Καρτέλες

A ticketing system is a tool or software that captures, organizes, and manages customer service requests. At its core, the system enables businesses to resolve customer requests (tickets) in a more quick and efficient manner.

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση ενός συστήματος καρτελών;

  • Απρόσκοπτες omnichannel αλληλεπιδράσεις
  • Αποτελεσματική επίλυση καρτελών
  • Προτεραιοποίηση καρτελών
  • Βελτιωμένη παραγωγικότητα αντιπροσώπων
  • Παρακολούθηση ΣΕΥ και αναφορές
  • Πληροφορίες πραγματικών δεδομένων
  • Βελτιωμένη ποιότητα υποστήριξης και υψηλότερη διατήρηση πελατών
  • Επιλογές αυτοεξυπηρέτησης
  • Σημαντική εξοικονόμηση (εξάλειψη της ανάγκης για εφαρμογές και λογισμικό τρίτων παρόχων αποθηκεύοντας όλα τα μηνύματα και τις πληροφορίες των πελατών σε μια κεντρική τοποθεσία)

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Τι ξεχωριστές δυνατότητες διαθέτει το λογισμικό καρτελών LiveAgent;

Συγκεντρωτικά εισερχόμενα

LiveAgent’s universal inbox streamlines emails, phone calls, social media messages, knowledge base tickets, and live chat messages into a single, shared inbox. It also enables users to answer all incoming messages directly from the inbox without having to monitor or log in to each respective platform.

Universal-Inbox-feature-LiveAgent
Πίνακας ελέγχου καρτελών του LiveAgent

Υβριδικές ροές καρτελών

One of LiveAgent’s standout features is the hybrid ticket stream that allows agents to follow a customer’s ticket resolution journey across multiple channels in the same ticket thread. This means that if the customer starts a conversation on live chat, but later on follows up by email or phone, all three interactions will be accessible within the same ticket stream.

Αναγνωριστικά καρτελών με δυνατότητα κλικ

Το LiveAgent εκχωρεί αυτόματα σε κάθε καρτέλα ένα μοναδικό αναγνωριστικό καρτέλας (ID). Εάν κάποιος από τους αντιπροσώπους σας έχει κολλήσει και πρέπει να ζητήσει βοήθεια, μπορεί εύκολα να μοιραστεί ένα αναγνωριστικό καρτέλας με δυνατότητα κλικ με τους συναδέλφους του που θα τους ανακατευθύνει αυτόματα στην ίδια την καρτέλα.

Καρτέλες

CRM

LiveAgent boasts a built-in CRM that enables users to create custom CRM fields. Store all the necessary information about your customers, including past purchases, tickets, and unique insights inside your ticketing dashboard.

Ticket_Customer-insights-CRM

Ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπου

LiveAgent’s ticketing system alerts you whenever you’re stepping on another agent’s turf. For example, if you’re about to start answering a ticket that another agent is working on, the system will automatically alert you.

Agent collision detection

Αυτόματη διανομή καρτελών

With LiveAgent ticketing software, all incoming customer messages will be automatically assigned to an appropriate support agent, eliminating any confusion or loitering amongst your staff. Each agent will know exactly which tickets they need to answer, resulting in higher productivity levels and more efficiency.

Διαχείριση ΣΕΥ

LiveAgent’s ticketing system will monitor all your tickets for SLAs and notify you whenever you receive a ticket from a VIP client or whenever a ticket from a VIP client is about to be overdue.

SLA-level-LiveAgent
Ρυθμίσεις ΣΕΥ

Ετικέτες και φίλτρα

LiveAgent’s ticketing system automatically organizes all incoming tickets according to channel, priority, and date received. Users can also add tags to every ticket to make filtering easier and gain an at-a-glance overview of each ticket’s contents. 

Καρτέλες

Ιδιωτικές σημειώσεις

Agents can create private notes inside ticket threads that are visible to agents only. Private notes can serve as reminders or help bring other agents up to speed on a ticket or customer request.

Καρτέλες

Διαχωρισμός και συγχώνευση καρτελών

This feature can significantly speed up ticket resolution times. If you receive multiple tickets about the same issue from the same person, you can easily merge the tickets into one. Alternatively, if you receive one ticket that requires the attention of two departments (for example both sales and IT) you can split the ticket in two to ensure maximum efficiency.

Καρτέλες

Εσωτερική συνομιλία και κλήση

Just like in Gmail, LiveAgent’s ticketing software enables you to chat with your online colleagues directly inside your LiveAgent dashboard. Internal calls are available too, of course.

Εσωτερική κλήση

Κανόνες αυτοματισμού

Ticketing automation rules can free your agents from mundane and repetitive tasks. By creating specific time and trigger-based automation rules, your ticketing system will be able to execute tasks like following up on emails or marking tickets as spam.

Αναφορές

LiveAgent’s ticketing software is equipped with robust reporting and data analysis tools. Generate performance reports and SLA compliance reports.

Καρτέλες

Gamification

Customer service can be a repetitive and thankless job. Make it more fun with gamification badges, levels, and rewards. Your agents will have something to look forward to every day, and a healthy level of competitiveness will boost their work efficiency.

Καρτέλες

Ποια κανάλια επικοινωνίας μπορείτε να συνδέσετε με το σύστημα καρτελών του LiveAgent;

  • Email
  • Ζωντανή συνομιλία
  • Τηλέφωνο (μπορείτε να καταχωρίσετε απεριόριστο αριθμό τηλεφώνων VoIP)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • Φόρμες επικοινωνίας
  • Πύλη πελατών

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Πώς λειτουργεί το σύστημα καρτελών;

Κάθε φορά που οι πελάτες σας επικοινωνούν με την εταιρεία σας μέσω ενός καναλιού που έχετε συνδέσει με το LiveAgent, το σύστημα θα δημιουργήσει αυτόματα μία νέα καρτέλα υποστήριξης.

Πώς φαίνεται στην πράξη;

If you’re wondering whether your customers will be able to tell that you’re using ticketing software to answer their phone calls, live chats, Viber messages, Tweets, or emails, the answer is no. Check out how it works in this detailed video tutorial.

YouTube video player

Ενεργοποίηση του συστήματος καρτελών

To ensure you’re utilizing your ticketing system to its fullest potential you’ll have to connect it with all your email accounts, social media profiles, and phone numbers. You’ll also have to place our live chat widget on your site and create a LiveAgent support portal. Not sure how? Check out this getting started guide.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine_preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials logo

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials logo

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials logo

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials logo

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy_G._Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials logo

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials logo

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials logo

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Check out the complete ticketing system features list here.

Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε το φημισμένο σύστημα καρτελών;

Discover just how easy it is to provide personalized, timely, and knowledgeable support with LiveAgent. Start your free 14-day trial today. No credit card is required.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo