Τι είναι τα εσωτερικά tickets;
Οι εσωτερικές καρτέλες μπορούν να οριστούν ως ερωτήματα υποστήριξης που υποβάλλονται από τους υπαλλήλους σας. Η δημιουργία μιας ροής εργασιών που απαιτεί από τους υπαλλήλους σας να υποβάλλουν εσωτερικές καρτέλες όταν αντιμετωπίζουν προβλήματα, σάς δίνει τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε ζητήματα εντός του οργανισμού σας από ένα κοινόχρηστο κεντρικό φάκελο εισερχομένων.
Τα εσωτερικά αιτήματα είναι ορατά μονάχα στους εκπροσώπους και δεν μπορούν να τα δουν πελάτες ή τελικοί χρήστες.
Πως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα εσωτερικά tickets;
Τα εσωτερικά tickets μπορούν να χρησιμοποιηθούν για:
- Υποβολή αιτημάτων εσωτερικής υποστήριξης
- Αποστολή εσωτερικών σημειώσεων σε συναδέλφους
Δημιουργία εργασιών για έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο/ομάδα αντιπροσώπων σε ένα συγκεκριμένο τμήμα
- Δημιουργία συντόμευσης/υπενθύμισης για εσάς στην περίπτωση αναβολής του εσωτερικού ticket
Όταν δημιουργείτε εσωτερικά ticket μπορείτε να ορίσετε:
- Το τμήμα στο οποίο επιθυμείτε να ανατεθεί το ticket
- Τον εκπρόσωπο στον οποίον επιθυμείτε να ανατεθεί το ticket
- Τον πελάτη τον οποίον αφορά το ticket
- Το θέμα
Αφού ορίσετε τα παραπάνω πεδία, μπορείτε να δημιουργήσετε την καρτέλα σας συνθέτοντας απλώς το μήνυμά σας ή χρησιμοποιώντας τις προκαθορισμένες απαντήσεις, τυποποιημένα μηνύματα ή συνημμένα.
Use internal tickets to assign tasks
Create task reminders for yourself or your colleagues with internal tickets. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Πως να δημιουργήσετε εσωτερικά tickets
Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Πατήστε στο κουμπί + στην πάνω δεξιά γωνία της οθόνης σας (δίπλα στο κουμπί Προς επίλυση και στην εικόνα προφίλ σας).
3. Πατήστε Νέο εσωτερικό ticket.
Κάντε κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού Τμήμα και επιλέξτε το τμήμα στο οποίο θέλετε να εκχωρήσετε την καρτέλα.
Κάντε κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού Αντιπρόσωπος και επιλέξτε τον αντιπρόσωπο στον οποίο θέλετε να εκχωρήσετε την καρτέλα (μπορείτε επίσης να επιλέξετε μόνοι σας).
Προαιρετικό: Κάντε κλικ στο αναπτυσσόμενο μενού Πελάτης και επιλέξτε τον πελάτη για τον οποίο αναφέρεται η καρτέλα (μην ανησυχείτε, δεν θα ειδοποιηθεί ούτε θα δει την καρτέλα).
Κάντε κλικ στο πεδίο Θέμα και ορίστε ένα θέμα για την καρτέλα σας.
Κάντε κλικ στο κίτρινο πλαίσιο κειμένου και γράψτε το μήνυμά σας. Μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε συνημμένα, προκαθορισμένες απαντήσεις ή τυποποιημένα μηνύματα.
Όταν είστε έτοιμοι, κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία.
Που μπορώ να δω το εσωτερικό ticket που δημιούργησα;
Μόλις δημιουργήσετε την εσωτερική καρτέλα, μπορείτε να την εντοπίσετε στον πίνακα Καρτέλες του LiveAgent. Θα εμφανιστεί ως “Νέα” καρτέλα και θα περιέχει τη γραμμή θέματος που δημιουργήσατε. Για να σας βοηθήσουμε να διακρίνετε τη διαφορά μεταξύ μιας εσωτερικής και μιας κανονικής καρτέλας, όλες οι εσωτερικές καρτέλες επισημαίνονται ως “εσωτερικές καρτέλες” στη γραμμή θέματος.
Πως μπορείτε να επωφεληθείτε από τη δυνατότητα εσωτερικών tickets;
Τα internal tickets μπορούν να ωφελήσουν κάθε επιχείρηση και οργανισμό με πολλούς τρόπους μεταξύ των οποίων:
Κεντρική εσωτερική και εξωτερική υποστήριξη
Έχοντας όλα τα αιτήματα υποστήριξης συγκεντρωμένα σε ένα μέρος –εσωτερικά και εξωτερικά– θα είστε σίγουροι ότι οι εκπρόσωποί σας είναι παραγωγικοί ανά πάσα στιγμή. Δεν θα χρειαστεί να ξοδέψουν τον πολύτιμο χρόνο τους αλλάζοντας συσκευές και παρακολουθώντας άλλους λογαριασμούς και εργαλεία.
Ταχύτερη επίλυση προβλημάτων
Τα υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας διασφαλίζουν ταχύτερη επίλυση προβλημάτων. Ίσως πιστεύετε ότι οι εσωτερικές καρτέλες δεν απαιτούν άμεση επίλυση προβλημάτων. Ωστόσο, δεν θα μπορούσατε να κάνετε περισσότερο λάθος.
Για παράδειγμα, φανταστείτε ότι ένας από τους αντιπροσώπους υποστήριξής σας αντιμετωπίζει πρόβλημα ενώ βοηθά έναν πελάτη. Υποβάλλουν ένα ερώτημα, αλλά κανείς δεν βιάζεται να τους απαντήσει. Η έλλειψη απάντησης μπορεί να παρατείνει τον χρόνο επίλυσης της καρτέλας του πελάτη, επηρεάζοντας την ικανοποίησή του από την επιχείρησή σας. Στη χειρότερη περίπτωση, ο πελάτης μπορεί να είναι τόσο δυσαρεστημένος που απομακρύνεται.
Περισσότερη ικανοποίηση σε γενικότερο επίπεδο
Έχοντας όλες τις καρτέλες σε ένα μέρος και απαντώντας σε αυτές αμέσως, θα διασφαλίσετε ότι τόσο οι πελάτες όσο και οι υπάλληλοί σας είναι ικανοποιημένοι. Επιπλέον, αυτό θα αποτρέψει τις αρνητικές εμπειρίες πελατών, την εξάντληση των εργαζομένων και τους αντιπροσώπους να αισθάνονται αβοήθητοι στο να αντιμετωπίσουν τη δυσαρέσκεια των πελατών.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ εσωτερικώνl tickets και κανονικών tickets;
Οι εσωτερικές καρτέλες είναι ερωτήματα που υποβάλλονται από τους υπαλλήλους σας, ενώ οι κανονικές καρτέλες υποβάλλονται από τους πελάτες σας. Συνήθως οι πελάτες σας μπορούν να υποβάλουν καρτέλες μέσω οποιουδήποτε καναλιού επικοινωνίας που έχετε συνδέσει με το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Αυτά τα κανάλια θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τηλέφωνο, τη βάση γνώσεων σας, φόρμες επικοινωνίας ή ακόμα και ένα φόρουμ.
Στο μεταξύ, τα tickets εσωτερικής υποστήριξης μπορούν να υποβληθούν εσωτερικά only στο the help desk, όπως περιγράφεται παραπάνω.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις εσωτερικές καρτέλες, ρίξτε μια ματιά στη βάση γνώσεων μας, ιστολόγιο, ακαδημία, ή κανάλι YouTube. Επιπλέον, έχουμε επιμεληθεί ορισμένους πόρους που σχετίζονται με εσωτερικές καρτέλες και μπορεί να σας ενδιαφέρουν.
Ιδιωτικές σημειώσεις
Εσωτερική βάση γνώσεων
Εσωτερική συνομιλία
Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες
Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk
Έτοιμοι να δημιουργήσετε εσωτερικά tickets;
Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να υποβάλετε εσωτερικά αιτήματα με το LiveAgent. Δοκιμάστε την ολοκληρωμένη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών σήμερα. Δεν υπάρχουν δεσμεύσεις, δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι εσωτερικές καρτέλες;
Οι εσωτερικές καρτέλες μπορούν να οριστούν ως ερωτήματα υποστήριξης που υποβάλλονται από τους υπαλλήλους σας. Η δημιουργία μιας ροής εργασιών που απαιτεί από τους υπαλλήλους σας να υποβάλλουν εσωτερικές καρτέλες όταν αντιμετωπίζουν προβλήματα, σάς δίνει τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε ζητήματα εντός του οργανισμού σας από ένα κοινόχρηστο κεντρικό φάκελο εισερχομένων.
Ποιος μπορεί να δει τις εσωτερικές καρτέλες;
Τα εσωτερικά ερωτήματα είναι ορατά μόνο στους αντιπροσώπους σας και δεν μπορούν να προβληθούν από πελάτες ή τελικούς χρήστες.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ των εσωτερικών καρτελών και των κανονικών καρτελών;
Οι εσωτερικές καρτέλες είναι καρτέλες που υποβάλλονται από τους υπαλλήλους σας ενώ οι κανονικές καρτέλες υποβάλλονται από τους πελάτες σας. Συνήθως οι πελάτες σας μπορούν να υποβάλουν καρτέλες μέσω οποιουδήποτε καναλιού επικοινωνίας που έχετε συνδέσει με το λογισμικό του κέντρου υποστήριξης. Αυτά τα κανάλια θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη βάση γνώσεων σας ή ένα φόρουμ. Εν τω μεταξύ, οι εσωτερικές καρτέλες μπορούν να υποβληθούν μόνο εσωτερικά εντός του κέντρου υποστήριξης, όπως περιγράφεται στα παραπάνω βήματα.