Ένα σύστημα καρτελών είναι ένα εργαλείο ή λογισμικό που δέχεται, οργανώνει και διαχειρίζεται αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών. Στον πυρήνα του, το σύστημα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επιλύουν τα αιτήματα πελατών (καρτέλες) με πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση ενός συστήματος καρτελών;
- Απρόσκοπτες πολυκαναλικές αλληλεπιδράσεις
- Αποτελεσματική επίλυση καρτελών
- Προτεραιοποίηση καρτελών
- Βελτιωμένη παραγωγικότητα αντιπροσώπων
- Παρακολούθηση και αναφορά ΣΕΥ
- Πραγματικές πληροφορίες δεδομένων
- Βελτιωμένη ποιότητα υποστήριξης και υψηλότερη διατήρηση πελατών
- Επιλογές αυτοεξυπηρέτησης
- Σημαντική εξοικονόμηση πόρων (εξάλειψη της ανάγκης για εφαρμογές και λογισμικό τρίτων με την αποθήκευση όλων των μηνυμάτων και των πληροφοριών πελατών σε μια κεντρική τοποθεσία)
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 30-day trial today!
Τι ξεχωριστές δυνατότητες διαθέτει το λογισμικό καρτελών LiveAgent;
Συγκεντρωτικά εισερχόμενα
Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent βελτιστοποιούν τα email, τις τηλεφωνικές κλήσεις, τα μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τις καρτέλες της γνωσιακής βάσης και τα μηνύματα ζωντανής συνομιλίας σε ένα κοινό, κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων. Επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα εισερχόμενα μηνύματα απευθείας από τα εισερχόμενα χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθούν ή να συνδέονται σε κάθε αντίστοιχη πλατφόρμα.

Υβριδικές ροές καρτελών
Ένα από τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του LiveAgent είναι η υβριδική ροή καρτελών που επιτρέπει στους αντιπροσώπους να παρακολουθούν τη διαδρομή επίλυσης καρτελών ενός πελάτη σε πολλά κανάλια στο ίδιο νήμα καρτελών. Αυτό σημαίνει ότι εάν ο πελάτης ξεκινήσει μια συνομιλία σε ζωντανή συνομιλία, αλλά αργότερα ακολουθήσει μέσω email ή τηλεφώνου, και οι τρεις αλληλεπιδράσεις θα είναι προσβάσιμες στην ίδια ροή καρτελών.
Αναγνωριστικά καρτελών με δυνατότητα κλικ
Το LiveAgent εκχωρεί αυτόματα σε κάθε καρτέλα ένα μοναδικό αναγνωριστικό καρτέλας (ID). Εάν κάποιος από τους αντιπροσώπους σας έχει κολλήσει και πρέπει να ζητήσει βοήθεια, μπορεί εύκολα να μοιραστεί ένα αναγνωριστικό καρτέλας με δυνατότητα κλικ με τους συναδέλφους του που θα τους ανακατευθύνει αυτόματα στην ίδια την καρτέλα.

CRM
Το LiveAgent διαθέτει ένα ενσωματωμένο CRM που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν προσαρμοσμένα πεδία CRM. Αποθηκεύστε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τους πελάτες σας, συμπεριλαμβανομένων προηγούμενων αγορών, καρτελών και μοναδικών πληροφοριών στον πίνακα ελέγχου καρτελών.

Ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπου
Το απλό σύστημα καρτελών του LiveAgent σάς ειδοποιεί κάθε φορά που μπαίνετε στα “χωράφια” άλλου αντιπροσώπου. Για παράδειγμα, εάν πρόκειται να ξεκινήσετε να απαντάτε σε μία καρτέλα στην οποία εργάζεται ένας άλλος αντιπρόσωπος, το σύστημα θα σας ειδοποιήσει αυτόματα.

Αυτόματη διανομή καρτελών
Με το λογισμικό καρτελών του LiveAgent, όλα τα εισερχόμενα μηνύματα πελατών θα ανατεθούν αυτόματα σε έναν κατάλληλο αντιπρόσωπο υποστήριξης, εξαλείφοντας οποιαδήποτε σύγχυση ή περιπλάνηση μεταξύ του προσωπικού σας. Κάθε αντιπρόσωπος θα γνωρίζει ακριβώς σε ποιες καρτέλες πρέπει να απαντήσει, με αποτέλεσμα υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας και μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.
Διαχείριση ΣΕΥ
Το σύστημα καρτελών του LiveAgent θα παρακολουθεί όλες τις καρτέλες σας για ΣΕΥκαι θα σας ειδοποιεί κάθε φορά που λαμβάνετε μία καρτέλα από έναν πελάτη VIP ή κάθε φορά που μία καρτέλα από έναν πελάτη VIP πρόκειται να έχει καθυστέρηση.

Ετικέτες και φίλτρα
Το σύστημα καρτελών του LiveAgent οργανώνει αυτόματα όλες τις εισερχόμενες καρτέλες σύμφωνα με το κανάλι, την προτεραιότητα και την ημερομηνία λήψης. Οι χρήστες μπορούν επίσης να προσθέσουν ετικέτες σε κάθε καρτέλα για να διευκολύνουν το φιλτράρισμα και να αποκτήσουν μια επισκόπηση των περιεχομένων κάθε καρτέλας με μια ματιά.

Ιδιωτικές σημειώσεις
Οι αντιπρόσωποι μπορούν να δημιουργούν ιδιωτικές σημειώσεις μέσα σε νήματα καρτελών που είναι ορατές μόνο στους αντιπροσώπους. Οι ιδιωτικές σημειώσεις μπορούν να χρησιμεύσουν ως υπενθυμίσεις ή να βοηθήσουν τους άλλους αντιπροσώπους να ενημερωθούν σχετικά με μία καρτέλα ή αίτημα πελάτη.

Διαχωρισμός και συγχώνευση καρτελών
Αυτή η δυνατότητα μπορεί να επιταχύνει σημαντικά τους χρόνους επίλυσης καρτελών. Εάν λάβετε πολλές καρτέλες για το ίδιο ζήτημα από το ίδιο άτομο, μπορείτε εύκολα να συγχωνεύσετε τις καρτέλες σε μία. Εναλλακτικά, εάν λάβετε μία καρτέλα που απαιτεί την προσοχή δύο τμημάτων (για παράδειγμα, πωλήσεων και πληροφορικής), μπορείτε να χωρίσετε την καρτέλα στα δύο για να εξασφαλίσετε τη μέγιστη απόδοση.

Εσωτερική συνομιλία και κλήση
Ακριβώς όπως στο Gmail, το λογισμικό καρτελών του LiveAgent σάς επιτρέπει να συνομιλείτε με τους συνδεδεμένους συναδέλφους σας απευθείας μέσα στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent. Οι εσωτερικές κλήσεις είναι επίσης διαθέσιμες, φυσικά.

Κανόνες αυτοματισμού
Οι κανόνες αυτοματισμού καρτελών μπορούν να απαλλάξουν τους αντιπροσώπους σας από κοινότυπες και επαναλαμβανόμενες εργασίες. Δημιουργώντας συγκεκριμένους κανόνες αυτοματισμού βάσει χρόνου και ενεργοποίησης, το σύστημα καρτελών σας θα μπορεί να εκτελεί εργασίες όπως παρακολούθηση email ή επισήμανση καρτελών ως ανεπιθύμητων.
Αναφορές
Το λογισμικό καρτελών του LiveAgent είναι εξοπλισμένο με ισχυρά εργαλεία αναφορών και ανάλυσης δεδομένων. Δημιουργήστε αναφορές απόδοσης και αναφορές συμμόρφωσης ΣΕΥ.

Gamification
Η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να είναι μια επαναλαμβανόμενη και άχαρη δουλειά. Κάντε την πιο διασκεδαστική με τα σήματα, τα επίπεδα και τις ανταμοιβές gamification. Οι αντιπρόσωποί σας θα έχουν κάτι να περιμένουν καθημερινά και ένα υγιές επίπεδο ανταγωνιστικότητας θα ενισχύσει την αποτελεσματικότητα της εργασίας τους.

Ποια κανάλια επικοινωνίας μπορείτε να συνδέσετε με το σύστημα καρτελών του LiveAgent;
- Ζωντανή συνομιλία
- Τηλέφωνο (μπορείτε να καταχωρήσετε απεριόριστο αριθμό τηλεφωνικών αριθμών VoIP)
- Viber
- Φόρμες επικοινωνίας
- Πύλη πελατών
Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες
Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Πώς λειτουργεί το σύστημα καρτελών;
Όποτε οι πελάτες σας επικοινωνούν με την εταιρεία σας μέσω ενός καναλιού που έχετε συνδέσει με το LiveAgent, το λογισμικό διαχείρισης καρτελών θα δημιουργήσει αυτόματα μια νέα καρτέλα υποστήριξης. Στη συνέχεια, η καρτέλα ανατίθεται σε έναν αντιπρόσωπο που είναι πλέον υπεύθυνος για αυτή. Το λογισμικό καρτελών τηλεφωνικού κέντρου σάς επιτρέπει επίσης να διαχειρίζεστε μόνοι σας τις ευθύνες των καρτελών.
Πώς φαίνεται στην πράξη;
Εάν αναρωτιέστε εάν οι πελάτες σας θα μπορούν να καταλάβουν ότι χρησιμοποιείτε σύστημα καρτελών υποστήριξης πελατών για να απαντήσετε σε τηλεφωνικές κλήσεις, ζωντανές συνομιλίες, μηνύματα Viber, Tweets ή email, η απάντηση είναι όχι. Δείτε πώς λειτουργεί σε αυτό το λεπτομερές εκπαιδευτικό βίντεο.
Ενεργοποίηση του συστήματος καρτελών
Για να διασφαλίσετε ότι χρησιμοποιείτε τις δυνατότητες της λύσης καρτελών στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους, θα πρέπει να τη συνδέσετε με όλους τους λογαριασμούς email, τα προφίλ κοινωνικών μέσων και τους αριθμούς τηλεφώνου σας. Θα πρέπει επίσης να τοποθετήσετε το widget της ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας και να δημιουργήσετε μια πύλη υποστήριξης LiveAgent. Δεν είστε σίγουροι πώς; Δείτε αυτόν τον οδηγό έναρξης.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Δείτε την πλήρη λίστα χαρακτηριστικών του συστήματος καρτελών εδώ.
Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε το φημισμένο σύστημα καρτελών;
Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να παρέχετε εξατομικευμένη, έγκαιρη και ενημερωμένη υποστήριξη με το LiveAgent. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Looking for a comprehensive ticketing solution to manage customer inquiries?
LiveAgent's Ticketing feature is here to revolutionize your support operations. Efficiently assign, prioritize, and collaborate on tickets to ensure prompt resolutions.
Παρέχετε εξαιρετικήεξυπηρέτηση πελατών.
Το LiveAgent είναι καινοτόμο λογισμικό που βοηθάει τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τα έσοδα, να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών και να αυξήσουν την αξία τους.
Δημιουργείστε ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου σε 5 λεπτά.
Το LiveAgent είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο επικοινωνίας με πελάτες, βοηθάει στην κατηγοριοποίηση και παρακολούθηση των αναγκών τους.
Είστε έτοιμοι για ένα νέο σύστημα καρτελών;
Το LiveAgent είναι ένα οικονομικό εργαλείο υποστήριξης πελατών με πολλές λειτουργίες και ανταποκρίνεται γρήγορα σε αιτήματα μέσω διαφορετικών καναλιών.