Οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες φράσεις ΔΦΑ

Οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες φράσεις ΔΦΑ

Oliver Stasinszky

Oliver Stasinszky


Τελευταία τροποποίηση την February 25, 2022 σε 9:49 am

Δυσκολεύεστε να βρείτε αποτελεσματικές φράσεις ΔΦΑ για το τηλεφωνικό σας κέντρο; Μην ανησυχείτε! Είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Το να βρείτε τις σωστές φράσεις μπορεί να είναι δύσκολο, ειδικά αν δεν το έχετε ξανακάνει. Επειδή θέλουμε να σας βοηθήσουμε, δημιουργήσαμε έναν απλό οδηγό που θα σας καθοδηγήσει.

Στρατηγικές ανταλλαγής μηνυμάτων ΔΦΑ

Πριν ξεκινήσετε την εγγραφή των μηνυμάτων ΔΦΑ, είναι σημαντικό να γνωρίζετε τις αποτελεσματικές στρατηγικές ανταλλαγής μηνυμάτων ΔΦΑ. Εάν εφαρμόσετε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές κατά τη δημιουργία των μηνυμάτων ΔΦΑ, θα βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας.

Στρατηγικές ανταλλαγής μηνυμάτων ΔΦΑ - App - Uploads - 2019 - 11 - Ivr.jpg

Εφαρμογή μιας αποποίησης ευθυνών για τον μέσο χρόνο αναμονής στον χαιρετισμό σας Ενημερώνοντας τους πελάτες σας για τον μέσο χρόνο αναμονής που θα πρέπει να περιμένουν, ρυθμίζετε τις προσδοκίες τους αμέσως από την πρώτη στιγμή. Για παράδειγμα, εάν ένας πελάτης γνωρίζει ότι θα πρέπει να περιμένει 7 λεπτά για να συνδεθεί με έναν πάροχο, είναι πιο πιθανό να περιμένει στη γραμμή, παρά εάν έπρεπε να περιμένει σε αναμονή στα τυφλά. Σύμφωνα με την έρευνά μας, οι περισσότεροι πελάτες είναι πρόθυμοι να περιμένουν για 5 λεπτά πριν κλείσουν το τηλέφωνο. Επομένως, ενημερώνοντας τους πελάτες σας ότι θα πρέπει να περιμένουν μόνο μερικά λεπτά περισσότερο από ό,τι θα έκαναν ούτως ή άλλως, θα μειώσετε ουσιαστικά τον αριθμό των χαμένων κλήσεων που λαμβάνετε.

Παρουσίαση μηνυμάτων ΔΦΑ με σειρά σημασίας Όταν περιμένετε σε αναμονή και ακούτε μηνύματα ΔΦΑ, είναι πολύ εύκολο να αποσπαστείτε και να σταματήσετε να ακούτε τις επιλογές που παρουσιάζονται (ειδικά αν δεν σχετίζονται με εσάς.) Σύμφωνα με τον Steve Hindley, τον Creative Director στο iNarratorOnHold, το 80% των ατόμων που βρίσκονται σε αναμονή θα ακούσουν το πρώτο μήνυμα στο δέντρο ΔΦΑ, το 20% θα ακούσει το δεύτερο και το 10% το τρίτο. Επομένως, είναι σημαντικό να παρουσιάζετε τα μηνύματα ΔΦΑ που καταγράφετε ανάλογα με τη σημασία και τη συχνότητα με την οποία τα άτομα επικοινωνούν μαζί σας σχετικά με αυτό το ζήτημα.

Συμπερίληψη ενός μηνύματος CTA στα μηνύματά σας ΔΦΑ
Η συμπερίληψη των παροτρύνσεων για δράση (CTA) στα μηνύματα ΔΦΑ μπορεί να είναι επωφελής για την επιχείρησή σας. Εάν ένα άτομο περιμένει σε αναμονή για μερικά λεπτά, πιθανότατα θα ακούσει το μενού ΔΦΑ και κάποιοι θα κρατήσουν τη μουσική σε επανάληψη. Ωστόσο, εάν περιορίσετε τον αριθμό των φορών που παρουσιάζετε το μενού ΔΦΑ και αντ’ αυτού ηχογραφείτε μηνύματα μάρκετινγκ, οι πελάτες σας μπορούν να μάθουν κάτι νέο για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας «οργανικά». Για παράδειγμα, ένα εξαιρετικό πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να ενημερώσετε τους πελάτες σας ότι προσφέρετε έκπτωση 20% σε επιλεγμένα προϊόντα στο κατάστημά σας. Προσθέτοντας ένα CTA στα μηνύματά σας ΔΦΑ, ενθαρρύνετε τη συνέχιση της αλληλεπίδρασής σας μετά την τηλεφωνική συνομιλία.

Καθοδήγηση πελατών σε Συχνές ερωτήσεις και άλλα κανάλια επικοινωνίας Ένας άλλος εξαιρετικός τρόπος για να διαφοροποιήσετε τα μηνύματα ΔΦΑ είναι να κατευθύνετε τους πελάτες σας στην ενότητα Συνήθεις Ερωτήσεις του ιστότοπού σας ή στις πύλες πελατών και στις γνωσιακές σας βάσεις. Ενημερώνοντας τους πελάτες σας ότι ενδέχεται να μπορούν να βρουν τις απαντήσεις στις ερωτήσεις τους online, τους δίνετε την ευκαιρία να αποφύγουν την αναμονή και επίσης μειώνετε τον αριθμό των εισερχόμενων ερωτημάτων από πελάτες, για το οποίο οι αντιπρόσωποι σας θα είναι ευγνώμονες.

Οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες φράσεις ΔΦΑ

Τώρα που μάθατε για τις βέλτιστες πρακτικές των μηνυμάτων ΔΦΑ, είμαστε έτοιμοι να σας δείξουμε τις πιο συχνά χρησιμοποιούμενες φράσεις ΔΦΑ που μπορούν να χρησιμεύσουν ως πρότυπο για το δικό σας μενού ΔΦΑ.

Μηνύματα χαιρετισμού

  • “Έχετε καλέσει την [όνομα εταιρείας.] Όλοι οι αντιπρόσωποί μας είναι αυτήν τη στιγμή απασχολημένοι. Παρακαλώ αναμείνατε και θα απαντήσουμε στην κλήση σας το συντομότερο δυνατό. Ο τρέχων χρόνος αναμονής σας είναι 3 λεπτά. “
  • “Έχετε επικοινωνήσει με την [όνομα εταιρείας.] Όλοι οι αντιπρόσωποι μας βοηθούν αυτήν τη στιγμή άλλους καλούντες. Εάν θέλετε να παρακάμψετε την ουρά αναμονής, μπορείτε να πατήσετε 1 για να αφήσετε ένα μήνυμα ή να πατήσετε 2 για να σας καλέσει ένας αντιπρόσωπος . Διαφορετικά, παρακαλούμε μείνετε στη γραμμή και η κλήση σας θα απαντηθεί με τη σειρά που ελήφθη. Ο τρέχων χρόνος αναμονής σας είναι 3 λεπτά.”
  • “Έχετε καλέσει την [όνομα εταιρείας.] Αυτή τη στιγμή αντιμετωπίζουμε υψηλό όγκο κλήσεων. Αφήστε ένα μήνυμα με το όνομα και τον αριθμό τηλεφώνου σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.”
  • “Σας ευχαριστούμε που καλέσατε την [όνομα της εταιρείας.] Αυτή τη στιγμή δεν είμαστε διαθέσιμοι για να λάβουμε την κλήση σας. Παρακαλώ αφήστε ένα μήνυμα μετά τον χαρακτηριστικό ήχο ή επικοινωνήστε μαζί μας κατά τις εργάσιμες ώρες: Δευτέρα έως Παρασκευή μεταξύ 9 π.μ. και 5 μ.μ. Ανατολική ώρα. Εάν χρειάζεστε άμεση βοήθεια, ανατρέξτε στη γνωσιακή μας βάση ή στις Συχνές Ερωτήσεις μας στην ενότητα “βοήθεια” του ιστότοπού μας. Σας ευχαριστούμε!”
  • Σας ευχαριστούμε που καλέσατε την [όνομα εταιρείας]. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας, επισκεφτείτε τον ιστότοπό μας στη διεύθυνση www.companyname.com. Τα γραφεία μας αυτή τη στιγμή είναι κλειστά. Το ωράριο λειτουργίας μας είναι Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 8 π.μ. έως τις 7 μ.μ. εκτός από τις μεγάλες αργίες. Αφήστε ένα μήνυμα με το όνομά σας, τα στοιχεία επικοινωνίας και τη φύση της κλήσης σας και κάποιος από το κατάλληλο τμήμα θα επικοινωνήσει μαζί σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Ή, στείλτε μας email στο info@companyname.com

Επιλογή μενού

  • “Εάν γνωρίζετε το εσωτερικό τηλέφωνο, μπορείτε να το καλέσετε ανά πάσα στιγμή. Διαφορετικά, επιλέξτε από τις ακόλουθες επιλογές: Για πληροφορίες λογαριασμού πατήστε 1, για ερωτήσεις σχετικά με ένα προϊόν που αγοράσατε πατήστε 2… ”
  • “Για Πωλήσεις, πατήστε 1. Για Τεχνική Υποστήριξη, πατήστε 2. Για Χρέωση, πατήστε 3. Για πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία μας, πατήστε 4. Για να επαναλάβετε αυτό το μήνυμα, πατήστε δίεση.”

Μήνυμα σύνδεσης αντιπροσώπου

  • “Παρακαλώ αναμείνατε ενώ συνδέεστε με τον επόμενο διαθέσιμο αντιπρόσωπο. Ο χρόνος αναμονής σας υπολογίζεται στα 3 λεπτά. Ενώ περιμένετε, μη διστάσετε να ελέγξετε τον ιστότοπό μας. Προσφέρουμε έκπτωση 20% σε επιλεγμένα είδη έως την Παρασκευή 13 Οκτωβρίου”.
  • “Παρακαλώ μείνετε στη γραμμή. Η κλήση σας συνδέεται με έναν από τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών μας.”
  • “Η κλήση σας συνδέεται”.

Συμπέρασμα

Τώρα που μάθατε τα πάντα για τις αποτελεσματικές στρατηγικές ανταλλαγής μηνυμάτων ΔΦΑ και είδατε μερικά παραδείγματα μηνυμάτων ΔΦΑ, είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε τα δικά σας δέντρα ΔΦΑ. Θυμηθείτε να τα κάνετε απλά, σύντομα και κατατοπιστικά. Παρουσιάστε μηνύματα ΔΦΑ με σειρά σπουδαιότητας, χρησιμοποιήστε CTA, ενημερώστε τον κόσμο για το πόσο θα πρέπει να περιμένουν σε αναμονή και προσθέστε διαφημιστικά μηνύματα όπως σας ταιριάζει καλύτερα. Εάν χρειάζεστε οποιαδήποτε άλλη πρόσθετη βοήθεια, ελέγξτε αυτόν τον σύνδεσμο. Καλή τύχη!

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.