Τι είναι η πολιτική ασφαλείας;
Η Πολιτική Ασφαλείας καθορίζει τους κανόνες και τη μεθοδολογία για όλα τα άτομα που έχουν πρόσβαση στην υποδομή μιας εταιρείας, είτε είναι διαδικτυακή είτε όχι. Σκοπός μιας πολιτικής ασφάλειας είναι η διατήρηση της εμπιστευτικότητας, της ακεραιότητας και της προσβασιμότητας του συστήματος και των πληροφοριών που χρησιμοποιούνται από τα μέλη ενός οργανισμού.
Frequently Asked Questions
Ποιος είναι ο ορισμός της πολιτικής ασφάλειας;
Η πολιτική ασφάλειας είναι ένα έγγραφο ενός οργανισμού που καθορίζει τον τρόπο προστασίας του οργανισμού από απειλές, π.χ. ασφάλεια υπολογιστών και πώς να ενεργήσει όταν προκύψουν επικίνδυνες καταστάσεις.
Τι πληροφορίες πρέπει να περιλαμβάνει κάθε πολιτική ασφαλείας;
Μια πολιτική ασφάλειας πρέπει να προστατεύει την εταιρεία από όλες τις πλευρές και να λαμβάνει υπόψη όλα τα περιουσιακά της στοιχεία. Θα πρέπει να καλύπτει όλο το λογισμικό, το υλικό, τις φυσικές παραμέτρους, τους ανθρώπινους πόρους, τις πληροφορίες / δεδομένα, τον έλεγχο πρόσβασης στο πεδίο εφαρμογής του.
Πού μπορείτε να βρείτε την πολιτική ασφαλείας του LiveAgent;
Τους κανόνες ασφαλείας του LiveAgent μπορείτε να τους βρείτε στην υποσελίδα της Πολιτικής Ασφάλειας & Απορρήτου, η οποία είναι διαθέσιμη στο κάτω μέρος της σελίδας.
Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης Zoho Desk
Το Zoho Desk προσφέρει πέντε επίπεδα τιμολόγησης, με διαφορετικές λειτουργίες και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα πακέτα στοιχίζουν ανάλογα με την πληροφόρηση που παρέχουν, ενώ το πιο οικονομικό είναι σχεδιασμένο για μικρές επιχειρήσεις. Όλα τα επίπεδα περιλαμβάνουν σύνδεση στο Facebook, το Instagram και το Twitter, με ορισμένα να προσφέρουν επιπλέον ενσωματώσεις όπως το Whatsapp, το Line, το WeChat και το Telegram. Η υψηλότερη βαθμίδα παρέχει πρόσθετες λειτουργίες, καθώς και δυνατότητα σύνδεσης δύο επωνυμιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης
Η δημιουργία προτύπων email μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και να παρέχει συνέπεια στις επικοινωνίες μιας εταιρείας. Η ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών και να διατηρήσει τους πελάτες ενημερωμένους σχετικά με την πρόοδο των ερωτημάτων τους. Εργαλεία όπως το LiveAgent μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη ρύθμιση ειδοποιήσεων πελατών.
Λίστα ελέγχου εξυπηρέτησης πελατών
Η προσφορά γλωσσικών παραλλαγών σε επιχειρήσεις μπορεί να αυξήσει την πελατεία και οι εκπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να βοηθήσουν στη δρομολόγηση κλήσεων. Η ενσωμάτωση νέων υπαλλήλων μέσω καθιερωμένης διαδικασίας μπορεί να βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης RevLocal
LiveAgent είναι ένα λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με δυνατότητες τηλεφωνικού κέντρου και διαχείρισης email. Παρέχει εναλλακτικές λύσεις και περιοδείες, ενώ παρέχει υποστήριξη μέσω πύλης υποστήριξης και ιστολογίου. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα μεταφοράς δεδομένων και η κατάσταση του συστήματος είναι διαθέσιμη. Το LiveAgent έχει λάβει βραβεία και πιστοποιήσεις και έχει συνεργασία με πάρα πολλούς συνεργάτες, πελάτες και προγράμματα συνεργατών. Start a FREE trial!