Σήμερα, ο πελάτης επικοινωνεί μέσω πολλών διαφορετικών πλατφορμών, αλλά σε ποια πρέπει να εστιάσει κυρίως η εταιρεία σας;
Είναι πολύ εύκολο να χάσετε έναν πελάτη από έναν ανταγωνιστή. Επομένως, είναι σημαντικό να παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση/υποστήριξη πελατών σε όλους τους πελάτες σας ανά πάσα στιγμή. Ξέρατε ότι:
Το 42% των πελατών προτιμούν τη ζωντανή συνομιλία σε σύγκριση με το 23% που προτιμούν το email και το 16% που προτιμούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τα φόρουμ.
J. D. Power
Το κουμπί συνομιλίας του LiveAgent είναι ένα τέλειο εργαλείο που παρέχει ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών. Τα κουμπιά συνομιλίας επιτρέπουν στους πελάτες να ζητούν συνομιλία με έναν εκπρόσωπο πελατών σε μια στιγμή. Το LiveAgent σας προσφέρει πολλούς διαφορετικούς σχεδιασμούς κουμπιών. Μπορείτε να τα προσαρμόσετε και να δημιουργήσετε μόνοι σας.
Πραγματικό περιστατικό:
Λειτουργίες του κουμπιού συνομιλίας:
Επιλέξτε μία γλώσσα
Εάν είστε μία εταιρεία που λειτουργεί σε πολλές χώρες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία γλώσσας, όπου επιλέγετε μια προτιμώμενη γλώσσα για το widget συνομιλίας. Το LiveAgent προσφέρει προς το παρόν 43 γλώσσες.
Κατευθύνετε τους πελάτες στο σωστό τμήμα
Κατευθύνετε τις ερωτήσεις των πελατών σας στο σωστό τμήμα άμεσα ενεργοποιώντας τις φόρμες πριν από τη συνομιλία. Οι φόρμες πριν από τη συνομιλία εμφανίζονται αφού ο πελάτης κάνει κλικ στο κουμπί ζωντανής συνομιλίας. Στο LiveAgent, μπορείτε να προσαρμόσετε πλήρως τη φόρμα πριν τη συνομιλία με βάση τις ανάγκες της εταιρείας σας.
Ενεργοποίηση λειτουργίας αποστολής μηνυμάτων εκτός σύνδεσης
Επιτρέψτε στους πελάτες σας να επικοινωνούν ακόμη και αν η εξυπηρέτηση πελατών σας δεν είναι διαθέσιμη. Δώστε τους την επιλογή να επικοινωνήσουν μαζί σας και να διεκπεραιώσουν το ερώτημα μόλις οι εκπρόσωποί σας είναι και πάλι online ή διαθέσιμοι.
Πώς επηρεάζει το LiveAgent την ταχύτητα της ιστοσελίδας σας;
Το να παρέχετε ένα κουμπί για συνομιλία υποτίθεται ότι βελτιώνει την ιστοσελίδα σας. Ωστόσο, πολλά widget συνομιλίας στην αγορά μπορούν ταυτόχρονα να επιβραδύνουν την ιστοσελίδα σας. Κατά συνέπεια, το LiveAgent δημιούργησε ένα κουμπί συνομιλίας που δεν επηρεάζει την ταχύτητα της ιστοσελίδας σας. Οπότε, μπορείτε μόνο να επωφεληθείτε από τη χρήση του.
Εάν θέλετε να αποκτήσετε περισσότερες πληροφορίες, εδώ είναι ένα εξαιρετικό άρθρο/μελέτη με θέμα: Πώς διάφορα widget συνομιλίας επηρεάζουν την απόδοση της ιστοσελίδας
Πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κουμπί συνομιλίας στο LiveAgent;
1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent
2. Πατήστε Διαμόρφωση
3. Επιλέξτε Συνομιλία > Κουμπιά συνομιλίας
4. Πατήστε το κουμπί ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
Σημείωση: Εάν θέλετε να έχετε ένα εξατομικευμένο κουμπί συνομιλίας, κάντε κλικ στην Προσαρμογή και υποβάλετε τον/την κώδικα HTML/εικόνα.
Πώς μπορείτε να προσθέσετε ένα κουμπί Ζωντανής Συνομιλίας στην ιστοσελίδα σας από το LiveAgent;
Υπάρχει μια ενότητα ενσωμάτωσης όπου μπορείτε να βρείτε τον κωδικό που πρέπει να εφαρμοστεί στην ιστοσελίδα σας. Σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα να ζητήσετε από τον διαχειριστή διαδικτύου της εταιρείας σας να ενσωματώσει τη συνομιλία. Μετά την ενσωμάτωση της συνομιλίας, οποιαδήποτε αλλαγή θα αποθηκεύεται αυτόματα χωρίς να χρειάζεται να αλλάξετε ξανά τον κωδικό.
Για έναν αναλυτικό βίντεο-οδηγό, μεταβείτε στο Πώς να δημιουργήσω κουμπιά Συνομιλίας στο LiveAgent στη γνωσιακή μας βάση.
Επιχειρηματικά οφέλη:
- Διατήρηση των πελατών
- Ικανοποίηση πελατών
- Εξοικονομεί χρόνο στον πελάτη και στον εκπρόσωπο
- Εξοικονομεί χρήματα
- Αυξάνει τις πωλήσεις
- Επιλύει γρηγορότερα τα προβλήματα
- Πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών
Integrate a chat button for free!
LiveAgent offers a 14-day free trial for each subscription. Easily integrate a chat button to your website and test out all the functions.
Ποια είδη κουμπιών Συνομιλίας υπάρχουν στο LiveAgent;
1. Προσαρμόσιμα κουμπιά όπως: Bubble, Slide, Corner, Inline
2. Κουμπί προσαρμοσμένης εικόνας
3. Κουμπί προσαρμοσμένου κώδικα HTML
Επιλογές σχεδίασης κουμπιού Ζωντανής Συνομιλίας:
Online κουμπί:
Σε αυτήν την ενότητα, μπορείτε να δημιουργήσετε το προτιμώμενο σχέδιο του κουμπιού.
Εδώ μπορείτε να αποφασίσετε εύκολα:
- Θέση
- Χρώματα
- Animation
- Εφέ αιώρησης
- Επιλογή προσαρμογής για τις συσκευές τηλεφώνου
- Z-index: Αυτό θα σας βοηθήσει να εγκαταστήσετε το κουμπί σε μια θέση που προτιμάτε στην ιστοσελίδα σας. Παράδειγμα: εάν θέλετε να τοποθετήσετε το κουμπί πριν από ένα υποσέλιδο, θα το ρυθμίσετε εδώ
Παράθυρο συνομιλίας:
Αφού προσαρμόσετε το online κουμπί, μπορείτε επίσης να σχεδιάσετε το παράθυρο συνομιλίας.
Εδώ είναι πράγματα που μπορείτε να αλλάξετε:
- Χρώματα
- Τίτλος
- Μήνυμα καλωσορίσματος/απόκρυψη μηνύματος καλωσορίσματος
- Στυλ
- Μέγεθος του παραθύρου συνομιλίας
- Απόκρυψη του κουμπιού επανέναρξη συνομιλίας
- Ενεργοποίηση αποστολής μηνύματος εκτός σύνδεσης
- Z-index
- Θέση
- Προσαρμοσμένο CSS
Αν θέλετε να διαβάσετε περισσότερα, επισκεφθείτε τη Σύνδεση παραθύρου συνομιλίας.
Κουμπί εκτός σύνδεσης:
Αυτό το κουμπί θα ενεργοποιηθεί εάν δεν υπάρχει κάποιος διαθέσιμος για συνομιλία με τον πελάτη. Και πάλι, μπορείτε να προσαρμόσετε πλήρως αυτό το κουμπί για τις ανάγκες της εταιρείας σας.
Χαρακτηριστικά που μπορείτε να προσαρμόσετε:
- Animation
- Θέση
- Z-index
- Εμφάνιση στα κινητά
- Χρώματα
Φόρμα επικοινωνίας
Η προσαρμογή της φόρμας επικοινωνίας επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω της ιστοσελίδας σας. Έχουμε δημιουργήσει έναν εκτενή οδηγό με κάθε χαρακτηριστικό ειδικά για φόρμες επικοινωνίας.
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε τις φόρμες Επικοινωνίας.
Επιπλέον συμβουλές για την αποτελεσματική χρήση ενός κουμπιού ζωντανής συνομιλίας στην ιστοσελίδα σας:
Η εξυπηρέτηση πελατών/υποστήριξη λαμβάνει πλήθος ερωτήσεων πελατών σε καθημερινή βάση. Πολλές από αυτές είναι επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις ή αιτήματα. Για να δημιουργήσετε αποτελεσματική ροή εργασιών εξυπηρέτησης πελατών καθώς και την καλύτερη εμπειρία πελατών, μπορείτε να:
Χρησιμοποιήστε τυποποιημένα μηνύματα
Όποια κι αν είναι η απόφασή σας σχετικά με το LiveAgent, θα πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσετε τα τυποποιημένα μηνύματα. Τα τυποποιημένα μηνύματα είναι μια εξαιρετική επιλογή για ζητήματα που επαναλαμβάνονται. Είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που είναι αποτελεσματικό και επιτρέπει στην ομάδα σας να λειτουργεί με επαγγελματισμό ανά πάσα στιγμή, παρέχοντας πάντα γρήγορες και χρήσιμες απαντήσεις. Για παράδειγμα, εάν πρέπει να επιστρέψετε χρήματα, δεν χρειάζεται να σκεφτείτε τον σωστό τρόπο σύνταξης ορισμένων γενικών πληροφοριών. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα πρότυπο (τυποποιημένο μήνυμα), το οποίο μπορεί να σας εξοικονομήσει χρόνο για να επικεντρωθείτε στην εργασία/επιστροφή χρημάτων.
Δημιουργήστε συχνές ερωτήσεις/Άρθρα γνωσιακής βάσης από επαναλαμβανόμενες ερωτήσεις
Έχουμε ήδη αποτυπώσει τα οφέλη και τις λειτουργίες ενός κουτιού συνομιλίας για ιστοσελίδες. Η δεύτερη συμβουλή μας είναι να μετατρέψουμε το μειονέκτημα των επαναλαμβανόμενων ερωτήσεων σε πλεονέκτημα. Πως; Απλώς γράφοντας ένα αναλυτικό άρθρο γνωσιακής βάσηςή συχνές ερωτήσεις. Συνεπώς, ο πελάτης μπορεί να χρησιμοποιήσει αυτήν την επιλογή αυτοβοήθειας αντί να περιμένει στην ουρά για μια απάντηση. Επιπλέον, η εξυπηρέτηση πελατών σας μπορεί να παρέχει γρήγορη και αποτελεσματική υποστήριξη.
Get a Live chat button for FREE
LiveAgent offers a 14-day free trial. Test it out and provide a great omnichannel experience for your customers right away!
Πηγές γνωσιακής βάσης:
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα, επισκεφθείτε το LiveAgent – Ζωντανή Συνομιλία.
Εάν θέλετε να ενσωματώσετε μια συνομιλία εξυπηρέτησης πελατών στην ιστοσελίδα σας, ακολουθήστε αυτό τον οδηγό.