Τι είναι η φόρμα ticket;
Η φόρμα ticket είναι κάτι που ονομάζουμε φόρμα επικοινωνίας στο liveagent. Χρησιμοποιείται είτε σαν ενσωματωμένο είτε σαν αναδυόμενο στοιχείο ώστε να επικοινωνήσουν οι πελάτες με την εξυπηρέτησή σας. Ο λόγος για τον οποίο τόσες εταιρείες προτιμούν τις φόρμες επικοινωνίας από τα άμεσα email είναι ότι μπορούν να αναγκάσουν τους πελάτες να υποβάλλουν επιπλέον αναγκαίες πληροφορίες για την επίλυση των εισερχόμενων αιτημάτων. Με τη χρήση φόρμας επικοινωνίας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αναδυόμενες λίστες ή υποχρεωτικά πεδία ώστε να συλλέξετε περισσότερες πληροφορίες από τους πελάτες πριν την υποβολή του αιτήματός τους.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η φόρμα ticket;
Η φόρμα ticket είναι ένα σύνολο ορισμένων εκ των προτέρων πεδίων για ένα συγκεκριμένο αίτημα υποστήριξης, δηλαδή φόρμα επικοινωνίας. Συνήθως χρησιμοποιείται σαν ενσωματωμένο ή σαν αναδυόμενο στοιχείο όταν ο πελάτης μπει σε συγκεκριμένη σελίδα.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της χρήσης φόρμας ticket;
Οι φόρμες ticket μπορούν να δημιουργηθούν για πολλούς τύπους αιτημάτων εξυπηρέτησης. Επιτρέπουν την εισαγωγή ακριβούς περιεχομένου. Επιπλέον, περιλαμβάνουν πληροφορίες για τον συγκεκριμένο τύπο αιτήματος εξυπηρέτησης. Συχνά περιέχουν αναδυόμενες λίστες ή υποχρεωτικά πεδία που σας επιτρέπουν τη συλλογή συγκεκριμένης κατηγορίας πληροφοριών
Που μπορείτε να τοποθετήσετε μία φόρμα ticket στον ιστότοπό σας;
Μπορείτε να τοποθετήσετε την φόρμα αιτήματος οπουδήποτε στον ιστότοπό σας. Το καλύτερο μέρος είναι εκεί που συνήθως αναζητούν οι πελάτες βοήθεια. Είναι σημαντικό να είναι εμφανές και εύκολα προσβάσιμο.
Expert’s note
Η φόρμα ticket είναι απαραίτητη για τη διαχείριση αιτημάτων εξυπηρέτησης πελατών και παροχής εξατομικευμένης υποστήριξης.
Μεταφέρεστε από το Zopim στο LiveAgent;
Το Liveagent επί του παρόντος εργάζεται για τη δημιουργία ενός plugin για το Zopim. Το LiveAgent είναι το περισσότερο αξιολογημένο και #1 σε κατάταξη λογισμικό help desk για SMB το 2019 και 2020. Ακολουθήστε εταιρείες σαν τη Huawei, την BMW, τη Yamaha και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Η υποστήριξη πελατών είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία της επιχείρησής σας. Το LiveAgent λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών προσφέρει αφοσιωμένους αντιπρόσωπους ζωντανής συνομιλίας για την απάντηση σε ερωτήματα πελατών. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε δωρεάν λογαριασμό και να προγραμματίσετε demo για βελτιωμένη εξυπηρέτηση πελατών. Ο εκπρόσωπος πελατών πρέπει να επικοινωνεί στην ηλεκτρονική εποχή και να είναι εξοικειωμένος με την εταιρεία και τα προϊόντα της. Η καλή σχέση με τον πελάτη είναι σημαντική για την επιτυχή υποστήριξη και ικανοποίηση του πελάτη.
Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Οι πελάτες εκθειάζουν το LiveAgent για την ευκολία χρήσης, την αποτελεσματική υποστήριξη και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.