Μιμίδια κέντρου εξυπηρέτησης

Μιμίδια κέντρου εξυπηρέτησης

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia


Τελευταία τροποποίηση την March 28, 2022 σε 8:37 am

Οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών του κέντρου εξυπηρέτησης ασχολούνται με διάφορα ερωτήματα πελατών, όπως email, κλήσεις, ζωντανές συνομιλίες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πολλά άλλα.

Η απάντηση σε ερωτήσεις πελατών σε διαφορετικές πλατφόρμες είναι μια πρόκληση από μόνη της. Ανεξάρτητα από το πόσο ειδικευμένοι είστε ως αντιπρόσωποι, μπορεί να γίνει πολύ εξαντλητικό να αλλάζετε συνεχώς μεταξύ διεπαφών.

Προσθέστε αναστατωμένους πελάτες και τώρα μπορούμε να μιλήσουμε για αγχωτικές καταστάσεις.

Έτσι, αν ψάχνετε για μιμίδια κέντρου εξυπηρέτησης ως ανακουφιστικό άγχους, είστε σίγουρα στο σωστό μέρος. Ωστόσο, υπάρχει μια παραλλαγή. Θέλουμε επίσης να παρέχουμε πιθανούς τρόπους αντιμετώπισης ορισμένων καταστάσεων για να δημιουργήσουμε μια καλύτερη εμπειρία και για τα δύο μέρη.

Παράδειγμα #1

μιμίδια κέντρου εξυπηρέτησης
Μέσα από μιμίδια του Pinterest / Κέντρου εξυπηρέτησης

Εάν βρίσκεστε στη μέση μιας συζήτησης με έναν πελάτη και παρατηρήσετε ότι χρησιμοποιεί λάθος λέξεις, προσπαθήστε να συμπάσχετε με τον πελάτη. Δεν έχουν όλοι το ίδιο υπόβαθρο με εσάς. Έτσι, η τεχνικοί όροι ή η ορολογία που χρησιμοποιείτε σε καθημερινή βάση μπορεί να είναι νέα για αυτούς.

Ποιο είναι λοιπόν το συμπέρασμα; Καθορίστε ορισμένους όρους στην αρχή της συνομιλίας. Επιπλέον, εάν ο πελάτης κάνει λάθος, προσπαθήστε να έχετε ενσυναίσθηση και απλώς βεβαιωθείτε ότι βρίσκεστε στο ίδιο επίπεδο.

Παράδειγμα #2

αστείο μιμίδιο κέντρου εξυπηρέτησης
Μέσα από μιμίδια του Pinterest / Κέντρου εξυπηρέτησης

Αυτό το μιμίδιο κέντρου εξυπηρέτησης εμφανίζει μια επαναλαμβανόμενη κατάσταση, όπου ο πελάτης αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα, αλλά δεν μπορεί να προσδιορίσει συγκεκριμένα τι είναι λάθος. Ο καλύτερος τρόπος για να προσεγγίσετε αυτήν την κατάσταση είναι να κάνετε συγκεκριμένες ερωτήσεις που μπορούν να σας οδηγήσουν στην εύρεση και επίλυση του προβλήματος. Είναι σημαντικό να παραμείνετε ήρεμοι και συγκεντρωμένοι, δεν είναι όλοι οι πελάτες εξοικειωμένοι με την τεχνολογία.

Μπόνους συμβουλές

Η αντιμετώπιση των αναστατωμένων πελατών, ειδικά όταν δεν διαθέτετε το κατάλληλο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, μπορεί να δυσκολέψει γρήγορα και να αγχώσει τους αντιπροσώπους σας.

Το άγχος στο χώρο εργασίας μπορεί να προκαλέσει περισσότερες αρρώστιες, μείωση του κινήτρου και συνολικά κακή απόδοση στην εργασία. Η φροντίδα των υπαλλήλων σας είναι πιο σημαντική από ποτέ. Εάν οι υπάλληλοί σας είναι ευχαριστημένοι, θα είναι και οι πελάτες σας.

Οπότε, πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα περιβάλλον χωρίς άγχος για τους αντιπροσώπους σας;

Λοιπόν, η ανταλλαγή μιμίδιων κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί σίγουρα να σας βοηθήσει να ελαφρύνετε τη διάθεση, αλλά εδώ είναι μερικές χρήσιμες συμβουλές για να δημιουργήσετε ένα περιβάλλον εργασίας χωρίς άγχος:

1. Παρέχετε τα κατάλληλα εργαλεία

Η πρόσληψη των κατάλληλων αντιπροσώπων με την κατάλληλη δεξιότητα και εμπειρία είναι ζωτικής σημασίας. Ωστόσο, εάν δεν παρέχετε τα κατάλληλα εργαλεία, ακόμη και οι καλύτεροι αντιπρόσωποι θα δυσκολευτούν να υποστηρίξουν τους πελάτες σας.

Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης είναι μια λύση παντός καναλιού που μπορεί να βοηθήσει τους αντιπροσώπους σας, ώστε, να μην χρειάζεται να κάνουν εναλλαγή μεταξύ πλατφορμών για να απαντήσουν σε ερωτήσεις πελατών. Επιπλέον, μπορείτε να δημιουργήσετε μοναδικούς κανόνες αυτοματισμού με πολλές δυνατότητες για να αυτοματοποιήσετε τις καθημερινές εργασίες. Με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης, οι αντιπρόσωποι σας λειτουργούν πιο αποτελεσματικά και αποδοτικά.

Go omnichannel with LiveAgent!

Provide a seamless customer experience and increase the efficiency of your support agents with LiveAgent. Test a 14-day free trial and see the results right away.

2. Ελαχιστοποιήστε τις διακοπές

Οι διακοπές μπορεί να διαταράξουν τη ροή εργασίας των αντιπροσώπων σας. Εάν αυτό συμβαίνει συχνά, μπορεί να προκαλέσει αγχωτικές αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες καθώς οι αντιπρόσωποι σας μπορεί να χάσουν την εστίαση. Ένας τρόπος ελαχιστοποίησης των διακοπών είναι η δημιουργία ενός κανόνα επικοινωνίας μέσω μιας ενιαίας καθορισμένης πλατφόρμας.

Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε διαφορετικά κανάλια εργασίας στο Slack. Ένας αντιπρόσωπος μπορεί να ενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις για τα σημαντικά κανάλια εργασίας και να απαντήσει αμέσως εάν χρειαστεί, ενώ βάζει σε σίγαση άλλα, μη σημαντικά κανάλια. Αυτό μπορεί να αποτρέψει τις άσκοπες διακοπές και να δημιουργήσει μια σταθερή ροή εργασίας χωρίς άγχος.

3. Δώστε τη δυνατότητα στους αντιπροσώπους σας να εκφράσουν τις απόψεις τους

Αφήστε τους αντιπροσώπους σας να κάνουν προτάσεις. Είναι τα πρώτα άτομα με τα οποία έρχονται σε επαφή οι πελάτες σας. Συνήθως έχουν περισσότερες ιδέες και μπορεί να έχουν μεγάλες και πολύτιμες προτάσεις. Επιπλέον, επιτρέποντας στους αντιπροσώπους σας να εκφράσουν τις ανησυχίες και τις προτάσεις τους, μπορεί να δημιουργηθεί ένας ασφαλής χώρος στον οποίο οι αντιπρόσωποι σας νιώθουν ότι ακούγονται και εκτιμώνται. Συνολικά, αυτό μπορεί να δημιουργήσει ένα περιβάλλον χωρίς άγχος με βελτιωμένη ροή εργασίας.

Εν κατακλείδι, οι αντιπρόσωποι πρόκειται να συναντήσουν πολλούς διαφορετικούς πελάτες. Είναι σημαντικό να τους αφήνετε να χαλαρώνουν κατά διαστήματα και να γελούν με κάποια μιμίδια κέντρου εξυπηρέτησης, αλλά το πιο σημαντικό, θα πρέπει να μπορούν να μαθαίνουν από κάθε προκλητική κατάσταση. Από την άλλη πλευρά, η δουλειά σας είναι να δημιουργήσετε ένα περιβάλλον χωρίς άγχος για τους αντιπροσώπους σας για να εξασφαλίσετε βελτιωμένη παραγωγικότητα και καλύτερες εμπειρίες πελατών.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.