Τι είναι ένα ticket σε εκκρεμότητα;
Η επισήμανση ενός ticket σαν εκκρεμές είναι ένας τρόπος να δηλωθεί ότι απαιτείται περισσότερος χρόνος για την επίλυσή του. Όταν ένα ticket μαρκάρεται σαν Εκκρεμές, ο χρόνος επίλυσης (SLA) σταματά. Αυτό προσφέρει στον υπεύθυνο εκπρόσωπο περισσότερο χρόνο για να βρει λύση.
Δεν είναι απαραίτητο για ένα ticket να μαρκαριστεί σαν Εκκρεμές κατά τον κύκλο ζωής του, καθώς μπορεί να λυθεί άμεσα κα να μαρκαριστεί αμέσως σαν Επιλυμένο.
Frequently Asked Questions
Τι σημαίνει ένα ticket σε εκκρεμότητα;
Ένα ticket σε εκκρεμότητα είναι ένα ticket για το οποίο ο εκπρόσωπος χρειάζεται περισσότερο χρόνο επίλυσης ή απαιτούνται περισσότερες πληροφορίες για να λυθεί το πρόβλημα του πελάτη. Συνήθως αποτελεί το δεύτερο στάδιο του κύκλου ζωής του ticket.
Πρέπει να επισημάνετε όλα τα ticket σαν εκκρεμή;
Δεν χρειάζεται κάθε ticket να μαρκαριστεί σαν εκκρεμές. Αν ο εκπρόσωπος μπορεί να δώσει μία απάντηση γρήγορα τότε το ticket δεν χρειάζεται να βρεθεί σε εκκρεμότητα. Αυτή η σήμανση είναι χρήσιμη για εκπροσώπους που έχουν πολλά ticket και δείχνει ότι ο πελάτης αναμένει υποστήριξη για αυτό το ticket.
Που μπορείτε να δείτε μία λίστα με όλα τα εκκρεμή ticket στο LiveAgent;
Μπορείτε να δείτε τη λίστα αναμονής των ticket στην ενότητα των ticket δίπλα στο όλα τα tickets. Μπορείτε επίσης να φιλτράρετε τη λίστα ώστε να σας δείξει μόνο τα εκκρεμή tickets.
Expert’s note
Η επισήμανση ενός ticket σαν εκκρεμές δείχνει ότι απαιτείται περισσότερος χρόνος για την επίλυσή του και σταματά τον χρόνο επίλυσης (SLA).
Μεταφέρεστε από το Zopim στο LiveAgent;
Το Liveagent επί του παρόντος εργάζεται για τη δημιουργία ενός plugin για το Zopim. Το LiveAgent είναι το περισσότερο αξιολογημένο και #1 σε κατάταξη λογισμικό help desk για SMB το 2019 και 2020. Ακολουθήστε εταιρείες σαν τη Huawei, την BMW, τη Yamaha και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Οφέλη της Ζωντανής Συνομιλίας και Πώς να Τη Χρησιμοποιήσετε
Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα εργαλείο που παρέχει άμεση υποστήριξη και βοήθεια στους πελάτες, βελτιώνοντας τη δέσμευση και την απόδοση της επιχείρησης.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης E-goi
Το E-goi παρέχει πλατφόρμα για δημιουργία και εκτέλεση στοχευμένων καμπανιών μάρκετινγκ μέσω email, SMS, κοινωνικών δικτύων και αυτοματοποιημένων ειδοποιήσεων push για κινητά. Παρέχει επίσης υποστήριξη πελατών μέσω email, τηλεφώνου και σελίδων στα social media.