Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Facebook

Το Facebook είναι ένας δωρεάν ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει στους εγγεγραμμένους χρήστες να δημιουργούν προφίλ, να ανεβάζουν φωτογραφίες και βίντεο, να στέλνουν μηνύματα και να διατηρούν επαφή με φίλους, συγγενείς και συναδέλφους.

Η σύνδεση του LiveAgent με το Facebook επιτρέπει στους χρήστες του LiveAgent να αποκρίνονται σε μηνύματα, δημοσιεύσεις ή σχόλια στο Facebook απευθείας από τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent (χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν στο ίδιο το Facebook), καθιστώντας το μια αποτελεσματική ενσωμάτωση ροής εργασίας.

Πώς λειτουργεί;

Το LiveAgent βελτιστοποιεί κάθε σχόλιο, ανάρτηση και μήνυμα στα εισερχόμενά σας στο LiveAgent και στη συνέχεια το μετατρέπει σε καρτέλα. Από εκεί, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν σε κάθε καρτέλα σαν να το κάνουν στο Facebook. Το τελικό αποτέλεσμα; Οι πελάτες σας δεν θα παρατηρήσουν καμία διαφορά εκτός από την ταχύτητα απόκρισης!

Facebook
Απάντηση σε αναρτήσεις στο Facebook από το LiveAgent

Γιατί είναι τόσο πολύτιμη αυτή η ενσωμάτωση;

Η ενσωμάτωση του LiveAgent στο Facebook αποτελεί παράγοντα εξέλιξης, διότι:

  • Το σύστημα παρακολουθεί όλα τα μηνύματα, τα σχόλια και τις αναφορές και διασφαλίζει ότι ανταποκρίνεστε σε κάθε ένα από αυτά
  • Αυξάνει την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου
  • Είναι πιο ασφαλές (περισσότερο από το να μοιράζεστε τα διαπιστευτήριά σύνδεσης σας με πολλούς υπαλλήλους που είναι υπεύθυνοι για την απάντηση σε μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης)
  • Δεν θα απαιτηθεί να μεταβιβάσετε το ρόλο διαχειριστή Facebook στους υπαλλήλους σας
  • Εξαλείφει την ανάγκη παρακολούθησης πολλών λογαριασμών και συσκευών καθημερινά
  • Βελτιώνει το χρόνο απόκρισης
  • Αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών
  • Μπορεί να συμβάλει σε περισσότερες πωλήσεις και υψηλότερα έσοδα
  • Διευκολύνει την εξυπηρέτηση πελατών μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • Εξαλείφει το άγχος
  • Σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε πολλούς επιχειρηματικούς λογαριασμούς στο Facebook
  • Είναι οικονομικό
Ενσωμάτωση του Facebook με το LiveAgent
Πώς φαίνεται το LiveAgent σε αντίθεση με το Facebook

Πιστεύετε ότι δεν χρειάζεται να παρέχετε υποστήριξη στο Facebook; Ξανασκεφτείτε το!

Εάν δεν χρησιμοποιείτε το Facebook ως κανάλι υποστήριξης πελατών, δεν ζείτε στον 21ο αιώνα! Μέχρι το 2021, υπάρχουν σχεδόν 2,8 δισεκατομμύρια μηνιαίοι ενεργοί χρήστες στο Facebook. Επιπλέον, οι σύγχρονοι πελάτες είναι τεχνολογικά εγγενείς και άπληστοι χρήστες του Facebook που απαιτούν τη μεταχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως κάθε άλλο κανάλι υποστήριξης. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με έρευνα της Conversocial, το 54% των πελατών προτιμούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την εξυπηρέτηση πελατών σε αντίθεση με αυτήν του τηλεφώνου ή email.

Εάν πάνω από το ήμισυ της πελατειακής σας βάσης προτιμά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κανάλι υποστήριξης πελατών, δεν μπορούν να αγνοηθούν. Ήρθε η ώρα να ικανοποιήσετε τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών σας και να μετακινήσετε την επιχείρησή σας στον 21ο αιώνα.

