Τι είναι η γραπτή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο;
Η γραπτή συνομιλία, γνωστή και ως online chat ή internet chat, είναι μία μορφή επικοινωνίας και διάδρασης σε πραγματικό χρόνο στο διαδίκτυο. Βασίζεται στα μηνύματα κειμένου. Μπορούν να επικοινωνούν δύο ή περισσότεροι χρήστες και επίσης να στέλνουν μεταξύ τους φωτογραφίες, βίντεο ή αρχεία ήχου.
Υπάρχουν πολλοί τύποι chat – για παράδειγμα, τρέχον ή προγραμματισμένο για κάποια συγκεκριμένη ώρα. Το chat απαιτεί κάποιο λογισμικό ή εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων. Κάποια chat απαιτούν εγγραφή ή σύνδεση του χρήστη για να μπει στις ομάδες του chat.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός της γραπτής συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο;
Το chat σε πραγματικό χρόνο είναι ένα κανάλι διαδικτυακής επικοινωνίας που σας επιτρέπει να κάνετε συζητήσεις σε πραγματικό χρόνο. Περιλαμβάνει την μετάδοση μηνυμάτων κειμένου από τον αποστολέα στον παραλήπτη.
Η επιχείρησή σας χρειάζεται γραπτή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο;
Αν θέλετε η εταιρεία σας να μετράει στην αγορά και να λαμβάνει την αναγνώριση των πελατών, οπωσδήποτε χρειάζεστε chat σε πραγματικό χρόνο. Επιτρέπει τη γρήγορη συνομιλία από τον πελάτη που αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα και την δυνατότητα να λάβει άμεσες απαντήσεις και λύσεις. Το chat σε πραγματικό χρόνο έχει την επίδραση της μείωσης του αριθμού αναπάντητων κλήσεων καθώς και της αύξησης του ποσοστού μετατροπής.
Το LiveAgent προσφέρει γραπτή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο;
Το LiveAgent προσφέρει γραπτή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο. Χάρη σε αυτή, μπορείτε να ανεβάσετε το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας σας και να διευκολύνετε την επικοινωνία των πελατών με εσάς.
Expert’s note
Η γραπτή συνομιλία σε πραγματικό χρόνο είναι μια αποτελεσματική μέθοδος επικοινωνίας με τους πελάτες σας και βελτιώνει την εμπειρία τους.
Αντίστροφη αναζήτηση τηλεφώνου
Η αντίστροφη αναζήτηση αριθμών τηλεφώνου προσφέρει πολλαπλές λειτουργίες. Αξιολογείται με βάση την ακρίβεια, το κόστος και την προστασία των προσωπικών δεδομένων. Η χρήση της εξαρτάται από τις ανάγκες και τα οφέλη του χρήστη.
Ψάχνετε για τη σωστή εναλλακτική λύση του Genesys;
Το LiveAgent είναι εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνει την τμηματοποίηση πελατών και αυξάνει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων. Προσφέρει διάφορες λειτουργίες όπως συνομιλία, email, τηλεφωνικό κέντρο και πολλά ακόμα, ενσωματώνοντας πολλές άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιούνται καθημερινά. Είναι προσιτό και παρέχει τη βέλτιστη λύση για την εξυπηρέτηση των πελατών σας.
Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη
Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Η δημιουργία προτύπων email μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να παρέχει συνέπεια στις επικοινωνίες μιας εταιρείας. Η ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών και να διατηρήσει τους πελάτες ενημερωμένους σχετικά με την πρόοδο των ερωτημάτων τους. Εργαλεία όπως το LiveAgent μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών.