Τι είναι το κανάλι φωνής;
Η επικοινωνία μέσω καναλιού φωνής μπορεί σε μερικές περιπτώσεις ευκολότερη από το live chat ή το email. Οι κλήσεις είναι δημοφιλείς ειδικά όταν πρόκειται για μη τεχνικής φύσεως ερωτήματα όπως ερωτήσεις προ αγοράς ή σχετικές με τις χρεώσεις που μπορούν εύκολα να απαντηθούν μέσω τηλεφώνου.
Η επικοινωνία μέσω καναλιού φωνής στο liveagent μπορεί να πραγματοποιηθεί ως εξής:
- Phone to Phone – Customer calls from their phone and the Agent picks it up with a hardware phone on their end.
- Phone to PC – Customer calls from their phone and the Agent picks the call up in their LiveAgent Agent Panel.
- Phone to Smart Device – Works similar to Phone to PC, but a smartphone is used instead of a computer. A customer can call from their phone and the agent on the other side can pick up the call using the LiveAgent phone app on their mobile device. The App uses mobile data to run.
- PC to PC – by placing a call widget on your website, you can allow customers to call you directly from their desk by using their computer. Just like Skype.
Πώς να ρυθμίσετε και να δημιουργήσετε Επαφές στο LiveAgent
Η αποθήκευση πληροφοριών πελατών στο LiveAgent επιτρέπει εξυπηρέτηση πελατών με προσαρμοσμένο τρόπο και βελτιστοποίηση της ροής εργασίας. Μάθετε πώς να το κάνετε με ένα αναλυτικό οδηγό.
Οφέλη της Ζωντανής Συνομιλίας και Πώς να Τη Χρησιμοποιήσετε
Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα εργαλείο που παρέχει άμεση υποστήριξη και βοήθεια στους πελάτες, βελτιώνοντας τη δέσμευση και την απόδοση της επιχείρησης.
Οδηγός: Προκαθορισμένες απαντήσεις στο LiveAgent
Η χρήση προκαθορισμένων απαντήσεων στην εξυπηρέτηση πελατών είναι επωφελής για τους αντιπροσώπους, προσφέροντας ακριβείς και συνεπείς απαντήσεις. Η πρακτική μπορεί επίσης να βοηθήσει τους νέους αντιπροσώπους να εξοικειωθούν με τις πολιτικές και τις διαδικασίες της εταιρείας.
Πώς να δημιουργήσετε πρότυπα email στο LiveAgent
Η χρήση προτύπων email επιτρέπει στους οργανισμούς να προσφέρουν άριστη εξυπηρέτηση πελατών και να δημιουργήσουν μια ενιαία εταιρική εικόνα.