Προγραμματίστε ένα demo

Τι θα μάθετε κατά τη διάρκεια του demo
  • Πώς να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους με το LiveAgent – ​​είτε αφορά τη βελτώση της ικανοποίησης των πελατών είτε τη δημιουργία περισσότερων πωλήσεων.
  • Πώς λειτουργεί το LiveAgent. Θα σας κάνουμε μια ξενάγηση στο προϊόν.
  • Απαντήσεις σε τυχόν ερωτήσεις που μπορεί να έχετε σχετικά με το Live Agent.

Frequently Asked Questions

  • Τι είναι μια κλήση επίδειξης LiveAgent;

    Η κλήση επίδειξης LiveAgent προσφέρει έναν ευέλικτο τρόπο για να συζητήσετε την περίπτωση χρήσης και τις ανάγκες σας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τον ειδικό πωλήσεων. Μπορείτε να κάνετε ερωτήσεις και να λάβετε απαντήσεις σχετικά με την τιμολόγηση, τα εργαλεία, τις δυνατότητες, τις ενσωματώσεις και πολλά άλλα. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να γνωρίσετε το λογισμικό μας και να λάβετε πληροφορίες σχετικά με το πώς μπορεί να ωφελήσει την υποστήριξη πελατών σας.

  • Είναι δυνατόν να προσκαλέσω άλλους από την εταιρεία μου στην κλήση επίδειξης;

    Ναι, φυσικά, μπορείτε επίσης να προσκαλέσετε περισσότερα άτομα - τους συναδέλφους σας ή οποιονδήποτε από την εταιρεία σας που θέλει να γνωρίσει το LiveAgent. Το τρέχον όριο μας είναι 100 άτομα. Μπορείτε επίσης να ζητήσετε μια εγγραφή των βιντεοκλήσεων για να δείτε τις δυνατότητες υποστήριξης πελατών του LiveAgent αργότερα.

  • Είναι η παρουσίαση επίδειξης γενική ή εξατομικευμένη;

    Αυτή η απόφαση εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς. Οι παρουσιάσεις επίδειξης είναι πάντα εξατομικευμένες σύμφωνα με τις απαιτήσεις της επιχείρησής σας και του κέντρου εξυπηρέτησης. Μπορείτε να είστε σίγουροι ότι η ομάδα μας θα σας δείχνει πάντα σχετικές λειτουργίες χωρίς να σπαταλάτε το χρόνο σας.

  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώσω για την επίδειξη;

    Οι κλήσεις επίδειξης συνήθως διαρκούν περίπου 30 λεπτά, αλλά μπορούμε να είμαστε ευέλικτοι. Αν θέλετε να δείτε περισσότερες από τις δυνατότητες του κέντρου εξυπηρέτησης του LiveAgent σε δράση, μπορούμε να προσφέρουμε επιπλέον 5-10 λεπτά. Μπορούμε επίσης να σας δείξουμε πώς να ενσωματώσετε άλλες εφαρμογές με το LiveAgent, να ρυθμίσετε τις δυνατότητές σας και πολλά άλλα.

  • Χρειάζομαι έναν δοκιμαστικό λογαριασμό για να προγραμματίσω μια δωρεάν κλήση επίδειξης;

    Δεν χρειάζεται να εγγραφείτε για μια δοκιμή πριν προγραμματίσετε μια κλήση επίδειξης, αλλά είναι εξαιρετικά επωφελές να το κάνετε. Έχοντας ένα δοκιμαστικό λογαριασμό σημαίνει ότι μπορείτε να δοκιμάσετε τις δυνατότητες μόνοι σας κατά τη διάρκεια της κλήσης επίδειξης. Μπορείτε να ζητήσετε μια επίδειξη λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης δωρεάν και χωρίς καμία υποχρέωση να αγοράσετε το λογισμικό υποστήριξης πελατών. Επιπλέον, οι δοκιμαστικοί λογαριασμοί μας δεν απαιτούν στοιχεία πιστωτικής κάρτας κατά την εγγραφή.

