Το ServiceNow είναι μια ολοκληρωμένη λύση που βοηθά τις εταιρείες να ανεβάσουν τη στοίβα λογισμικού τους σε ένα νέο επίπεδο και να βελτιώσουν τα επιχειρηματικά αποτελέσματα σε όλους τους τομείς.
Το εργαλείο καταλαμβάνει έναν συναρπαστικό χώρο στο τρέχον τοπίο SaaS: είναι μια ολόκληρη σουίτα λύσεων που καλύπτει σχεδόν τα πάντα, από κέντρα υποστήριξης IT μέχρι διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και υποστήριξη πελατών. Αυτό το τελευταίο τμήμα – υποστήριξη πελατών και CRM – είναι κάτι για το οποίο είναι ιδιαίτερα διάσημο το ServiceNow.
Γιατί οι άνθρωποι επιλέγουν το ServiceNow;
Το ServiceNow ήταν πολύ επιτυχημένο από την έναρξή του και υπάρχουν καλοί λόγοι για αυτό.
Η εταιρεία μάλιστα έχει χαρακτηριστεί παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο ITSM (IT Service Management) το 2020.
Εδώ είναι μερικοί λόγοι.
Είναι μια ισχυρή πλατφόρμα. Σκεφτείτε το: εάν είστε η Deloitte, η Volkswagen ή οποιοδήποτε είδος μεγάλης επιχείρησης, χρειάζεστε ένα ενιαίο, σύνθετο σύστημα για να διαχειριστείτε δυνητικά εκατοντάδες αντιπροσώπους, χιλιάδες εργαζόμενους και εκατομμύρια πελάτες. Το να γνωρίζετε ότι έχετε έναν ισχυρό συνεργάτη με στιβαρή υποδομή μπορεί να είναι καθησυχαστικό.
Βασίζεται σε cloud. Παρά την πολυπλοκότητά του και το εύρος των υπηρεσιών του, το ServiceNow μπορεί να αναπτυχθεί χρησιμοποιώντας υπηρεσίες cloud. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ακριβοί διακομιστές, δεν υπάρχουν ταλαιπωρίες με την εγκατάσταση εντός της εγκατάστασης και άλλες περίπλοκες διαδικασίες.
Είναι κάτι περισσότερο από ένα CRM. Ανάλογα με τις ανάγκες σας, μπορείτε να επιλέξετε τις δυνατότητες και τις υπηρεσίες που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε μια ολοκληρωμένη λύση λογισμικού για την εταιρεία σας. Ίσως χρειαστείτε ένα καλό εργαλείο κέντρου πληροφορικής και ένα σύστημα ανθρώπινου δυναμικού μαζί με το εργαλείο CRM – το ServiceNow μπορεί να σας προσφέρει αυτό και πολλά άλλα, αν και με αύξηση της τιμής.
Σύγκριση 5 εναλλακτικών με το ServiceNow:
- LiveAgent
- Jira Service Desk
- Zendesk
- Zoho Desk
- SysAid
Τα ακόλουθα κριτήρια χρησιμοποιήθηκαν για την αξιολόγηση και σύγκριση κάθε λύσης:
Ευκολία χρήσης: Αυτή είναι μια από τις πιο κρίσιμες πτυχές οποιασδήποτε επιχειρηματικής λύσης λογισμικού για πολλούς χρήστες. Αν έχετε ένα εργαλείο το οποίο οι εκπρόσωποι της εξυπηρέτησης πελατών σας μπορούν γρήγορα να μάθουν και να γίνουν έμπειροι, μπορεί να εξοικονομήσετε πολύ χρόνο και ταλαιπωρία, τόσο στην ενσωμάτωση όσο και στις καθημερινές εργασίες.
Διεπαφή χρήστη: Δεδομένου ότι αυτό είναι ένα εργαλείο που θα χρησιμοποιεί η ομάδα σας καθημερινά, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι ευχάριστο στη χρήση και ικανοποιητικό στην εμφάνιση. Πολλά εργαλεία προσπαθούν να κάνουν τη δέσμευση πελατών και την εμπειρία διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής διασκεδαστική και ικανοποιητική, αλλά δεν πετυχαίνουν όλα.
Μοναδικές δυνατότητες και λειτουργίες: Διαφορετικές ομάδες αναζητούν διαφορετικά, συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Ο στόχος εδώ ήταν να ανακαλύψετε τη μοναδική λειτουργικότητα που προσφέρει καθένα από αυτά τα εργαλεία και να δείτε πώς μπορούν να σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους σας. Δεδομένου ότι το ServiceNow προσφέρει πολλές σουίτες και υπηρεσίες, οι ανταγωνιστές του έχουν κάτι να προσφέρουν όσον αφορά τις μοναδικές λειτουργίες.
Τιμολόγηση και προγράμματα: Ναι, η τιμολόγηση και τα προγράμματα είναι δύο διαφορετικά πράγματα εδώ. Η τιμολόγηση αναφέρεται απλώς στο γενικό εύρος που θα πρέπει να πληρώσετε για αυτές τις υπηρεσίες – ποιο είναι το γενικό εύρος τιμών τους; Τα προγράμματα αναφέρονται στον τρόπο με τον οποίο καθένα από αυτά τα εργαλεία δομεί την προσφορά του και τι υπάρχει μέσα σε κάθε πρόγραμμα – τι ακριβώς παίρνετε για τα χρήματά σας;
Υποστήριξη πελατών: Βασικά, θέλετε μια λύση διαχείρισης εξυπηρέτησης πελατών που σας προσφέρει πολλά μέσα για να έρθετε σε επαφή ή να μάθετε για τις δυνατότητες και τη διεπαφή τους. Εδώ στο LiveAgent, βρίσκουμε την υποστήριξη πελατών απίστευτα σημαντική και πιστεύουμε ότι όποιος σκέφτεται να αγοράσει αυτά τα εργαλεία θα νοιαστεί επίσης γι’ αυτό.
Έχοντας καλύψει όλα αυτά, ας δούμε τι έχουν να προσφέρουν οι καλύτεροι ανταγωνιστές του ServiceNow.
LiveAgent
Το LiveAgent είναι μια από τις καλύτερες εναλλακτικές λύσεις του ServiceNow, ειδικά στον χώρο του κέντρου εξυπηρέτησης.
Είμαστε βέβαιοι ότι έχουμε δημιουργήσει έναν συνδυασμό απλότητας και ισχυρών χαρακτηριστικών που αναζητούν οι περισσότερες σύγχρονες επιχειρήσεις.
Με το LiveAgent, αποκτάτε παρακολούθηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, καρτέλες, ζωντανή συνομιλία, υποστήριξη γνωσιακής βάσης και ακόμη και ενσωματωμένο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου για να διαχειρίζεστε τις αλληλεπιδράσεις σας στην εξυπηρέτηση πελατών όπου κι αν συμβούν. Οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να χειριστούν όλα αυτά μέσω μιας ενιαίας, διαισθητικής διεπαφής.
Με χρωματικά κωδικοποιημένες ετικέτες και πολλαπλές καρτέλες, οι αντιπρόσωποι σας μπορούν εύκολα να παρακολουθούν όλες τις συνομιλίες και να εξοικειωθούν στην καμπύλη εκμάθησης από νωρίς.
Τι το κάνει διαφορετικό από το ServiceNow;
Πρώτα απ’ όλα, το LiveAgent είναι ένα βελτιωμένο εργαλείο που προσφέρει μια διαισθητική, σύγχρονη διεπαφή χρήστη για τη διαχείριση εξυπηρέτησης πελατών.
Με το LiveAgent, λαμβάνετε ένα από τα καλύτερα (και ταχύτερα) εργαλεία ζωντανής συνομιλίας στην αγορά που μπορείτε να εγκαταστήσετε στον ιστότοπό σας μέσα σε λίγα λεπτά και να ξεκινήσετε τις αλληλεπιδράσεις εξυπηρέτησης πελατών γρήγορα και εύκολα. Επίσης, λαμβάνετε ένα διαισθητικό πίνακα ελέγχου και μια κορυφαία στον κλάδο λύση καρτελών που θα είναι φιλική προς το χρήστη για τους αντιπροσώπους σας και θα παρέχει απρόσκοπτη εμπειρία πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει επίσης υποστήριξη 24/7 – αποτελεί απόλυτη προτεραιότητα, καθώς βοηθάμε τους πελάτες μας να προσφέρουν το ίδιο στους χρήστες τους. Είμαστε περήφανοι που λέμε ότι το λογισμικό μας διατίθεται σε πολύ ανταγωνιστική τιμή στη σημερινή αγορά. Ακόμη και το Δωρεάν πρόγραμμά μας είναι γεμάτο με δυνατότητες που πιθανότατα θα ικανοποιήσουν τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις.
Σύνοψη LiveAgent:
Αποκτήστε το LiveAgent αν θέλετε:
- Μια διαισθητική, εύχρηστη διεπαφή.
- Μια ολοκληρωμένη λύση κέντρου εξυπηρέτησης με προηγμένες δυνατότητες.
- Παρακολούθηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
- Ένα κορυφαίο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά.
- 24/7 υποστήριξη πελατών.
- Ανταγωνιστική τιμολόγηση.
Αν σας αρέσουν όλα όσα έχετε δει μέχρι τώρα, ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών και ανακαλύψτε τις καλύτερες δυνατότητες του LiveAgent.
Jira Service Management
Το Jira Service Management είναι μια λύση κέντρου εξυπηρέτησης που λειτουργεί ως σύστημα καρτελών που επιτρέπει στους χρήστες να υποβάλλουν αιτήματα εξυπηρέτησης μέσω πυλών λογισμικού, τηλεφωνικές κλήσεις ή email. Είναι μια αναβάθμιση σε σχέση με το Jira Service Desk – περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητές του καθώς και μερικές ακόμη λειτουργίες διαχείρισης υπηρεσιών πληροφορικής.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να σημειώσετε σχετικά με αυτήν τη λύση είναι ότι ανήκει στην Atlassian, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να το ενσωματώσετε με οποιοδήποτε άλλο λογισμικό Atlassian για να το κάνετε πιο ισχυρό και αποτελεσματικό. Για παράδειγμα, μπορείτε να αξιοποιήσετε την πλατφόρμα συνεργασίας του Atlassian, Confluence, για να εξοπλίσετε την ομάδα σας με μια γνωσιακή βάση για την γρήγορη επίλυση των εισερχόμενων αιτημάτων.
Από την άποψη της διεπαφής χρήστη, η λύση Service Desk της Jira είναι ελκυστική και άνετη – παρέχει την τυπική δομή των ιεραρχικών μενού σας στα αριστερά της οθόνης με περιεχόμενο που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του χώρου στα δεξιά.
Κατά τη χρήση του Jira Service Desk, ορισμένοι χρήστες ενδέχεται να βρουν τα ακόλουθα δύο πράγματα προβληματικά. Πρώτον, δεν προσφέρει παρακολούθηση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, επομένως δεν μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης λειτουργιών πελατών. Δεύτερον, ενώ η ενσωμάτωση Confluence λειτουργεί ως ένα είδος πύλης αυτοεξυπηρέτησης, δεν είναι τόσο διαισθητική ή απλή όσο η ύπαρξη μιας εγγενούς βάσης γνώσεων για τους τελικούς χρήστες σας. Επίσης, πρέπει να πληρώσετε μια επιπλέον συνδρομή για αυτήν την υπηρεσία.
Τι το κάνει διαφορετικό από το ServiceNow;
Όπως το ServiceNow, το Jira’s Service Desk προσφέρει πολλά πρόσθετα που σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε το εργαλείο σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας και να προσθέσετε πολλές δυνατότητες.
Η διαφορά με το Jira είναι ότι αυτό γίνεται μέσω του Atlassian Marketplace που προσφέρει περισσότερες από 1.000 εφαρμογές, οι περισσότερες από τις οποίες είναι αρκετά εύκολες στην εγκατάσταση. Για παράδειγμα, περισσότερες από 30 εφαρμογές σάς επιτρέπουν να συνδέσετε το Κέντρο Εξυπηρέτησης σας μόνο στο cloud υπηρεσιών της Google. Ορισμένα από αυτά είναι εντελώς δωρεάν, ενώ άλλα έχουν επιπλέον κόστος.
Ένα άλλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είναι ότι το Jira είναι πολύ φθηνότερο από το ServiceNow. Το δωρεάν πρόγραμμα τους επιτρέπει έως και τρεις αντιπροσώπους και πολλοί χρήστες το βρίσκουν αρκετά γεμάτο με χαρακτηριστικά. Παρέχει διαχείριση περιστατικών, αυτοματοποίηση ροής εργασιών μέσω συστήματος drag-and-drop και χρήσιμες αναφορές.
Σύνοψη Jira Service Management:
Αποκτήστε το Jira Service Management αν θέλετε:
- Μια σταθερή, διαισθητική διεπαφή χρήστη που θα σας φανεί οικεία.
- Χιλιάδες εφαρμογές και ενσωματώσεις για να διαλέξετε.
- Μια λύση γεμάτη με πρόσθετα πλήρως προσαρμοσμένα στις ανάγκες σας.
- Μια πιο προσιτή λύση, δωρεάν για έως και 3 αντιπροσώπους.
customer service culture
Zendesk
Το Zendesk είναι μια από τις πιο δημοφιλείς λύσεις λογισμικού στον κατάλογο εξυπηρέτησης πελατών που βασίζεται σε δεδομένα. Στον πυρήνα του, είναι ένα σύστημα καρτελών που βοηθά στη διαχείριση εσωτερικών ή εξωτερικών αιτημάτων από τους υπαλλήλους και τους πελάτες σας μέσω διαφόρων καναλιών. Μπορείτε ακόμη εύκολα να μετατρέψετε τις αναρτήσεις του Facebook και τα Tweet σε καρτέλες που μπορεί να αρχίσει να επιλύει η ομάδα σας.
Η διεπαφή χρήστη του Zendesk είναι μινιμαλιστική και η οθόνη έχει χαμηλή πυκνότητα δεδομένων, καθιστώντας τα πράγματα σχετικά εύκολα στην παρακολούθηση. Δεν χρειάζεται να κάνετε εναλλαγή μεταξύ παραθύρων και καρτελών για να βρείτε όλα όσα χρειάζεστε. Ωστόσο, ίσως χρειαστεί να περάσετε λίγο χρόνο με την εφαρμογή για να εξοικειωθείτε με τη διεπαφή χρήστη. Δεν είναι τόσο αναλυτική στις ετικέτες όσο τα περισσότερα εργαλεία κέντρου εξυπηρέτησης, επομένως ορισμένοι χρήστες μπορεί να βρουν την όλη εμπειρία λίγο αποπροσανατολιστική μερικές φορές.
Η ολοκλήρωση μίας καρτέλας στο Zendesk είναι εύκολη και γρήγορη: πρέπει να κάνετε κλικ στο Υποβολή ως Επιλυμένη και θα ανακατευθυνθείτε στην κύρια προβολή καρτέλας για να δείτε την επόμενη καρτέλα. Μπορείτε να βρείτε τις καρτέλες που χειρίστηκαν πρόσφατα στην προβολή Καρτελών που λύθηκαν πρόσφατα. Μπορείτε επίσης να δείτε Καρτέλες σε Εκκρεμότητα και Πρόσφατα Ενημερωμένες Καρτέλες.
Τι το κάνει διαφορετικό από το ServiceNow;
Το Zendesk επικεντρώνεται περισσότερο στην επίλυση καρτελών και, ως εκ τούτου, προσφέρει μια πολύ απλούστερη διεπαφή χρήστη. Δεδομένου ότι το ServiceNow καλύπτει και άλλες επιχειρηματικές διαδικασίες, υπολείπεται σε σύγκριση με το Zendesk στην παραδοσιακή υποστήριξη πελατών και σχετικές κατηγορίες.
Αυτό δεν σημαίνει ότι το Zendesk δεν προσφέρει πολλές προηγμένες λειτουργίες. Εάν επιλέγετε ένα από τα πιο ακριβά προγράμματα, το Zendesk θα σας προσφέρει μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης, δρομολόγηση συνομιλιών με βάση την ικανότητα του αντιπροσώπου και ενσωματωμένα φόρουμ κοινότητας.
Ταυτόχρονα, αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά μειονεκτήματα του Zendesk – για να αξιοποιήσετε πραγματικά τις δυνατότητες αυτής της πλατφόρμας, θα πρέπει να επενδύσετε σε ένα από τα πιο ακριβά προγράμματα, που μπορεί να σας κοστίσει έως και 99$ το μήνα, ανά αντιπρόσωπο.
Σύνοψη Zendesk:
Επιλέξτε το Zendesk εάν χρειάζεστε:
- Ένα ισχυρό σύστημα διαχείρισης καρτελών που είναι εύκολο στη χρήση.
- Πολλές προηγμένες λειτουργίες με επιπλέον κόστος.
- Προηγμένες καρτέλες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
- Ωραίες επιλογές ενσωμάτωσης.
Zoho Desk
Ένα άλλο γνωστό όνομα στον κλάδο της διαχείρισης υποστήριξης πελατών, το Zoho Desk είναι μία από τις καλύτερες εναλλακτικές λύσεις του ServiceNow.
Όπως συμβαίνει με πολλές λύσεις κέντρων υποστήριξης, η διαχείριση καρτελών βρίσκεται στην καρδιά του Zoho Desk. Ο πυρήνας του UI επικεντρώνεται στη λίστα των καρτελών σας. Άλλες καρτέλες στον πίνακα ελέγχου είναι για πελάτες και άρθρα γνωσιακής βάσης.
Ωστόσο, αν και το Zoho Desk προσφέρει πολλές δυνατότητες, η εμπειρία χρήστη του έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης. Αυτό δεν αναφέρεται μόνο στην απλή και πλούσια σε κείμενο διεπαφή χρήστη και στη γενική οργάνωση δεδομένων και διαδικασιών.
Παρόλο που το εργαλείο προσφέρει σταθερές δυνατότητες διαχείρισης ροής εργασιών, δεν σας καθοδηγεί στη διαδικασία. Μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε καρτέλα και να κάνετε κλικ στο “Εφαρμογή μακροεντολής”. Όταν το κάνετε, λαμβάνετε πληροφορίες ότι “οι μακροεντολές δεν έχουν δημιουργηθεί ακόμη”, αλλά δεν υπάρχουν οδηγίες για το πώς να δημιουργήσετε μία. Τα περισσότερα άλλα εργαλεία θα περιλαμβάνουν μερικές προκαθορισμένες μακροεντολές που μπορείτε να επεξεργαστείτε, να αφαιρέσετε ή να δημιουργήσετε νέες από την αρχή.
Τι το κάνει διαφορετικό από το ServiceNow;
Το Zoho Desk είναι πιο κατάλληλο για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις λόγω της ανταγωνιστικής τιμολόγησης και της βελτιωμένης διεπαφής χρήστη. Το εργαλείο είναι επίσης απίστευτα προσαρμόσιμο – μπορείτε να αναδιατάξετε τα μενού σας, να μετονομάσετε σχεδόν όλα τα στοιχεία, να ρυθμίσετε μεμονωμένες προβολές και πολλά άλλα. Το Zoho Desk είναι μια εξαιρετική επιλογή εάν είστε έμπειρος χρήστης και θέλετε μια εντελώς εξατομικευμένη εμπειρία. Αντίθετα, οι λιγότερο εξοικειωμένοι με την τεχνολογία χρήστες πιθανότατα θα βρουν το Zoho Desk λίγο πιο δύσκολο στην πλοήγηση και η περίπλοκη διεπαφή δεν θα βοηθήσει επίσης.
Ένας άλλος σημαντικός λόγος για τον οποίο μπορείτε να επιλέξετε το Zoho Desk είναι η εξαιρετική του γκάμα ενσωματώσεων με τις υπόλοιπες εφαρμογές Zoho που θα σας βοηθήσουν να καλύψετε τις απαιτήσεις της επιχείρησής σας με πολλούς διαφορετικούς τρόπους.
Σύνοψη Zoho Desk:
Επιλέξτε το Zoho Desk εάν χρειάζεστε:
- Ισχυρές ενσωματώσεις με άλλα προϊόντα Zoho.
- Εξαιρετικές επιλογές προσαρμογής διεπαφής.
- Απλή αλλά αποτελεσματική διαχείριση καρτελών.
- Ανταγωνιστική τιμολόγηση και λειτουργικό δωρεάν πρόγραμμα.
Tired of searching?
Are you still looking for software that will help you improve your customer service? LiveAgent may be the solution for you!
SysAid
Σε αντίθεση με άλλες λύσεις αυτής της λίστας, το SysAid είναι αυστηρά μια λύση λογισμικού διαχείρισης πόρων που δεν προορίζεται να χρησιμοποιηθεί ως κέντρο εξυπηρέτησης που απευθύνεται σε πελάτες.
Το SysAid πηγαίνει το IT της διαχείρισης κέντρου εξυπηρέτησης σε ένα εντελώς νέο επίπεδο με αυτοματοποίηση καρτελών, πύλες αυτοβοήθειας, δυνατότητες ελέγχου για απομακρυσμένη υποστήριξη, και έλεγχο πρόσβασης. Οι λειτουργίες διαχείρισης είναι εύχρηστες, καθώς σας επιτρέπουν να επιλύετε προβλήματα γρηγορότερα με όλα τα διαθέσιμα αρχεία και δεδομένα.
Όλα αυτά θα μπορούσαν να είναι λίγο καλύτερα παρουσιασμένα και δομημένα. Παρόλο που το εργαλείο απευθύνεται σε άτομα με γνώσεις τεχνολογίας, είναι εύκολο να καταλάβετε πώς η διεπαφή χρήστη είναι ακατάστατη. Ορισμένοι χρήστες δυσκολεύονται να δουν, να προσθέσουν και να κατανοήσουν τα στοιχεία σε σύγκριση με άλλες λύσεις, κυρίως επειδή το μεγαλύτερο μέρος της διεπαφής χρήστη περιστρέφεται γύρω από καρτέλες κέντρου υποστήριξης.
Οι αλλαγές γραμμής κειμένου και οι περίεργες ρίγες στα κουμπιά είναι άβολες επιλογές και δημιουργούν μια λιγότερο ελκυστική διεπαφή χρήστη. Οι επιλογές προσαρμογής δεν αντισταθμίζουν αυτό και φαίνεται ότι απαιτείται καλύτερο σύστημα ενσωμάτωσης για να γίνει το εργαλείο πιο φιλικό προς τον χρήστη.
Τι το κάνει διαφορετικό από το ServiceNow;
Ένα πράγμα που φαίνεται να αναφέρουν πολλές κριτικές χρηστών είναι η δυνατότητα του SysAid ως λύση κέντρου εξυπηρέτησης. Το SysAid παρέχει εξαιρετική οπτικοποίηση στοιχείων και επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να είναι εξαιρετικά αποτελεσματικοί στην επίλυση προβλημάτων είτε εξ αποστάσεως είτε μη αυτόματα από την πλευρά του διαχειριστή.
Η διαχείριση διαμόρφωσης γίνεται εύκολη με το Workflow Designer – ένας εύκολος τρόπος δημιουργίας και διαμόρφωσης ροών εργασίας σε ολόκληρο τον οργανισμό.
Επίσης, σε αντίθεση με το ServiceNow, η ανάπτυξη του SysAid στις εγκαταστάσεις δεν έχει τόσο υψηλό τεχνικό και οικονομικό κόστος.
Σύνοψη SysAid:
Επιλέξτε το SysAid εάν χρειάζεστε:
- Προηγμένες δυνατότητες διαχείρισης στοιχείων και οπτικοποίησης.
- Απλή λειτουργία αυτοματισμού καρτελών.
- Εύκολα προσβάσιμη βάση γνώσεων σε όλη την εταιρεία.
- Ανάπτυξη cloud ή εσωτερικής εγκατάστασης.
Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent
Συγκρίνετε διάφορους συνδυασμούς των πιο χρησιμοποιούμενων εργαλείων λογισμικού υποστήριξης πελατών και ανακαλύψτε τι σας ταιριάζει καλύτερα.
Επίλογος
Οι σύνθετοι πίνακες πλοήγησης, η υψηλή τιμή εκκίνησης και το αρχικό κόστος προσδιορίζονται συχνά ως προβλήματα από τους χρήστες. Αναζητούν εργαλεία που χρειάζονται λίγο χρόνο για εξοικείωση και τους βοηθούν να παρέχουν κορυφαίες υπηρεσίες στην αντίστοιχη βάση πελατών τους.
Με αυτούς τους κορυφαίους παρόχους, μπορείτε να επιλέξετε από ένα εύκολο στη διαχείριση σύστημα καρτελών, μια γρήγορη ζωντανή συνομιλία ή έναν αξιόπιστο τρόπο για να παρακολουθείτε τις αλληλεπιδράσεις σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Want to see what makes LiveAgent so special?
Come and try all options and functions for yourself.
Frequently Asked Questions
Μπορεί το ServiceNow να αντικαταστήσει το SAP;
Τα δύο είναι συγκρίσιμα επειδή το SAP προσφέρει πολλές λύσεις ERP (Enterprise Resource Planning) για τη διαχείριση της εξυπηρέτησης πελατών, της διαχείρισης της εφοδιαστικής αλυσίδας και άλλων επιχειρηματικών λειτουργιών. Ανάλογα με τη συγκεκριμένη σειρά προϊόντων και τις ανάγκες της επιχείρησής σας, πιθανότατα θα αντικαταστήσετε το SAP με το ServiceNow. Ωστόσο, η αγορά SAP είναι πολύ πιο σταθερή και ανεπτυγμένη, επομένως μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος μέχρι να μπορέσει το ServiceNow να αντικαταστήσει το SAP ως ηγέτη στην αγορά ή οτιδήποτε άλλο.
Τι κάνει το ServiceNow διαφορετικό;
Το ServiceNow προσφέρει πολλά πακέτα υπηρεσιών που κυμαίνονται από διαχείριση έργου και υποστήριξη πελατών μέχρι λύσεις διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και κέντρου υποστήριξης πληροφορικής. Είναι μια ολοκληρωμένη λύση που προτιμάται από πολλά μεγάλα ονόματα όπως η Deloitte και η Volkswagen λόγω της φύσης της που βασίζεται στο cloud και των χαρακτηριστικών προσαρμογής της. Όλα αυτά έχουν ένα τίμημα, επομένως οι περισσότεροι χρήστες του ServiceNow είναι μεγάλες επιχειρήσεις και όχι μικρές.
Έχει το ServiceNow ανταγωνιστές;
Ναι, το ServiceNow έχει πολλούς ανταγωνιστές και εναλλακτικές λύσεις, ειδικά επειδή προσφέρει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών. Το LiveAgent είναι ο κορυφαίος ανταγωνιστής στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, ενώ το SysAid είναι ένας άξιος αντίπαλος για τη διαχείριση πληροφορικής.
Είναι το Zendesk παρόμοιο με το ServiceNow;
Ναι, όσον αφορά την υπηρεσία κέντρου εξυπηρέτησης που προσφέρουν. Το εργαλείο ανήκει επίσης σε μια ομάδα πιο ακριβών εργαλείων υποστήριξης πελατών για να έχετε τις καλύτερες δυνατότητες. Η διεπαφή χρήστη, η τιμή εκκίνησης και οι οργανισμοί στους οποίους στοχεύουν διαφέρουν.
Μοιραστείτε αυτό το άρθρο