Επιτυχημένη προετοιμασία για κλήσεις πωλήσεων με λίστα ελέγχου και εξατομικευμένη προσέγγιση. Μάθετε πως μπορείτε να αναζητήσετε την επαφή, να γνωρίσετε τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις και να προσαρμόσετε την προσφορά σας στις ανάγκες του πελάτη.
Η πραγματοποίηση μιας κλήσης πωλήσεων μπορεί να είναι δύσκολη, ειδικά αν είναι η πρώτη φορά που το κάνετε. Μην ανησυχείτε – είμαστε εδώ για να βοηθήσουμε. Αυτή η λίστα ελέγχου σάς παρέχει μια εύχρηστη λίστα εργασιών, ώστε να μην χάνετε τίποτα. Ας αρχίσουμε.
Μια επιτυχημένη τηλεφωνική συνάντηση έχει να κάνει με την προετοιμασία. Γι’ αυτό είναι χρήσιμο να χρησιμοποιήσετε μια λίστα ελέγχου κλήσεων πωλήσεων για να βεβαιωθείτε ότι έχετε καλύψει όλα όσα χρειάζεστε πριν από τη συνάντησή σας.
Μια λίστα ελέγχου κλήσεων πωλήσεων έχει πολλά πλεονεκτήματα – σας βοηθά να παραμένετε οργανωμένοι και διασφαλίζει ότι καλύπτετε όλα τα βασικά σημεία στη διαδικασία σας ή να κάνετε προσαρμογές όπως απαιτείται. Επιπλέον, ενισχύει την αυτοπεποίθηση σας στις κλήσεις πωλήσεων.
Επαγγελματίες πωλήσεων
Όταν είστε νέοι στις πωλήσεις, μια λίστα ελέγχου κλήσεων πωλήσεων σάς βοηθά να θυμάστε τι να πείτε και να κάνετε κατά τη διάρκεια και μετά τη συνάντηση ή την κλήση σας. Ανεξάρτητα από το πόσο έμπειροι είστε, μπορεί πάντα να σας φανεί χρήσιμη και να σας βοηθήσει να παραμείνετε οργανωμένοι.
Επικεφαλής πωλήσεων
Όταν διαχειρίζεστε μια ομάδα πωλήσεων, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια λίστα ελέγχου κλήσεων πωλήσεων για να βοηθήσετε τα μέλη της ομάδας σας να προετοιμαστούν για τις συναντήσεις τους. Μπορείτε επίσης να τη χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε την πρόοδο της ομάδας σας και να προσδιορίζετε τομείς όπου χρειάζονται βελτίωση. Οι λίστες ελέγχου μπορούν επίσης να βοηθήσουν στον εντοπισμό σημείων συμφόρησης στη διαδικασία πώλησης.
Επαγγελματίες δραστηριοτήτων πωλήσεων
Όσοι εργάζονται σε δραστηριότητες πωλήσεων μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια λίστα ελέγχου κλήσεων πωλήσεων για να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των συναντήσεων της ομάδας τους. Μια καλοφτιαγμένη λίστα ελέγχου μπορεί επίσης να συμβάλει στη μείωση του χρόνου που χρειάζεται για να προετοιμαστεί η ομάδα σας για συναντήσεις, ώστε να επικεντρωθεί στις πωλήσεις.
Επιχειρηματίες
Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μπορούν να χρησιμοποιήσουν μια λίστα ελέγχου κλήσεων πωλήσεων για να τους βοηθήσουν να κλείσουν περισσότερες συμφωνίες. Μια ολοκληρωμένη λίστα ελέγχου κλήσεων πωλήσεων θα τους υπενθυμίσει όλα τα βασικά σημεία που πρέπει να καλύψουν κατά τη διάρκεια των συναντήσεων. Αυτό τους επιτρέπει να συγκεντρωθούν στο στόχο τους.
Η ουσία είναι ότι μια λίστα ελέγχου κλήσεων πωλήσεων είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για όποιον προσπαθεί να έχει επιτυχία στις πωλήσεις.
Το να έχετε λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών ενσωματωμένο με ένα CRM είναι ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης για τους αντιπροσώπους πωλήσεων. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να δουν όλες τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες και τα σχετικά δεδομένα τους σε ένα μέρος.
Για να λαμβάνετε ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με έναν υποψήφιο πελάτη πριν πραγματοποιήσετε μια κλήση. Οι εκπρόσωποι πωλήσεων μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα δεδομένα πελατών στο CRM τους για να λάβουν τις πληροφορίες, οι οποίες περιλαμβάνουν προηγούμενες αλληλεπιδράσεις, ιστορικό επικοινωνίας και λεπτομέρειες λογαριασμού. Η έγκαιρη λήψη αυτών των πληροφοριών μπορεί να βοηθήσει τους αντιπροσώπους πωλήσεων να εξατομικεύσουν τις προσφορές τους και να έχουν πιο ουσιαστικές συζητήσεις με υποψήφιους πελάτες.
Με το ενσωματωμένο CRM του LiveAgent, μπορείτε να δείτε ένα ιστορικό των αλληλεπιδράσεων του πελάτη σας με την επιχείρηση. Θα μπορείτε να δείτε όλα τα προηγούμενα μηνύματα και τις λεπτομέρειες σχετικά με κάθε αλληλεπίδραση, συμπεριλαμβανομένων του περιβάλλοντος, του καναλιού και των προηγούμενων συνομιλιών.
Μπορείτε επίσης να γράψετε προσαρμοσμένες ιδιωτικές σημειώσεις για κάθε πελάτη για να είστε σίγουροι ότι δεν θα χάσετε ούτε μια λεπτομέρεια.
Εάν δεν έχετε ήδη το LiveAgent, κανένα πρόβλημα. Μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών για να κατανοήσετε πώς λειτουργεί το λογισμικό και να δείτε εάν είναι κατάλληλο για την επιχείρησή σας.
Οι προηγούμενες αλληλεπιδράσεις σάς δίνουν πολλές πληροφορίες για το πώς να προσεγγίσετε έναν πελάτη στο μέλλον.
Η έρευνα πριν από την κλήση σάς βοηθά να αποφύγετε την επανάληψη των ίδιων λαθών, σας δίνει μια ιδέα από ποια θέματα πρέπει να μείνετε μακριά και σας δείχνει ποιοι τομείς είναι πιο σχετικοί με τους πελάτες σας. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να σας βοηθήσουν να προσαρμόσετε τις προσφορές των πωλήσεών σας ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες των πελατών σας, καθώς και να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη και αξιοπιστία.
Εάν εργάζεστε με έναν πελάτη για πρώτη φορά, ρωτήστε τους αντιπροσώπους πωλήσεων ή τους συναδέλφους σας για τυχόν προηγούμενες αλληλεπιδράσεις που είχαν μαζί του. Όταν διαχειρίζεστε μια ομάδα πωλήσεων, σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε ένα CRM που περιλαμβάνει ιστορικά δεδομένα πελατών, ώστε να κατανοήσετε καλύτερα την προηγούμενη συμπεριφορά τους.
Λαμβάνετε ουσιαστικές πληροφορίες από το LiveAgent σε ένα καθολικό εισερχόμενο που συνδυάζει καρτέλες από πολλά κανάλια κάτω από την ίδια στέγη.
Γνωρίζοντας περισσότερα για τον δυνητικό πελάτη σας θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες και τα κίνητρά τους.
Σας βοηθά να προσαρμόσετε την προβολή σας και δείχνει ότι σας ενδιαφέρει να γνωρίσετε τους δυνητικούς πελάτες σας. Η ανακάλυψη αυτού του ιστορικού σας δίνει πολλές ενδείξεις για τα θέματα που θα συζητήσετε. Το να έχετε αρκετές πληροφορίες μπορεί επίσης να υποστηρίξει την εξατομίκευση, η οποία είναι απαραίτητη εάν θέλετε να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη με τον δυνητικό σας πελάτη.
Ρωτήστε τους ευθέως. Μπορείτε επίσης να ερευνήσετε την εταιρεία τους στο διαδίκτυο για να μάθετε περισσότερα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Εάν χρησιμοποιείτε CRM, δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας του υποψήφιου πελάτη σας για να δείτε από πού προέρχονται και τι είδους δουλειά κάνουν.
Το LinkedIn είναι ένα ισχυρό εργαλείο δικτύωσης που μπορεί να σας βοηθήσει να μάθετε περισσότερα για τους δυνητικούς πελάτες σας.
Σας βοηθά να δείτε το ιστορικό εργασίας των δυνητικών πελατών σας, να κατανοήσετε τον τρέχοντα ρόλο τους και να πάρετε μια ιδέα για τα ενδιαφέροντά τους. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το LinkedIn για να βρείτε κοινές συνδέσεις.
Υπάρχουν μερικές επιλογές για να ελέγξετε τη δραστηριότητα LinkedIn του υποψήφιου πελάτη σας. Μπορείτε να μεταβείτε απευθείας στη σελίδα τους στο LinkedIn ή να χρησιμοποιήσετε ένα εργαλείο όπως το Sales Navigator για να βρείτε το προφίλ τους και να δείτε πρόσθετες πληροφορίες για αυτούς. Εάν χρησιμοποιείτε CRM, μπορείτε επίσης να δείτε τα προφίλ LinkedIn των πελατών σας απευθείας από εκεί.
Είναι σημαντικό να ξεκινήσετε την προετοιμασία από τη στιγμή που θα ενημερώσετε τον πελάτη σας για την ατζέντα και θα τον προσκαλέσετε στη συνάντηση.
Διασφαλίζει ότι και οι δύο είστε στην ίδια σελίδα, δείχνει ότι σέβεστε τον χρόνο των πελατών και τους δίνει την ευκαιρία να κάνουν όποιες ερωτήσεις μπορεί να έχουν. Δείχνει επίσης ότι είστε οργανωμένοι και προετοιμασμένοι, οικοδομώντας εμπιστοσύνη με τον δυνητικό πελάτη σας.
Το καλύτερο στοίχημά σας είναι να στείλετε στον πελάτη σας μια πρόσκληση σε σύσκεψη ή ένα email πριν λάβει χώρα για να τον ενημερώσετε για την ημερήσια διάταξη. Ή μπορείτε να το κάνετε κατά την εισαγωγή σας στην κλήση. Εάν χρησιμοποιείτε ένα εργαλείο αυτοματισμού, μπορείτε να δημιουργήσετε πρότυπα για το email σας και τις προσκλήσεις σε συσκέψεις που θα περιλαμβάνουν αυτόματα την ατζέντα.
Πριν ξεκινήσετε την κλήση, αφιερώστε λίγα λεπτά για να σκεφτείτε τι ακριβώς θέλετε να επιτύχετε.
Σας βοηθά να παραμείνετε συγκεντρωμένοι και διασφαλίζει ότι και τα δύο μέρη είναι ξεκάθαρα για το τι προσπαθείτε να επιτύχετε. Σας επιτρέπει επίσης να μετρήσετε εάν η κλήση ήταν επιτυχής μετά ή όχι.
Αποφασίστε τι θέλετε να επιτύχετε πριν ξεκινήσετε την κλήση. Ποιο θα ήταν το καλύτερο αποτέλεσμα για εσάς; Μπορείτε να αναφέρετε αυτόν τον στόχο κατά την εισαγωγή σας στην κλήση.
Με τόσους πολλούς πωλητές εκεί έξω, είναι σημαντικό να έχετε έναν σαφή και συνοπτικό τρόπο να εξηγείτε τι σας κάνει να ξεχωρίζετε.
Σας βοηθά να ξεχωρίζετε από τον ανταγωνισμό, διευκολύνει τον οδηγό σας να κατανοήσει τι σας κάνει μοναδικό και, ως εκ τούτου, μπορεί να σας βοηθήσει να κλείσετε περισσότερες προσφορές.
