Τι είναι το νήμα καρτέλας;
Το νήμα Καρτέλας είναι τεχνικά το ίδιο με την Καρτέλα. Μερικές φορές οι πελάτες αναφέρονται σε νήματα καρτελών ως καρτέλες και αντίστροφα. Συνήθως, αυτό που εννοούν με το νήμα Καρτέλας είναι ολόκληρη η επικοινωνία που είναι διαθέσιμη σε 1 καρτέλα, με όλες τις σημειώσεις, τις χρονικές σημάνσεις και τις απαντήσεις από τον πελάτη και τον εκπρόσωπο.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το νήμα καρτέλας;
Το νήμα της καρτέλας είναι το ίδιο με το νήμα της καρτέλας. Οπότε, είναι μια ειδοποίηση που εισήχθη στο σύστημα και μετατράπηκε σε καρτέλα. Το νήμα θεωρείται ότι είναι όλη η διαθέσιμη επικοινωνία σε μία καρτέλα, συμπεριλαμβανομένων των σημειώσεων, των χρονικών σημάνσεων και των απαντήσεων πελατών και εκπροσώπων.
Ποιος μπορεί να έχει πρόσβαση σε νήματα καρτέλας;
Όλοι οι εκπρόσωποι στους οποίους έχουν ανατεθεί συγκεκριμένες καρτέλες, οι εκπρόσωποι με τους οποίους τις έχουν διαμοιραστεί, καθώς και οι διαχειριστές και ο ιδιοκτήτης, έχουν πρόσβαση σε νήματα με καρτέλες.
Πού μπορείτε να ελέγξετε τα νήματα καρτελών στο LiveAgent;
Στο LiveAgent, τα νήματα καρτελών μπορούν να ελεγχθούν στον πίνακα χειρισμού του εκπροσώπου στην ενότητα Καρτέλες.
Expert’s note
Τα νήματα καρτελών στο LiveAgent μπορούν να ελεγχθούν στον πίνακα χειρισμού του εκπροσώπου. Κατά την ανάθεση καρτέλας, είναι σημαντικό να επιλέγεται ο κατάλληλος εκπρόσωπος και να μην αποκλείεται άλλος να έχει πρόσβαση σε αυτήν.
Διαχείριση γνώσης της τεχνητής νοημοσύνης
Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στην επίλυση προβλημάτων πελατών, προσφέροντας εξατομικευμένη γνώση και προβλέποντας μελλοντικά αποτελέσματα. Προκλήσεις περιλαμβάνουν την τεχνική πολυπλοκότητα και την ανησυχία για την ιδιωτικότητα.
Η δέσμευση πελατών είναι κρίσιμης σημασίας για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Πρέπει να εξατομικεύσετε την εμπειρία των πελατών σας και να δημιουργήσετε ποιοτικές σχέσεις μαζί τους. Το LiveAgent είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει πολλαπλούς τρόπους επικοινωνίας και συνδέεται με το Facebook.