Τι είναι η Κλήση αναμονής;
Στο λεξιλόγιο των τηλεπικοινωνιών, η αναμονή κλήσης σημαίνει ότι η κλήση μπορεί να προωθηθεί σε άλλο χρήστη που μπορεί να παραλάβει την κλήση. Στο LiveAgent, η αναμονή κλήσης παραμένει σε αναμονή έως ότου παραληφθεί, απορριφθεί ή απλώς δεν απαντηθεί. Στη συνέχεια, η κλήση μεταφέρεται σε έναν δεύτερο εκπρόσωπο.
Expert’s note
Η Κλήση αναμονής είναι ένα χρήσιμο εργαλείο και στις τηλεπικοινωνίες και στην εξυπηρέτηση πελατών. Επιτρέπει την παραμονή σε αναμονή ώστε να παραληφθεί η κλήση αργότερα.
Πώς να Γράψετε ένα Επακόλουθο Email Μετά Από μια Συνέντευξη
Πήγε καλά η συνέντευξη σας για δουλειά; Τέλεια! Τι έπεται; Μάθετε πώς να αφήνετε μια καλή εντύπωση με τα πρότυπα επακόλουθων email μετά τη συνέντευξη.
Πώς να ρυθμίσετε και να δημιουργήσετε Επαφές στο LiveAgent
Η αποθήκευση πληροφοριών πελατών στο LiveAgent επιτρέπει εξυπηρέτηση πελατών με προσαρμοσμένο τρόπο και βελτιστοποίηση της ροής εργασίας. Μάθετε πώς να το κάνετε με ένα αναλυτικό οδηγό.
Λογισμικό Helpdesk για την Τραπεζική Βιομηχανία
Καθώς ο τραπεζικός κλάδος κινείται στον ψηφιακό κόσμο, είναι απαραίτητο να ικανοποιηθούν οι ανάγκες των πελατών και εκεί. Το LiveAgent μπορεί να σας βοηθήσει με αυτό.