Σκεφτείτε τι σας κάνει ξεχωριστούς και τι μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες σας που κανείς άλλος δεν μπορεί. Βεβαιωθείτε ότι το UVP σας είναι διαφανές και ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ένα πρότυπο UVP για χρήση για κάθε κλήση πωλήσεων.
Μετά την εισαγωγή σας, μπορείτε να προχωρήσετε στην καρδιά της συζήτησης – το επαγγελματικό σας θέμα.
Πρέπει να έχετε κατά νου ότι ο χρόνος του πελάτη είναι πολύτιμος, οπότε φροντίστε να φτάσετε γρήγορα στο σημείο. Είναι επίσης σημαντικό να παραμείνετε συγκεντρωμένοι στην ατζέντα, ώστε να μπορείτε να καλύψετε όλα τα απαραίτητα θέματα εντός του καθορισμένου χρόνου.
Συστήστε τον εαυτό σας και την εταιρεία και, στη συνέχεια, δώστε μια σύντομη επισκόπηση του τι αφορά η κλήση. Μπορείτε επίσης να αναφέρετε τυχόν προηγούμενες αλληλεπιδράσεις που είχατε με τον πελάτη. Μόλις είστε έτοιμοι, μπορείτε να προχωρήσετε στο επόμενο θέμα της ημερήσιας διάταξης.
Με ερωτήσεις ανοιχτού τύπου, οι επαγγελματίες πωλήσεων μπορούν να μάθουν περισσότερα για τους δυνητικούς πελάτες τους σε δευτερόλεπτα.
Σας επιτρέπουν να συγκεντρώσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους δυνητικούς πελάτες σας και να σας βοηθήσουν να χτίσετε σχέσεις. Δείχνουν επίσης ότι ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα για τον πελάτη και μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκαλύψετε τυχόν αντιρρήσεις που μπορεί να έχει.
Πρέπει να αποφύγετε ερωτήσεις με απαντήσεις ναι ή όχι. Αντίθετα, εστιάστε σε ερωτήσεις που ξεκινούν με το ποιος, τι, πότε, πού, γιατί ή πώς. Αυτό δίνει στους δυνητικούς πελάτες σας την ευκαιρία να ελίσσονται με τις απαντήσεις τους – και επομένως να σας δίνουν περισσότερα δεδομένα. Αντί για μια απλή μονολεκτική απάντηση, μπορείτε να αποκτήσετε γνώσεις που δεν θα βρείτε πουθενά αλλού.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε επακόλουθες ερωτήσεις για να εξερευνήσετε περαιτέρω τις απαντήσεις.
Για να προσδιορίσετε εάν ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να ενδιαφέρεται για την προσφορά σας, μάθετε περισσότερα σχετικά με τους στόχους και τις προκλήσεις του.
Εκτός από το να σας δίνει ιδέες για πιθανές λύσεις, σας βοηθά να αξιολογήσετε εάν το προϊόν σας ταιριάζει καλά σε αυτές ή όχι. Δείχνει επίσης ότι ενδιαφέρεστε να βοηθήσετε τους πελάτες σας να επιτύχουν τους στόχους τους.
Κατά τη διάρκεια της κλήσης, κάντε ερωτήσεις που θα σας βοηθήσουν να κατανοήσετε τις επιχειρηματικές τους ανάγκες. Θα πρέπει επίσης να ανακαλύψετε τυχόν προβληματικά σημεία που μπορεί να βιώνουν. Σε περίπτωση που χρησιμοποιούν άλλο προϊόν ή υπηρεσία, μάθετε πώς συγκρίνονται και αντιπαραβάλλονται με τα δικά σας.
Η κατανόηση των απαιτήσεων του πελάτη σας θα σας βοηθήσει να τοποθετήσετε καλύτερα το προϊόν σας ως λύση.
Τώρα είναι επιτέλους η ώρα να παρουσιάσετε τη λύση σας!
Συχνά είναι η μόνη ευκαιρία για εσάς να επιδείξετε όλα τα χαρακτηριστικά του προϊόντος σας. Σας δίνει επίσης την ευκαιρία να εξηγήσετε πώς το προϊόν σας μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη και να απαντήσετε σε οποιαδήποτε από τις ερωτήσεις του.
Ξεκινήστε παρουσιάζοντας το προϊόν ή την υπηρεσία σας και στη συνέχεια εξηγήστε πώς λύνει το πρόβλημα του δυνητικού πελάτη. Παρέχετε μια επίδειξη ή μια μελέτη περίπτωσης για να δείξετε πώς λειτουργεί. Φροντίστε να έχετε έτοιμο ένα φύλλο τιμολόγησης ή πρόταση για να συζητήσετε τον προϋπολογισμό και τα επόμενα βήματα.
Ακόμα κι αν τα έχετε κάνει όλα σωστά, υπάρχει πάντα η πιθανότητα ο πελάτης να έχει αντιρρήσεις. Είναι ζωτικής σημασίας να είστε προετοιμασμένοι ώστε να μπορέσετε να τις ξεπεράσετε και να κλείσετε τη συμφωνία.
Διαλύοντας αμφιβολίες, δείχνετε ότι ακούτε τον πελάτη και ενδιαφέρεστε να αντιμετωπίσετε τις ανησυχίες του. Επίσης, μπορείτε να εξηγήσετε λεπτομερώς πώς η προσφορά σας ανακουφίζει τα προβληματικά σημεία τους.
Αναγνωρίστε την αντίρρηση και στη συνέχεια δώστε μια απάντηση που εξηγεί πώς το προϊόν ή η υπηρεσία σας μπορεί να την αντιμετωπίσει. Εάν δεν έχετε απάντηση, να είστε ειλικρινείς και να πείτε στον υποψήφιο πελάτη ότι θα επικοινωνήσετε ξανά μαζί τους. Σε αυτό το βήμα, μπορείτε επίσης να προσφέρετε μια έκπτωση ή μια δοκιμή για να ξεπεράσετε την αντίρρησή τους.
Προτού μπορέσετε να κλείσετε τη συμφωνία, πρέπει να καθορίσετε ποιοι είναι αυτοί που λαμβάνουν αποφάσεις. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι μιλάτε με τα σωστά άτομα και ότι κατανοούν την προσφορά σας.
Χωρίς αυτό το βήμα, μπορεί να χάσετε πολύ χρόνο – επομένως θα πρέπει να προσδιορίσετε τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων για να διασφαλίσετε ότι τα σωστά άτομα έχουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για τη μετατροπή.
Κατά τη διάρκεια της κλήσης σας, κάντε ερωτήσεις σχετικά με το ποιος εμπλέκεται στη διαδικασία λήψης αποφάσεων. Ζητήστε τα στοιχεία τους για να μπορέσετε να επικοινωνήσετε μαζί τους. Εάν δεν είναι σε κλήση, μπορείτε να ζητήσετε να ανακατευθυνθείτε σε αυτούς.
Ρωτώντας για τον προϋπολογισμό του δυνητικού πελάτη, μπορείτε να είστε σίγουροι ότι δεν ξοδεύετε την ενέργειά σας σε πελάτες που δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
Δείχνει ότι ενδιαφέρεστε να συνεργαστείτε με τον πελάτη και είστε πρόθυμοι να προσαρμόσετε τη λύση σας στις ανάγκες του. Η γνώση του προϋπολογισμού σάς βοηθά να μάθετε εάν υπάρχει κάποια ευελιξία ή προθυμία για μια κοινή επίλυση.
Απλώς ρωτήστε πόσα είναι διατεθειμένος να ξοδέψει ο πελάτης για μια συγκεκριμένη λύση. Θα πρέπει επίσης να μάθετε εάν έχουν κάποια ευελιξία στον προϋπολογισμό τους και αν είναι ανοιχτοί να συζητήσουν επιλογές τιμολόγησης.
Για να κλείσετε τη συμφωνία, πρέπει να ορίσετε ένα χρονοδιάγραμμα για τη διάρκεια ισχύος της προσφοράς.
Ο καθορισμός ενός χρονικού πλαισίου δείχνει ότι είστε πρόθυμοι να εργαστείτε εντός του προγράμματός τους. Δίνει επίσης στους πελάτες σας μια αίσθηση επείγοντος, έτσι θα αισθανθούν την ανάγκη να λάβουν μια απόφαση.
Στην πρόταση ή στο δελτίο τιμολόγησης, συμπεριλάβετε μια ημερομηνία μέχρι την οποία ισχύει η προσφορά. Μπορείτε επίσης να δώσετε μια προθεσμία για το πότε πρέπει να αποφασίσουν εάν θέλουν ή όχι να προχωρήσουν.
Βεβαιωθείτε ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σας μπορεί να ικανοποιήσει τις συγκεκριμένες ανάγκες του πελάτη πριν κλείσετε τη συμφωνία.
Δείχνει στους πελάτες σας ότι είστε πρόθυμοι να συνεργαστείτε μαζί τους. Σας βοηθά επίσης να ανακαλύψετε εάν έχουν απαιτήσεις ή περιορισμούς, διασφαλίζοντας ότι το προϊόν ή η υπηρεσία σας θα ικανοποιήσει τις ανάγκες τους.
Κατά τη διάρκεια της κλήσης, κάντε ερωτήσεις σχετικά με το τι αναζητούν σε μια λύση. Λάβετε υπόψη τι χρειάζονται και εάν το προϊόν σας μπορεί να καλύψει πλήρως αυτές τις απαιτήσεις.
Όταν κλείνετε τη συμφωνία, είναι χρήσιμο να προσφέρετε μια ατομική προσέγγιση. Αυτό δείχνει ότι είστε πρόθυμοι να συνεργαστείτε με τον πελάτη μακροπρόθεσμα.
Αποδεικνύει τη δέσμευσή σας για συγκεκριμένη συνεργασία. Υποστηρίζει επίσης την προσαρμογή της λύσης σας σύμφωνα με τις ανάγκες τους, ενημερώνοντάς τους ότι ενδιαφέρεστε να βρείτε έναν τρόπο να εργαστείτε ως συνεργάτες στο μέλλον.
Στην πρόταση ή στο φύλλο τιμολόγησης, συμπεριλάβετε μια ενότητα για το πώς θα εργαστείτε και θα επωφεληθείτε αμοιβαία από τη συνεργασία. Μπορείτε επίσης να αναφέρετε πώς θα είστε διαθέσιμοι να απαντήσετε σε ερωτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας και τι μπορεί να προσαρμοστεί.
Ο σωστός τρόπος προετοιμασίας της προσφοράς σας θα καθορίσει σε μεγάλο βαθμό την επιτυχία σας.
Μια καλά προετοιμασμένη, προσαρμοσμένη προσφορά συχνά σφραγίζει τη συμφωνία πιο γρήγορα. Η εξατομίκευση των προσφορών για πελάτες δείχνει ότι κατανοείτε τις προκλήσεις τους και θέλετε να ικανοποιήσετε τις ανάγκες τους.
Η προσαρμοσμένη προσφορά σας δεν πρέπει να είναι πολύ περίπλοκη ή συντριπτική για τον πελάτη. Ως εκ τούτου, είναι συχνά χρήσιμο να κρατάτε τα πράγματα απλά και να επικεντρώνεστε στην επισήμανση μερικών βασικών πλεονεκτημάτων που ξεχωρίζουν περισσότερο. Συμπεριλάβετε και το UVP σας.
Στείλτε στον πελάτη ένα ευχαριστήριο μήνυμα αφού ολοκληρώσετε την κλήση ή κλείσετε τη συμφωνία.
Αυτό δείχνει την εκτίμησή σας τόσο για την επιχείρησή τους όσο και για το χρόνο τους. Ακόμα κι αν δεν ολοκληρώσετε τη συμφωνία τώρα, ένα τέτοιο μήνυμα θα αφήσει θετική εντύπωση και μπορεί να σας βοηθήσει να την κλείσετε αργότερα.
Μπορείτε να στείλετε ένα email, να γράψετε ένα γράμμα ή ακόμα και να τους τηλεφωνήσετε. Φροντίστε απλώς να εκφράσετε τις ευχαριστίες σας και να τους ενημερώσετε πόσο εκτιμήσατε την αλληλεπίδραση.
Εάν δεν μπορείτε να κλείσετε τη συμφωνία στην πρώτη σας κλήση, προγραμματίστε μια ακόμη στη συνέχεια.
Το να διατηρείτε επαφή με έναν πελάτη σας επιτρέπει να οικοδομήσετε μια σχέση και να παραμένετε στην κορυφή των αναγκών του ταυτόχρονα. Οι επόμενες κλήσεις δείχνουν τη δέσμευσή σας να συνεργαστείτε μαζί τους και να κλείσετε τη συμφωνία το συντομότερο δυνατό.
Έχετε ένα ημερολόγιο που δείχνει τη διαθεσιμότητά σας και ελέγξτε τη συχνότητα και τον ρυθμό των πιθανών κλήσεων. Αναφέρετε επίσης ότι σκοπεύετε να καλέσετε ξανά τον πελάτη και μπορείτε ακόμη και να προγραμματίσετε την ακριβή ημερομηνία και ώρα για αυτό.
Αφού κλείσετε τη συμφωνία ή ολοκληρώσετε την κλήση, ζητάτε πάντα σχόλια.
Το να ζητάτε σχόλια σας επιτρέπει να βελτιώσετε τη διαδικασία πωλήσεών σας. Μπορείτε να μάθετε γρήγορα πού πρέπει να βελτιώσετε και ποιοι τομείς καλύπτονται καλά.
Μπορείτε να στείλετε ένα email, να γράψετε μια επιστολή ή ακόμα και να τηλεφωνήσετε στον πελάτη. Μερικές φορές ακόμη και η αποστολή μιας σύντομης έρευνας ή ενός ερωτηματολογίου ναι/όχι μπορεί να λειτουργήσει καλά.
Μια ψυχρή κλήση είναι μια κλήση πωλήσεων που γίνεται σε έναν υποψήφιο πελάτη που δεν είχε προηγούμενη επαφή με τον πωλητή. Οι ψυχρές κλήσεις γίνονται συνήθως από επιχειρήσεις που πωλούν προϊόντα ή υπηρεσίες με τις οποίες ο υποψήφιος πελάτης δεν είναι ήδη εξοικειωμένος. Ο στόχος μιας ψυχρής κλήσης είναι να δημιουργήσει μια σχέση με τον υποψήφιο πελάτη και να δημιουργήσει ενδιαφέρον για το τι έχει να προσφέρει ο πωλητής.
Γίνονται θερμές κλήσεις σε πιθανούς πελάτες που έχουν εντοπιστεί ότι ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Ενδέχεται να έχουν εκφράσει προηγουμένως ενδιαφέρον, να έχουν κατεβάσει περιεχόμενο από τον ιστότοπό σας ή να έχουν παρακολουθήσει μια εκδήλωση που χορηγήσατε. Ο κύριος στόχος μιας θερμής κλήσης είναι να μετακινήσει τους υποψήφιους πελάτες προς τα κάτω στη διοχέτευση πωλήσεων παίρνοντας τους στο τηλέφωνο και εμπλέκοντας τους σε συνομιλία.
Μια παραδοσιακή κλήση πωλήσεων είναι μια συνάντηση μεταξύ ενός πωλητή και ενός δυνητικού πελάτη. Οι παραδοσιακές κλήσεις πωλήσεων πραγματοποιούνται συνήθως αφού ο υποψήφιος πελάτης έχει εντοπιστεί ότι ενδιαφέρεται για το προϊόν ή την υπηρεσία σας και ο στόχος είναι να κλείσετε τη συμφωνία και να πραγματοποιήσετε μια πώληση.
Σχεδιασμός πριν από την κλήση:
Κατά τη διάρκεια της κλήσης:
Κλείσιμο:
To structure a sales call, you need to know what your goals for it are. Usually, there are two types of goals: discovery and persuasion. Discovery goals involve finding out more about the customer and their needs, while persuasion goals involve trying to get them to buy something from you. Once you know your goal, you need to come up with a structure for the call to help you achieve it. This usually involves asking questions and then listening attentively to the answers. Be sure not to bombard the prospect with too many questions at once, as this can be overwhelming and may turn them off doing business with you. Take your time and let the conversation flow naturally.
The four types of sales calls are introduction calls, product demonstration calls, price objection calls, and closing calls. The introduction call is your opportunity to introduce yourself and your company to a potential customer. The product demonstration call is your sales opportunity to show the customer how your product can benefit them. The price objection call is your opportunity to address any concerns the customer may have about the cost of your product. And the closing call is your opportunity to make a sale by getting a commitment from the customer.
Go through it before every call to make sure that you're covering all of the necessary topics and keeping track of your progress. It can be helpful to review your notes from previous calls so that you can see what worked well and what didn't.
There's no magic formula for preparing for sales calls, but there are a few things you can do to set yourself up for success. First, research your potential customer. This will help you tailor your sales pitch to their specific situation. Secondly, you should practice your pitch until you're confident and comfortable with it. You don't want to sound like you're reading from a script, so memorize key points and bullet points rather than word-for-word. You also need to be prepared to answer any questions that the customer may ask.
The goal of any sales call should be to establish a rapport with the potential customer, identify their needs, and then determine whether or not your product or service can meet them.
Introduce yourself and explain what you do. Make sure that you give the prospect enough information to understand what you are selling, but not so much that they feel overwhelmed. Be friendly and personable. Have some kind of opening offer or discount available to entice prospects who may be on the fence about buying.
Πρότυπα email παραπομπών ηλεκτρονικού εμπορίου
Οι επιχειρήσεις πρέπει να κρατήσουν τα email τους σύντομα και πληροφοριακά για να διατηρήσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Οι εκπτώσεις μπορούν να αυξήσουν τις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών, αλλά οι επιχειρήσεις πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους τις συνέπειες στα περιθώρια κέρδους και να ακολουθούν πρότυπα email προσφοράς. Οι καταναλωτές πρέπει επίσης να γνωρίζουν πώς να ζητούν έκπτωση και να αποθηκεύουν τα email τους με αιτήσεις.
Πρότυπα email εγγραφής ενημερωτικού δελτίου
An email subscription newsletter is a great way to take advantage of the good feeling a potential customer has before making a purchase. A welcome email can be added to the subscription email, with a personalized message and added value. The email should aim to create a connection between the business and the recipient. It is an effective Marketing strategy to build trust and provide additional information.
Πρότυπα email πρόσκλησης σε τηλεφωνική κλήση
Το email marketing είναι ένα πολύτιμο εργαλείο για κάθε εταιρεία, με υψηλότερο ποσοστό μετατροπής από άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μηχανές αναζήτησης. Πρέπει να στέλνετε επικοινωνιακά email που θα διαβαστούν και να εξατομικεύετε τα μηνύματά σας για να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη και αξία στη σχέση με τον πελάτη. Το email μάρκετινγκ είναι οικονομικό και αναμένεται να αυξηθεί η παγκόσμια δαπάνη.
Πρότυπα email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα
Η τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες είναι αναντικατάστατη στη σχέση μεταξύ εταιρειών και πελατών. Ωστόσο, η αποστολή email ενημέρωσης προϊόντων είναι επίσης σημαντική. Μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και στην προσέλκυση νέων χρηστών. Επίσης, η δημιουργία αποτελεσματικών προτύπων email είναι σημαντική και μπορεί να επιτευχθεί μέσω της τμηματοποίησης του κοινού και της εστίασης στην προβολή της αξίας των προϊόντων.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team