήσετε αυτό το κουπόνι επειδή σε ποιον δεν αρέσει η έκπτωση 20% σε οτιδήποτε;
Παρακάτω θα εξερευνήσουμε τα οφέλη του διαδραστικού μάρκετινγκ και γιατί θα πρέπει να εφαρμόσετε ορισμένα από αυτά τα στοιχεία στην επιχειρηματική στρατηγική σας.

Τι σημαίνει διαδραστικό περιεχόμενο; - App - Uploads - 2021 - 03 - Thank You Email.png

Σημασία του διαδραστικού περιεχομένου

Μπορούμε όλοι να συμφωνήσουμε ότι σε αντίθεση με το στατικό περιεχόμενο, το οποίο μπορεί να αποτύχει, το διαδραστικό περιεχόμενο βελτιώνει τις βασικές επιχειρηματικές μετρήσεις για προγράμματα περιεχομένου σε όλα τα επίπεδα της διοχέτευσης πωλήσεων. Είναι πιο αποτελεσματικό λόγω του γεγονότος ότι οι σύγχρονοι καταναλωτές ασχολούνται με εμβυθιστικό περιεχόμενο πιο συχνά και αφιερώνουν περισσότερο χρόνο αλληλεπιδρώντας με εμπειρίες που τους ανταμείβουν. Σε αντάλλαγμα για τη συμμετοχή τους, οι δυνητικοί πελάτες θα περνούν περισσότερο χρόνο με επιχειρήσεις που περιλαμβάνουν εμβυθιστικό διαδραστικό περιεχόμενο στις προσπάθειές τους για μάρκετινγκ.

Το διαδραστικό μάρκετινγκ περιεχομένου δεν παρέχει μόνο μια πολύτιμη εμπειρία στον πελάτη, αλλά μπορεί επίσης να δώσει στην εταιρεία σας σημαντικά δεδομένα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη βελτιστοποίηση προσωπικότητας αγοραστή. Δεδομένα όπως κίνητρα, οικονομική κατάσταση, δημογραφικά στοιχεία, στόχοι ή πρότυπα συμπεριφοράς. Αυτός ο τύπος δεδομένων μπορεί να συλλεχθεί χρησιμοποιώντας έρευνες, κουίζ, τεστ ή αξιολογήσεις για να αναφέρουμε μερικά. Το widget σχολίων του LiveAgent είναι ένα τέλειο παράδειγμα. Με αυτήν τη λειτουργία, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τους πελάτες σας ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια της πορείας του αγοραστή. Έχοντας μια ακριβή υπολογισμένη προσωπικότητα του αγοραστή σάς δίνει ένα πλεονέκτημα σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας, καθώς μπορείτε να προσαρμόσετε καλύτερα το περιεχόμενό σας στο συγκεκριμένο κοινό-στόχο σας και να μην χάνετε πολύτιμο χρόνο και χρήμα σε μη δυνητικούς πελάτες.

Η πορεία του αγοραστή θα πρέπει να είναι σημαντική για κάθε επιχείρηση, ειδικά όσον αφορά τις στρατηγικές μάρκετινγκ. Στους ανθρώπους αρέσει να διασκεδάζουν και το διαδραστικό περιεχόμενο είναι πολύ αποτελεσματικό στη διευκόλυνση αυτής της διασκέδασης. Όταν οι δυνητικοί πελάτες διασκεδάζουν κοιτάζοντας τον ιστότοπό σας, είναι πιο πιθανό να κάνουν μια μετατροπή. Δηλαδή «αγοράζουν κάτι». Τα ποσοστά μετατροπής είναι αυτά που θέλουμε όταν διαφημιζόμαστε. Οτιδήποτε θα φέρει τον πελάτη πιο κοντά στο να ξοδέψει τα χρήματά του είναι εξαιρετικό για την επιχείρησή σας.

Καθώς συλλέγετε δεδομένα μέσω της καθηλωτικής εμπειρίας, αποκτάτε καλύτερη κατανόηση του κοινού σας, κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε περισσότερο περιεχόμενο που να έχει απήχηση σε αυτό. Η μέθοδος του στοχευμένου περιεχομένου σας βοηθά να καθιερωθείτε ως ειδικός στα μάτια των καταναλωτών. Και όσο περισσότερο σας εμπιστεύονται, τόσο πιο πιστοί είναι και τόσο περισσότερο θα μοιράζονται την επωνυμία σας με άλλους. Εάν γνωρίζετε πού βρίσκεστε μεταξύ των ανταγωνιστών σας, τότε μπορείτε να εργαστείτε για να γίνετε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σας στο διαδίκτυο.

Το καλύτερο μέρος είναι ότι αν γίνει σωστά, δεν χρειάζεται καν να πληρώσετε πολλά για αυτό! Έτσι, μεγιστοποιείτε το ROI της πλατφόρμας διαδραστικού περιεχομένου σας.

Οφέλη από διαδραστικό περιεχόμενο

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους το εμβυθιστικό περιεχόμενο είναι τόσο ωφέλιμο για την επιχείρησή σας:

  1. Δέσμευση – Η διαδραστικότητα επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με την εταιρεία σας με διάφορα μέσα. Οι άνθρωποι αγαπούν να μοιράζονται αυτό που τους αρέσει. Εάν η στρατηγική σας για το διαδραστικό μάρκετινγκ περιεχομένου είναι αρκετά καλή, θα μοιράζονται περιεχόμενο μέσω πλατφορμών μέσων κοινωνικής δικτύωσης, θα σχολιάζουν μια ανάρτηση ιστολογίου, θα κοιτάζουν μέσα από ένα ενδιαφέρον διαδραστικό infographic, θα παίζουν παιχνίδια, θα παρακολουθούν βίντεο, θα περιηγούνται σε διαδραστικούς χάρτες κ.λπ. Αυτές οι αλληλεπιδράσεις επιτρέπουν στις εταιρείες να συνδέονται με πιστούς πελάτες και υποψήφιους πελάτες και να οικοδομήσουν σχέσεις.

  1. Δημιουργία δυνητικών πελατών – Οι δημιουργοί περιεχομένου πρέπει να δημιουργήσουν ευκαιρίες για να δημιουργήσουν δυνητικούς πελάτες από άτομα που διαφορετικά δεν θα επικοινωνούσαν ποτέ μαζί σας. Προσφέροντας δωρεάν δοκιμές, επιδείξεις, δώρα, διαγωνισμούς κ.λπ., οι εταιρείες μπορούν να αυξήσουν την πιθανότητα να έρθουν σε επαφή με δυνητικούς πελάτες. Μόλις αυτές οι επαφές γίνουν υποψήφιοι πελάτες, θα μπορούν στη συνέχεια να λαμβάνουν εξατομικευμένα emails και άλλες μορφές επικοινωνίας που εξελίσσονται περαιτέρω σε μετατροπές.

Προγραμματίστε μια επίδειξη με ένα εκπληκτικό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης - LiveAgent
  1. Βελτιστοποίηση – Δεδομένου ότι η αφοσίωση των χρηστών συνδέεται άμεσα με τη δημιουργία εσόδων, η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας με βάση την αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες είναι εξαιρετικά πολύτιμη. Μπορούμε πάντα να πιστεύουμε ότι γνωρίζουμε τους πελάτες μας, ωστόσο, δεν υπάρχει ποτέ ακριβές προφίλ πελάτη επειδή αλλάζει άρδην. Όπως ένα ποτάμι ρέει και μεταμορφώνεται, έτσι και το προφίλ του πελάτη. Για παράδειγμα, μπορεί να παρατηρήσετε ότι οι επισκέπτες τείνουν να αφιερώνουν λιγότερο χρόνο σε συγκεκριμένες σελίδες από άλλες. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε χάρτες θερμότητας για να εντοπίσετε περιοχές που σας απασχολούν και να διορθώσετε ανάλογα προβλήματα. Ένας άλλος τρόπος με τον οποίο θα μπορούσατε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας είναι να συμπεριλάβετε παροτρύνσεις για δράση ή CTA για συντομία. Αυτό θα ενθαρρύνει τους χρήστες να αναλάβουν δράση αμέσως.

  1. Αναγνωρισιμότητα εταιρείας – Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η ύπαρξη μιας αφοσιωμένης κοινότητας γύρω από την εταιρεία σας αυξάνει την αναγνωρισιμότητα. Περισσότερη έκθεση ισοδυναμεί με υψηλότερη αναγνώριση. Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι επαγγελματίες του μάρκετινγκ B2C και B2B συμφωνούν ότι η αυξημένη προβολή της εταιρείας έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων. Επομένως, η δημιουργία διαδραστικών εμπειριών για το κοινό σας είναι μια έξυπνη κίνηση, διότι βοηθά στη διάδοση των προϊόντων/υπηρεσιών σας χωρίς να σας κοστίσει κάτι επιπλέον.

  1. Αυξημένος μέσος χρόνος συνεδρίας – Μια μελέτη που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ αποκάλυψε ότι οι ιστότοποι με πλούσιους τύπους περιεχομένου έλαβαν 34 τοις εκατό μεγαλύτερες επισκέψεις σε σύγκριση με ιστότοπους με παθητικό περιεχόμενο. Αυτό είναι τεράστιο! Δεν έχει σημασία πόσο καλό ή κακό είναι το προϊόν σας. Εάν οι πελάτες δεν ασχολούνται με αυτό που έχετε να προσφέρετε, κανείς δεν θα αγοράσει. Επομένως, βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενό σας έχει κάποια μορφή αλληλεπίδρασης. Διαφορετικά, δεν θα είναι αποτελεσματικό.

  1. Καλύτερη απόδοση SEO – Όταν οι μηχανές αναζήτησης βλέπουν ότι ο ιστότοπός σας περιέχει συνδέσμους προς σχετικές σελίδες στο δικό σας domain, αυτό σηματοδοτεί στην Google και την Bing ότι έχει αξία η επιστροφή αυτών των συγκεκριμένων σελίδων όταν κάποιος αναζητά σχετικούς όρους.

  1. Μεγαλύτερη αξιοπιστία – Σύμφωνα με μελέτες, το 94% των χρηστών του Διαδικτύου εμπιστεύονται τις κριτικές που δημοσιεύονται από συναδέλφους καταναλωτές σε οποιαδήποτε διαφημιστική καμπάνια επί πληρωμή. Στους ανθρώπους αρέσει να διαβάζουν θετικά σχόλια, ειδικά επειδή επιβεβαιώνουν ότι έχουν λάβει μια σοφή απόφαση. Η δυνατότητα widget σχολίων του LiveAgent είναι ένα καλό παράδειγμα. Στους σύγχρονους καταναλωτές αρέσει επίσης να βλέπουν συστάσεις από φίλους, μέλη της οικογένειας, συναδέλφους, συνεργάτες, γνωστούς κ.λπ.

Ανατροφοδότηση-Προτάσεις
  1. Χαμηλότερο ποσοστό εγκατάλειψης – Ένα άρθρο που δημοσιεύτηκε από την KissMetrics ανέφερε ότι η περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστό προέρχεται από δύο πηγές: οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης και άμεση πλοήγηση. Ωστόσο, μόνο το 9,9% της επισκεψιμότητας του ιστότοπου αποδόθηκε στην οργανική αναζήτηση ενώ το 90,1% προήλθε από άμεση πλοήγηση. Τι σημαίνει αυτό; Λοιπόν, δείχνει πόσο σημαντικό είναι να διασφαλίζετε ότι κάθε κομμάτι περιεχομένου στον ιστότοπό σας ενθαρρύνει μια φυσική ροή από σελίδα σε σελίδα.

Ποιοι είναι μερικοί κανόνες για το διαδραστικό περιεχόμενο;

Ακολουθούν οι πέντε κορυφαίες προτάσεις μου για τη σύνταξη υπέροχου περιεχομένου:

Κανόνας 1:

Δώστε πρώτα αξία και κάντε ερωτήσεις αργότερα. Κατά την ανάπτυξη νέων ιδεών, ένας έμπορος περιεχομένου θα πρέπει πρώτα να γράψει όλα όσα θέλει να πει. Μόλις ολοκληρώσετε το περίγραμμα, ξεκινήστε να κάνετε ερωτήσεις που δίνουν απαντήσεις στους ακόλουθους τύπους θεμάτων: τι/γιατί/πώς, πρόβλημα/ευκαιρία/περιορισμός, λύση/εναλλακτική/αντίθετη και σύγκριση/αντίθεση. Αναρωτηθείτε γιατί ορισμένες λύσεις θα ήταν αποτελεσματικές για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να προσδιορίσει εάν λύνουν πραγματικά προβλήματα και καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών. Είναι επίσης χρήσιμο να αναρωτηθείτε τι είδους εμπόδια υπάρχουν μεταξύ του ιδανικού σας σεναρίου και της πραγματικότητας. Η γνώση αυτών των λεπτομερειών παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τη στρατηγική μάρκετινγκ που έχετε και πώς μπορείτε να τη βελτιώσετε.

Κανόνας 2:

Χρησιμοποιήστε οπτικό περιεχόμενο. Οι εικόνες βοηθούν στη μεταφορά πληροφοριών πιο αποτελεσματικά από ό,τι οι λέξεις. Μην υποτιμάτε τη δύναμη των εικόνων. Βεβαιωθείτε ότι οι εικόνες συνοδεύουν όλο το γραπτό υλικό, ώστε οι θεατές να καταλαβαίνουν πάντα τι ακριβώς πρέπει να κάνουν μόλις κάνουν κλικ. Επίσης, παρακολουθήστε ποια μέρη των αναρτήσεων του ιστολογίου σας κοινοποιούνται περισσότερο μέσω πλατφορμών κοινωνικών μέσων όπως Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn, Instagram, Tumblr, Reddit, YouTube κ.λπ. Αυτά τα στατιστικά στοιχεία θα σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε ποια οπτικά στοιχεία λειτουργούν καλύτερα και ποια χρειάζονται βελτίωση.

Κανόνας 3:

Συμπεριλάβετε παροτρύνσεις για δράση. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι επιχειρήσεις στο διαδίκτυο είναι ότι δεν παρέχουν παροτρύνσεις για δράση στις στρατηγικές μάρκετινγκ περιεχομένου τους. Εάν οι άνθρωποι δεν ξέρουν πού να κάνουν κλικ στη συνέχεια αφού διαβάσουν την ανάρτησή σας, τότε το πιθανότερο είναι ότι θα βγουν από την ιστοσελίδα σας το συντομότερο δυνατό. Λάβετε υπόψη τους αναγνώστες σας όταν δημιουργείτε κάθε ενότητα κειμένου, ώστε να περιλαμβάνει σαφείς παροτρύνσεις για δράση σε ολόκληρο το έγγραφο.

Stand out from your competitors with a strong
customer service culture​

Κανόνας 4:

Προσθέστε διαδραστικότητα όποτε είναι δυνατόν. Σε κανέναν δεν αρέσει να κάθεται περιμένοντας να φορτώσουν οι ιστότοποι ενώ προσπαθεί να ολοκληρώσει εργασίες. Η ιδέα πίσω από αυτόν τον κανόνα είναι απλή — προσθέστε διαδραστικές λειτουργίες όποτε είναι δυνατόν! Αυτό περιλαμβάνει την ενσωμάτωση δημοσκοπήσεων, ερευνών, παιχνιδιών, κουίζ, δωματίων ζωντανής συνομιλίας, προγραμμάτων αναπαραγωγής ήχου και πολλά άλλα. Εάν οι άνθρωποι δεν μπορούν να αλληλεπιδράσουν απευθείας με τον ιστότοπό σας, τότε δεν θα επιστρέψουν ξανά.

Κανόνας 5:

Χρησιμοποιήστε στρατηγικά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να δημιουργήσετε σχέσεις με πιθανούς πελάτες. Η δημοσίευση ενημερώσεων σε ιστότοπους κοινωνικών μέσων όπως το Facebook και το Twitter δεν απαιτεί ειδικές δεξιότητες. Χρειάζονται μόνο λίγα λεπτά την ημέρα. Αν και η τακτική ανάρτηση μπορεί να φαίνεται κουραστική μερικές φορές, υπάρχουν τρόποι να μετράτε κάθε ενημέρωση συμπεριλαμβάνοντας συνδέσμους σε σημαντικές σελίδες στον ιστότοπό σας και ενθαρρύνοντας και άλλους να μοιραστούν τις σκέψεις τους. Ακόμα κι αν κανείς δεν ανταποκρίνεται, να θυμάστε ότι κάθε αλληλεπίδραση μετράει. Κάνοντας ουσιαστικές συνομιλίες στο διαδίκτυο, χτίζετε σχέσεις που οδηγούν σε αυξημένη επισκεψιμότητα από παραπομπές αργότερα.

Καθώς αρχίζετε να εφαρμόζετε μερικούς από αυτούς τους κανόνες τώρα, θα δείτε αποτελέσματα σχεδόν αμέσως. Απλά μην περιμένετε στιγμιαία επιτυχία. Η οικοδόμηση εικόνας και αξιοπιστίας απαιτεί χρόνο και συνεπή προσπάθεια για πολλά χρόνια. Κανείς δεν μπορεί να πετύχει από τη μια μέρα στην άλλη. Όμως, εφαρμόζοντας με συνέπεια τις αρχές που περιγράφονται παραπάνω, μπορείτε να αναγνωριστείτε ως ειδικός στην κατηγορία σας.

Συνδέστε το Facebook με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης - LiveAgent

Τύποι διαδραστικού περιεχομένου;

Υπάρχουν διαδραστικά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προσέλκυση κοινού στο διαδίκτυο, αλλά δεν τα γνωρίζουν όλοι. Για να ξεκινήσετε, ακολουθούν μερικές εύκολες ιδέες για το πώς να δημιουργήσετε πιο ελκυστικό περιεχόμενο.

  1. Διαδραστικά κουίζ – Κουίζ σχετικά με αυτά που ήδη γνωρίζουν ή μαθαίνουν νέες πληροφορίες. Για να προσελκύσετε και να κάνετε τους χρήστες να συμμετάσχουν, θα πρέπει να ξεκινήσετε με την επιλογή της σωστής ιδέας κουίζ και έναν ελκυστικό τίτλο. Κάντε απλές ερωτήσεις που δίνουν βαθιές απαντήσεις σχετικά με τους υποψήφιους πελάτες. Είναι επίσης διασκεδαστικό γιατί δίνει στους χρήστες κάτι ενδιαφέρον να κάνουν πριν συνεχίσουν με άλλα μέρη της σελίδας της επιχείρησής σας. Θα μπορούσατε ακόμη και να συμπεριλάβετε βραβεία για όσους απαντήσουν σωστά.

  1. Δημοσκοπήσεις – Παρόμοια με τα ερωτηματολόγια, οι δημοσκοπήσεις επιτρέπουν στο κοινό να ψηφίσει για θέματα που τους ενδιαφέρουν. Κάντε ερωτήσεις σχετικά με σχετικό περιεχόμενο που σχετίζεται με το προϊόν/την υπηρεσία σας, τα δημογραφικά στοιχεία του κοινού, τον πολιτισμό, τις αξίες, τις προσωπικές προτιμήσεις… οτιδήποτε πραγματικά. Μπορείτε ακόμη να ζητήσετε τη διεύθυνση email τους στο τέλος που είναι πιο πρόθυμοι να απαντήσουν ξανά και ξανά. Οι πελάτες σας θέλουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους και δεδομένου ότι οι απαντήσεις στις δημοσκοπήσεις παραμένουν επ’ αόριστον και κοινοποιούνται συχνά δημόσια, αποτελούν εξαιρετικά εργαλεία για τη διατήρηση της αφοσίωσης των χρηστών σε υψηλά επίπεδα. Για παράδειγμα, όταν η Apple κυκλοφορεί νέα προϊόντα, το Google Trends θα δείχνει στους χρήστες το ποσοστό των αναζητήσεων που έχουν γίνει σχετικά με το iPhone X. Αυτό το είδος δεδομένων βοηθά τις εταιρείες να αποκτήσουν πληροφορίες για το συναίσθημα των καταναλωτών και να προβλέψουν τις τάσεις προτού συμβούν. Εκτός από τη δημιουργία πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο, οι δημοσκοπήσεις δίνουν επίσης στις εταιρείες την ευκαιρία να συνδεθούν απευθείας με τους καταναλωτές. Αυτό μπορεί να σας φανεί ενδιαφέρον: Όταν η Nike κυκλοφόρησε την τελευταία της σειρά αθλητικών παπουτσιών με την ονομασία Air Max 1 Day, δημιούργησε μια δημοσκόπηση που ρωτούσε τους πελάτες εάν θα προτιμούσαν ασπρόμαυρα χρώματα. Μόλις κυκλοφόρησε το προϊόν, οι πωλήσεις αυξήθηκαν επειδή οι θαυμαστές ήταν ενθουσιασμένοι που αγόρασαν τα παπούτσια με βάση τη δημοτικότητα της δημοσκόπησης.

  1. Έρευνες – Η έρευνα είναι ένας άλλος τύπος διαδραστικού εργαλείου που χρησιμοποιείται για τη συλλογή σχολίων από το κοινό. Σε αντίθεση με τις δημοσκοπήσεις, οι έρευνες παρέχουν μόνο ποσοτικές απαντήσεις. Επιτρέψτε στους πελάτες σας να παρέχουν σχόλια σχετικά με διάφορες πτυχές της επωνυμίας, προϊόντων, υπηρεσιών κ.λπ., ανώνυμα. Η τεχνητή νοημοσύνη αυτές τις μέρες μπορεί να σας δώσει πληροφορίες σχετικά με το ποσοστό κλικ και ορισμένες προτιμήσεις, μια έρευνα μπορεί να σας βοηθήσει καλύτερα να προσαρμόζεστε στους συνεχώς μεταβαλλόμενους καταναλωτές σας. Υπάρχουν ορισμένες πλατφόρμες διαδραστικού περιεχομένου που προσφέρουν δωρεάν προγράμματα για καμπάνιες μικρής κλίμακας, αλλά υπάρχουν και επιλογές επί πληρωμή. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης έχει δει διαφημίσεις για μια συγκεκριμένη επωνυμία, αλλά δεν αγόρασε, τότε μια εταιρεία μπορεί να του ζητήσει να συμπληρώσει ένα σύντομο ερωτηματολόγιο σχετικά με την εμπειρία του. Με αυτόν τον τρόπο, τα μέλη του κοινού λαμβάνουν πόντους ανταμοιβής και οι έμποροι περιεχομένου μπορούν να τροποποιήσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ σύμφωνα με τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από την έρευνα. Οι επωνυμίες μπορούν επίσης να δημιουργούν προσαρμοσμένες έρευνες χρησιμοποιώντας Google Forms ή το Qualaroo, μεταξύ άλλων.

  1. Ζωντανή συνομιλία Κάντε συζητήσεις σε πραγματικό χρόνο μεταξύ πιθανών αγοραστών και πωλητών. Είναι ιδιαίτερα χρήσιμα για εταιρείες B2B που επιθυμούν να κλείσουν τις πωλήσεις αμέσως αντί να στέλνουν email εκατέρωθεν πρώτα. Ενώ στη συνέχεια αυξάνεται ο μέσος χρόνος περιόδου σύνδεσης, μια λειτουργία ζωντανής συνομιλίας ενισχύει ολόκληρη την εμπειρία αγορών. Παρέχει ένα άλλο κανάλι επικοινωνίας χωρίς να φύγετε από τον ιστότοπό σας. Αυτό αυξάνει τα ποσοστά μετατροπών και κλείνει το χάσμα μεταξύ των σταδίων στη διοχέτευση πωλήσεων. Το LiveAgent διαθέτει μια τέτοια δυνατότητα, γνωστή και ως λογισμικό ζωντανής συνομιλίας. Είναι ένα διαδικτυακό εργαλείο επικοινωνίας που σας επιτρέπει να συνομιλείτε με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας σε πραγματικό χρόνο. Αντί να καλέσουν ή να στείλουν email στην επιχείρησή σας, οι επισκέπτες του ιστότοπου μπορούν να συνομιλήσουν με τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών στον ιστότοπό σας.

Τύποι διαδραστικού περιεχομένου; - App - Uploads - 2020 - 12 - Live Chat Software By LiveAgent 1.gif
  1. Επαυξημένη πραγματικότητα – Παρόμοια με τα παιχνίδια επαυξημένης πραγματικότητας όπως το Pokémon Go, αυτό είναι μια ακόμη μορφή αλληλεπίδρασης μεταξύ των επιχειρήσεων και της αγοράς-στόχου τους. Οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν διάφορα εργαλεία για να δημιουργήσουν αυτού του είδους την εφαρμογή, η οποία επιτρέπει στους πελάτες να εξερευνήσουν το εσωτερικό ενός καταστήματος, να μάθουν περισσότερα για ορισμένα αντικείμενα και ακόμη και να παίξουν μίνι εκδόσεις δημοφιλών βιντεοπαιχνιδιών. Για άλλη μια φορά, αυτού του είδους η τεχνολογία είναι εδώ για να μείνει, οπότε τώρα είναι η ώρα να καταλάβουμε πώς να την εφαρμόσουμε αποτελεσματικά.

  1. Διαδραστικά παιχνίδια – Αφήστε τους επισκέπτες να παίζουν μίνι παιχνίδια, να συμμετέχουν σε διαγωνισμούς, να ελέγχουν στατιστικά, να παρακολουθούν μαθήματα, να βρίσκουν προσφορές, να αγοράζουν εισιτήρια… ό,τι θέλουν. Οποιαδήποτε μορφή διαδραστικού περιεχομένου θα αρκεί. Απλώς φροντίστε να προσφέρετε πολλά κίνητρα για συμμετοχή, διαφορετικά κανείς δεν θα μπει στον κόπο να ολοκληρώσει το παιχνίδι/την πρόκληση σας. Η μηχανική του παιχνιδιού ποικίλλει ανάλογα με τον τύπο δραστηριότητας, αλλά τα περισσότερα περιλαμβάνουν πόντους, επίπεδα, σήματα, βαθμολογικούς πίνακες, προκλήσεις, ανταμοιβές, επιτεύγματα και πολλά άλλα.

Πίνακας βαθμολογίας για διακριτικά στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης - LiveAgent
  1. Διαδραστικές αριθμομηχανές – Ένα εξαιρετικό παράδειγμα διαδραστικής αριθμομηχανής είναι η αριθμομηχανή απόδοσης επένδυσης (ROI). Το κύριο ερώτημα στο μυαλό πολλών σύγχρονων καταναλωτών είναι πόσο θα μου κοστίσει αυτό και ποιοι είναι οι οικονομικοί κίνδυνοι. Ένας υπολογιστής απόδοσης επένδυσης (ROI) μπορεί να διευκολύνει τη σκέψη των πελατών σας από την πρώτη στιγμή. Αυτό θα διευκολύνει τα πράγματα για τα άτομα που περιηγούνται στον ιστότοπό σας σε αντίθεση με το να κάνουν κλικ στην προσπάθειά τους να καταλάβουν οι ίδιοι μαθηματικούς τύπους. Και φαίνεται ωραίο!

  1. Διαδραστικά βίντεο – Θυμάστε που παρακολουθούσατε βίντεο όπου οι οικοδεσπότες είχαν ζωντανές συνομιλίες με θαυμαστές που έκαναν ερωτήσεις; Η ίδια ιδέα ισχύει εδώ, εκτός από το ότι αντί να απαντούν απλώς σε ερωτήσεις, οι έμποροι περιεχομένου θέτουν επακόλουθες ερωτήσεις όπως «Γιατί επιλέξατε…» ή «Ποια πιστεύετε ότι είναι η τάση του επόμενου έτους;» Αυτού του είδους οι αλληλεπιδράσεις βοηθούν το κοινό να αισθάνεται συνδεδεμένο με επωνυμίες και με διασκεδαστές. Επιτρέπουν στα δύο μέρη να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους φυσικά μέσω της ανταλλαγής γνώσεων αντί να λένε απλώς πράγματα. Πλατφόρμες όπως το LiveAgent και το Post Affiliate Pro προσφέρουν καθηλωτικές εμπειρίες όπως αυτή μέσω της μορφής επιδείξεων όπου οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να περάσουν ζωντανά από το λογισμικό με έναν αντιπρόσωπο εξυπηρέτησης πελατών. Παρόλο που αυτά τα βίντεο φιλοξενούνται συνήθως μέσω πλατφορμών όπως το YouTube Live, το Periscope, το Facebook Messenger, το Instagram Stories, το Twitter Moments, το Snapchat Discover, κ.λπ., ο καθένας μπορεί εύκολα να ξεκινήσει να φιλοξενεί παρόμοιες εκδηλώσεις χρησιμοποιώντας το zoom ή το Skype.

  1. Διαδραστικά infographics – Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων κατανοούν ότι τα infographics είναι εξαιρετικά αποτελεσματικά στο να τραβούν την προσοχή από πιθανούς πελάτες και να αυξάνουν τα ποσοστά μετατροπών. Ωστόσο, οι περισσότεροι εξακολουθούν να αγωνίζονται με την παραγωγή περιεχομένου υψηλής ποιότητας. Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους τα γραφήματα αποτυγχάνουν να προσφέρουν αποτελέσματα, όπως: χαμηλή αναγνωσιμότητα, κακή οπτική σχεδίαση, κακή χρήση γραμματοσειρών/χρωμάτων, έλλειψη πλαισίου, κακή δομή διάταξης, καμία παρότρυνση για δράση και λάθη αντιγραφής. Όταν πρόκειται για σχεδιασμό ενός infographic, φροντίστε να κάνετε κάθε δυνατό βήμα για να εξασφαλίσετε καλή ποιότητα.

  1. Widgets – Η τελευταία μορφή αλληλεπίδρασης που αναφέρεται σε αυτήν την ενότητα περιλαμβάνει την προσθήκη widget σε σελίδες. Τα widget επιτρέπουν στους εμπόρους περιεχομένου να προσθέτουν διαδραστικά στοιχεία όπως κουμπιά, διαγράμματα, χάρτες, γραφήματα, χρονοδιαγράμματα και πολλά άλλα, απευθείας σε οποιαδήποτε σελίδα χωρίς να χρειάζεται να προσλαμβάνουν επιπλέον προσωπικό για την κατασκευή ιστοτόπων. Πολλοί πάροχοι widget προσφέρουν δωρεάν εκδόσεις των εργαλείων τους που περιλαμβάνουν χαρακτηριστικά όπως ερωτηματολόγια, ζωντανή συνομιλία, διαδραστικές αριθμομηχανές και άλλα. Ενώ ορισμένοι ιστότοποι απαιτούν από εσάς να προσθέσετε widget από τρίτους παρόχους, το LiveAgent διαθέτει πολλά widget στον ιστότοπό του τα οποία μπορούν να ενσωματωθούν απρόσκοπτα στη σελίδα σας για να αυξήσετε τη συνολική συμμετοχή των πελατών στη σελίδα σας.

Chat-widget-gallery-Inline-LiveAgent

Υπάρχουν πολλές στρατηγικές μάρκετινγκ για διαδραστικό περιεχόμενο. Στο τέλος της ημέρας, είναι στο χέρι σας να βολιδοσκοπήσετε την κατάσταση και να δείτε ποια μέθοδος λειτουργεί καλύτερα για την εταιρεία σας.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι το διαδραστικό περιεχόμενο;

Διαδραστικό περιεχόμενο είναι κάθε τύπος περιεχομένου που είναι δυναμικό και σχετικό που απαιτεί και ενθαρρύνει τους χρήστες να συμμετέχουν ενεργά. Διαδραστικά στοιχεία όπως δημοσκοπήσεις, παιχνίδια, διαδραστικά βίντεο, αριθμομηχανές, κουίζ, ηλεκτρονικά βιβλία κ.λπ., βελτιώνουν την εμπειρία αγορών των επισκεπτών του ιστότοπού σας, συλλέγουν πληροφορίες, δημιουργούν δυνητικούς πελάτες και αυξάνουν τις πωλήσεις.

Γιατί είναι σημαντικό το διαδραστικό περιεχόμενο;

Το διαδραστικό περιεχόμενο βελτιώνει βασικές επιχειρηματικές μετρήσεις για προγράμματα περιεχομένου σε όλα τα επίπεδα της διοχέτευσης πωλήσεων. Είναι πιο αποτελεσματικό λόγω του γεγονότος ότι οι σύγχρονοι καταναλωτές ασχολούνται με εμβυθιστικό περιεχόμενο πιο συχνά και αφιερώνουν περισσότερο χρόνο αλληλεπιδρώντας με εμπειρίες που τους ανταμείβουν. Σε αντάλλαγμα για τη συμμετοχή τους, οι δυνητικοί πελάτες θα περνούν περισσότερο χρόνο με επιχειρήσεις που περιλαμβάνουν εμβυθιστικό διαδραστικό περιεχόμενο στις προσπάθειές τους για μάρκετινγκ.

Πώς μπορώ να κάνω το περιεχόμενό μου διαδραστικό;

Αναρωτηθείτε γιατί ορισμένες λύσεις θα ήταν αποτελεσματικές για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να προσδιορίσει εάν λύνουν πραγματικά προβλήματα και καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών. Το περιεχόμενό σας είναι οπτικό ή στατικό; Έχετε σαφείς παροτρύνσεις για δράση στη σελίδα; Η σελίδα σας είναι αδρανής ή ενεργή; Χρησιμοποιείτε σωστά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Αυτές είναι όλες ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας όταν ξεκινάτε τις καμπάνιες μάρκετινγκ. Κάνοντας συνεχώς αυτές τις ερωτήσεις στον εαυτό σας, θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε επιτυχημένο εμβυθιστικό περιεχόμενο.

Τι είναι τα διαδραστικά εργαλεία;

Τα διαδραστικά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προσέλκυση κοινού στο διαδίκτυο περιλαμβάνουν: Κουίζ, παιχνίδια, επαυξημένη πραγματικότητα, διαδραστικά βίντεο, infographics, ηλεκτρονικά βιβλία, αριθμομηχανές, δημοσκοπήσεις, έρευνες, Ζωντανή Συνομιλία, widgets και άλλα. Εναπόκειται σε κάθε εταιρεία να αποφασίσει ποια μέθοδος θα λειτουργήσει καλύτερα για τη δημιουργία εσόδων.

Frequently asked questions

Τι είναι το διαδραστικό περιεχόμενο;

Διαδραστικό περιεχόμενο είναι κάθε τύπος περιεχομένου που είναι δυναμικό και σχετικό που απαιτεί και ενθαρρύνει τους χρήστες να συμμετέχουν ενεργά. Διαδραστικά στοιχεία όπως δημοσκοπήσεις, παιχνίδια, διαδραστικά βίντεο, αριθμομηχανές, κουίζ, ηλεκτρονικά βιβλία κ.λπ., βελτιώνουν την εμπειρία αγορών των επισκεπτών του ιστότοπού σας, συλλέγουν πληροφορίες, δημιουργούν δυνητικούς πελάτες και αυξάνουν τις πωλήσεις.

Γιατί είναι σημαντικό το διαδραστικό περιεχόμενο;

Το διαδραστικό περιεχόμενο βελτιώνει βασικές επιχειρηματικές μετρήσεις για προγράμματα περιεχομένου σε όλα τα επίπεδα της διοχέτευσης πωλήσεων. Είναι πιο αποτελεσματικό λόγω του γεγονότος ότι οι σύγχρονοι καταναλωτές ασχολούνται πιο συχνά με καθηλωτικό περιεχόμενο και αφιερώνουν περισσότερο χρόνο αλληλεπιδρώντας με εμπειρίες που τους ανταμείβουν. Σε αντάλλαγμα για τη συμμετοχή τους, οι δυνητικοί πελάτες θα περνούν περισσότερο χρόνο με επιχειρήσεις που περιλαμβάνουν καθηλωτικό διαδραστικό περιεχόμενο στις προσπάθειές τους για μάρκετινγκ.

Πώς μπορώ να κάνω το περιεχόμενό μου διαδραστικό;

Αναρωτηθείτε γιατί ορισμένες λύσεις θα ήταν αποτελεσματικές για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να προσδιορίσει εάν λύνουν πραγματικά προβλήματα και καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών. Είναι το περιεχόμενό σας οπτικό ή στατικό; Έχετε σαφείς παροτρύνσεις για δράση στη σελίδα; Η σελίδα σας είναι αδρανής ή ενεργή; Χρησιμοποιείτε σωστά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Αυτές είναι όλες ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον εαυτό σας όταν ξεκινάτε τις καμπάνιες μάρκετινγκ. Κάνοντας συνεχώς αυτές τις ερωτήσεις στον εαυτό σας, θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε επιτυχημένο καθηλωτικό περιεχόμενο.

Τι είναι τα διαδραστικά εργαλεία;

Τα διαδραστικά εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προσέλκυση κοινού στο διαδίκτυο περιλαμβάνουν: Κουίζ, παιχνίδια, επαυξημένη πραγματικότητα, διαδραστικά βίντεο, infographics, ηλεκτρονικά βιβλία, αριθμομηχανές, δημοσκοπήσεις, έρευνες, Ζωντανή συνομιλία, widget και άλλα. Εναπόκειται σε κάθε εταιρεία να αποφασίσει ποια μέθοδος θα λειτουργήσει καλύτερα για τη δημιουργία εσόδων.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.