Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Τμήματα

Τι είναι τα τμήματα ενός κέντρου εξυπηρέτησης;

Ένα τμήμα ενός κέντρου εξυπηρέτησης είναι ένα μέρος ενός οργανισμού που αποτελείται από συγκεκριμένους ανθρώπους που είναι αφοσιωμένοι στην επίλυση συγκεκριμένων προβλημάτων. Συνήθως, οι αντιπρόσωποι σε κάθε τμήμα έχουν διαφορετικά επίπεδα γνώσεων για προϊόντα/υπηρεσίες και διαφορετικές ευθύνες.

Για παράδειγμα, οι αντιπρόσωποι που αποτελούν μέρος του τμήματος πωλήσεων είναι συνήθως υπεύθυνοι για την απάντηση σε ερωτήσεις πωλήσεων, ενώ οι αντιπρόσωποι από το τμήμα τεχνικής υποστήριξης είναι υπεύθυνοι για την επίλυση των προβλημάτων των πελατών με προϊόντα/υπηρεσίες.

Τμήματα
Επισκόπηση τμημάτων

Σε τι χρησιμεύουν τα τμήματα του κέντρου εξυπηρέτησης;

Γενικά, τα τμήματα του κέντρου εξυπηρέτησης δημιουργούνται για να διατηρούν οργανωμένα τα κέντρα εξυπηρέτησης. Μπορούν να συγκριθούν με ετικέτες εισερχομένων που μπορείτε να βρείτε στο Gmail. Ακριβώς όπως αυτές οι ετικέτες του Gmail, τα τμήματα του κέντρου εξυπηρέτησης διασφαλίζουν ότι μπορείτε να βρείτε εύκολα ερωτήματα πελατών.

Τμήματα

Τα τμήματα είναι επίσης ιδανικά για τον καθορισμό ροών εργασίας για διαφορετικά σύνολα αντιπροσώπων.

Τι άλλο μπορείτε να κάνετε με τα τμήματα;

  • Περιορίστε την πρόσβαση στις καρτέλες (μόνο οι αντιπρόσωποι σε αυτό το τμήμα θα μπορούν να δουν τις καρτέλες του τμήματος τους).
  • Προσαρμόστε τα πρότυπα επικοινωνίας των e-mail σας.
  • Διαμορφώστε τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών συνομιλίας, τηλεφώνου και ανταλλαγής μηνυμάτων.
  • Ορίστε φίλτρα και κανόνες αυτοματισμού (κανόνες δρομολόγησης καρτελών).
  • Καθορίστε διαφορετικές υπογραφές email, κανόνες απάντησης τηλεφώνου και συνομιλίας.
  • Δείτε πόσες νέες, ανοιχτές και επιλυμένες καρτέλες υπάρχουν σε κάθε τμήμα.
  • Καθορίστε διαφορετικές διαδικασίες υποστήριξης.
  • Διαμορφώστε διευθύνσεις e-mail υποστήριξης.
  • Ορίστε συμφωνίες σε επίπεδο υπηρεσιών και ώρες λειτουργίας.

Παραδείγματα τμημάτων κέντρου εξυπηρέτησης

  • Επιχειρησιακά/οργανωτικά τμήματα που είναι υπεύθυνα για την επίλυση ερωτημάτων σε διαφορετικά πεδία, όπως ανθρώπινοι πόροι, πληροφορική, λογιστική, πωλήσεις, μάρκετινγκ ή νομικά.
  • Τμήματα που είναι υπεύθυνα για την απάντηση ερωτήσεων σχετικά με διαφορετικά προϊόντα/υπηρεσίες, όπως λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης, λογισμικό μάρκετινγκ συνεργατών, ή λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων.
  • Τμήματα που είναι υπεύθυνα για τη διαχείριση διαφορετικών τύπων πελατών, όπως μεταπωλητές, συνεργάτες, VIP ή συνέταιροι.
  • Τμήματα που είναι υπεύθυνα για την εξυπηρέτηση πελατών σε διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες όπως η Βόρεια Αμερική, η Ευρώπη ή η Ασία.
Departments-feature-LiveAgent

Πώς μπορώ να επωφεληθώ από τη δημιουργία τμημάτων κέντρου εξυπηρέτησης;

Η δημιουργία τμημάτων στο κέντρο εξυπηρέτησης σας μπορεί να είναι πολύ επωφελής για πολλούς λόγους:

  • Τα τμήματα του κέντρου εξυπηρέτησης διατηρούν οργανωμένα τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα σας.
  • Τα τμήματα παρουσιάζουν σαφή ιδιοκτησία καρτελών.
  • Εξασφαλίζουν ότι οι αντιπρόσωποι απαντούν μόνο στις καρτέλες που είναι καλύτερα εξοπλισμένοι για να χειριστούν.
  • Τα τμήματα του κέντρου εξυπηρέτησης μειώνουν τα επίπεδα στρες.
  • Τα τμήματα διευκολύνουν την εύρεση προηγούμενων καρτελών.
  • Βελτιώνουν την αποτελεσματικότητα του αντιπροσώπου και τις ροές εργασίας.