  • Ποια είναι η διαφορά μεταξύ μιας κλήσης επίδειξης, μιας συνεδρίας εγκατάστασης και μιας εκπαιδευτικής συνεδρίας;

    Προσφέρουμε όλα τα παραπάνω δωρεάν σε διαφορετικό στάδιο ενσωμάτωσης νέων πελατών. Η αρχική κλήση επίδειξης είναι για κάθε επισκέπτη σελίδας που ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα σχετικά με το τι έχει να προσφέρει το LiveAgent και πώς μπορεί να λειτουργήσει για συγκεκριμένη περίπτωση χρήσης πελατών. Η συνεδρία εγκατάστασης θα σας βοηθήσει με την αρχική ρύθμιση του δωρεάν δοκιμαστικού λογαριασμού LiveAgent σύμφωνα με τις ανάγκες σας. Και η εκπαιδευτική συνεδρία είναι να εκπαιδεύσετε και να βοηθήσετε τον μελλοντικό διαχειριστή του LiveAgent να εξοικειωθεί με τη διαμόρφωση και τη χρήση του LiveAgent.

Σχετικά Άρθρα μεΖητήστε Demo
Η τεχνική υποστήριξη αποτελεί βοήθεια και υπηρεσία για χρήστες που αντιμετωπίζουν τεχνικό πρόβλημα. Η υποστήριξη μπορεί να παρασχεθεί από διάφορα κανάλια.

Τεχνική υποστήριξη

Η τεχνική υποστήριξη είναι απαραίτητη για εταιρείες που προσφέρουν προϊόντα τεχνολογίας. Το LiveAgent παρέχει εξαιρετικό εργαλείο καρτελών για αποτελεσματική διαχείριση των ερωτήσεων των πελατών.

Ο μεγαλύτερος στόχος πολλών εταιρειών είναι η ικανοποίηση των πελατών. Η ευχαρίστηση του πελάτη που ονομάζεται επίσης εντυπωσιασμός, προκαλεί συναισθήματα εντυπωσιασμού στον πελάτη. Δείτε περισσότερα.

Ευχαρίστηση πελατών

Η L&L Europe είναι εταιρεία που κατασκευάζει και διαχειρίζεται διαδικτυακά καζίνο, προσφέροντας τρεις τρόπους επικοινωνίας μέσω του LiveAgent. Το LiveAgent είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών που παρέχει διάφορα κανάλια επικοινωνίας και αυξάνει τα αιτήματα των πελατών ενώ μειώνει τον χρόνο εργασίας.

Ένα επακόλουθο email μετά τη μη λήψη απάντησης μπορεί να αλλάξει το παιχνίδι. Έχουμε ετοιμάσει ένα σύνολο καλών πρακτικών, παραδείγματα email και δωρεάν πρότυπα για χρήση.

Επακόλουθο email μετά από μη λήψη απάντησης

This text discusses various templates and strategies for effective email communication, including introductions, networking, and automation. It emphasizes the importance of clear and professional titles, providing basic information, and personalizing messages for the intended audience. The benefits of email marketing and automation are also highlighted.

Οι άδειες ανατίθενται μαζί με τους ρόλους. Δώστε στον καθένα την εξουσιοδότηση που απαιτείται από την δουλειά του, χωρίς περιορισμούς.

Άδειες

Το LiveAgent παρέχει webinars για επιχειρήσεις και βελτιώνει την υποστήριξη πελατών. Η ενσωμάτωση με το Facebook εξοικονομεί χρόνο και προσπάθεια για τις επιχειρήσεις.

Το νήμα καρτέλας είναι τεχνικά το ίδιο με την καρτέλα. Μερικές φορές οι πελάτες αναφέρονται σε νήματα καρτελών ως καρτέλες και αντίστροφα.

Νήμα καρτέλας

Το νήμα καρτέλας είναι η επικοινωνία μεταξύ πελάτη και εκπροσώπου, συμπεριλαμβανομένων παρατηρήσεων και απαντήσεων, ελέγχεται στο LiveAgent.

Γνωρίστε τι είναι η διάθεση κλήσης. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Διάθεση κλήσης

Η διάθεση κλήσεων βελτιώνει την επικοινωνία με τους πελάτες, εξορθολογίζει τη διαδικασία παρακολούθησης και αυξάνει την απόδοση επένδυσης. Το LiveAgent μεταφέρει αυτόματα τις κλήσεις σε καρτέλες πελατών, δίνοντας τη δυνατότητα για εξατομικευμένη προσέγγιση και οργάνωση ετικετών.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x