7 βασικές συμβουλές για τη σύνταξη επαγγελματικών μηνυμάτων συνομιλίας
Ανάπτυξη

7 βασικές συμβουλές για τη σύνταξη επαγγελματικών μηνυμάτων συνομιλίας

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia


Τελευταία τροποποίηση την February 24, 2022 σε 1:53 pm

Η επιχείρησή σας χρησιμοποιεί υπηρεσίες ζωντανής συνομιλίας; Αν όχι, ήρθε η ώρα να ενημερωθείτε γιατί δεν είναι πλέον μόνο για εταιρείες τεχνολογίας.

Ένα ευρύ φάσμα μικρών επιχειρήσεων, συμπεριλαμβανομένων εστιατορίων, καταστημάτων λιανικής, ακόμη και υπηρεσιών καθαρισμού, χρησιμοποιούν την αποτελεσματικότητά τους. Αυτοί οι ιδιοκτήτες συνειδητοποιούν ότι το 38% των πελατών πραγματοποιεί μια αγορά λόγω ζωντανής συνομιλίας. Επιπλέον, οι αναλυτές αναμένουν ότι η αγορά θα αναπτυχθεί κατά 87% τους επόμενους 12-18 μήνες.

Αλλά ακόμα και με μια ποιοτική υπηρεσία όπως το LiveAgent, εναπόκειται σε κάθε επιχείρηση να βελτιώσει τα μηνύματα συνομιλίας της και να εκπαιδεύσει τους αντιπροσώπους ζωντανής συνομιλίας στο πώς να προσελκύουν πελάτες.

Συχνά, οι συζητήσεις ζωντανής συνομιλίας εμφανίζονται απρόσωπες και ρομποτικές. Αντικατοπτρίζουν άσχημα την επιχείρηση, στερούνται επαγγελματισμού και ορισμένοι πελάτες μπορεί να το θεωρήσουν τεμπελιά.

Ας αλλάξουμε τη συζήτηση! Ακολουθούν 7 Βασικές Συμβουλές για τη Σύνταξη Επαγγελματικών Μηνυμάτων Συνομιλίας.

1. Χαιρετίστε σωστά! Οι πρώτες εντυπώσεις είναι βασικές

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι τα πάντα στην επιχείρηση, ακόμα και στην υπηρεσία συνομιλίας. Είναι σημαντικό να δείξετε επαγγελματισμό και ευγένεια από την αρχή. Εάν θέλετε να ξεκινήσετε σωστά τα πράγματα, ανοίξτε με έναν θερμό και φιλόξενο χαιρετισμό.

Ακόμα κι αν πολλά παράθυρα συνομιλίας είναι ανοιχτά, η τεχνολογία δεν αφήνει τις επιχειρήσεις με δικαιολογία. Οι αντιπρόσωποι συνομιλίας θα πρέπει να κάνουν χρήση των τυποποιημένων απαντήσεων για να εξασφαλίσουν έναν γρήγορο και φιλικό χαιρετισμό. Θυμηθείτε, ακόμη και με μια απρόσκοπτη απάντηση, ένας αντιπρόσωπος μπορεί πάντα να αλλάξει τον τόνο ενός μηνύματος με βάση την κατάσταση

Δείγμα χαιρετισμών

Ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση και να εξατομικεύσετε μια συνομιλία είναι να απευθυνθείτε στον πελάτη ονομαστικά. Εάν οι πληροφορίες δεν είναι διαθέσιμες, χρησιμοποιήστε αυτοματοποιημένους χαιρετισμούς όπως:

  • «Γεια σας, σας ευχαριστώ για την επίσκεψη. Μπορώ να σε βοηθήσω με κάτι;”
  • “Γειά σας! Το όνομά μου είναι [ΟΝΟΜΑ]. Πώς μπορώ να σας βοηθήσω σήμερα;”
  • «Γεια σας, σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με την υποστήριξη της ζωντανής συνομιλίας μας. Μπορώ να έχω το όνομά σας παρακαλώ;»
  • «Γεια σας, καλώς ήρθατε στην [ΕΤΑΙΡΕΙΑ] και σας ευχαριστούμε που επισκεφτήκατε τον ιστότοπό μας. Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;»

Ο χαιρετισμός συνομιλίας είναι κανόνας εθιμοτυπίας, αλλά η πρώτη εντύπωση δεν σταματά στον χαιρετισμό. Πέρα από το μήνυμα καλωσορίσματος, οι αντιπρόσωποι συνομιλίας θα πρέπει να αρχίσουν να προσελκύουν τον πελάτη για να δημιουργήσουν μια εμπειρία πλήρους εξυπηρέτησης. Μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον χαιρετισμό ώστε να δείξουν την εικόνα της εταιρείας και, στη συνέχεια, να κατευθύνουν τον πελάτη σε μια συνομιλία για τις πωλήσεις.

