Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

dane deaner iJ1lw8iNIy8 unsplash
Υποστήριξη

Οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες φράσεις ΔΦΑ

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky

Τελευταία τροποποίηση την October 5, 2021 σε 11:18 am

Αντιμετωπίζετε προβλήματα με τις αποτελεσματικές φράσεις ΔΦΑ για το τηλεφωνικό σας κέντρο; Μη φοβάστε! Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Το να καταλήξετε στις σωστές φράσεις μπορεί να είναι δύσκολο, ειδικά αν δεν το έχετε ξανακάνει. Επειδή θέλουμε να σας βοηθήσουμε, δημιουργήσαμε έναν απλό οδηγό που θα σας καθοδηγήσει.

Στρατηγικές ανταλλαγής μηνυμάτων ΔΦΑ

Πριν ξεκινήσετε την εγγραφή των μηνυμάτων ΔΦΑ, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τις αποτελεσματικές στρατηγικές ανταλλαγής μηνυμάτων ΔΦΑ. Εάν εφαρμόσετε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές κατά τη δημιουργία των μηνυμάτων ΔΦΑ, θα βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας.

Οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες φράσεις ΔΦΑ

Εφαρμογή μιας εκτίμησης μέσου χρόνου αναμονής στον χαιρετισμό σας Ενημερώνοντας τους πελάτες σας για τον μέσο χρόνο αναμονής που θα πρέπει να περιμένουν, καθορίζετε τις προσδοκίες τους από την αρχή. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης γνωρίζει ότι θα πρέπει να περιμένει 7 λεπτά για να συνδεθεί με έναν χειριστή, είναι πιο πιθανό να περιμένει στη γραμμή, παρά αν έπρεπε να περιμένει στα τυφλά. Σύμφωνα με την έρευνά μας, οι περισσότεροι πελάτες είναι πρόθυμοι να περιμένουν έως και 5 λεπτά πριν κλείσουν το τηλέφωνο. Επομένως, ενημερώνοντας τους πελάτες σας ότι θα πρέπει να περιμένουν μόνο λίγα λεπτά περισσότερο από ό,τι θα έκαναν ούτως ή άλλως, θα μειώσετε ουσιαστικά τον αριθμό των μη απαντημένων κλήσεων που λαμβάνετε.

Παρουσίαση μηνυμάτων ΔΦΑ με σειρά σπουδαιότητας Όταν περιμένετε σε αναμονή και ακούτε μηνύματα ΔΦΑ, είναι πραγματικά εύκολο να αποσπάσετε την προσοχή σας και να σταματήσετε να ακούτε τις επιλογές που παρουσιάζονται (ειδικά αν δεν σχετίζονται με εσάς.) Σύμφωνα με τον Steve Hindley, Creative Director στο iNarratorOnHold, το 80% των ατόμων που βρίσκονται σε αναμονή θα ακούσουν το πρώτο μήνυμα στο δέντρο ΔΦΑ, το 20% θα ακούσει το δεύτερο και το 10% το τρίτο. Επομένως, είναι ζωτικής σημασίας να παρουσιάσετε τα μηνύματα ΔΦΑ που καταγράφετε ανάλογα με τη σημασία και τη συχνότητα με την οποία οι άνθρωποι επικοινωνούν μαζί σας σχετικά με αυτό το ζήτημα.

Συμπερίληψη ενός μηνύματος CTA στα μηνύματα ΔΦΑ Η συμπερίληψη των Calls to Action (CTA) στα μηνύματα ΔΦΑ μπορεί να είναι επωφελής για την επιχείρησή σας. Εάν ένα άτομο περιμένει σε αναμονή για μερικά λεπτά, πιθανότατα θα ακούσει το μενού ΔΦΑ και λίγη μουσική αναμονής σε επανάληψη. Ωστόσο, εάν περιορίσετε τον αριθμό των φορών που παρουσιάζετε το μενού ΔΦΑ και καταγράφετε αντ’ αυτού μηνύματα μάρκετινγκ, οι πελάτες σας μπορούν να μάθουν κάτι νέο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας “οργανικά”. Για παράδειγμα, ένα εξαιρετικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να ενημερώσετε τους πελάτες σας ότι προσφέρετε έκπτωση 20% σε επιλεγμένα προϊόντα στο κατάστημά σας. Προσθέτοντας ένα CTA στα μηνύματα ΔΦΑ, ενθαρρύνετε τη συνέχιση της αλληλεπίδρασής σας μετά την τηλεφωνική συνομιλία.

Καθοδήγηση πελατών σε Συχνές Ερωτήσεις και άλλα κανάλια επικοινωνίας Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να διαφοροποιήσετε τα μηνύματα ΔΦΑ είναι να κατευθύνετε τους πελάτες σας στην ενότητα Συχνές Ερωτήσεις του ιστότοπού σας ή στις πύλες πελατών και τις γνωσιακές βάσεις. Ενημερώνοντας τους πελάτες σας ότι μπορεί να μπορούν να βρουν τις απαντήσεις στις ερωτήσεις τους διαδικτυακά, τους δίνετε την ευκαιρία να αποφύγουν την αναμονή και μειώνετε επίσης τον αριθμό των εισερχόμενων ερωτημάτων από πελάτες, για το οποίο οι αντιπρόσωποι σας θα είναι ευγνώμονες.

Οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες φράσεις ΔΦΑ

Τώρα που μάθατε για τις βέλτιστες πρακτικές των μηνυμάτων ΔΦΑ, είμαστε έτοιμοι να σας δείξουμε τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες φράσεις ΔΦΑ που μπορούν να χρησιμεύσουν ως πρότυπο για το δικό σας μενού ΔΦΑ.

Μηνύματα χαιρετισμού

  • “Έχετε καλέσει την [όνομα εταιρείας.] Όλοι οι αντιπρόσωποί μας είναι αυτήν τη στιγμή απασχολημένοι. Παρακαλώ αναμείνατε και θα απαντήσουμε στην κλήση σας το συντομότερο δυνατό. Ο τρέχων χρόνος αναμονής σας είναι 3 λεπτά. “
  • “Έχετε καλέσει την [όνομα εταιρείας.] Όλοι οι αντιπρόσωποί μας βοηθούν αυτήν τη στιγμή άλλους καλούντες. Εάν θέλετε να παρακάμψετε την ουρά αναμονής, μπορείτε να πατήσετε 1 για να αφήσετε ένα μήνυμα ή πατήσετε 2 για να σας καλέσει ένας αντιπρόσωπος. Διαφορετικά, παραμείνετε στη γραμμή και η κλήση σας θα απαντηθεί με τη σειρά που παραλήφθηκε. Ο τρέχων χρόνος αναμονής σας είναι 3 λεπτά. “
  • “Έχετε καλέσει την [όνομα εταιρείας.] Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουμε υψηλό όγκο κλήσεων. Αφήστε ένα μήνυμα με το όνομα και τον αριθμό τηλεφώνου σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.”
  • “Σας ευχαριστούμε που καλέσατε την [όνομα της εταιρείας.] Αυτή τη στιγμή δεν είμαστε διαθέσιμοι για να λάβουμε την κλήση σας. Παρακαλώ αφήστε ένα μήνυμα μετά τον χαρακτηριστικό ήχο ή επικοινωνήστε μαζί μας κατά τις εργάσιμες ώρες: Δευτέρα έως Παρασκευή μεταξύ 9 π.μ. και 5 μ.μ. Ανατολική ώρα. Εάν χρειάζεστε άμεση βοήθεια, ανατρέξτε στη γνωσιακή μας βάση ή στις Συχνές Ερωτήσεις μας στην ενότητα “βοήθεια” του ιστότοπού μας. Σας ευχαριστούμε!”
  • Σας ευχαριστούμε που καλέσατε την [όνομα εταιρείας]. Για να μάθετε περισσότερα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας επισκεφτείτε τον ιστότοπό μας στη διεύθυνση www.companyname.com. Τα γραφεία μας είναι προς το παρόν κλειστά. Το ωράριο λειτουργίας μας είναι Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 8 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα εκτός από τις μεγάλες αργίες. Αφήστε ένα μήνυμα με το όνομά σας, τα στοιχεία επικοινωνίας και το λόγο της κλήσης σας και κάποιος από το κατάλληλο τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ή, στείλτε μας email στο info@companyname.com

Επιλογή μενού

  • “Εάν γνωρίζετε το εσωτερικό τηλέφωνο, μπορείτε να το καλέσετε ανά πάσα στιγμή. Διαφορετικά, επιλέξτε από τις ακόλουθες επιλογές: Για πληροφορίες λογαριασμού πατήστε 1, για ερωτήσεις σχετικά με ένα προϊόν που αγοράσατε πατήστε 2… ”
  • “Για Πωλήσεις, πατήστε 1. Για Τεχνική Υποστήριξη, πατήστε 2. Για Χρέωση, πατήστε 3. Για πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία μας, πατήστε 4. Για να επαναλάβετε αυτό το μήνυμα, πατήστε δίεση.”

Μήνυμα σύνδεσης αντιπροσώπου

  • “Παρακαλώ αναμείνατε ενώ συνδέεστε με τον επόμενο διαθέσιμο αντιπρόσωπο. Ο χρόνος αναμονής σας υπολογίζεται στα 3 λεπτά. Ενώ περιμένετε, μη διστάσετε να ελέγξετε τον ιστότοπό μας. Προσφέρουμε έκπτωση 20% σε επιλεγμένα είδη έως την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου”.
  • “Παρακαλώ μείνετε στη γραμμή. Η κλήση σας συνδέεται με έναν από τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών μας.”
  • “Η κλήση σας συνδέεται”.

Συμπέρασμα

Τώρα που μάθατε τα πάντα για τις αποτελεσματικές στρατηγικές ανταλλαγής μηνυμάτων ΔΦΑ και είδατε μερικά παραδείγματα μηνυμάτων ΔΦΑ, είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε τα δικά σας δέντρα ΔΦΑ. Θυμηθείτε να τα κάνετε απλά, σύντομα και κατατοπιστικά. Παρουσιάστε μηνύματα ΔΦΑ με σειρά σπουδαιότητας, χρησιμοποιήστε CTA, ενημερώστε τον κόσμο για το πόσο θα πρέπει να περιμένουν σε αναμονή και προσθέστε διαφημιστικά μηνύματα όπως σας ταιριάζει καλύτερα. Εάν χρειάζεστε οποιαδήποτε άλλη πρόσθετη βοήθεια, ελέγξτε αυτόν τον σύνδεσμο. Καλή τύχη!

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky is a copywriter at LiveAgent, with a background in E-commerce and Customer Service. Passionate about writing, reading, and learning how to play any musical instrument he comes across.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.