Το LiveAgent βραβεύτηκε με την κορυφαία βαθμολογία και αναγνωρίστηκε ως το καλύτερο σύστημα στον κλάδο
Ειδήσεις

Το LiveAgent βραβεύτηκε με την κορυφαία βαθμολογία και αναγνωρίστηκε ως το καλύτερο σύστημα στον κλάδο

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia


Τελευταία τροποποίηση την July 9, 2022 σε 6:02 pm

Η GetApp, μια καθιερωμένη μηχανή αναθεώρησης και συστάσεων λογισμικού δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της «Category Leader». Το LiveAgent συγκρίθηκε με καθιερωμένους κολοσσούς του κλάδου όπως Zendesk, Freshdesk, HappyFox, Groove, Hubspot, Zoho Desk και Intercom «με βάση αξιολογήσεις από τελικούς χρήστες σε πέντε βασικούς τομείς: ευκολία χρήσης, σχέση ποιότητας τιμής, λειτουργικότητα, υποστήριξη πελατών, και πιθανότητα να το προτείνω.»

Παρά τον σκληρό ανταγωνισμό, το LiveAgent κατέλαβε τη δεύτερη θέση με βαθμολογία 98/100.

Τα αποτελέσματα της αναφοράς “Category Leader” άφησαν το GetApp να περιεργάζεται για το ποιος προμηθευτής παρέχει τα καλύτερα δωρεάν εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών της Βόρειας Αμερικής.

Το LiveAgent χαρακτηρίστηκε ως ένα από τα 4 κορυφαία δωρεάν εργαλεία εξυπηρέτησης πελατών και ισοβαθμεί στην πρώτη θέση με κατάταξη 4,6/5.

Το LiveAgent βραβεύτηκε με την κορυφαία βαθμολογία και αναγνωρίστηκε ως το καλύτερο σύστημα στον κλάδο

Το LiveAgent έλαβε έπαινο για τις επιλογές υποστήριξης πολλών καναλιών (καρτέλες μέσω email, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο), την ευκολία χρήσης, τη διαισθητική διεπαφή, τις εσωτερικές σημειώσεις, τον απεριόριστο αριθμό θέσεων αντιπροσώπου και την υποστήριξη 24/7 μέσω email, ζωντανής συνομιλίας, πύλη υποστήριξης αντιπροσώπου , φόρουμ υποστήριξης πελατών και μια γνωσιακή βάση.

Οι επικρίσεις περιελάμβαναν έλλειψη επιλογών προσαρμογής για αριθμούς καρτελών και γραφικά στοιχεία συνομιλίας, καθώς και έλλειψη ενσωμάτωσης με το Telegram και το WhatsApp.

Μια πιο προσεκτική ματιά στα κριτήρια προσόντων


Κάθε δωρεάν εργαλείο εξυπηρέτησης πελατών έπρεπε να πληροί τα ακόλουθα κριτήρια για να ληφθούν υπόψη στην αναφορά και την κατάταξη:

  • Το λογισμικό πρέπει να προσφέρει ένα αυτόνομο δωρεάν πρόγραμμα που είναι διαθέσιμο για απεριόριστη χρήση και όχι μόνο κατά τη διάρκεια της δωρεάν δοκιμαστικής περιόδου

  • Το λογισμικό πρέπει να έχει τουλάχιστον 20 μοναδικές κριτικές προϊόντων δημοσιευμένες στο GetApp εντός 2 ετών από την έναρξη της ερευνητικής διαδικασίας
  • Το λογισμικό έχει μια ελάχιστη κανονικοποιημένη βαθμολογία σε καθεμία από τις 5 βασικές περιοχές
  • Το λογισμικό εμφανίζει στοιχεία για την προσφορά της απαιτούμενης λειτουργικότητας (όπως στον ιστότοπο του προμηθευτή)
  • Το λογισμικό εξυπηρετεί χρήστες της Βόρειας Αμερικής
  • Το λογισμικό απευθύνεται σε αγοραστές σε πολλούς κλάδους και επιχειρηματικούς τομείς
Μια πιο προσεκτική ματιά στα κριτήρια προσόντων

Η βαθμολογική κλίμακα

Κάθε λογισμικό βαθμολογήθηκε σύμφωνα με ένα σύστημα 100 βαθμών με κάθε βασικό τομέα να αξίζει 20 βαθμούς. Κάντε κλικ εδώ για να δείτε την πλήρη μεθοδολογία βαθμολόγησης

Για τις ενότητες πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα, το GetApp πραγματοποίησε ανάλυση κριτικών από τους προηγούμενους 18 μήνες. Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που αναφέρονται προέρχονται από χαρακτηριστικά που αναφέρονται στον ιστότοπο κάθε προϊόντος και από κριτικές χρηστών προϊόντων στο Capterra, στο GetApp και στο Software Advice.

Δωρεάν LiveAgent – τι είναι;

Το LiveAgent free είναι ένα δωρεάν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που προσφέρει υποστήριξη πολλών καναλιών. Οι χρήστες μπορούν να απολαμβάνουν τις ακόλουθες δυνατότητες:

  • Ένα δωρεάν σύστημα καρτελών (πλήρες με τυποποιημένα μηνύματα, μαζικές ενέργειες, συγχώνευση και διαχωρισμό καρτελών, εξαγωγές καρτελών, φιλτράρισμα καρτελών και άλλα)
  • Ένα δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας
  • Ένα δωρεάν λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου
  • Απεριόριστες θέσεις αντιπροσώπων
  • Ιστορικό καρτελών 7 ημερών
  • 24/7 πολυγλωσσική υποστήριξη

Αφού εγγραφούν, οι χρήστες μπορούν να ενσωματώσουν το LiveAgent με 1 διεύθυνση email και 1 αριθμό τηλεφώνου και να τοποθετήσουν 1 κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό τους.

Θέλετε να δείτε τι είναι όλη η διαφημιστική εκστρατεία; Δημιουργήστε έναν δωρεάν λογαριασμό και δείτε μόνοι σας!

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το δωρεάν LiveAgent;

Εάν η επένδυση σε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης δεν αποτελεί επιλογή αυτή τη στιγμή λόγω περιορισμών προϋπολογισμού, το LiveAgent είναι το τέλειο εργαλείο για εσάς. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μονοπρόσωπες ομάδες, μεγάλους οργανισμούς, μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις, απομακρυσμένες ομάδες, ομάδες που βρίσκονται σε συστεγαστικές εγκαταστάσεις — εσείς επιλέγετε.

Το LiveAgent είναι ένα ευέλικτο εργαλείο που κλιμακώνεται με την επιχείρησή σας. Μόλις έχετε λίγο περισσότερο χώρο με τον προϋπολογισμό σας, μπορείτε εύκολα να κάνετε αναβάθμιση σε μια πληρωμένη έκδοση του λογισμικού και να απολαύσετε πρόσθετες προηγμένες λειτουργίες, όπως ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης με το Instagram, το Facebook, το Twitter και το Viber, καθώς και άλλες εφαρμογές τρίτων.

Το πρόγραμμα επί πληρωμή του LiveAgent προσφέρει επίσης μια πύλη πελατών και έναν επεξεργαστή γνωσιακής βάσης WYSIWYG (Ό,τι βλέπετε είναι αυτό που παίρνετε). Για να δείτε μια πλήρη λίστα με όλες τις δυνατότητες και τις επιλογές προσαρμογής που περιλαμβάνονται στα προγράμματα επί πληρωμή, ανατρέξτε σε αυτόν τον σύνδεσμο.

Εναλλακτικά, ρίξτε μια ματιά στη σελίδα τιμολόγησης για να δείτε αναλυτικά τις δυνατότητες κάθε προγράμματος.

Γιατί να χρησιμοποιήσετε το δωρεάν LiveAgent;

Οι σκέψεις μας

Είναι τιμή μας να προβλεφόμαστε στην αναφορά «Category Leader» του GetApp και είμαστε πολύ χαρούμενοι που καταταχτήκαμε τόσο ψηλά. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε εσάς, τους πελάτες μας, που ελέγξατε το λογισμικό μας και μας παρείχατε πολύτιμα σχόλια σχετικά με το LiveAgent.

Χωρίς εσάς, δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε το συγκεκριμένο εργαλείο αυτό που είναι σήμερα. Σας ευχαριστούμε που μας επιτρέψατε να συμμετάσχουμε στο ταξίδι σας στην υποστήριξη πελατών και που μας εμπιστεύεστε τους πελάτες σας.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.