2. Γράψτε όπως μιλάτε

Η επίσημη γραφή είναι ταλέντο και πρέπει να εκτιμηθεί, αλλά τα επαγγελματικά μηνύματα συνομιλίας δεν είναι ούτε ο χρόνος ούτε ο τόπος. Παρουσιάζεται ως απρόσωπο και ρομποτικό και απορρίπτει τους πελάτες (ειδικά στην ψηφιακή εποχή!).

Όταν μιλάτε με πελάτες μέσω συνομιλίας, είναι σημαντικό να γράφετε όπως μιλάτε. Αυτό σημαίνει ότι οι αντιπρόσωποι μπορούν να σταματήσουν να χρησιμοποιούν ορισμένους πολύτιμους επίσημους κανόνες γραφής:

  • Το να ξεκινάς μια πρόταση με σύνδεσμο δεν είναι κάτι που απαγορεύεται. (και, έτσι, ή, αλλά, ούτε, για)
  • Οι παρεμβολές είναι αποδεκτές σε λογικά πλαίσια. (Ουάου, Ουφ, Άουτς)
  • Μην αποδοκιμάζετε τις προσωπικές αντωνυμίες. (Εσύ και εγώ)
  • Χρησιμοποιήστε συναιρέσεις! (εσείς είστε, αυτοί είναι, αυτοί έχουν, εμείς είμαστε)
  • Κρατήστε τις προτάσεις σύντομες καθώς ακούγονται πιο φυσικές.

Η γραμματική είναι επίσης σημαντική

Ωστόσο, η χαλάρωση των τυπικών κανόνων δεν σημαίνει ότι παραμελείται η βασική γραμματική. Η σωστή ορθογραφία, γραμματική και στίξη ενισχύουν την εμπιστοσύνη σε μια συνομιλία. Δείχνει ότι μια επιχείρηση ενδιαφέρεται αρκετά ώστε να μεταφέρει ξεκάθαρα το μήνυμά της. Η κακή γραμματική είναι τσαπατσούλικη και μπορεί να απομακρύνει τους πελάτες από έναν ιστότοπο.

Γερμανική γραμματική στον τοίχο στο Βερολίνο

Η πρώτη γραμμή άμυνας ενάντια στην κακή γραμματική είναι να συμπεριλάβετε τη γραμματική στην εκπαίδευση δεξιοτήτων συνομιλίας με αντιπροσώπους. Στο πλαίσιο της εκπαίδευσης, συμπεριλάβετε χρήσιμες συμβουλές όπως η ανάποδη ανάγνωση ενός μηνύματος για να εντοπίσετε λάθη και να διαβάσετε δυνατά μηνύματα πριν από την αποστολή.

Είναι επίσης χρήσιμο να επενδύσετε σε ένα ψηφιακό εργαλείο διόρθωσης γραμματικής όπως το Grammarly ή το ProWritingAid. Αλλά οι υπολογιστές δεν μπορούν να πιάσουν τα πάντα! Εάν έχετε αμφιβολίες για ένα μήνυμα, ζητήστε από άλλο άτομο να το ελέγξει πριν το στείλετε.

3. Κρατήστε τη συζήτηση απλή, ευγενική και θετική

Η απλότητα είναι το κλειδί στην ανταλλαγή μηνυμάτων συνομιλίας. Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι αντιπρόσωποι συνομιλίας είναι να υποθέτουν ότι ο πελάτης έχει εκτεταμένη γνώση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Χρησιμοποιούν τεχνικούς όρους (ορολογία) όταν συνομιλούν.

Εκτός εάν ένας πελάτης χρησιμοποιεί πρώτα έναν όρο, προσπαθήστε να βάλετε τα πράγματα στην πιο απλή γλώσσα ή να εξηγήσετε και να ορίσετε έναν όρο όταν τον χρησιμοποιείτε. Αυτό ισχύει και για ερωτήσεις για τον πελάτη.

Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να κρατάτε τα πράγματα απλά είναι να κρατάτε σύντομα τα μηνύματα. Ακούγονται πιο φυσικά (δείτε την προηγούμενη ενότητα) και αφήνουν χώρο στον πελάτη να κάνει μια ερώτηση ή να κάνει μια πρόσθετη δήλωση.

Μην χάνετε τους τρόπους σας!

Η εστίαση στη διευκρίνιση ενός ζητήματος και στην επίλυσή του όσο το δυνατόν γρηγορότερα είναι η κορυφαία προτεραιότητα οποιουδήποτε αντιπροσώπου συνομιλίας. Ωστόσο, οι τρόποι δεν πρέπει να χάνονται λόγω συντομίας. Δεν είναι κάθε θέμα απλό και δεν είναι κάθε πελάτης ακτίνα χαράς.

Είναι σημαντικό για τους αντιπροσώπους συνομιλίας να κρατούν τις συνομιλίες ευγενικές. Λάβετε υπόψη σας συντομογραφίες όπως «OK» που μπορεί να έχουν ασαφείς ερμηνείες. Αντίθετα, οι αντιπρόσωποι συνομιλίας μπορούν να προσθέσουν ένα emoji (χαμογελαστό emoji) με μια συντομογραφία ή άλλες δηλώσεις για διευκρίνιση.

Πάντα να είστε θετικοί

Οι αντιπρόσωποι μπορούν να επιτύχουν θετικότητα στις συνομιλίες μέσω πλαισίωσης δηλώσεων και ερωτήσεων. Δεν πρέπει ποτέ να λένε απευθείας όχι και θα πρέπει να αποφεύγουν αρνητικές λέξεις όπως «δεν θα» ή «δεν μπορώ» στα μηνύματά τους.

  • “Δεν μπορούμε να αποκτήσουμε πρόσβαση στον λογαριασμό σας εκτός και αν αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας.” – Λάθος
  • «Μπορώ να αποκτήσω πρόσβαση στον λογαριασμό σας, αλλά θα χρειαστεί να αλλάξουμε τον κωδικό πρόσβασης. Μπορώ να σας οδηγήσω στα βήματα;» – Σωστό

4. Ασχοληθείτε και επεξηγήστε επαγγελματικά

Μπορούμε να απαριθμήσουμε χιλιάδες συμβουλές και κόλπα για επαγγελματική ανταλλαγή μηνυμάτων συνομιλίας, αλλά αυτό είναι το εύκολο. Οι ζωντανές συνομιλίες είναι μια ευκαιρία να προσελκύσετε άμεσα τους πελάτες και να διευκρινίσετε τις ερωτήσεις και τις ανησυχίες τους.

Για να αυξηθούν οι πωλήσεις, οι αντιπρόσωποι συνομιλίας πρέπει να είναι πρόθυμοι και ικανοί να προσελκύουν πελάτες με τρόπο που να εμπνέει δράση. Ωστόσο, δεν θα μπορέσουν ποτέ να προσελκύσουν έναν πελάτη χωρίς να ακούσουν ενεργά τον πελάτη.

Τα ακόλουθα τρία βήματα θα βοηθήσουν τους αντιπροσώπους να προσελκύσουν πελάτες και να επιτύχουν εθιμοτυπία επιχειρηματικής συνομιλίας μέσω ενεργής ακρόασης.

Βήμα 1: Εστίαση στον πελάτη και διευκρίνιση

Το λογισμικό βοηθά στην εκτέλεση πολλαπλών εργασιών, αλλά όταν επικοινωνείτε με έναν πελάτη, οι αντιπρόσωποι συνομιλίας θα πρέπει να επικεντρώνονται αποκλειστικά στο μήνυμα του πελάτη. Δεν πρέπει να υπάρχουν άλλοι περισπασμοί κατά τη διάρκεια της συνομιλίας. Αυτό σημαίνει ότι αφήνετε το τηλέφωνο μακριά και οι συνομιλίες με τους συναδέλφους μπορούν να περιμένουν μέχρι να ικανοποιηθεί ο πελάτης.

Επίσης, οι αντιπρόσωποι δεν πρέπει να περνούν ή να διαβάζουν μόνο την τελευταία γραμμή ενός μηνύματος. Είναι σημαντικό να διαβάσετε πλήρως τι είπε ένας πελάτης. Και η διευκρίνιση είναι απαραίτητη, κάντε ερωτήσεις ύστερα στον πελάτη. Είναι ένας τρόπος να δείξετε το ενδιαφέρον σας για τις ανάγκες τους.

Βήμα 2: Αφήστε τις υποθέσεις στην άκρη

Αφού μιλήσετε με εκατοντάδες πελάτες, γίνεται εύκολο να πέσετε σε μοτίβα σκέψης ότι γνωρίζετε ήδη τι πρόκειται να πει ή να ρωτήσει ο πελάτης. Από αυτή την άποψη, είναι εύκολο να διακόψετε τον πελάτη με μια λύση χαμηλών τόνων.

Ωστόσο, είναι απογοητευτικό να ακούς μια λύση σε κάτι που δεν σχετίζεται με ένα πρόβλημα, ειδικά χωρίς να ακούς όλες τις πληροφορίες. Οι αντιπρόσωποι θα πρέπει να περιμένουν μέχρι να παρουσιαστούν όλα τα γεγονότα. Στη συνέχεια, παρέχετε στον πελάτη μια εφικτή λύση.

Βήμα 3: Καμία άμυνα δεν είναι η καλύτερη επίθεση

Μερικές φορές οι πελάτες μπαίνουν σε μια συνομιλία με συναισθήματα στα ύψη. Θα μπορούσαν να είναι θυμωμένοι ή αναστατωμένοι και έτοιμοι να εκτοξεύσουν άσεμνη γλώσσα στο πρώτο πρόσωπο. Σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι σημαντικό να μην δίνετε δικαιολογίες για την επιχείρηση.

Η αιτιολόγηση και η αμυντική γλώσσα ενισχύουν μόνο την αίσθηση ότι ένας αντιπρόσωπος δεν ακούει. Πριν στείλετε μηνύματα αυτού του είδους, αφιερώστε λίγο χρόνο για να διαβάσετε (να ακούσετε) το πρόβλημα και στη συνέχεια να το αντιμετωπίσετε (ασχοληθείτε). Ένας αντιπρόσωπος συνομιλίας είναι εκεί για να ακούσει και να βοηθήσει, όχι να είναι ο δικηγόρος της εταιρείας.

5. Συμπάσχετε και ζητήστε συγγνώμη

Ο πυρήνας της εξυπηρέτησης πελατών είναι η συναισθηματική νοημοσύνη (EQ) από όσους ασχολούνται με πελάτες.

Η UpFlip πήρε συνέντευξη από την Spruce Cleaning, μια επιχείρηση που αναπτύχθηκε πολύ γρήγορα χρησιμοποιώντας αυτήν την αρχή στις καθημερινές τους αλληλεπιδράσεις. Δήλωσαν, “Η εμπειρία του πελάτη είναι το παν. Απευθυνόμαστε στους πελάτες μας κάθε μέρα με μια θετική στάση.”

Και στη συνομιλία, η ανάπτυξη ΣΝ είναι τέχνη. Οι αντιπρόσωποι πρέπει να αντικατοπτρίζουν τα συναισθηματικά σήματα και να απαντούν με φράσεις που κάνουν τους πελάτες να αισθάνονται ότι τους κατανοείτε και τους ακούτε.

Ενσυναίσθηση και συγγνώμη

Η ΣΝ είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να χτίσετε την αφοσίωση των πελατών, επομένως ακολουθούν μερικές φράσεις που θα βοηθήσουν τους αντιπροσώπους να φτάσουν σε υψηλότερο επίπεδο ενσυναίσθησης:

  • «Ω! Αυτό ακούγεται πρόκληση.»
  • «Μπορώ να καταλάβω την απογοήτευσή σας.»
  • «Με στεναχωρεί να ακούω ότι συνέβη.»
  • «Εκτιμούμε τα ειλικρινή σας σχόλια.»
  • «Φαντάζομαι ότι είναι δύσκολο.»

Ζητήστε ειλικρινή συγγνώμη

Είναι δύσκολο να κάνετε μια απολογία να φαίνεται ειλικρινής μέσω της συνομιλίας, αλλά είναι ένα απαραίτητο βήμα για να επιτύχετε ενσυναίσθηση και να επιβεβαιώσετε το ζήτημα ή την απογοήτευση ενός πελάτη. Δεν υπάρχει μαγικό ραβδί για να κυματίζετε που να λέει: «Λυπάμαι πραγματικά!» Ωστόσο, υπάρχουν βήματα που μπορεί να κάνει ένας αντιπρόσωπος συνομιλίας για να παραδώσει το μήνυμα.

  1. Επαναλάβετε και διευκρινίστε το ζήτημα.
  2. Αναγνωρίστε το λάθος.
  3. Επικυρώστε τα συναισθήματά τους.
  4. Εξηγήστε την κατάσταση και εξετάστε όλα τα σημεία.
  5. Δώστε πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο επίλυσης και χειρισμού του ζητήματος στο μέλλον.

Μια απολογία είναι κάτι περισσότερο από το να λες απλώς «συγγνώμη». Περιλαμβάνει την αποδοχή, την επίλυση και την υπόσχεση καλύτερου χειρισμού. Το σημάδι της επαγγελματικής συνομιλίας είναι η ικανότητα να κάνετε κάθε ένα από αυτά τα βήματα με ενσυναίσθηση.

6. Να είστε προνοητικοί και να δίνετε γρήγορες (αλλά επαγγελματικές) απαντήσεις

Μου αρέσει να ενθαρρύνω τους ανθρώπους να συνειδητοποιήσουν ότι οποιαδήποτε ενέργεια είναι μια καλή ενέργεια εάν είναι προληπτική και υπάρχει θετική πρόθεση πίσω από αυτήν.

Michael J. Fox

Οι πελάτες δεν ξεκινούν πάντα συνομιλίες. Είναι σημαντικό να είστε ενεργητικοί και να προσεγγίζετε και να προσδιορίζετε γιατί ένας πελάτης περιηγείται στον ιστότοπο. Στην πραγματικότητα, ακόμα κι αν δεν ανταποκριθούν, είναι θετικό να γνωρίζουν ότι κάποιος είναι εκεί.

Ωστόσο, η πιο αποτελεσματική δέσμευση είναι να εφαρμόσετε προληπτικά επιχειρηματικά μηνύματα στις συνομιλίες σας. Είναι ένας τρόπος να ενημερώσετε τους πελάτες ότι ενδιαφέρεστε και θέλετε να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες τους. Ακολουθούν ορισμένα μηνύματα που θα σας βοηθήσουν να προσελκύσετε προληπτικά τους πελάτες σας:

  • «Φαίνεται ότι επισκέπτεστε συχνά τον ιστότοπό μας αλλά δεν κάνετε τελική αγορά. Μπορώ να σας βοηθήσω να αποφασίσετε για τη σωστή επιλογή;»
  • «Φαίνεται ότι επισκέπτεστε αρκετές σελίδες! Μπορούμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε κάτι;»
  • «Έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που ελέγξατε το καλάθι αγορών σας – είστε έτοιμοι να κάνετε αγορά ή μπορούμε να σας βοηθήσουμε να βρείτε κάτι άλλο;»
  • «Γεια σας [ΟΝΟΜΑ ΠΕΛΑΤΗ], θα θέλατε να μάθετε για την ειδική έκπτωση για τις υπηρεσίες/προϊόντα που σας ενδιαφέρουν;»

Συνδυάστε ταχύτητα και επαγγελματισμό

Οι πελάτες προτιμούν να χρησιμοποιούν μια υπηρεσία συνομιλίας διότι είναι πιο γρήγορη από άλλα μέσα επικοινωνίας. Και οι γρήγορες, επαγγελματικές απαντήσεις που λαμβάνουν υπόψη το ιστορικό τους κάνουν τους πελάτες να αισθάνονται σημαντικοί.

Κάθε μία από τις απαντήσεις είναι αυτοματοποιημένα μηνύματα που θα σας βοηθήσουν να αυτοματοποιήσετε μέρη της συνομιλίας σας, έτσι ώστε ένας αντιπρόσωπος να μπορεί να εμβαθύνει σε ένα ζήτημα ή στο ιστορικό ενός πελάτη. Είναι παρόμοια με τα μηνύματα που χρησιμοποιούνται συνήθως για την αυτοματοποίηση των καμπανιών μάρκετινγκ μέσω email, αλλά σε συνοπτική μορφή.

Εναπόκειται στην επιχείρηση να αναπτύξει περαιτέρω και να εξατομικεύσει αυτά τα μηνύματα για καλύτερη αφοσίωση των πελατών.

7. Γράψτε επαγγελματικούς τελικούς ελέγχους και ζητήστε σχόλια

Συχνά, οι αντιπρόσωποι συνομιλίας πιστεύουν ότι η ερώτηση που τίθεται είναι η μόνη ερώτηση που έχει στο μυαλό του ένας πελάτης. Μπορεί να τους κάνει πρόωρα να φτάσουν βιαστικά στο τέλος της συζήτησης. Αυτό συμβαίνει πολύ όταν οι αντιπρόσωποι διαχειρίζονται πολλές συνομιλίες ταυτόχρονα.

Αλλά είναι σημαντικό να προσθέσετε μηνύματα που επιβεβαιώνουν ότι οι ανάγκες του πελάτη έχουν καλυφθεί.

Να κάνετε πάντα ερωτήσεις όπως:

  • «Υπάρχει κάτι άλλο με το οποίο μπορούμε να σας βοηθήσουμε;»
  • «Αντιμετωπίζετε άλλα προβλήματα με [προϊόν ή υπηρεσία];»
  • «Έχουμε λύσει τα πάντα στο μυαλό σας;»
  • «Έχετε άλλες ερωτήσεις;»

Ζητήστε σχόλια

Τα σχόλια ορίζουν τα σημεία αναφοράς για έναν οργανισμό και ενημερώνουν τις επιχειρήσεις για ζητήματα που μπορεί να χρειαστεί να αντιμετωπίσουν ή επιβεβαιώνουν ότι κάτι λειτουργεί. Επομένως, η ζήτηση σχολίων από τους πελάτες είναι απαραίτητη στις συνομιλίες λόγω της ταχύτητας της πλατφόρμας.

Είναι μια ευκαιρία να μιλήσετε με κάποιον που είχε κυριολεκτικά μια εμπειρία με την εξυπηρέτηση πελατών σας.

Ζητήστε σχόλια

Η έρευνα μετά τη συνομιλία θα πρέπει να είναι πολύ γρήγορη και επαγγελματικά διατυπωμένη με ερωτήσεις «τι» έναντι «γιατί». Αφήστε έξω οτιδήποτε άσχετο ή προσωπικό για τον πελάτη και περιορίστε την έρευνα σε πέντε ερωτήσεις.

Ακολουθεί ένα παράδειγμα επαγγελματικής έρευνας μετά τη συνομιλία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για την επιχείρησή σας:

  1. Τι θέλατε να βρείτε στην ιστοσελίδα μας;
  2. Πώς σας φάνηκε η εξυπηρέτηση πελατών μας;
  3. Ο αντιπρόσωπος έλυσε την ανησυχία σας σήμερα;
  4. Τι θα σας έκανε να χρησιμοποιήσετε ξανά το προϊόν/την υπηρεσία μας;
  5. Ξεπεράσαμε τις προσδοκίες σας σήμερα;

Συμπέρασμα

Η ζωντανή συνομιλία επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μετατρέπουν τους επισκέπτες στον ιστότοπό τους σε πελάτες, εάν είναι διατεθιμένοι για αλληλεπίδραση. Η σύνταξη επαγγελματικών μηνυμάτων συνομιλίας θα βοηθήσει τους αντιπροσώπους συνομιλίας να ανταποκρίνονται γρήγορα και αποτελεσματικά και να υπερβαίνουν τις προσδοκίες ενός πελάτη.

Εάν η επιχείρησή σας απαιτεί επαγγελματικές υπηρεσίες ζωντανής συνομιλίας, συνεργαστείτε με το LiveAgent για να δημιουργήσετε άμεσες συνδέσεις με ενεργητικό λογισμικό. Τροφοδοτείται από αυτοματισμό και παρέχει στους επισκέπτες του ιστότοπου αυτοματοποιημένες επιλογές δρομολόγησης, ώστε να συνδέονται με έναν αντιπρόσωπο που μπορεί να παρέχει επαγγελματική βοήθεια.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.