Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Εσωτερικά ticket

Τι είναι τα εσωτερικά tickets;

Τα εσωτερικά tickets μπορούν να οριστούν σαν αιτήματα υποστήριξης που υποβάλλονται από τους υπαλλήλους. Η δημιουργία ροής εργασίας που απαιτεί την υποβολή tickets από τους υπαλλήλους που αντιμετωπίζουν προβλήματα σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε ζητήματα εντός της επιχείρησης από ένα κοινόχρηστο κεντρικό inbox.

Τα εσωτερικά αιτήματα είναι ορατά μονάχα στους εκπροσώπους και δεν μπορούν να τα δουν πελάτες ή τελικοί χρήστες.

Εσωτερικό ticket
Εσωτερικό ticket

Πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εσωτερικά tickets;

Τα εσωτερικά tickets μπορούν να χρησιμοποιηθούν για:

  • Υποβολή αιτημάτων εσωτερικής υποστήριξης
  • Αποστολή εσωτερικών σημειώσεων σε συναδέλφους
  • Δημιουργία αναθέσεων καθηκόντων σε συγκεκριμένο εκπρόσωπο/ομάδα εκπροσώπων εντός κάποιου τμήματος
  • Δημιουργία συντόμευσης/υπενθύμισης για εσάς στην περίπτωση αναβολής του εσωτερικού ticket
Εσωτερικά ticket
Εσωτερικό ticket

Όταν δημιουργείτε εσωτερικά ticket μπορείτε να ορίσετε:

  • Το τμήμα στο οποίο επιθυμείτε να ανατεθεί το ticket
  • Τον εκπρόσωπο στον οποίον επιθυμείτε να ανατεθεί το ticket
  • Τον πελάτη τον οποίον αφορά το ticket
  • Το θέμα 

Μετά τον ορισμό των παραπάνω πεδίων, μπορείτε να δημιουργήσετε το ticket σας απλά δημιουργώντας το μήνυμά σας ή χρησιμοποιώντας προκαθορισμένες απαντήσεις, τυποποιηένα μηνύματα, ή επισυνάψεις.

Use internal tickets to assign tasks

Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Πως να δημιουργήσετε εσωτερικά tickets

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε στο κουμπί + στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης σας (δίπλα στο κουμπί Προς επίλυση και στην εικόνα προφίλ σας).
Εσωτερικά ticket

3. Πατήστε Νέο εσωτερικό ticket.

δημιουργία εσωτερικού ticket

4. Πατήστε στο αναδυόμενο μενού Τμήμα και επιλέξτε το τμήμα στο οποίο θέλετε να ανατεθεί το ticket.
5. Πατήστε στο μενού Εκπρόσωπος και επιλέξτε τον εκπρόσωπο στον οποίο θέλετε να ανατεθεί το ticket (μπορείτε να επιλέξετε και τον εαυτό σας).
6. Προαιρετικά: Πατήστε το μενού Πελάτης και επιλέξτε τον πελάτη τον οποίο αφορά το ticket (μην ανησυχείτε, δεν θα ειδοποιηθεί ούτε θα δει το ticket).
7. Πατήστε στο πεδίο Θέμα και ορίστε ένα θέμα για το ticket.
8. Πατήστε το κίτρινο πλαίσιο κειμένου και γράψτε το μήνυμά σας. Χρησιμοποιήστε ελεύθερα επισυνάψεις, προκαθορισμένες απαντήσεις, ή τυποποιημένα μηνύματα.
9. Όταν είστε έτοιμοι πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία .

δημιουργία εσωτερικού ticket

Που μπορώ να δω το εσωτερικό ticket που δημιούργησα;

Μόλις δημιουργήσετε το εσωτερικό ticket, μπορείτε να το βρείτε στον πίνα κα Tickets του LiveAgent. Θα εμφανιστεί σαν “Νέο” ticket και θα περιέχει το θέμα που ορίσατε. Για να σας βοηθήσουμε να διακρίνετε μεταξύ εσωτερικού και τα κανονικού ticket, όλα τα εσωτερικά tickets σημαίνονται σαν “εσωτερικά tickets” στη γραμμή θέματος.

εσωτερικό ticket στο help desk

Πως μπορείτε να επωφεληθείτε από τη δυνατότητα εσωτερικών tickets;

Τα internal tickets μπορούν να ωφελήσουν κάθε επιχείρηση και οργανισμό με πολλούς τρόπους μεταξύ των οποίων:

Κεντρική εσωτερική και εξωτερική υποστήριξη

Έχοντας όλα τα αιτήματα υποστήριξης συγκεντρωμένα σε ένα μέρος –εσωτερικά και εξωτερικά– θα είστε σίγουροι ότι οι εκπρόσωποί σας είναι παραγωγικοί ανά πάσα στιγμή. Δεν θα χρειαστεί να ξοδέψουν τον πολύτιμο χρόνο τους αλλάζοντας συσκευές και παρακολουθώντας άλλους λογαριασμούς και εργαλεία. 

Ταχύτερη επίλυση προβλημάτων

Τα υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας διασφαλίζουν ταχύτερους χρόνους επίλυσης. Ίσως σκεφτείτε ότι τα εσωτερικά tickets εν απαιτούν άμεση επίλυση: ωστόσο, αυτό δεν ισχύει.

Για παράδειγμα, φανταστείτε έναν εκπρόσωπο που αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα ενώ βοηθά έναν πελάτη. Υποβάλει ένα αίτημα, αλλά δεν λαμβάνει γρήγορη απάντηση. Η έλλειψη απόκρισης μπορεί να αυξήσει το χρόνο επίλυσης του ticket του πελάτη, επηρεάζοντας την ικανοποίησή του από την εταιρεία σας. Στην χειρότερη περίπτωση, ο πελάτης μπορεί να δυσαρεστηθεί τόσο ώστε να αλλάξει εταιρεία. 

Αναφορά απόδοσης στο λογισμικό Υποστήριξης πελατών - LiveAgent

Περισσότερη ικανοποίηση σε γενικότερο επίπεδο

Έχοντας όλα τα tickets συγκεντρωμένα σε ένα μέρος και απαντώντας τα σύντομα, θα εξασφαλίσετε ότι τόσο οι πελάτες όσο και οι εκπρόσωποί σας είναι ικανοποιημένοι. Επιπλέον, αυτό θα αποτρέψει την αρνητική εμπειρία του πελάτη, τον φόρτο των υπαλλήλων και οι το αίσθημα απελπισίας εκ μέρους των εκπροσώπων από τη δυσαρέσκεια των πελατών.

Δυνατότητα βαθμολογίας εκπροσώπων στο λογισμικό Εξυπηρέτησης πελατών - LiveAgent

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ εσωτερικώνl tickets και κανονικών tickets;

Τα εσωτερικά tickets είναι αιτήματα που υποβάλλουν οι υπάλληλοί σας, ενώ τα κανονικά tickets υποβάλλονται από τους πελάτες σας. Συνήθως οι πελάτες σας μπορούν να υποβάλλουν tickets μέσω κάθε καναλιού επικοινωνίας που έχετε συνδέσει στο λογισμικό help desk. Αυτά τα κανάλια μπορούν να περιλαμβάνουν email, live chat, κοινωνικά δίκτυα, τηλέφωνο, your γνωσιακή βάση base, φόρμες επικοινωνίας ή ακόμα και forum.

LiveAgent Product Tour

Στο μεταξύ, τα tickets εσωτερικής υποστήριξης μπορούν να υποβληθούν εσωτερικά only στο the help desk, όπως περιγράφεται παραπάνω. 

Πόροι γνωσιακής βάσης

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τα εσωτερικά tickets, δείτε τη γνωσιακή βάση μας, το blog, academy, ή το κανάλι μας στο YouTube. Επιπλέον, συγκεντρώσαμε κάποιους πόρους σχετικά με τα εσωτερικά tickets που ίσως σας ενδιαφέρουν.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Έτοιμοι να δημιουργήσετε εσωτερικά tickets;

Ανακαλύψτε πόσο εύκολη είναι η υποβολή εσωτερικών αιτημάτων με το LiveAgent. Δοκιμάστε την πλήρη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών σήμερα. Χωρίς δέσμευση, δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι τα εσωτερικά tickets;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα εσωτερικά tickets μπορούν να οριστούν σαν αιτήματα υποστήριξης που υποβάλλονται από τους υπαλλήλους. H δημιουργία ροής εργασίας που απαιτεί την υποβολή tickets από τους υπαλλήλους που αντιμετωπίζουν προβλήματα σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε ζητήματα εντός της επιχείρησης από ένα κοινόχρηστο κεντρικό inbox.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποιος μπορεί να δει τα εσωτερικά tickets;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Τα εσωτερικά αιτήματα είναι ορατά μονάχα στους εκπροσώπους σας κα δεν μπορούν να τα δουν οι πελάτες ή οι τελικοί χρήστες. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι η διαφορά μεταξύ εσωτερικώνl tickets και κανονικών tickets;?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα εσωτερικά tickets υποβάλλονται από τους υπαλλήλους σας, ενώ τα κανονικά tickets υποβάλλονται από τους πελάτες σας. Συνήθως οι πελάτες σας μπορούν να υποβάλλουν tickets μέσω κάθε καναλιού επικοινωνίας που έχετε συνδέσει στο λογισμικό help desk. Αυτά τα κανάλια μπορούν να περιλαμβάνουν email, live chat, κοινωνικά δίκτυα, τη γνωσιακή σας βάση ή ένα forum. Στο μεταξύ, τα tickets εσωτερικής υποστήριξης μπορούν να υποβληθούν εσωτερικά only στο the help desk, όπως περιγράφεται παραπάνω.  ” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo