Τι είναι ο επόπτης καρτέλας;
Συχνά, θέλετε να δείτε την πρόοδο μιας Καρτέλας, παρόλο που μπορεί να ανατεθεί σε έναν συγκεκριμένο αντιπρόσωπο ή ένα τμήμα. Αυτό μπορεί να συμβεί σε πολλές περιπτώσεις π.χ. η καρτέλα δημιουργήθηκε από έναν VIP πελάτη ή απαντάται από έναν νέο υπάλληλο και θέλετε απλώς να παρακολουθείτε μια ανοιχτή καρτέλα.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει επόπτης καρτέλας;
Ο επόπτης καρτέλας είναι ένα άτομο που παρακολουθεί την πρόοδο μιας συγκεκριμένης καρτέλας αλλά δεν είναι υπεύθυνο για αυτό. Λαμβάνει ειδοποίηση όταν υπάρχει κάποια ενημέρωση, όπως απάντηση στην καρτέλα ή αλλαγή κατάστασης.
Γιατί θα πρέπει να χρησιμοποιείτε έναν επόπτη καρτέλας;
Ο επόπτης καρτέλας αξίζει να χρησιμοποιηθεί όταν έχει δημιουργηθεί μία καρτέλα, για παράδειγμα, από έναν πελάτη VIP ή πρέπει να ελέγξετε αν ο νέος υπάλληλος τα πάει καλά με τις καρτέλες ή όταν απλά θέλετε να έχετε τον έλεγχο σε μια συγκεκριμένη καρτέλα.
Παρέχει το LiveAgent την επιλογή επόπτη καρτέλας;
Το LiveAgent παρέχει μια επιλογή επόπτη καρτέλας. Μια καρτέλα μπορεί να συνδεθεί με την προβολή ενός συγκεκριμένου εκπροσώπου ή ολόκληρου του τμήματος.
Expert’s note
Ο επόπτης καρτέλας επιτρέπει την παρακολούθηση της προόδου μιας καρτέλας από άλλα άτομα, χωρίς να ανατίθεται συγκεκριμένη καρτέλα.
Λίστα ελέγχου αξιολόγησης εξυπηρέτησης πελατών
Η αξιολόγηση της εξυπηρέτησης πελατών παρέχει ένα πλαίσιο για τη βελτίωση της επικοινωνίας και συνεργασίας στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, καθορίζοντας σαφείς προσδοκίες. Αντίγραφα αλληλογραφίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για αξιολόγηση και οργανωτικές συναντήσεις μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την καθορισμό των προσδοκιών.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Supsystic
Η εταιρία παρέχει λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, λογισμικό εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων και συναφή προϊόντα. Διαθέτει επίσης πρόγραμμα συνεργατών και πύλη υποστήριξης. Η εταιρία παρέχει εκπαίδευση και διάφορα σεμινάρια στην Ακαδημία της και διαθέτει ένα blog για τα καινούργια της προϊόντα και υπηρεσίες. Επίσης, προσφέρει δωρεάν δοκιμαστική περίοδο.
Πρότυπο προγραμματισμού πριν από την κλήση
Η συμβουλή είναι να δημιουργήσετε πρότυπα προγραμματισμού πριν από την κλήση και να συμπεριλάβετε τον τίτλο της συνάντησης στη γραμμή θέματος των σημειώσεων, ώστε όλοι να μπορούν να τα βρουν εύκολα. Προτείνεται να δημιουργήσετε μια λίστα βασικών ερωτήσεων για κάθε συνάντηση και να δημιουργήσετε μια ατζέντα για να είστε εστιασμένοι.