Ένα κουμπί για ζωντανή συνομιλία είναι ένα εικονίδιο που τοποθετείται κάπου στον ιστότοπό σας και επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνούν με την υποστήριξη πελατών σε πραγματικό χρόνο. Επιτρέπει στους αντιπροσώπους σας να επιλύουν γρήγορα και αποτελεσματικά τις απορίες των πελατών. Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας μπορεί να αυξήσει το κέρδος, την ικανοποίηση των πελατών, τη διατήρηση των πελατών, την ικανοποίηση των αντιπροσώπων και πολλά άλλα.
You can customize your chat button to better fit your page and overall branding. In LiveAgent, you can even set up a chat button animation to grip your website visitor’s attention right off the bat. Live chat for website users can make the most of it by customizing the chat button.
If you would like to learn about other features to improve your customer service, check out help desk software.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το κουμπί συνομιλίας;
Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας είναι ένα εικονίδιο που βρίσκεται στον ιστότοπό σας και επιτρέπει στους πελάτες της εταιρείας σας να επικοινωνήσουν με την υποστήριξη πελατών. Λόγω του γεγονότος ότι η ζωντανή συνομιλία επιτρέπει την επαφή σε πραγματικό χρόνο, έχουμε την ευκαιρία να απαντήσουμε γρήγορα στους πελάτες μας.
Πού πρέπει να βρίσκεται ένα κουμπί συνομιλίας;
Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας θα πρέπει να τοποθετηθεί σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας σε εμφανές σημείο. Ο πελάτης δεν πρέπει να έχει πρόβλημα να το βρει. Χάρη σε αυτό, ο πελάτης μπορεί να λάβει μια γρήγορη απάντηση στην ερώτηση που τον απασχολεί.
Μπορείτε να εξατομικεύσετε το κουμπί συνομιλίας LiveAgent;
Η ζωντανή συνομιλία σάς επιτρέπει να απαντάτε γρήγορα σε ερωτήσεις πελατών. Το κουμπί συνομιλίας που θα πρέπει να υπάρχει στον ιστότοπό σας θα πρέπει να προσαρμοστεί σε αυτό. Στο LiveAgent έχετε τη δυνατότητα να εξατομικεύσετε το κουμπί. Πηγαίνοντας στην καρτέλα Διαμόρφωση > Συνομιλία > Κουμπιά συνομιλίας και κάνοντας κλικ στη δημιουργία, θα δείτε τη δυνατότητα δημιουργίας ενός κουμπιού. Μπορείτε να επιλέξετε από τα διαθέσιμα στυλ: συννεφάκι ομιλίας, πλαϊνό, γωνιακό ή ενσωματωμένο. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε το δικό σας ανεβάζοντας μια εικόνα ή γράφοντας το δικό σας κώδικα. Στο επόμενο παράθυρο μπορείτε να αλλάξετε το κείμενο, τη θέση και τα χρώματα των κουμπιών.
Expert’s note
Το κουμπί ζωντανής συνομιλίας είναι απαραίτητο για να έχετε άμεση επαφή με τους πελάτες σας. Το LiveAgent μπορεί να προσαρμόσει το κουμπί συνομιλίας για να ταιριάζει στη σελίδα σας.
Πρότυπα ενεργητικής συνομιλίας
Στον επαγγελματικό χώρο, η αλληλεπίδραση με τους πελάτες είναι κρίσιμη και απαιτεί προσοχή στη χρήση της γλώσσας και του τόνου. Στα τηλεφωνήματα και τα email, πρέπει να αποφεύγονται γενικές και ρομποτικές φράσεις και να τελειώνει δυναμικά. Η ζωντανή συνομιλία είναι το δημοφιλέστερο κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες και μπορεί να βελτιώσει την υποστήριξη και τις πωλήσεις, χρησιμοποιώντας έτοιμα σενάρια και χαιρετισμούς για επαναλαμβανόμενους και λάθος πελάτες.
Γνωσιακή βάση: Πρότυπα αίτησης ενσωμάτωσης
Η δημιουργία γνωσιακών βάσεων βοηθά στην ικανοποίηση των πελατών και οι μαρτυρίες πελατών αυξάνουν τις πωλήσεις. Η βελτίωση της εμπειρίας των πελατών είναι σημαντική και οι έρευνες ικανοποίησής τους βοηθούν σε αυτό. Η επαρκής προειδοποίηση σχετικά με την αύξηση της τιμής στη B2B αγορά είναι επίσης σημαντική για τη διατήρηση της ευχαρίστησης των πελατών. Το LiveAgent ευχαριστεί τους πρόσφατα εγγεγραμμένους χρήστες του.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης Fresha
Η Λωσσάρι Ακαδημία προσφέρει διαδικτυακά σεμινάρια και τεστ πληκτρολόγησης υπολογιστής. Παρέχει δημοφιλές λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και τηλεφωνικά συστήματα VoIP. Προσφέρει λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης και εισερχόμενων τηλεφωνικών κέντρων, σύστημα διαχείρισης παραπόνων και λογισμικό πύλης πελατών. Η LiveAgent παρέχει εναλλακτικές λύσεις περιοδείας και δωρεάν δοκιμαστική περίοδο. Προσφέρει υποστήριξη, μεταφορά δεδομένων, κατάσταση συστήματος και αρχείο αλλαγών. Παρέχει επίσης εκπαίδευση, ιστολόγιο, γλωσσάρι, ακαδημία και τεστ πληκτρολόγησης υπολογιστής κόστους.