Τι είναι η καρτέλα που δεν έχει ανατεθεί;
Μια καρτέλα μπορεί να είναι μη αναθετημένη από τον χειριστή της με μη αυτόματο τρόπο από άλλον εκπρόσωπο ή με την εφαρμογή αυτοματοποιημένων κανόνων. Σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι καλύτερα για κάποιες καρτέλες να παραμένουν χωρίς ανάθεση, αλλά να εξακολουθούν να ανήκουν σε τμήματα ή να έχουν ετικέτες.
Ένας εκπρόσωπος μπορεί να καταργήσει την ανάθεση μιας καρτέλας χρησιμοποιώντας τη δυνατότητα Μεταφοράς και επιλέγοντας Μεταφορά στο: Τμήμα – Ανάθεση σε – Δεν έχει ανατεθεί.
Frequently Asked Questions
Πώς ορίζετε μια καρτέλα που δεν έχει ανατεθεί;
Μία μη αναθετημένη καρτέλα είναι οποιαδήποτε καρτέλα που δεν έχει ανατεθεί σε κάποιον εκπρόσωπο, είτε μη αυτόματα, είτε όταν καλύπτεται από έναν αυτόματο κανόνα.
Πόσο καιρό μπορεί να παραμείνει μια καρτέλα μη αναθετημένη;
Η καρτέλα πρέπει να ανατεθεί το συντομότερο δυνατό. Εάν αυτό δεν έγινε χρησιμοποιώντας έναν αυτόματο κανόνα, πρέπει να ανατεθεί με μη αυτόματο τρόπο στον κατάλληλο εκπρόσωπο. Ωστόσο, υπάρχουν περιπτώσεις όπου είναι καλύτερο να μην αναθέσετε μια καρτέλα σε οποιονδήποτε εκπρόσωπο. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι σημαντικό να ανήκει σε ένα συγκεκριμένο τμήμα και να επισημανθεί.
Πού μπορώ να βρω στο LiveAgent την λίστα με όλες τις καρτέλες που δεν έχουν ανατεθεί;
Στο LiveAgent, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις καρτέλες, συμπεριλαμβανομένων αυτών που δεν έχουν ανατεθεί, μπορείτε να μεταβείτε στην ενότητα Καρτέλες στον πίνακα χειρισμού του Εκπροσώπου.
Expert’s note
Μία μη αναθετημένη καρτέλα είναι οποιαδήποτε καρτέλα που δεν έχει ανατεθεί σε εκπρόσωπο, είτε μη αυτόματα είτε όταν καλύπτεται από αυτόματο κανόνα.
Πώς να εγκαταστήσετε την επέκταση LiveAgent Magento
Η ενσωμάτωση του LiveAgent με το Magento βελτιώνει την υποστήριξη πελατών, ενώ οι webinars παρέχουν πληροφορίες για τη βελτίωση της υποστήριξης και τη ροή εργασίας.
Πώς να Εγκαταστήσετε και να Χρησιμοποιήσετε την Ενσωμάτωση του PipeDrive
Η ενσωμάτωση του PipeDrive στο LiveAgent βοηθά τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται αποδοτικά τις πωλήσεις τους, βελτιώνοντας τη λειτουργία υποστήριξης πελατών.
Η εταιρεία προσφέρει υπηρεσίες όπως εικονικός αντιπρόσωπος, αντιμετώπιση προβλημάτων και διαχείριση υπηρεσιών στους πελάτες της. Η υπογραφή αντιπροσώπου είναι μια προσαρμοζόμενη υπογραφή με σκοπό την εξατομίκευση και αναγνώριση σε διάφορα μηνύματα και email. Η αποτελεσματική εφαρμογή του ΣΕΥ είναι ζωτική για την εμπιστοσύνη και αξιοπιστία στην αγορά, καθώς η παραβίαση του ΣΕΥ είναι απαράδεκτη από την πλευρά του πελάτη και της επιχείρησης.