Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Καρτέλες

Ένα σύστημα καρτελών είναι ένα εργαλείο ή λογισμικό που δέχεται, οργανώνει και διαχειρίζεται αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών. Στον πυρήνα του, το σύστημα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επιλύουν τα αιτήματα πελατών (καρτέλες) με πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση ενός συστήματος καρτελών;

  • Απρόσκοπτες omnichannel αλληλεπιδράσεις
  • Αποτελεσματική επίλυση καρτελών
  • Προτεραιοποίηση καρτελών
  • Βελτιωμένη παραγωγικότητα αντιπροσώπων
  • Παρακολούθηση ΣΕΥ και αναφορές
  • Πληροφορίες πραγματικών δεδομένων
  • Βελτιωμένη ποιότητα υποστήριξης και υψηλότερη διατήρηση πελατών
  • Επιλογές αυτοεξυπηρέτησης
  • Σημαντική εξοικονόμηση (εξάλειψη της ανάγκης για εφαρμογές και λογισμικό τρίτων παρόχων αποθηκεύοντας όλα τα μηνύματα και τις πληροφορίες των πελατών σε μια κεντρική τοποθεσία)

Stand out from your competitors with a strong customer service culture

Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!

Start free trial

Τι ξεχωριστές δυνατότητες διαθέτει το λογισμικό καρτελών LiveAgent;

Συγκεντρωτικά εισερχόμενα

Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent βελτιστοποιούν τα email, τις τηλεφωνικές κλήσεις, τα μηνύματα μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τις καρτέλες γνωσιακής βάσης και τα μηνύματα ζωντανής συνομιλίας σε ένα κοινόχρηστο φάκελο εισερχομένων. Επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα εισερχόμενα μηνύματα απευθείας από τα φάκελο εισερχομένων χωρίς να χρειάζεται να παρακολουθούν ή να συνδέονται σε κάθε αντίστοιχη πλατφόρμα.

Universal-Inbox-feature-LiveAgent
Πίνακας ελέγχου καρτελών του LiveAgent

Υβριδικές ροές καρτελών

Μία από τις χαρακτηριστικές δυνατότητες του LiveAgent είναι η υβριδική ροή καρτελών που επιτρέπει στους αντιπροσώπους να παρακολουθούν το ταξίδι επίλυσης της καρτέλας ενός πελάτη σε πολλά κανάλια στο ίδιο νήμα καρτέλας. Αυτό σημαίνει ότι εάν ο πελάτης ξεκινήσει μια συζήτηση σε ζωντανή συνομιλία, αλλά αργότερα μέσω email ή τηλεφώνου, και οι τρεις αλληλεπιδράσεις θα είναι προσβάσιμες στην ίδια ροή καρτέλας.

Αναγνωριστικά καρτελών με δυνατότητα κλικ

Το LiveAgent εκχωρεί αυτόματα σε κάθε καρτέλα ένα μοναδικό αναγνωριστικό καρτέλας (ID). Εάν κάποιος από τους αντιπροσώπους σας έχει κολλήσει και πρέπει να ζητήσει βοήθεια, μπορεί εύκολα να μοιραστεί ένα αναγνωριστικό καρτέλας με δυνατότητα κλικ με τους συναδέλφους του που θα τους ανακατευθύνει αυτόματα στην ίδια την καρτέλα.

Καρτέλες

CRM

Το LiveAgent διαθέτει ένα ενσωματωμένο CRM που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν προσαρμοσμένα πεδία CRM. Αποθηκεύστε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας, συμπεριλαμβανομένων προηγούμενων αγορών, καρτελών και μοναδικών πληροφοριών μέσα στον πίνακα ελέγχου καρτελών.

Ticket_Customer-insights-CRM

Ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπου

Το σύστημα καρτελών του LiveAgent σάς ειδοποιεί κάθε φορά που πατάτε στο έδαφος ενός άλλου αντιπροσώπου. Για παράδειγμα, εάν πρόκειται να αρχίσετε να απαντάτε σε μία καρτέλα στην οποία εργάζεται άλλος αντιπρόσωπος, το σύστημα θα σας ειδοποιήσει αυτόματα.

Agent collision detection

Αυτόματη διανομή καρτελών

Με το λογισμικό καρτελών του LiveAgent, όλα τα εισερχόμενα μηνύματα πελατών θα εκχωρηθούν αυτόματα σε έναν κατάλληλο αντιπρόσωπο υποστήριξης, εξαλείφοντας οποιαδήποτε σύγχυση ή καθυστέρηση στο προσωπικό σας. Κάθε αντιπρόσωπος θα γνωρίζει ακριβώς ποιες καρτέλες πρέπει να απαντήσει, με αποτέλεσμα υψηλότερα επίπεδα παραγωγικότητας και περισσότερη αποδοτικότητα.

Διαχείριση ΣΕΥ

Το σύστημα καρτελών του LiveAgent θα παρακολουθεί όλες τις καρτέλες σας για ΣΕΥ  και θα σας ειδοποιεί όποτε λαμβάνετε καρτέλα από έναν VIP πελάτη ή κάθε φορά που μία καρτέλα από έναν VIP πελάτη πρόκειται να καθυστερήσει.

SLA-level-LiveAgent
Ρυθμίσεις ΣΕΥ

Ετικέτες και φίλτρα

Το σύστημα καρτελών του LiveAgent οργανώνει αυτόματα όλες τις εισερχόμενες καρτέλες σύμφωνα με το κανάλι, την προτεραιότητα και την ημερομηνία λήψης. Οι χρήστες μπορούν επίσης να προσθέσουν ετικέτες σε κάθε καρτέλα για να κάνουν το φιλτράρισμα ευκολότερο και να αποκτήσουν μια γρήγορη επισκόπηση του περιεχομένου κάθε καρτέλας.

Καρτέλες

Ιδιωτικές σημειώσεις

Οι αντιπρόσωποι μπορούν να δημιουργήσουν ιδιωτικές σημειώσεις μέσα σε νήματα καρτελών που είναι ορατές μόνο στους αντιπροσώπους. Οι ιδιωτικές σημειώσεις μπορούν να χρησιμεύσουν ως υπενθυμίσεις ή να βοηθήσουν τους άλλους αντιπροσώπους να επισπεύσουν την καρτέλα ή το αίτημα του πελάτη.

Καρτέλες

Διαχωρισμός και συγχώνευση καρτελών

Αυτή η δυνατότητα μπορεί να επιταχύνει σημαντικά τους χρόνους επίλυσης καρτελών. Εάν λάβετε πολλές καρτέλες για το ίδιο θέμα από το ίδιο άτομο, μπορείτε εύκολα να συγχωνεύσετε τις καρτέλες σε μία. Εναλλακτικά, εάν λάβετε μία καρτέλα που απαιτεί την ενέργεια δύο τμημάτων (για παράδειγμα τόσο πωλήσεων όσο και IT), μπορείτε να χωρίσετε την καρτέλα στα δύο για να εξασφαλίσετε τη μέγιστη απόδοση.

Καρτέλες

Εσωτερική συνομιλία και κλήση

Όπως και στο Gmail, το λογισμικό καρτελών του LiveAgent σάς επιτρέπει να συνομιλείτε με τους διαδικτυακούς συναδέλφους σας απευθείας στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent. Φυσικά, υπάρχουν και εσωτερικές κλήσεις.

Εσωτερική κλήση

Κανόνες αυτοματισμού

Οι κανόνες αυτοματισμού καρτελών μπορούν να απελευθερώσουν τους αντιπροσώπους σας από συνηθισμένες και επαναλαμβανόμενες εργασίες. Με τη δημιουργία συγκεκριμένου χρόνου και βασισμένους στη δράση κανόνων αυτοματισμού, το σύστημα καρτελών θα μπορεί να εκτελεί εργασίες όπως παρακολούθηση email ή επισήμανση καρτελών ως ανεπιθύμητων.

Αναφορές

Το λογισμικό έκδοσης εισιτηρίων του LiveAgent είναι εξοπλισμένο με ισχυρά εργαλεία αναφορών και ανάλυσης δεδομένων. Δημιουργήστε αναφορές απόδοσης και αναφορές συμμόρφωσης ΣΕΥ.

Καρτέλες

Gamification

Η εξυπηρέτηση πελατών μπορεί να είναι μια επαναλαμβανόμενη και άχαρη δουλειά. Κάντε την πιο διασκεδαστική με σήματα, επίπεδα και ανταμοιβές gamification. Οι αντιπρόσωποι σας θα έχουν κάτι να περιμένουν καθημερινά, και ένα υγιές επίπεδο ανταγωνιστικότητας θα ενισχύσει την αποτελεσματικότητα της εργασίας τους.

Καρτέλες

Ποια κανάλια επικοινωνίας μπορείτε να συνδέσετε με το σύστημα καρτελών του LiveAgent;

  • Email
  • Ζωντανή συνομιλία
  • Τηλέφωνο (μπορείτε να καταχωρίσετε απεριόριστο αριθμό τηλεφώνων VoIP)
  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter 
  • Viber 
  • Φόρμες επικοινωνίας
  • Πύλη πελατών

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Πώς λειτουργεί το σύστημα καρτελών;

Κάθε φορά που οι πελάτες σας επικοινωνούν με την εταιρεία σας μέσω ενός καναλιού που έχετε συνδέσει με το LiveAgent, το σύστημα θα δημιουργήσει αυτόματα μία νέα καρτέλα υποστήριξης.

Πώς φαίνεται στην πράξη;

Εάν αναρωτιέστε εάν οι πελάτες σας θα μπορούν να καταλάβουν ότι χρησιμοποιείτε λογισμικό καρτελών για να απαντήσετε σε τηλεφωνικές κλήσεις, ζωντανές συνομιλίες, μηνύματα Viber, Tweets ή email, η απάντηση είναι όχι. Δείτε πώς λειτουργεί σε αυτό το λεπτομερές εκπαιδευτικό βίντεο.

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Ενεργοποίηση του συστήματος καρτελών

Για να εξασφαλίσετε ότι χρησιμοποιείτε το σύστημα καρτελών στο έπακρο, θα πρέπει να το συνδέσετε με όλους τους λογαριασμούς email, τα προφίλ μέσων κοινωνικής δικτύωσης και τους αριθμούς τηλεφώνου σας. Θα πρέπει επίσης να τοποθετήσετε το widget ζωντανής συνομιλίας στην ιστοσελίδα σας και να δημιουργήσετε μια πύλη υποστήριξης του LiveAgent. Δεν είστε σίγουροι πώς; Δείτε αυτόν τον οδηγό αρχικών βημάτων.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Δείτε την πλήρη λίστα δυνατοτήτων του συστήματος καρτελών εδώ.

Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε το φημισμένο σύστημα καρτελών;

Ανακαλύψτε πόσο εύκολο είναι να παρέχετε εξατομικευμένη, έγκαιρη και ενημερωμένη υποστήριξη με το LiveAgent. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι οι καρτέλες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα σύστημα καρτελών είναι ένα εργαλείο ή λογισμικό που δέχεται, οργανώνει και διαχειρίζεται αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών. Στον πυρήνα του, το σύστημα επιτρέπει στις επιχειρήσεις να επιλύουν τα αιτήματα πελατών (καρτέλες) με πιο γρήγορο και αποτελεσματικό τρόπο.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση ενός συστήματος καρτελών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Απρόσκοπτες omnichannel αλληλεπιδράσεις, αποτελεσματική ανάλυση καρτελών, προτεραιοποίηση εισιτηρίων, βελτιωμένη παραγωγικότητα αντιπροσώπων, παρακολούθηση και αναφορές ΣΕΥ, πληροφορίες πραγματικών δεδομένων, βελτιωμένη ποιότητα υποστήριξης και υψηλότερη διατήρηση πελατών ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς λειτουργεί το σύστημα καρτελών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Κάθε φορά που οι πελάτες σας επικοινωνούν με την εταιρεία σας μέσω ενός καναλιού που έχετε συνδέσει με το σύστημα καρτελών, το σύστημα μετατρέπει αυτόματα το μήνυμα σε καρτέλα υποστήριξης.” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo