Τι είναι οι εφαρμογές συνομιλίας;
Η εφαρμογή συνομιλίας σάς επιτρέπει να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας σε δωμάτια διαδικτυακής συνομιλίας. Σας δίνει τη δυνατότητα να στέλνετε και να λαμβάνετε μηνύματα. Οι εφαρμογές συνομιλίας καθιστούν ευκολότερη, απλούστερη και ταχύτερη τη σύνδεση με όλους και είναι επίσης εύχρηστες. Υπάρχουν πολλοί τύποι εφαρμογών συνομιλίας και κάθε μία έχει τη δική της μορφή, σχεδιασμό και λειτουργίες. Ένα εξαιρετικό παράδειγμα εδώ είναι η εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων κειμένου Viber.
Το LiveAgent σάς προσφέρει ένα εξαιρετικό εργαλείο – τη ζωντανή συνομιλία. Συνομιλήστε με τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο!
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι εφαρμογές συνομιλίας;
Οι εφαρμογές συνομιλίας σάς επιτρέπουν να παραμένετε συνδεδεμένοι με άλλα άτομα που ενδέχεται να χρησιμοποιούν την εφαρμογή ακόμη και στην άλλη άκρη του κόσμου. Στην εξυπηρέτηση πελατών, τέτοιες εφαρμογές είναι ένα από τα πιο σημαντικά κανάλια επικοινωνίας.
Πώς λειτουργεί μια εφαρμογή συνομιλίας;
Οι εφαρμογές συνομιλίας εκτελούνται συνήθως σε κεντρικά δίκτυα που εξυπηρετούνται από διακομιστές χειριστή πλατφόρμας σε αντίθεση με ομότιμα πρωτόκολλα όπως το XMPP. Αυτό επιτρέπει σε δύο άτομα να μιλούν μεταξύ τους σε πραγματικό χρόνο.
Υπάρχουν δωρεάν εφαρμογές συνομιλίας;
Φυσικά. Έχουμε πολλές δωρεάν εφαρμογές συνομιλίας διαθέσιμες στην αγορά. Χρησιμοποιούνται τόσο στην καθημερινή χρήση όσο και, για παράδειγμα, στην εξυπηρέτηση πελατών. Ένα παράδειγμα μιας τέτοιας εφαρμογής είναι το Messenger, η λειτουργία του οποίου μπορεί να συγχρονιστεί με το λογισμικό LiveAgent.
Expert’s note
Οι εφαρμογές συνομιλίας βελτιώνουν την εξυπηρέτηση πελατών και επιτρέπουν τη διαχείριση των αιτημάτων σε ένα μέρος.
Διαχείριση περιεχομένου έναντι διαχείρισης γνώσης
Η διαχείριση περιεχομένου εστιάζει στη δημιουργία και οργάνωση ψηφιακού περιεχομένου, ενώ η διαχείριση γνώσης στοχεύει στη συλλογή και ανταλλαγή γνώσεων. Και τα δύο είναι ζωτικά για την ανάπτυξη και την καινοτομία.
Αντίστροφη αναζήτηση τηλεφώνου
Η αντίστροφη αναζήτηση αριθμών τηλεφώνου προσφέρει πολλαπλές λειτουργίες. Αξιολογείται με βάση την ακρίβεια, το κόστος και την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Η χρήση της εξαρτάται από τις ανάγκες και τα οφέλη του χρήστη.
Αξιολόγηση λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου Zendesk
Το LiveAgent παρέχει λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης και επικοινωνίας με πελάτες, προσφέροντας οικονομικές λύσεις VoIP και αυτοεξυπηρέτησης.