A ticketing system is a tool or software that captures, organizes, and manages customer service requests. At its core, the system enables businesses to resolve customer requests (tickets) in a more quick and efficient manner.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση ενός συστήματος καρτελών;
- Απρόσκοπτες omnichannel αλληλεπιδράσεις
- Αποτελεσματική επίλυση καρτελών
- Προτεραιοποίηση καρτελών
- Βελτιωμένη παραγωγικότητα αντιπροσώπων
- Παρακολούθηση ΣΕΥ και αναφορές
- Πληροφορίες πραγματικών δεδομένων
- Βελτιωμένη ποιότητα υποστήριξης και υψηλότερη διατήρηση πελατών
- Επιλογές αυτοεξυπηρέτησης
- Σημαντική εξοικονόμηση (εξάλειψη της ανάγκης για εφαρμογές και λογισμικό τρίτων παρόχων αποθηκεύοντας όλα τα μηνύματα και τις πληροφορίες των πελατών σε μια κεντρική τοποθεσία)
Stand out from your competitors with a strong customer service culture
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a free 14-day trial today!
Τι ξεχωριστές δυνατότητες διαθέτει το λογισμικό καρτελών LiveAgent;
Συγκεντρωτικά εισερχόμενα
LiveAgent’s universal inbox streamlines emails, phone calls, social media messages, knowledge base tickets, and live chat messages into a single, shared inbox. It also enables users to answer all incoming messages directly from the inbox without having to monitor or log in to each respective platform.
Υβριδικές ροές καρτελών
One of LiveAgent’s standout features is the hybrid ticket stream that allows agents to follow a customer’s ticket resolution journey across multiple channels in the same ticket thread. This means that if the customer starts a conversation on live chat, but later on follows up by email or phone, all three interactions will be accessible within the same ticket stream.
Αναγνωριστικά καρτελών με δυνατότητα κλικ
Το LiveAgent εκχωρεί αυτόματα σε κάθε καρτέλα ένα μοναδικό αναγνωριστικό καρτέλας (ID). Εάν κάποιος από τους αντιπροσώπους σας έχει κολλήσει και πρέπει να ζητήσει βοήθεια, μπορεί εύκολα να μοιραστεί ένα αναγνωριστικό καρτέλας με δυνατότητα κλικ με τους συναδέλφους του που θα τους ανακατευθύνει αυτόματα στην ίδια την καρτέλα.
CRM
LiveAgent boasts a built-in CRM that enables users to create custom CRM fields. Store all the necessary information about your customers, including past purchases, tickets, and unique insights inside your ticketing dashboard.
Ανίχνευση σύγκρουσης αντιπροσώπου
LiveAgent’s ticketing system alerts you whenever you’re stepping on another agent’s turf. For example, if you’re about to start answering a ticket that another agent is working on, the system will automatically alert you.
Αυτόματη διανομή καρτελών
With LiveAgent ticketing software, all incoming customer messages will be automatically assigned to an appropriate support agent, eliminating any confusion or loitering amongst your staff. Each agent will know exactly which tickets they need to answer, resulting in higher productivity levels and more efficiency.
Διαχείριση ΣΕΥ
LiveAgent’s ticketing system will monitor all your tickets for SLAs and notify you whenever you receive a ticket from a VIP client or whenever a ticket from a VIP client is about to be overdue.
Ετικέτες και φίλτρα
LiveAgent’s ticketing system automatically organizes all incoming tickets according to channel, priority, and date received. Users can also add tags to every ticket to make filtering easier and gain an at-a-glance overview of each ticket’s contents.
Ιδιωτικές σημειώσεις
Agents can create private notes inside ticket threads that are visible to agents only. Private notes can serve as reminders or help bring other agents up to speed on a ticket or customer request.
Διαχωρισμός και συγχώνευση καρτελών
This feature can significantly speed up ticket resolution times. If you receive multiple tickets about the same issue from the same person, you can easily merge the tickets into one. Alternatively, if you receive one ticket that requires the attention of two departments (for example both sales and IT) you can split the ticket in two to ensure maximum efficiency.
Εσωτερική συνομιλία και κλήση
Just like in Gmail, LiveAgent’s ticketing software enables you to chat with your online colleagues directly inside your LiveAgent dashboard. Internal calls are available too, of course.
Κανόνες αυτοματισμού
Ticketing automation rules can free your agents from mundane and repetitive tasks. By creating specific time and trigger-based automation rules, your ticketing system will be able to execute tasks like following up on emails or marking tickets as spam.
Αναφορές
LiveAgent’s ticketing software is equipped with robust reporting and data analysis tools. Generate performance reports and SLA compliance reports.
Gamification
Customer service can be a repetitive and thankless job. Make it more fun with gamification badges, levels, and rewards. Your agents will have something to look forward to every day, and a healthy level of competitiveness will boost their work efficiency.
Ποια κανάλια επικοινωνίας μπορείτε να συνδέσετε με το σύστημα καρτελών του LiveAgent;
- Ζωντανή συνομιλία
- Τηλέφωνο (μπορείτε να καταχωρίσετε απεριόριστο αριθμό τηλεφώνων VoIP)
- Viber
- Φόρμες επικοινωνίας
- Πύλη πελατών
Πώς λειτουργεί το σύστημα καρτελών;
Κάθε φορά που οι πελάτες σας επικοινωνούν με την εταιρεία σας μέσω ενός καναλιού που έχετε συνδέσει με το LiveAgent, το σύστημα θα δημιουργήσει αυτόματα μία νέα καρτέλα υποστήριξης.
Πώς φαίνεται στην πράξη;
If you’re wondering whether your customers will be able to tell that you’re using ticketing software to answer their phone calls, live chats, Viber messages, Tweets, or emails, the answer is no. Check out how it works in this detailed video tutorial.
Ενεργοποίηση του συστήματος καρτελών
To ensure you’re utilizing your ticketing system to its fullest potential you’ll have to connect it with all your email accounts, social media profiles, and phone numbers. You’ll also have to place our live chat widget on your site and create a LiveAgent support portal. Not sure how? Check out this getting started guide.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Check out the complete ticketing system features list here.
Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε το φημισμένο σύστημα καρτελών;
Discover just how easy it is to provide personalized, timely, and knowledgeable support with LiveAgent. Start your free 14-day trial today. No credit card is required.