Το Πανεπιστήμιο Pavla Jozefa Šafárika στο Košice χρησιμοποιεί λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent
Ειδήσεις

Το Πανεπιστήμιο Pavla Jozefa Šafárika στο Košice χρησιμοποιεί λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent

Andrej Csizmadia

Andrej Csizmadia


Τελευταία τροποποίηση την August 24, 2022 σε 9:05 am

(Μπρατισλάβα, Σλοβακία) 22 Μαΐου 2020 — Η Σχολή Φυσικών Επιστημών στο Πανεπιστήμιο Pavla Jozefa Šafárika στο Košice ένωσε τις δυνάμεις της με την Quality Unit και χρησιμοποιεί τώρα το LiveAgent, ένα λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, για να βελτιώσει την επικοινωνία και την αποτελεσματικότητά του.

Το Πανεπιστήμιο Pavla Jozefa Šafárika (UPJS) στο Košice, επί του παρόντος το δεύτερο παλαιότερο πανεπιστήμιο στη Σλοβακία, έχει υποβληθεί σε πολλές προσπάθειες εκσυγχρονισμού από τότε που ιδρύθηκε το 1657. Αυτές οι προσπάθειες που συνδέονται με την τρέχουσα ψηφιακή εποχή έχουν δείξει ότι η χρήση ενός λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης θα μπορούσε να φέρει καρποφόρα αποτελέσματα για το πανεπιστήμιο.

Το LiveAgent δημιουργήθηκε από τους Andrej Harsani και Viktor Zeman, τους ιδρυτές της Quality Unit, s. r. o, μια εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού με έδρα τη Μπρατισλάβα. Το λογισμικό δημιουργήθηκε από την εσωτερική παρόρμηση των ιδρυτών για να παρέχει εξαιρετική υποστήριξη πελατών στους υπάρχοντες πελάτες τους. Έκτοτε, το LiveAgent βοηθά εταιρείες παγκόσμιας κλάσης στις προσπάθειές τους για υποστήριξη πελατών. Σήμερα, το LiveAgent είναι περήφανο που παρέχει τις υπηρεσίες του στο UPJS. Αρχικά, το πανεπιστήμιο χρησιμοποίησε λύσεις ανοιχτού κώδικα που απαιτούσαν υψηλά επίπεδα προσαρμογής σε διάφορες σχολές. Ωστόσο, το πανεπιστήμιο δεν είχε αρκετό χρόνο και πόρους για να συμβαδίσει με την επέκταση, την εφαρμογή και τη συντήρηση αυτού του συστήματος. Σταδιακά, το προσωπικό του πανεπιστημίου κατέληξε στο συμπέρασμα ότι πρέπει να βρει έναν αντικαταστάτη με τη μορφή ενός διαφορετικού, πιο αξιόπιστου και οικονομικά αποδοτικού συστήματος.

Το UPJS επέλεξε να δοκιμάσει πρώτα το LiveAgent, καθώς μια παλαιότερη έκδοση του χρησιμοποιούταν ήδη σε φοιτητικές κατοικίες. Αφού επικοινώνησε με το LiveAgent, ένας εκπρόσωπος υποστήριξης παρουσίασε στο προσωπικό του πανεπιστημίου τη γενική λειτουργικότητα του LiveAgent. Στο μεταξύ, το προσωπικό του πανεπιστημίου κατέγραψε τις απαιτήσεις υλοποίησης και στην επόμενη επίδειξη, παρουσιάστηκαν στο προσωπικό οι περιπτώσεις χρήσης εφαρμογής.

Ο κύριος λόγος που το UPJS επέλεξε το LiveAgent ως πάροχο λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης ήταν λόγω της τεχνογνωσίας και της τιμής του LiveAgent. Παρόλο που το πανεπιστήμιο αναγνωρίζει ότι υπάρχουν και άλλες δωρεάν λύσεις, δηλώνουν ότι «η υπηρεσία [που συνοδεύεται από το λογισμικό] είναι πρώτη με διαφορά». Επιπλέον, το UPJS αναγνωρίζει την τεράστια λειτουργικότητα του LiveAgent. Τα προηγμένα χαρακτηριστικά όπως τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα, η υβριδική ροή καρτελών, οι ευθύνες και οι ενσωματώσεις τρίτων «έχουν καταστήσει το LiveAgent έναν ανεκτίμητο πόρο για το Πανεπιστήμιο», αναφέρει ο Jozef Jantosovic από το UPJS. Με τον εξορθολογισμό όλων των καναλιών επικοινωνίας, τη χρήση κανόνων αυτοματισμού για την ανάθεση ευθύνης για κάθε καρτέλα και τη διαθεσιμότητα όλων των ερωτημάτων σε ένα μέρος, τα επίπεδα παραγωγικότητας του προσωπικού και οι βαθμολογίες ικανοποίησης πελατών έχουν εκτοξευθεί στα ύψη.

Επί του παρόντος, το LiveAgent χρησιμοποιείται από τη Σχολή Φυσικών Επιστημών στο UPJS, ​​ως μέρος του πιλοτικού έργου. Στο εγγύς μέλλον, το πανεπιστήμιο σχεδιάζει να ενσωματώσει το LiveAgent σε όλα τα τμήματα και τις σχολές του.

Το LiveAgent είναι περήφανο που υποστηρίζει την UPJS και την έχει ως έναν από τους βασικούς συνεργάτες στο εκπαιδευτικό σύστημα στη Σλοβακία. Δεσμεύεται επίσης να παρέχει άψογη εξυπηρέτηση στο πανεπιστήμιο για πολλά χρόνια ακόμα. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το LiveAgent, επισκεφτείτε τη διεύθυνση www.liveagent.com.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.