Streamline tickets into departments

Organize all incoming tickets by assigning them to specific departments. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free trial

Πώς να δημιουργήσετε τμήματα στο LiveAgent

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού.)
  3. Πατήστε Τμήματα.
  4. Πατήστε Δημιουργία Τμήματος.
  5. Ονομάστε το τμήμα σας.
  6. Προαιρετικό: Επιλέξτε το πλαίσιο ελέγχου για επίλυση.
  7. Πατήστε Αποθήκευση.
Τμήματα

Πώς να προσθέσετε αντιπροσώπους σε τμήματα

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού.)
  3. Πατήστε Τμήματα.
  4. Επιλέξτε το Τμήμα στο οποίο θέλετε να προσθέσετε αντιπροσώπους και πατήστε Επεξεργασία.
  5. Πατήστε Αντιπρόσωποι.
  6. Επιλέξτε τους αντιπροσώπους που θέλετε να προσθέσετε κάνοντας κλικ στο διακόπτη. Όταν γίνει πράσινο, ο αντιπρόσωπος σας προστέθηκε. Επαναλάβετε αυτό το βήμα μέχρι να προσθέσετε όλους τους αντιπροσώπους που θέλετε. Εάν θέλετε να επιλέξετε όλους τους αντιπροσώπους, απλώς πατήστε ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΟΛΩΝ.
  7. Πατήστε Αποθήκευση.
Τμήματα

Πώς να δρομολογείτε καρτέλες σε συγκεκριμένα τμήματα

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Ρυθμίσεις (εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού.)
  3. Πατήστε Αυτοματοποίηση.
  4. Πατήστε Κανόνες.
  5. Πατήστε Δημιουργία.
  6. Επιλέξτε την Κατάσταση Ενεργός.
  7. Δημιουργήστε ένα όνομα για τον κανόνα σας, όπως “Μάρκετινγκ δρομολόγησης Καρτελών”.
  8. Μπορείτε να αφήσετε την ενότητα Σημειώσεις κενή ή μπορείτε να περιγράψετε τον κανόνα με περισσότερες λεπτομέρειες. Αυτό το πεδίο είναι απλώς για δική σας ευκολία. Ένα παράδειγμα μιας σημείωσης θα μπορούσε να είναι “Αυτός ο κανόνας μεταφέρει όλες τις καρτέλες μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο τμήμα μάρκετινγκ”
  9. Επιλέξτε μια μεταβλητή, όπως Εφαρμογή όταν δημιουργείται Καρτέλα.
  10. Πατήστε Προσθήκη ομάδας συνθηκών.
  11. Επιλέξτε τις συνθήκες σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, όπως η πηγή καρτελών IF (και επιλέξτε τις πηγές που θέλετε. Για παράδειγμα, θα μπορούσαν να είναι Facebook, Twitter, Instagram, Viber.)
  12. Επιλέξτε τα πεδία δράσης εκτέλεσης σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας, όπως Μεταφορά καρτέλας στο τμήμα μάρκετινγκ και εκχώρηση σε μη εκχωρημένες.
  13. Πατήστε Αποθήκευση.

Παρακολούθηση της απόδοσης του τμήματος με αναφορές τμήματος

Το LiveAgent προσφέρει ισχυρές δυνατότητες αναφοράς και ανάλυσης. Οι χρήστες του LiveAgent μπορούν να προβάλλουν και να δημιουργούν αναφορές τμημάτων που δείχνουν την απόδοση κάθε τμήματος με βάση τον αριθμό των καρτελών, των συνομιλιών, των κλήσεων, της κατάταξης των αντιπροσώπων και άλλων.

Κάθε αναφορά μπορεί να τμηματοποιηθεί ανά ημέρα, εβδομάδα, μήνα, έτος ή ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι μεμονωμένες καταχωρήσεις μπορούν να ταξινομηθούν ανά χρονικό διάστημα, τμήμα, κανάλι και αντιπρόσωπο.

Τέλος, όλες οι αναφορές τμημάτων μπορούν να εξαχθούν σε αρχεία CSV.

Επιλογές εμφάνισης αναφοράς τμήματος (στήλες):

  • Ετικέτα
  • Απάντηση
  • Μέσος χρόνος νέας απάντησης
  • Μέσος χρόνος ανοιχτής απάντησης
  • Κλήσεις
  • Αναπάντητες κλήσεις
  • Λεπτά κλήσεων
  • Μηνύματα συνομιλίας
  • Συνομιλίες
  • Αναπάντητες συνομιλίες
  • Μέσος χρόνος ανάληψης συνομιλίας
  • Μέσος χρόνος συνομιλίας
  • Χωρίς κατάταξη
  • Χωρίς κατάταξη %
  • Θετικές αξιολογήσεις
  • Θετικές αξιολογήσεις %
  • Αρνητικές αξιολογήσεις
  • Αρνητικές αξιολογήσεις %
  • Εισερχόμενα μηνύματα
  • Εισερχόμενες κλήσεις
  • Ολοκληρωμένες κλήσεις
  • Εισερχόμενες συνομιλίες
  • Ολοκληρωμένες συνομιλίες
  • Δημιουργηθείσες καρτέλες
  • Επιλυμένες καρτέλες

Επιλέγοντας τον τρόπο εμφάνισης δεδομένων

Οι αναφορές τμημάτων LiveAgent μπορούν να προβληθούν ως:

  • Διαγράμματα περιοχής
  • Γραφήματα γραμμών
  • Γραφήματα ράβδων
  • Διαγράμματα πίτας
Reports-Liveagent-feature

Χρήση αναφορών τμήματος με API

Χρησιμοποιήστε το LiveAgent REST API για να καλέσετε τιμές από αναφορές ετικετών.

API

Χρειάζομαι τμήματα κέντρου εξυπηρέτησης αν είμαι αυτοαπασχολούμενος;

Εάν είστε αυτοαπασχολούμενος ή ένας πολύ μικρός οργανισμός, δεν χρειάζεται να δημιουργήσετε τμήματα (εάν δεν θέλετε.) Εάν δεν το κάνετε, όλες οι καρτέλες θα είναι “έτοιμες για ανάληψη” από όλους τους αντιπροσώπους/μέλη του οργανισμού σας.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Οφέλη από τα τμήματα κέντρου εξυπηρέτησης

Περισσότερες καταρτισμένες απαντήσεις και πιο χαρούμενοι πελάτες

Όταν οι καρτέλες δρομολογούνται στον σωστό αντιπρόσωπο στο σωστό τμήμα, αυτό κάνει όλη τη διαφορά. Οι αντιπρόσωποι που είναι πεπειραμένοι και μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες υψηλής ποιότητας μπορούν να βελτιώσουν την εμπειρία και την ικανοποίηση υποστήριξης των πελατών σας. Με τη σειρά του, αυτό οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις, πιο πιστούς πελάτες και θετική από στόμα σε στόμα εικόνα.

Ταχύτεροι χρόνοι απόκρισης

Όταν ο κατάλληλος αντιπρόσωπος στο σωστό τμήμα λαμβάνει μία καρτέλα κέντρου εξυπηρέτησης, δεν θα χάνουν χρόνο να απαντήσουν σε αυτή. Αντί να αναζητούν απαντήσεις ή να συμβουλεύονται συναδέλφους, θα ξέρουν αμέσως τι να πουν και να επιλύσουν το πρόβλημα. Αυτό βελτιώνει τους χρόνους επίλυσης και απόκρισης, οι οποίοι με τη σειρά τους βελτιώνουν την ικανοποίηση των πελατών.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Σαφείς ευθύνες και αποτελεσματικότερες ροές εργασίας

Όταν οι καρτέλες εκχωρούνται σε συγκεκριμένα τμήματα, κάθε καρτέλα ελέγχεται. Καμία καρτέλα δεν μένει αναπάντητη και δεν ξεχνιέται. Επιπλέον, όταν κάθε καρτέλα εκχωρείται σε ένα τμήμα, κανένας αντιπρόσωπος δεν χρειάζεται να ψάξει μέσω εισερχομένων καρτελών για να βρει μία που μπορεί να απαντήσει. Τα τμήματα δημιουργούν σαφείς ευθύνες καρτελών και βελτιώνουν τη ροή εργασιών και την αποτελεσματικότητα των αντιπροσώπων.

Πόροι γνωσιακής βάσης

https://youtu.be/3zYfDwqNj0U

Είστε έτοιμοι να επωφεληθείτε από τα τμήματα;

Οργανώστε όλες τις εισερχόμενες καρτέλες αναθέτοντας τες σε συγκεκριμένα τμήματα σήμερα. Είναι εύκολο να φτιάξετε τα δικά σας τμήματα με τη δωρεάν δοκιμή 14 ημερών μας. Δοκιμάστε το σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι τα τμήματα ενός κέντρου εξυπηρέτησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα τμήμα ενός κέντρου εξυπηρέτησης είναι ένα μέρος ενός οργανισμού που αποτελείται από συγκεκριμένους ανθρώπους που είναι αφοσιωμένοι στην επίλυση συγκεκριμένων προβλημάτων. Συνήθως, οι αντιπρόσωποι σε κάθε τμήμα έχουν διαφορετικά επίπεδα γνώσεων για προϊόντα/υπηρεσίες και διαφορετικές ευθύνες.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Σε τι χρησιμεύουν τα τμήματα του κέντρου εξυπηρέτησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Γενικά, τα τμήματα του κέντρου εξυπηρέτησης δημιουργούνται για να διατηρούν οργανωμένα τα κέντρα εξυπηρέτησης. Τα τμήματα είναι επίσης ιδανικά για τον καθορισμό ροών εργασίας για διαφορετικά σύνολα αντιπροσώπων.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι μερικά παραδείγματα τμημάτων κέντρου εξυπηρέτησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Επιχειρησιακά/οργανωτικά τμήματα που είναι υπεύθυνα για την επίλυση ερωτημάτων σε διαφορετικά πεδία, όπως ανθρώπινοι πόροι, πληροφορική, λογιστική, πωλήσεις, μάρκετινγκ ή νομικά.” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo