Τι είναι τα αρχεία λεπτομερειών κλήσεων;
Τα αρχεία λεπτομερειών κλήσεων ή CDR για συντομία, είναι τύποι μεταδεδομένων που καταγράφουν τις πληροφορίες σχετικά με τις αλληλεπιδράσεις τηλεφώνου στο κέντρο επικοινωνίας σας. Αυτές μπορεί να είναι εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις καθώς και μηνύματα κειμένου στο τηλεφωνικό σας σύστημα. Τα αρχεία λεπτομερειών κλήσεων επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αναλύουν και να κατανοούν καλύτερα τις λεπτομέρειες των τηλεφωνικών αλληλεπιδράσεων που έχουν τα κέντρα επικοινωνίας τους. Τα CDR είναι διαθέσιμα για ανάλυση σε όλες τις συνδεδεμένες συσκευές σας – συμπεριλαμβανομένων των κινητών τηλεφώνων και άλλων συσκευών.
Τα δεδομένα για όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις συλλέγονται τακτικά για επεξεργασία για διάφορους σκοπούς διάγνωσης, χρήσης και αναφοράς χωρητικότητας.
Τα αρχεία λεπτομερειών κλήσεων είναι επίσης ένας σημαντικός πόρος για σκοπούς τιμολόγησης, καθώς επισημαίνουν συγκεκριμένα τη χρήση τηλεφωνικών συστημάτων σε εταιρείες που βασίζονται είτε στο VoIP είτε στην παραδοσιακή τηλεφωνία για τη λειτουργία της επιχείρησής τους.
Υπάρχουν δύο τρόποι μέσω των οποίων μπορείτε να καταγράφετε κλήσεις:
ασύρματο δίκτυο – τα αρχεία καταγραφής καταγράφονται μέσω του πύργου δικτύου κινητής τηλεφωνίας της εταιρείας
VoIP (voice over internet protocol) – καταγράφονται δεδομένα τόσο από εισερχόμενες όσο και από εξερχόμενες κλήσεις, σε αυτήν την περίπτωση και από το VoIP και ασύρματο κυψελοειδές δίκτυο
Τα αρχεία λεπτομερειών κλήσεων δημιουργούνται από ειδικό λογισμικό. Μόλις δημιουργηθούν τα αρχεία CDR, αποθηκεύονται σε μια βάση δεδομένων όπου μπορείτε αργότερα να έχετε πρόσβαση και να τα αναλύσετε. Ορισμένες εταιρείες με μεγαλύτερο όγκο τηλεφωνικών αλληλεπιδράσεων ενδέχεται να χρησιμοποιούν λογισμικό για τη δημιουργία, αποθήκευση, ανάλυση και δημιουργία αναφορών σχετικά με μετρήσεις κέντρου επικοινωνίας συμπεριλαμβανομένων των CDR.
Γιατί είναι σημαντικά τα αρχεία δεδομένων κλήσεων;
Τα αρχεία λεπτομερειών κλήσεων αναπτύχθηκαν αρχικά από εταιρείες τηλεπικοινωνιών αποκλειστικά για λόγους τιμολόγησης. Ωστόσο, καθώς οι ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων προχωρούσαν, τα αρχεία λεπτομερειών κλήσεων άρχισαν να γίνονται αναπόσπαστο μέρος πολλών λειτουργιών του κέντρου επικοινωνίας.
Τα CDR θεωρούνται μία από τις πιο σημαντικές μετρήσεις κλήσεων VoIP. Εάν θέλετε να παραμείνετε στην κορυφή των στόχων και των KPI σας και να διατηρήσετε σταθερά αποτελέσματα, θα πρέπει να τα αναλύετε τακτικά.
Ακολουθούν μερικά από τα βασικά οφέλη που μπορούν να φέρουν στην επιχείρησή σας τα αρχεία λεπτομερειών κλήσεων:
σκοποί χρέωσης – Ο πάροχος τηλεφωνικών υπηρεσιών σας μπορεί να υπολογίσει το ποσό που πρόκειται να σας χρεώσει για μια χρονική περίοδο. Επιπλέον, εάν προκύψουν προβλήματα ή ασυμφωνίες, τα CDR παρέχουν εύκολα και προσβάσιμα ψηφιακά στοιχεία που βοηθούν στην γρήγορη και αποτελεσματική επίλυσή τους.
αναφορές – Υπάρχουν πολλές αναφορές που μπορούν να δημιουργηθούν σε περιβάλλον κέντρου επικοινωνίας. Αυτό περιλαμβάνει τη δραστηριότητα επικοινωνίας, τις πραγματικές μετρήσεις απόδοσης κλήσεων, τη δραστηριότητα των χρηστών και οι μετρήσεις κλήσεων VoIP είναι ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία ενός αποτελεσματικού κέντρου επικοινωνίας.
σχεδιασμός – Η ανάλυση των μετρήσεων τηλεφωνικών κέντρων καθώς και των ίδιων των αρχείων λεπτομερειών κλήσεων σάς επιτρέπει να εκτιμάτε καλύτερα τις μελλοντικές δραστηριότητες. Χρησιμοποιώντας αυτές τις πληροφορίες, μπορείτε να λάβετε πιο ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με καμπάνιες, κατανομή προϋπολογισμών κ.λπ.
παραμένετε οργανωμένοι – Τα CDR είναι ένας βολικός τρόπος για να διατηρείτε οργανωμένα και προσβάσιμα όλα τα αρχεία τηλεφωνικών κλήσεων των δραστηριοτήτων σας όποτε θέλετε να τους ρίξετε μια ματιά.
παρακολούθηση παραγωγικότητας – Το να παραμείνετε συγκεντρωμένοι και παραγωγικοί είναι ένα από τα πιο κρίσιμα μέρη της λειτουργίας ενός επιτυχημένου τηλεφωνικού κέντρου. Τα CDR σάς επιτρέπουν να παρακολουθείτε και να μετράτε την παραγωγικότητα των υπαλλήλων σας, των τηλεφωνικών συστημάτων σας, καθώς και ολόκληρης της επιχείρησης.
πληροφορίες – Τα CDR μπορούν να αποκαλύψουν προβλήματα με την υπηρεσία VoIP που διαφορετικά μπορεί να χάσατε. Επιπλέον, σας επιτρέπουν να κατανοήσετε καλύτερα άλλους KPI του κέντρου επικοινωνίας σας για βελτίωση.
εντοπισμός τάσεων – Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα όχι μόνο για να ανακαλύψετε τάσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε την επιχείρησή σας (π.χ. την πιο ενεργή ώρα της ημέρας για να πραγματοποιείτε κλήσεις), αλλά μπορείτε επίσης να εντοπίσετε τυχόν ανώμαλες δραστηριότητες ή μη φυσιολογική συμπεριφορά που μπορεί να εμφανιστεί. Ορισμένες μη φυσιολογικές δραστηριότητες μπορεί να αποτελούν φυσικό μέρος των περιβαλλόντων του κέντρου επικοινωνίας, αλλά ίσως θελήσετε να τις εξετάσετε περαιτέρω εάν διαπιστώσετε ότι επαναλαμβάνονται.
προϋπολογισμός – Τα CDR παρέχουν εξαιρετικές πληροφορίες για το πόσα ξοδεύει η εταιρεία σας στα τηλεφωνικά συστήματα. Όταν κατανοείτε λεπτομερώς τις καθημερινές δραστηριότητες και λειτουργίες του τηλεφωνικού κέντρου σας, μπορείτε να κατανείμετε καλύτερα τους πόρους σας. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να διασφαλίσετε ότι έχετε μια αποτελεσματική επιχείρηση χωρίς να σπαταλάτε χρήματα.
ανακάλυψη απειλών για την ασφάλεια – Αυτά τα αρχεία επιτρέπουν στους διαχειριστές να επισημαίνουν και να διερευνούν τυχόν δόλιες δραστηριότητες που διαφορετικά θα μπορούσαν να παραμείνουν απαρατήρητες.
Τι περιέχει ένα αρχείο λεπτομερειών κλήσης;
Παρόλο που τα αρχεία λεπτομερειών κλήσεων μπορούν συχνά να περιλαμβάνονται σε διάφορες αναφορές κέντρων επικοινωνίας, παρέχουν πολλά δεδομένα από μόνα τους.
Ας ρίξουμε μια ματιά ποιες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε όταν μελετάτε τα αρχεία λεπτομερειών κλήσεων στο κέντρο επικοινωνίας σας.
πηγή της κλήσης – Το όνομα και ο αριθμός τηλεφώνου του ατόμου που ξεκίνησε τη συγκεκριμένη αλληλεπίδραση.
προορισμός της κλήσης – Ο αριθμός τηλεφώνου του συνομιλητή με τον οποίο ήρθαν σε επαφή. Μαζί με την πηγή της κλήσης μπορείτε να μάθετε ποιος κάλεσε ποιον.
ημερομηνία και ώρα της κλήσης – Πότε ακριβώς πραγματοποιήθηκε η κλήση.
διάρκεια της κλήσης – Πόσο χρόνο διήρκεσε η κλήση. Αυτές οι πληροφορίες εμφανίζονται συνήθως σε λεπτά.
τύπος της κλήσης – Τι είδους κλήση έγινε – εισερχόμενη ή εξερχόμενη.
κόστος – Αυτό βασίζεται σε μια τιμή ανά λεπτό.
άλλα διαγνωστικά στοιχεία και πληροφορίες χρήσης
Ενώ τα CDR αποθηκεύουν μεταδεδομένα – τα δεδομένα σχετικά με τα δεδομένα – σε τηλεφωνικές κλήσεις ή ακόμα και σε μηνύματα SMS, δεν αποκαλύπτουν το περιεχόμενο αυτών των αλληλεπιδράσεων. Ωστόσο, εάν θέλετε να αναλύσετε τις εγγραφές κλήσεων, το λογισμικό εγγραφής κλήσεων του LiveAgent είναι το κατάλληλο για εσάς.
Πώς να ελέγξετε τις εγγραφές λεπτομερειών κλήσεων στο LiveAgent
Υπάρχουν δύο πολύ εύκολοι τρόποι για να ελέγξετε τις εγγραφές λεπτομερειών κλήσεων χρησιμοποιώντας το LiveAgent:
Η πρώτη επιλογή:
- Συνδεθείτε στο LiveAgent
- Πατήστε Κλήσεις
- Πατήστε Ιστορικό κλήσεων
Από εδώ μπορείτε να δείτε τα CDR με όλα τα δεδομένα που περιλαμβάνονται.
Η δεύτερη επιλογή:
- Συνδεθείτε στο LiveAgent
- Πατήστε Καρτέλες
- Πατήστε στο Φίλτρο Καρτελών
- Πατήστε Κλήση
- Περιηγηθείτε σε καρτέλες που περιλαμβάνουν ετικέτα CDR
Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε όχι μόνο να δείτε τα CDR αλλά και άλλες λεπτομέρειες καρτελών σχετικά με τη δεδομένη αλληλεπίδραση με τους πελάτες.
Θέλετε να απολαύσετε διαφανή αρχεία λεπτομερειών κλήσεων;
Εάν θέλετε να προχωρήσετε τις λειτουργίες του κέντρου επικοινωνίας σας στο επόμενο επίπεδο, εγγραφείτε για μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών τώρα. Δεν χρειάζεται να παρέχετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας.
Get the right call center features
Start managing your calls with LiveAgent’s cloud call center capabilities, and get the right tools for customer support in one dedicated solution.
Frequently Asked Questions
Τι είναι τα αρχεία λεπτομερειών κλήσεων (CDR);
Τα CDR είναι τύποι ή μεταδεδομένα – δεδομένα σχετικά με δεδομένα. Καταγράφουν πληροφορίες για εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις στο κέντρο επικοινωνίας σας. Μερικές από τις πληροφορίες που μπορείτε να λάβετε από τα CDR είναι η πηγή, ο προορισμός, η διάρκεια και το κόστος των κλήσεων.
Πώς λειτουργεί η ανάλυση αρχείων λεπτομερειών κλήσεων;
Μπορείτε να εκτελέσετε μια ανάλυση των CDR από μόνη της ή μπορείτε να συμπεριλάβετε τα δεδομένα CDR σε ευρύτερες αναφορές. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα δεδομένα για να αξιολογήσετε την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων σας και του κέντρου επικοινωνίας σας.
Ποιος μπορεί να έχει πρόσβαση σε CDR;
Στο LiveAgent, οι αντιπρόσωποι μπορούν να ελέγχουν τα CDR πραγματοποιώντας σύνδεση στους λογαριασμούς τους, κάνοντας κλικ στις Κλήσεις και, στη συνέχεια, κάνοντας κλικ στο Ιστορικό κλήσεων.