Τι είναι ο ρόλος αντιπροσώπου;
Όταν ένας νέος αντιπρόσωπος προστίθεται στο LiveAgent, είναι απαραίτητο να καθοριστεί ο ρόλος του. Ο ρόλος αντιπροσώπου αντιπροσωπεύει και καθορίζει τις δυνατότητες και τις ευθύνες του αντιπροσώπου σε ένα λογισμικό help desk. Υπάρχει μια επιλογή να επιλέξετε μεταξύ δύο ρόλων στο LiveAgent. Με ρόλο διαχειριστή, ο αντιπρόσωπος μπορεί να ελέγχει και να διαχειρίζεται τις ρυθμίσεις συστήματος. Με ρόλο αντιπροσώπου, οι αντιπρόσωποι μπορούν να απαντούν σε εισιτήρια και να επιλύουν ζητήματα πελατών, αλλά δεν μπορούν να επιβλέπουν το σύστημα. Είναι πιο οργανωμένο και σαφές δημιουργώντας έναν ρόλο αντιπροσώπου.
Expert’s note
Ο ρόλος του αντιπροσώπου στο LiveAgent προσφέρει πλήρη πρόσβαση σε όλες τις καρτέλες και διευκολύνει την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων.
Πώς να δημιουργήσετε προσκλήσεις συνομιλίας στο LiveAgent
Ο ρόλος των προσκλήσεων συνομιλίας στη βελτίωση της εμπειρίας πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων. Ρυθμίσετε σωστά για τα πλήρη οφέλη.
Πώς να προσθέσετε ζωντανή συνομιλία στο κατάστημα Open Cart
Μάθετε πως να προσθέσετε ζωντανή συνομιλία στον ιστότοπό σας με εκπαιδευτικό βίντεο. Βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών και την εμπειρία τους.
Πώς Να Κλωνοποιήσετε Τη Δική Σας Φωνή! Κριτική Προϊόντος – Αναπαραγωγή Φωνής Elevenlabs
Βελτιστοποιήστε την επικοινωνία με τους πελάτες σας ενσωματώνοντας την Telematica στο LiveAgent. Αποκτήστε καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών και παραγωγικότητα.