Τι είναι οι λίστες πελατών;
Οι λίστες πελατών σας είναι βασικά λίστες των προηγούμενων ή των τρεχόντων αγοραστών σας με βάση ένα σύνολο κριτηρίων. Μπορείτε να επιλέξετε πώς και με βάση ποια δεδομένα θα δημιουργήσετε τις λίστες πελατών σας.
Μερικές από τις πιο συνηθισμένες περιπτώσεις χρήσης λιστών πελατών περιλαμβάνουν:
- Λήψη προοπτικών – Εάν ένας πελάτης αγόρασε από την επιχείρησή σας πριν και ήταν ικανοποιημένος με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, είναι πιθανό να το κάνει ξανά. Εδώ οι λίστες πελατών γίνονται πολύτιμα εργαλεία. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις προηγούμενες λίσ.
- Εξυπηρέτηση πελατών – Η χρήση των λιστών πελατών μπορεί να σας βοηθήσει να συλλέξετε ανατροφοδότηση και πολύτιμες πληροφορίες από τους πελάτες σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να βελτιώσετε την υπηρεσία σας, να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών, να αυξήσετε το πο.
- Διατήρηση σχέσεων – Η κατηγοριοποίηση και η προετοιμασία των δεδομένων των πελατών σας σας βοηθά να παρέχετε καλύτερες, πιο εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις. Αυτό από τη σειρά του βοηθά να αυξηθεί ικανοποίηση των πελατών, να δημιουργηθεί εμπιστοσύνη και να διατηρηθούν.
- Μάρκετινγκ – Τα δεδομένα που αποθηκεύονται στις λίστες πελατών και στις βάσεις δεδομένων είναι ανεκτίμητα για την ανάπτυξη επιτυχημένων στρατηγικών μάρκετινγκ. Από τις προηγούμενες αγορές των πελατών μέχρι τις προτιμήσεις και τις συνήθειές τους, αυτές οι πληροφορίες επιτρέ.
Αυτές δεν είναι οι μόνες περιπτώσεις χρήσης για λίστες πελατών. Μην φοβάστε να πειραματιστείτε και να βρείτε νέους τρόπους για το πώς οι λίστες πελατών μπορούν να βελτιώσουν τις λειτουργίες της επιχείρησής σας και να αυξήσουν τις πωλήσεις.
Improve your contact management with LiveAgent
LiveAgent has advanced features that will make your communication and contact management efficient, easy, and comprehensive. Start our free 30-day trial today!
Frequently Asked Questions
Τι είναι οι λίστες πελατών;
Είναι λίστες πελατών που βασίζονται σε συγκεκριμένα κριτήρια. Τέτοια κριτήρια μπορεί να είναι, για παράδειγμα, τρέχοντες αγοραστές ή πελάτες που πραγματοποίησαν μια αγορά κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου, δημογραφικά δεδομένα και άλλα.
Μπορείτε να επεξεργαστείτε λίστες πελατών στο LiveAgent;
Μπορείτε να επεξεργαστείτε τις λίστες των πελατών στους οποίους έχετε πρόσβαση στο LiveAgent, όπως απαιτείται. Είναι σημαντικό να τις προσαρμόσετε και να τις ανανεώσετε, καθώς διευκολύνει την εργασία σας.
Πώς να αποκτήσετε πρόσβαση σε λίστες πελατών στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, η πρόσβαση στις λίστες πελατών καθορίζεται από τα καθορισμένα δικαιώματα. Εάν είστε απλός αντιπρόσωπος, έχετε πρόσβαση στις λίστες πελατών σας. Εάν έχετε πιο εκτεταμένα δικαιώματα, μπορείτε να ελέγξετε και άλλες λίστες. Από την καρτέλα Πελάτες στον πίνακα αντιπροσώπων, μπορείτε να πλοηγηθείτε στις λίστες πελατών σας.
Πώς να Ρυθμίσετε ΣΕΥ στο LiveAgent
Τα επίπεδα ΣΕΥ επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να παρέχουν υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών και να δείχνουν δέσμευση για έγκαιρη και σχετική υπηρεσία.
Πώς να προσθέσετε ζωντανή συνομιλία στο Fortune 3
Η ενσωμάτωση ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent βοηθάει τις επιχειρήσεις να παρέχουν γρήγορη και εξατομικευμένη υποστήριξη στους πελάτες τους στον ιστότοπό τους, βοηθώντας τους να δημιουργήσουν περισσότερους δυνητικούς πελάτες.
Το email μαρκετινγκ είναι καλό για να διαδώσετε πληροφορίες σχετικά με το προϊόν σας, αλλά πρέπει να σχεδιαστεί σωστά. Ένα email παρουσίασης προϊόντος είναι ένας τύπος email που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να προωθήσουν τα προϊόντα και είναι σημαντικό να απευθυνθείτε στον σωστό κοινό-στόχο σας. Τα διαφημιστικά email μπορούν να μετατρέψουν τους συνδρομητές σε πελάτες και να αυξήσουν τις πωλήσεις ή τις διασταυρούμενες πωλήσεις. Μια μελέτη έδειξε πως περισσότερο από το 50% των απανταχού αγοραστών αγοράζει προϊόντα που παρουσιάζονται μέσω email μάρκετινγκ μία φορά το μήνα.