Καρτέλες

Ένα σύστημα καρτελών είναι ένα εργαλείο ή λογισμικό που δέχεται, οργανώνει και διαχειρίζεται αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών. Στον πυρήνα του, το σύστημα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επιλύουν τα αιτήματα πελατών (καρτέλες) με πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση ενός συστήματος καρτελών;

  • Απρόσκοπτες πολυκαναλικές αλληλεπιδράσεις
  • Αποτελεσματική επίλυση καρτελών
  • Προτεραιοποίηση καρτελών
  • Βελτιωμένη παραγωγικότητα αντιπροσώπων
  • Παρακολούθηση και αναφορά ΣΕΥ
  • Πραγματικές πληροφορίες δεδομένων
  • Βελτιωμένη ποιότητα υποστήριξης και υψηλότερη διατήρηση πελατών
  • Επιλογές αυτοεξυπηρέτησης
  • Σημαντική εξοικονόμηση πόρων (εξάλειψη της ανάγκης για εφαρμογές και λογισμικό τρίτων με την αποθήκευση όλων των μηνυμάτων και των πληροφοριών πελατών σε μια κεντρική τοποθεσία)

Stand out from your competitors with a strong customer service culture​

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Τι ξεχωριστές δυνατότητες διαθέτει το λογισμικό καρτελών LiveAgent;

Συγκεντρωτικά εισερχόμενα

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent βελτιστοποιούν τα email, τις τηλεφωνικές κλήσεις, τα μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τις καρτέλες της γνωσιακής βάσης και τα μηνύματα ζωντανής συνομιλίας σε ένα κοινό, κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων. Επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα εισερχόμενα μηνύματα απευθείας από τα εισερχόμενα χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθούν ή να συνδέονται σε κάθε αντίστοιχη πλατφόρμα.

Universal-Inbox-feature-LiveAgent
Πίνακας ελέγχου καρτελών του LiveAgent

Υβριδικές ροές καρτελών

Ένα από τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του LiveAgent είναι η υβριδική ροή καρτελών που επιτρέπει στους αντιπροσώπους να παρακολουθούν τη διαδρομή επίλυσης καρτελών ενός πελάτη σε πολλά κανάλια στο ίδιο νήμα καρτελών. Αυτό σημαίνει ότι εάν ο πελάτης ξεκινήσει μια συνομιλία σε ζωντανή συνομιλία, αλλά αργότερα ακολουθήσει μέσω email ή τηλεφώνου, και οι τρεις αλληλεπιδράσεις θα είναι προσβάσιμες στην ίδια ροή καρτελών.

Αναγνωριστικά καρτελών με δυνατότητα κλικ

Το LiveAgent εκχωρεί αυτόματα σε κάθε καρτέλα ένα μοναδικό αναγνωριστικό καρτέλας (ID). Εάν κάποιος από τους αντιπροσώπους σας έχει κολλήσει και πρέπει να ζητήσει βοήθεια, μπορεί εύκολα να μοιραστεί ένα αναγνωριστικό καρτέλας με δυνατότητα κλικ με τους συναδέλφους του που θα τους ανακατευθύνει αυτόματα στην ίδια την καρτέλα.

Αναγνωριστικά καρτελών με δυνατότητα κλικ - App - Uploads - 2019 - 09 - Ticket Id.jpg

CRM

Το LiveAgent διαθέτει ένα ενσωματωμένο CRM που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν προσαρμοσμένα πεδία CRM. Αποθηκεύστε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τους πελάτες σας, συμπεριλαμβανομένων προηγούμενων αγορών, καρτελών και μοναδικών πληροφοριών στον πίνακα ελέγχου καρτελών.

Ticket_Customer-insights-CRM

Ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπου

Το απλό σύστημα καρτελών του LiveAgent σάς ειδοποιεί κάθε φορά που μπαίνετε στα “χωράφια” άλλου αντιπροσώπου. Για παράδειγμα, εάν πρόκειται να ξεκινήσετε να απαντάτε σε μία καρτέλα στην οποία εργάζεται ένας άλλος αντιπρόσωπος, το σύστημα θα σας ειδοποιήσει αυτόματα.

Agent collision detection

Αυτόματη διανομή καρτελών

Με το λογισμικό καρτελών του LiveAgent, όλα τα εισερχόμενα μηνύματα πελατών θα ανατεθούν αυτόματα σε έναν κατάλληλο αντιπρόσωπο υποστήριξης, εξαλείφοντας οποιαδήποτε σύγχυση ή περιπλάνηση μεταξύ του προσωπικού σας. Κάθε αντιπρόσωπος θα γνωρίζει ακριβώς σε ποιες καρτέλες πρέπει να απαντήσει, με αποτέλεσμα υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.

