Προγραμματίστε ένα demo

requestDemo
Τι θα μάθετε κατά τη διάρκεια του demo
  • Πως να πετύχετε τους επαγγελματικούς σας στόχους με το LiveAgent – είτε πρόκειται για τη βελτίωση της ικανοποίησης πελατών είτε για την διενέργεια περισσότερων πωλήσεων.
  • Πως λειτουργεί το LiveAgent. Θα σας κάνουμε μία ξενάγηση στο προϊόν ώστε να αποκτήσετε μία ιδέα του πως είναι να εργάζεστε με το λογισμικό μας.
  • Απαντήσεις σε ερωτήσεις που μπορείτε να έχετε σχετικά με τις τιμές, την υπηρεσία, τις ενσωματώσεις και τα χαρακτηριστικά.

“Προσεγγίστε κάθε πελάτη με την πρόθεση να τον βοηθήσετε να λύσει ένα πρόβλημα ή να πετύχει ένα στόχο, όχι να πουλήσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.” – Brian Tracy

Andrej Saxon
Διευθυντής Πωλήσεων

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι μια κλήση επίδειξης LiveAgent;

Η κλήση επίδειξης LiveAgent προσφέρει έναν ευέλικτο τρόπο για να συζητήσετε την περίπτωση χρήσης και τις ανάγκες σας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τον ειδικό πωλήσεων. Μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις και να λάβετε απαντήσεις σχετικά με την τιμολόγηση, τα εργαλεία, τις δυνατότητες, τις ενσωματώσεις και πολλά άλλα. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γνωρίσετε το λογισμικό μας και να λάβετε πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορεί να ωφελήσει την υποστήριξη πελατών σας.

Είναι δυνατόν να προσκαλέσω άλλους από την εταιρεία μου στην κλήση επίδειξης;

Ναι, φυσικά, μπορείτε επίσης να προσκαλέσετε περισσότερα άτομα - τους συναδέλφους σας ή οποιονδήποτε από την εταιρεία σας που θέλει να γνωρίσει το LiveAgent. Το τρέχον όριο μας είναι 100 άτομα. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε μια εγγραφή των βιντεοκλήσεων για να δείτε τις δυνατότητες υποστήριξης πελατών του LiveAgent αργότερα.

Είναι η παρουσίαση επίδειξης γενική ή εξατομικευμένη;

Αυτή η απόφαση εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς. Οι παρουσιάσεις επίδειξης είναι πάντα εξατομικευμένες σύμφωνα με τις απαιτήσεις της επιχείρησής σας και του κέντρου εξυπηρέτησης. Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι η ομάδα μας θα σας δείχνει πάντα σχετικές λειτουργίες χωρίς να σπαταλάτε το χρόνο σας.

Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώσω για την επίδειξη;

Οι κλήσεις επίδειξης συνήθως διαρκούν περίπου 30 λεπτά, αλλά μπορούμε να είμαστε ευέλικτοι. Αν θέλετε να δείτε περισσότερες από τις δυνατότητες του κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent σε δράση, μπορούμε να προσφέρουμε επιπλέον 5-10 λεπτά. Μπορούμε επίσης να σας δείξουμε πώς να ενσωματώσετε άλλες εφαρμογές με το LiveAgent, να ρυθμίσετε τις δυνατότητές σας και πολλά άλλα.

Χρειάζομαι έναν δοκιμαστικό λογαριασμό για να προγραμματίσω μια δωρεάν κλήση επίδειξης;

Δεν χρειάζεται να εγγραφείτε για μια δοκιμή πριν προγραμματίσετε μια κλήση επίδειξης, αλλά είναι εξαιρετικά επωφελές να το κάνετε. Έχοντας ένα δοκιμαστικό λογαριασμό σημαίνει ότι μπορείτε να δοκιμάσετε τις δυνατότητες μόνοι σας κατά τη διάρκεια της κλήσης επίδειξης. Μπορείτε να ζητήσετε μια επίδειξη λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης δωρεάν και χωρίς καμία υποχρέωση να αγοράσετε το λογισμικό υποστήριξης πελατών. Επιπλέον, οι δοκιμαστικοί λογαριασμοί μας δεν απαιτούν στοιχεία πιστωτικής κάρτας κατά την εγγραφή.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ μιας κλήσης επίδειξης, μιας συνεδρίας εγκατάστασης και μιας εκπαιδευτικής συνεδρίας;

Προσφέρουμε όλα τα παραπάνω δωρεάν σε διαφορετικό στάδιο ενσωμάτωσης νέων πελατών. Η αρχική κλήση επίδειξης είναι για κάθε επισκέπτη σελίδας που ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα σχετικά με το τι έχει να προσφέρει το LiveAgent και πώς μπορεί να λειτουργήσει για συγκεκριμένη περίπτωση χρήσης πελατών. Η συνεδρία εγκατάστασης θα σας βοηθήσει με την αρχική ρύθμιση του δωρεάν δοκιμαστικού λογαριασμού LiveAgent σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Και η εκπαιδευτική συνεδρία είναι να εκπαιδεύσετε και να βοηθήσετε τον μελλοντικό διαχειριστή του LiveAgent να εξοικειωθεί με τη διαμόρφωση και τη χρήση του LiveAgent.

Related Articles to Ζητήστε Demo
Το λογισμικό πολυκαναλικού τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent βοηθά τους αντιπροσώπους να παρέχουν εξατομικευμένες υπηρεσίες στους πελάτες σας. Δοκιμάστε τη νέα εμπειρία υποστήριξης πελατών τώρα.

Δημιουργείστε ένα λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου σε 5 λεπτά.

Με τη χρήση γραφικών στοιχείων και συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο, μπορείτε να μετατρέψετε τους επισκέπτες του Ιστού σε πελάτες. Η χρήση μιας ολοκληρωμένης γνωσιακής βάσης και εργαλείων όπως οι καρτέλες επικοινωνίας βοηθούν στην οργάνωση και διευκόλυνση των διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών. Επίσης, μπορείτε να επεκτείνετε την υποστήριξη σας σε κοινωνικά δίκτυα και να δημιουργήσετε εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών.

Ψάχνετε για ένα δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών; Ρίξτε μια ματιά στα οφέλη του LiveAgent και μάθετε αν σας ταιριάζει ή εγγραφείτε για δωρεάν λογαριασμό.

Αναζητάτε ένα δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών;

Η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (CRM) μπορεί να δώσει πλεονέκτημα στις επιχειρήσεις έναντι των ανταγωνιστών. Ένα εξαιρετικό δωρεάν λογισμικό CRM ενοποιεί email, κλήσεις, πύλη πελατών και επικοινωνία ζωντανής συνομιλίας σε ένα συγκεντρωτικό εισερχόμενο και προσφέρει αναφορές σχετικά με την εξυπηρέτηση πελατών.

Αναζητάτε έναν τρόπο να αποκτήσετε τη δουλειά των ονείρων σας; Μάθετε πώς να συντάσσετε ένα αποτελεσματικό βιογραφικό εξυπηρέτησης πελατών χρησιμοποιώντας τις χρήσιμες συμβουλές και τα πρότυπά μας.

Πρότυπο βιογραφικού αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών

Αυτό το άρθρο παρέχει ένα πρότυπο για ένα βιογραφικό εξυπηρέτησης πελατών. Ένα καλό βιογραφικό μπορεί να βοηθήσει στην απόκτηση μιας θέσης εργασίας στην εξυπηρέτηση πελατών. Το βιογραφικό πρέπει να αντικατοπτρίζει την ικανότητά σας να παρέχετε εξαιρετικό επίπεδο εξυπηρέτησης και να περιλαμβάνει λεπτομέρειες όπως: όνομα/στοιχεία επικοινωνίας, αντικειμενική/συνοπτική δήλωση για τους στόχους σας, εμπειρία στην εξυπηρέτηση πελατών, δεξιότητες και συστάσεις.

Δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να βρουν μόνοι τους τις απαντήσεις που ψάχνουν. Το λογισμικό συχνών ερωτήσεων του LiveAgent σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε εκπληκτικά portal πελατών.

Αξιοποιήστε το λογισμικό των συχνών ερωτήσεων για να βελτιστοποιήσετε την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών

Το λογισμικό καρτελών προσφέρει ένα ισχυρό σύστημα διαχείρισης καρτελών με πλήρη γκάμα λειτουργιών, το οποίο επιτρέπει την εύκολη διαχείριση πολυκαναλικών επικοινωνιών πελατών από ένα μόνο μέρος. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο, καθώς και τα εργαλεία συνεργασίας εκπροσώπων. Η ισχυρή δυνατότητα αναφορών και η τυποποιημένες απαντήσεις καλύπτουν τις ανάγκες των επιχειρήσεων στη διαχείριση καρτελών πελατών.

Εάν θέλετε να παρέχετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών στους πελάτες σας, η χρήση ενός δωρεάν λογισμικού εικονικού τηλεφωνικού κέντρου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεκινήσετε.

Δωρεάν Λογισμικό Τηλεφωνικού Κέντρου

Η χρήση δωρεάν λογισμικού κλήσεων μπορεί να διευκολύνει την ομάδα και να βελτιώσει την ικανοποίηση των πελατών σας. Επιπλέον, μειώνει το κόστος και προσφέρει ευκολία εγκατάστασης και επεκτασιμότητας.

Το δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent σάς επιτρέπει να αλληλεπιδράτε και να μετατρέπετε αποτελεσματικά τους επισκέπτες ιστότοπων σε πελάτες. Χρησιμοποιήστε το ταχύτερο widget συνομιλίας.

Χρειάζεστε δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας;

Το δωρεάν λογισμικό ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent είναι πλήρως προσαρμόσιμο και προσφέρει αναζήτηση ιστορικού καρτελών και ενσωμάτωση στον ιστότοπο. Επιπλέον, μπορείτε να εξοικονομήσετε χρόνο απλά και γρήγορα συνδέοντας τους πελάτες σας μέσω της ενσωμάτωσης αντιγράφοντας και επικολλώντας το κουμπί συνομιλίας. Υπάρχουν επίσης πλάνα επί πληρωμή για περισσότερες δυνατότητες αυτοματισμού και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.