Σχεδιάστε, παρακολουθήστε & συνεργαστείτε διαδικτυακά με την ενσωμάτωση διαχείρισης έργου ProjectManager.com
Αυτή η ενσωμάτωση σας βοηθά να διαχειρίζεστε αντιπροσώπους, τμήματα και σας επιτρέπει να δημιουργείτε νέες εργασίες, project ή δελτία απασχόλησης από τον πίνακα ελέγχου σας στο LiveAgent.
Collaboration made easy
Use LiveAgent to collaborate with your colleagues directly inside your help desk, or connect one of your favorite tools through our API. Try it today for free.
Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη
Η χρήση τμημάτων στο LiveAgent βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες και μειώνει τους χρόνους αναμονής.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.