Διαχείριση ΣΕΥ

Το σύστημα καρτελών του LiveAgent θα παρακολουθεί όλες τις καρτέλες σας για ΣΕΥκαι θα σας ειδοποιεί κάθε φορά που λαμβάνετε μία καρτέλα από έναν πελάτη VIP ή κάθε φορά που μία καρτέλα από έναν πελάτη VIP πρόκειται να έχει καθυστέρηση.

SLA-level-LiveAgent
Ρυθμίσεις ΣΕΥ

Ετικέτες και φίλτρα

Το σύστημα καρτελών του LiveAgent οργανώνει αυτόματα όλες τις εισερχόμενες καρτέλες σύμφωνα με το κανάλι, την προτεραιότητα και την ημερομηνία λήψης. Οι χρήστες μπορούν επίσης να προσθέσουν ετικέτες σε κάθε καρτέλα για να διευκολύνουν το φιλτράρισμα και να αποκτήσουν μια επισκόπηση των περιεχομένων κάθε καρτέλας με μια ματιά.

Ετικέτες και φίλτρα - App - Uploads - 2020 - 11 - Filtering By Tags 1.png

Ιδιωτικές σημειώσεις

Οι αντιπρόσωποι μπορούν να δημιουργούν ιδιωτικές σημειώσεις μέσα σε νήματα καρτελών που είναι ορατές μόνο στους αντιπροσώπους. Οι ιδιωτικές σημειώσεις μπορούν να χρησιμεύσουν ως υπενθυμίσεις ή να βοηθήσουν τους άλλους αντιπροσώπους να ενημερωθούν σχετικά με μία καρτέλα ή αίτημα πελάτη.

Ιδιωτικές σημειώσεις - App - Uploads - 2020 - 02 - Private Notes LiveAgent.jpg

Διαχωρισμός και συγχώνευση καρτελών

Αυτή η δυνατότητα μπορεί να επιταχύνει σημαντικά τους χρόνους επίλυσης καρτελών. Εάν λάβετε πολλές καρτέλες για το ίδιο ζήτημα από το ίδιο άτομο, μπορείτε εύκολα να συγχωνεύσετε τις καρτέλες σε μία. Εναλλακτικά, εάν λάβετε μία καρτέλα που απαιτεί την προσοχή δύο τμημάτων (για παράδειγμα, πωλήσεων και πληροφορικής), μπορείτε να χωρίσετε την καρτέλα στα δύο για να εξασφαλίσετε τη μέγιστη απόδοση.

Διαχωρισμός και συγχώνευση καρτελών - App - Uploads - 2021 - 03 - Mockup Split Tickets.png

Εσωτερική συνομιλία και κλήση

Ακριβώς όπως στο Gmail, το λογισμικό καρτελών του LiveAgent σάς επιτρέπει να συνομιλείτε με τους συνδεδεμένους συναδέλφους σας απευθείας μέσα στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent. Οι εσωτερικές κλήσεις είναι επίσης διαθέσιμες, φυσικά.

Εσωτερική κλήση

Κανόνες αυτοματισμού

Οι κανόνες αυτοματισμού καρτελών μπορούν να απαλλάξουν τους αντιπροσώπους σας από κοινότυπες και επαναλαμβανόμενες εργασίες. Δημιουργώντας συγκεκριμένους κανόνες αυτοματισμού βάσει χρόνου και ενεργοποίησης, το σύστημα καρτελών σας θα μπορεί να εκτελεί εργασίες όπως παρακολούθηση email ή επισήμανση καρτελών ως ανεπιθύμητων.

Αναφορές

Το λογισμικό καρτελών του LiveAgent είναι εξοπλισμένο με ισχυρά εργαλεία αναφορών και ανάλυσης δεδομένων. Δημιουργήστε αναφορές απόδοσης και αναφορές συμμόρφωσης ΣΕΥ.

Αναφορές - App - Uploads - 2021 - 03 - Analytics Overview Big.png

Gamification

Η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να είναι μια επαναλαμβανόμενη και άχαρη δουλειά. Κάντε την πιο διασκεδαστική με τα σήματα, τα επίπεδα και τις ανταμοιβές gamification. Οι αντιπρόσωποί σας θα έχουν κάτι να περιμένουν καθημερινά και ένα υγιές επίπεδο ανταγωνιστικότητας θα ενισχύσει την αποτελεσματικότητα της εργασίας τους.

Gamification - App - Uploads - 2021 - 01 - Gamification Leaderboard LA.png

Ποια κανάλια επικοινωνίας μπορείτε να συνδέσετε με το σύστημα καρτελών του LiveAgent;

  • Email
  • Ζωντανή συνομιλία
  • Τηλέφωνο (μπορείτε να καταχωρήσετε απεριόριστο αριθμό τηλεφωνικών αριθμών VoIP)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • WhatsApp
  • Φόρμες επικοινωνίας
  • Πύλη πελατών
Βραβεία

Happy customers are the best customers

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

View more

Βραβεία

Πώς λειτουργεί το σύστημα καρτελών;

Όποτε οι πελάτες σας επικοινωνούν με την εταιρεία σας μέσω ενός καναλιού που έχετε συνδέσει με το LiveAgent, το λογισμικό διαχείρισης καρτελών θα δημιουργήσει αυτόματα μια νέα καρτέλα υποστήριξης. Στη συνέχεια, η καρτέλα ανατίθεται σε έναν αντιπρόσωπο που είναι πλέον υπεύθυνος για αυτή. Το λογισμικό καρτελών τηλεφωνικού κέντρου σάς επιτρέπει επίσης να διαχειρίζεστε μόνοι σας τις ευθύνες των καρτελών.

Πώς φαίνεται στην πράξη;

Εάν αναρωτιέστε εάν οι πελάτες σας θα μπορούν να καταλάβουν ότι χρησιμοποιείτε σύστημα καρτελών υποστήριξης πελατών για να απαντήσετε σε τηλεφωνικές κλήσεις, ζωντανές συνομιλίες, μηνύματα Viber, Tweets ή email, η απάντηση είναι όχι. Δείτε πώς λειτουργεί σε αυτό το λεπτομερές εκπαιδευτικό βίντεο.

Ενεργοποίηση του συστήματος καρτελών

Για να διασφαλίσετε ότι χρησιμοποιείτε τις δυνατότητες της λύσης καρτελών στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους, θα πρέπει να τη συνδέσετε με όλους τους λογαριασμούς email, τα προφίλ κοινωνικών μέσων και τους αριθμούς τηλεφώνου σας. Θα πρέπει επίσης να τοποθετήσετε το widget της ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας και να δημιουργήσετε μια πύλη υποστήριξης LiveAgent. Δεν είστε σίγουροι πώς; Δείτε αυτόν τον οδηγό έναρξης.

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Δείτε την πλήρη λίστα χαρακτηριστικών του συστήματος καρτελών εδώ.

Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε το φημισμένο σύστημα καρτελών;

Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να παρέχετε εξατομικευμένη, έγκαιρη και ενημερωμένη υποστήριξη με το LiveAgent. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Τι είναι οι καρτέλες;

Ένα σύστημα καρτελών είναι ένα εργαλείο ή λογισμικό που καταγράφει, οργανώνει και διαχειρίζεται αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών. Στον πυρήνα του, το σύστημα δίνει τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να επιλύουν αιτήματα πελατών (καρτέλες) με πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση ενός συστήματος καρτελών;

Απρόσκοπτες πολυκαναλικές αλληλεπιδράσεις, αποτελεσματική επίλυση καρτελών, ιεράρχηση καρτελών, βελτιωμένη παραγωγικότητα αντιπροσώπων, παρακολούθηση και αναφορά ΣΕΥ, πληροφορίες πραγματικών δεδομένων, βελτιωμένη ποιότητα υποστήριξης και υψηλότερη διατήρηση πελατών.

Είναι χρήσιμες οι καρτέλες;

Οι καρτέλες είναι χρήσιμες επειδή επηρεάζουν την αυτοματοποίηση της εργασίας εξυπηρέτησης πελατών, την ευκολία χρήσης και τη μείωση του κόστους εξυπηρέτησης. Επιπλέον, έχουν αντίκτυπο στην αύξηση της αφοσίωσης των πελατών, στα υψηλότερα έσοδα και στην αποτελεσματικότητα των αντιπροσώπων.

Πώς λειτουργεί το σύστημα καρτελών;

Κάθε φορά που οι πελάτες σας επικοινωνούν με την εταιρεία σας μέσω ενός καναλιού που έχετε συνδέσει με το σύστημα καρτελών σας, το σύστημα θα μετατρέψει αυτόματα το μήνυμα σε καρτέλα υποστήριξης.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo