Το Facebook είναι ένας δωρεάν ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης που επιτρέπει στους εγγεγραμμένους χρήστες να δημιουργούν προφίλ, να ανεβάζουν φωτογραφίες και βίντεο, να στέλνουν μηνύματα και να διατηρούν επαφή με φίλους, συγγενείς και συναδέλφους.
Η σύνδεση του LiveAgent με το Facebook επιτρέπει στους χρήστες του LiveAgent να αποκρίνονται σε μηνύματα, δημοσιεύσεις ή σχόλια στο Facebook απευθείας από τον πίνακα ελέγχου του LiveAgent (χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν στο ίδιο το Facebook), καθιστώντας το μια αποτελεσματική ενσωμάτωση ροής εργασίας.
Πώς λειτουργεί;
Το LiveAgent βελτιστοποιεί κάθε σχόλιο, ανάρτηση και μήνυμα στα εισερχόμενά σας στο LiveAgent και στη συνέχεια το μετατρέπει σε καρτέλα. Από εκεί, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν σε κάθε καρτέλα σαν να το κάνουν στο Facebook. Το τελικό αποτέλεσμα; Οι πελάτες σας δεν θα παρατηρήσουν καμία διαφορά εκτός από την ταχύτητα απόκρισης!
Γιατί είναι τόσο πολύτιμη αυτή η ενσωμάτωση;
Η ενσωμάτωση του LiveAgent στο Facebook αποτελεί παράγοντα εξέλιξης, διότι:
- Το σύστημα παρακολουθεί όλα τα μηνύματα, τα σχόλια και τις αναφορές και διασφαλίζει ότι ανταποκρίνεστε σε κάθε ένα από αυτά
- Αυξάνει την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου
- Είναι πιο ασφαλές (περισσότερο από το να μοιράζεστε τα διαπιστευτήριά σύνδεσης σας με πολλούς υπαλλήλους που είναι υπεύθυνοι για την απάντηση σε μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης)
- Δεν θα απαιτηθεί να μεταβιβάσετε το ρόλο διαχειριστή Facebook στους υπαλλήλους σας
- Εξαλείφει την ανάγκη παρακολούθησης πολλών λογαριασμών και συσκευών καθημερινά
- Βελτιώνει το χρόνο απόκρισης
- Αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών
- Μπορεί να συμβάλει σε περισσότερες πωλήσεις και υψηλότερα έσοδα
- Διευκολύνει την εξυπηρέτηση πελατών μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης
- Εξαλείφει το άγχος
- Σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε πολλούς επιχειρηματικούς λογαριασμούς στο Facebook
- Είναι οικονομικό
Πιστεύετε ότι δεν χρειάζεται να παρέχετε υποστήριξη στο Facebook; Ξανασκεφτείτε το!
Εάν δεν χρησιμοποιείτε το Facebook ως κανάλι υποστήριξης πελατών, δεν ζείτε στον 21ο αιώνα! Μέχρι το 2021, υπάρχουν σχεδόν 2,8 δισεκατομμύρια μηνιαίοι ενεργοί χρήστες στο Facebook. Επιπλέον, οι σύγχρονοι πελάτες είναι τεχνολογικά εγγενείς και άπληστοι χρήστες του Facebook που απαιτούν τη μεταχείριση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως κάθε άλλο κανάλι υποστήριξης. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με έρευνα της Conversocial, το 54% των πελατών προτιμούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την εξυπηρέτηση πελατών σε αντίθεση με αυτήν του τηλεφώνου ή email.
Εάν πάνω από το ήμισυ της πελατειακής σας βάσης προτιμά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κανάλι υποστήριξης πελατών, δεν μπορούν να αγνοηθούν. Ήρθε η ώρα να ικανοποιήσετε τις ανάγκες και τις προσδοκίες των πελατών σας και να μετακινήσετε την επιχείρησή σας στον 21ο αιώνα.
Πώς να ενσωματώσετε το Facebook με το LiveAgent
Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να ξεκινήσετε να απαντάτε σε μηνύματα στο Facebook μέσω του LiveAgent σήμερα!
- Συνδεθείτε στο LiveAgent
- Πατήστε Διαμόρφωση (το εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού)
- Πατήστε Facebook και Instagram
- Πατήστε Λογαριασμοί
- Πατήστε Σύνδεση
- Θα εμφανιστεί ένα νέο αναδυόμενο παράθυρο και θα σας ζητήσει να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο Facebook. Εισάγετε τα στοιχεία σύνδεσής σας ή εάν έχετε ήδη συνδεθεί, κάντε κλικ στο Συνέχεια Ως
- Όταν εμφανιστεί αυτό το μήνυμα: “Το LiveAgent θα ήθελε να διαχειριστεί τις σελίδες σας, να δημοσιεύσει ως σελίδες που διαχειρίζεστε και να αποκτήσει πρόσβαση στα μηνύματα της σελίδας σας στο Facebook. ” Αποδεχτείτε το πατώντας OK
- Επιστρέψτε στο LiveAgent και επιλέξτε ποιες σελίδες θέλετε να συνδέσετε και επιλέξτε τα δικαιώματα που θέλετε να επιτρέψετε. Μπορείτε να επιλέξετε από τις ακόλουθες επιλογές:
- Λήψη αναρτήσεων τοίχου
- Λήψη ιδιωτικών μηνυμάτων
Επιλέξτε το τμήμα στο οποίο θέλετε να δρομολογήσετε τις εισερχόμενες καρτέλες του Facebook
- Πατήστε Αποθήκευση
Τι μπορείτε να κάνετε με την ενσωμάτωση στο Facebook;
Ενεργοποιώντας την ενσωμάτωση στο Facebook, μπορείτε να πραγματοποιήσετε όλες αυτές τις ενέργειες απευθείας από το LiveAgent:
- Απάντηση ιδιωτικών/άμεσων μηνυμάτων
- Στείλτε συνημμένα, συνδέσμους, emoji και GIF
- Απαντήστε σε σχόλια
- Κάντε like σε σχόλια
- Διαγράψτε τα σχόλια διαγράφοντας καρτέλες
- Επιλύστε την καρτέλα απαντώντας σε αυτήν
Ξεκινήστε να εξοικονομείτε πολύτιμο χρόνο και τα με κόπο κερδισμένα χρήματα σας
Ενισχύστε την ομάδα υποστήριξης σας παρέχοντάς της τα σωστά εργαλεία. Εξαλείψτε τους ατελείωτους περισπασμούς (ping από προσωπικά μηνύματα, ειδοποιήσεις και μιμίδια που αποσπούν την προσοχή ή viral βίντεο με γάτες) σήμερα.
Το LiveAgent διατηρεί τους αντιπροσώπους σας σε καλό δρόμο, βελτιώνει την παραγωγικότητά τους και εξοικονομεί χρήματα ταυτόχρονα. Πως; Η κατάλληλη ενσωμάτωση αυτής της δυνατότητας δεν σας κοστίζει τίποτα, εκτός αν φυσικά το αγοράζετε ως πρόσθετο στο πρόγραμμα Καρτέλες ή Καρτέλες + Συνομιλία.
Εκτός από αυτό, το κόστος επίλυσης καρτελών με ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι χαμηλότερο από αυτό του email ή του τηλεφώνου.
Θέλετε να διατηρήσετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας πλήρως οργανωμένο;
Το LiveAgent μπορεί να επιλύσει αυτόματα τις καρτέλες στο Facebook μόλις τις απαντήσετε, κάνοντας την αρχειοθέτηση καρτελών πανεύκολη. Εάν ένας πελάτης σας απαντήσει ή σας στείλει ξανά μηνύματα, το σύστημα θα ανοίξει αυτόματα την καρτέλα για άλλη μια φορά. Δεν χρειάζεται να παρακολουθείτε συνεχώς τις καταστάσεις των καρτελών, το LiveAgent θα φροντίζει τα πάντα και θα σας ειδοποιεί όποτε χρειάζεται η απάντησή σας.
Διατηρούμε τα δεδομένα σας ασφαλή
Το LiveAgent εξαλείφει την ανάγκη κοινοποίησης διαπιστευτηρίων σύνδεσης στο Facebook μεταξύ των υπαλλήλων σας. Μόλις ο λογαριασμός σας στο Facebook συνδεθεί με το LiveAgent, όλοι οι υπάλληλοί σας μπορούν να απαντήσουν σε μηνύματα και σχόλια χωρίς να χρειάζεται να συνδεθούν στην πλατφόρμα.
Αυτό είναι εξαιρετικό διότι μειώνει σημαντικά την πιθανότητα διαρροών δεδομένων και κλεμμένων δεδομένων. Οι υπάλληλοί σας δεν θα χρειάζεται να ανησυχούν για την καταγραφή κωδικών πρόσβασης, την απώλεια ή την παραμονή τους στο Facebook σε δημόσιους υπολογιστές.
Διατηρήστε την ικανοποίηση των πελατών υψηλή όλες τις εποχές
Το LiveAgent συνδέεται με τη σελίδα σας στο Facebook και παρακολουθεί όλες τις αναρτήσεις στον τοίχο, τα σχόλια και τα προσωπικά μηνύματα, ώστε να έχετε τους θαυμαστές και τους haters σας υπό έλεγχο 24/7. Τα πάντα παρακολουθούνται και μετατρέπονται σε Καρτέλες, έτσι ώστε οι Αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών σας να μπορούν να αντιδράσουν μόλις καταγράφεται το παράπονο και έτσι σβήνεται η φωτιά πριν επεκταθεί. Με το LiveAgent, έχετε 100% βεβαιότητα ότι τίποτα δεν χάνεται στο Facebook.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια με αυτήν την ενσωμάτωση; Ανατρέξτε σε αυτόν τον λεπτομερή οδηγό για λογαριασμούς που φιλοξενούνται στο cloud ή αυτό το άρθρο για τις αυτόνομες εκδόσεις του LiveAgent.
Πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τη ρύθμιση της εφαρμογής Facebook για αυτόνομους λογαριασμούς.
Streamline your Twitter support today
Answer Tweets and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Ακόμα σας λείπουν κάποιες πληροφορίες;
Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email (support@liveagent.com), ζωντανής συνομιλίας ή τηλεφώνου. Θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε και να παρέχουμε οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία μπορεί να χρειαστείτε.
Frequently asked questions
Τι είναι η ενσωμάτωση του Facebook;
Η ενσωμάτωση του Facebook στο κέντρο εξυπηρέτησης βελτιστοποιεί κάθε σχόλιο, ανάρτηση και μήνυμα στα εισερχόμενα του κέντρου εξυπηρέτησης και, στη συνέχεια, το μετατρέπει σε καρτέλα. Από εκεί, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντήσουν σε κάθε καρτέλα ακριβώς όπως θα απαντούσαν στο Facebook.
Γιατί πρέπει να ενσωματώσω το Facebook με το κέντρο εξυπηρέτησης μου;
Για να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών, να βελτιώσετε τους χρόνους απόκρισης και να διασφαλίσετε ότι κάθε μήνυμα και σχόλιο στο Facebook αναγνωρίζεται και απαντάται.
Πώς μπορώ να συνδέσω το Facebook με το κέντρο εξυπηρέτησης μου;
Κάθε κέντρο εξυπηρέτησης έχει ένα διαφορετικό, μοναδικό σύνολο οδηγιών για τη σύνδεσή του με το Facebook. Στο LiveAgent, πρέπει να πλοηγηθείτε στις επιλογές Διαμόρφωση, Facebook και Instagram, Λογαριασμοί και, στη συνέχεια, κάντε κλικ στην επιλογή Σύνδεση. Εξουσιοδοτήστε το LiveAgent να ανακτά και να διαβάζει μηνύματα και τελειώσατε.