Πώς να ενσωματώσετε το Facebook με το LiveAgent

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να ξεκινήσετε να απαντάτε σε μηνύματα στο Facebook μέσω του LiveAgent σήμερα!

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Διαμόρφωση (το εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού)
  3. Πατήστε Facebook και Instagram
  4. Πατήστε Λογαριασμοί
  5. Πατήστε Σύνδεση
  6. Θα εμφανιστεί ένα νέο αναδυόμενο παράθυρο και θα σας ζητήσει να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο Facebook. Εισάγετε τα στοιχεία σύνδεσής σας ή εάν έχετε ήδη συνδεθεί, κάντε κλικ στο Συνέχεια Ως
  7. Όταν εμφανιστεί αυτό το μήνυμα: “Το LiveAgent θα ήθελε να διαχειριστεί τις σελίδες σας, να δημοσιεύσει ως σελίδες που διαχειρίζεστε και να αποκτήσει πρόσβαση στα μηνύματα της σελίδας σας στο Facebook. ” Αποδεχτείτε το πατώντας OK
  8. Επιστρέψτε στο LiveAgent και επιλέξτε ποιες σελίδες θέλετε να συνδέσετε και επιλέξτε τα δικαιώματα που θέλετε να επιτρέψετε. Μπορείτε να επιλέξετε από τις ακόλουθες επιλογές:
  • Λήψη αναρτήσεων τοίχου
  • Λήψη ιδιωτικών μηνυμάτων
  1. Επιλέξτε το τμήμα στο οποίο θέλετε να δρομολογήσετε εισερχόμενες καρτέλες Facebook
  2. Πατήστε Αποθήκευση
σύνδεση λογαριασμών Facebook και Instagram με το LiveAgent
Ενεργοί λογαριασμοί Facebook

Τι μπορείτε να κάνετε με την ενσωμάτωση στο Facebook;

Ενεργοποιώντας την ενσωμάτωση στο Facebook, μπορείτε να πραγματοποιήσετε όλες αυτές τις ενέργειες απευθείας από το LiveAgent:

  • Απάντηση ιδιωτικών/άμεσων μηνυμάτων
  • Στείλτε συνημμένα, συνδέσμους, emoji και GIF
  • Απαντήστε σε σχόλια
  • Κάντε like σε σχόλια
  • Διαγράψτε τα σχόλια διαγράφοντας καρτέλες
  • Επιλύστε την καρτέλα απαντώντας σε αυτήν
https://youtu.be/A7fvJ1zwngQ

Ξεκινήστε να εξοικονομείτε πολύτιμο χρόνο και τα με κόπο κερδισμένα χρήματα σας

Ενισχύστε την  ομάδα υποστήριξής σας παρέχοντας τους τα κατάλληλα εργαλεία. Εξαλείψτε τους ατελείωτους  περισπασμούς (ειδοποιήσεις από ιδιωτικά μηνύματα, ειδοποιήσεις και αποσπάσματα meme ή βίντεο με viral γάτες) σήμερα.

Το LiveAgent διατηρεί τους αντιπροσώπους σας σε καλό δρόμο, βελτιώνει την παραγωγικότητά τους και εξοικονομεί χρήματα ταυτόχρονα. Πως; Η κατάλληλη ενσωμάτωση αυτής της δυνατότητας δεν σας κοστίζει τίποτα, εκτός αν φυσικά το αγοράζετε ως πρόσθετο στο πρόγραμμα Καρτέλες ή Καρτέλες + Συνομιλία.

Εκτός από αυτό, το κόστος επίλυσης καρτελών με ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι χαμηλότερο από αυτό του email ή του τηλεφώνου.

Θέλετε να διατηρήσετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας πλήρως οργανωμένο;

Το LiveAgent μπορεί να επιλύσει αυτόματα τις καρτέλες στο Facebook μόλις τις απαντήσετε, κάνοντας την αρχειοθέτηση καρτελών πανεύκολη. Εάν ένας πελάτης σας απαντήσει ή σας στείλει ξανά μηνύματα, το σύστημα θα ανοίξει αυτόματα την καρτέλα για άλλη μια φορά. Δεν χρειάζεται να παρακολουθείτε συνεχώς τις καταστάσεις των καρτελών, το LiveAgent θα φροντίζει τα πάντα και θα σας ειδοποιεί όποτε χρειάζεται η απάντησή σας.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Διατηρούμε τα δεδομένα σας ασφαλή

Το LiveAgent εξαλείφει την ανάγκη κοινοποίησης διαπιστευτηρίων σύνδεσης στο Facebook μεταξύ των υπαλλήλων σας. Μόλις ο λογαριασμός σας στο Facebook συνδεθεί με το LiveAgent, όλοι οι υπάλληλοί σας μπορούν να απαντήσουν σε μηνύματα και σχόλια χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν στην πλατφόρμα.

Αυτό είναι εξαιρετικό διότι μειώνει σημαντικά την πιθανότητα διαρροών δεδομένων και κλεμμένων δεδομένων. Οι υπάλληλοί σας δεν θα χρειάζεται να ανησυχούν για την καταγραφή κωδικών πρόσβασης, την απώλεια ή την παραμονή τους στο Facebook σε δημόσιους υπολογιστές.

Διατηρήστε την ικανοποίηση των πελατών υψηλή όλες τις εποχές

Το LiveAgent συνδέεται με τη σελίδα σας στο Facebook και παρακολουθεί όλες τις αναρτήσεις, τα σχόλια και τα προσωπικά μηνύματα στον τοίχο, ώστε να μπορείτε να ελέγχετε τους θαυμαστές και τους haters σας όλο το 24ωρο. Τα πάντα παρακολουθούνται και μετατρέπονται σε Καρτέλες έτσι ώστε οι Αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών να μπορούν να αντιδράσουν μόλις καταχωρηθεί ένα παράπονο και έτσι να σβήσουν τη φωτιά πριν εξαπλωθεί. Με το LiveAgent, έχετε 100% βεβαιότητα ότι τίποτα δεν χάνεται στο Facebook.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια με αυτήν την ενσωμάτωση; Ανατρέξτε σε αυτόν τον λεπτομερή οδηγό για λογαριασμούς που φιλοξενούνται στο cloud ή αυτό το άρθρο για τις αυτόνομες εκδόσεις του LiveAgent.

Πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη ρύθμιση της εφαρμογής Facebook  για αυτόνομους λογαριασμούς.

Ακόμα σας λείπουν κάποιες πληροφορίες;

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email (support@liveagent.com), ζωντανής συνομιλίας ή τηλεφώνου. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε και να παρέχουμε οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία μπορεί να χρειαστείτε.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η ενσωμάτωση στο Facebook;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η ενσωμάτωση του κέντρου εξυπηρέτησης του Facebook βελτιστοποιεί κάθε σχόλιο, ανάρτηση και μήνυμα στα εισερχόμενα του κέντρου εξυπηρέτησης και, στη συνέχεια, το μετατρέπει σε καρτέλα. Από εκεί, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν σε κάθε καρτέλα σαν να το κάνουν στο Facebook.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να ενσωματώσω το Facebook στο κέντρο εξυπηρέτησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Για να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών, να βελτιώσετε τους χρόνους απόκρισης και να διασφαλίσετε ότι κάθε μήνυμα και σχόλιο στο Facebook αναγνωρίζεται και απαντάται.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς μπορώ να συνδέσω το Facebook με το κέντρο εξυπηρέτησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Κάθε κέντρο εξυπηρέτησης έχει ένα διαφορετικό, μοναδικό σύνολο οδηγιών για τη σύνδεσή του με το Facebook. Στο LiveAgent, πρέπει να μεταβείτε στις ρυθμίσεις παραμέτρων, Facebook και Instagram, λογαριασμούς και, στη συνέχεια, να πατήσετε Σύνδεση. Εξουσιοδοτήστε το LiveAgent για λήψη και ανάγνωση μηνυμάτων και τελειώσατε.” } }] }

Streamline your Twitter support today

Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Free trial

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo