Πλούσιο σε δυνατότητες δωρεάν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Χρησιμοποιήστε δωρεάν καρτέλες, γνωσιακή βάση, τηλεφωνικό κέντρο και δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας σήμερα.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση οποτεδήποτε
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Δωρεάν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Βελτιώστε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας με το δωρεάν πρόγραμμα LiveAgent. Με απεριόριστους δωρεάν αντιπροσώπους, email, ζωντανές συνομιλίες, κλήσεις και φόρμες επικοινωνίας, θα είστε έτοιμοι να διατηρήσετε τους πελάτες σας πάντα χαρούμενους και πιστούς χρησιμοποιώντας το καλύτερο λογισμικό καρτελών.

Οι καρτέλες σας δεν χάνονται ή ξεχνιούνται πλέον, ενώ όλες οι επικοινωνίες από πολλά κανάλια υποστήριξης ταξινομούνται τακτοποιημένα σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων.

Τι περιλαμβάνεται στο δωρεάν πρόγραμμα LiveAgent:

Δωρεάν σύστημα έκδοσης εισιτηρίων Δωρεάν λογισμικό καρτελών

Δωρεάν ζωντανή συνομιλία

Call center Δωρεάν τηλεφωνικό κέντρο

Knowledge base Δωρεάν βάση γνώσεων

Free Unlimited Agents Δωρεάν απεριόριστοι αντιπρόσωποι

 

Definition of customer engagement

Είναι το δωρεάν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κατάλληλο για εσάς;

Κατανοούμε ότι αν ξεκινάτε μια νέα επιχείρηση, μερικές φορές είναι δύσκολο να κάνετε μια οικονομική επένδυση σε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης στο αρχικό στάδιο. Γι’ αυτό παρέχουμε ένα δωρεάν πρόγραμμα κέντρου εξυπηρέτησης που καλύπτει τα κύρια κανάλια υποστήριξης και τις λειτουργίες καρτελών. Είμαστε η καλύτερη λύση λογισμικού κέντρου επικοινωνίας για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις για την τόνωση της ανάπτυξης της εταιρείας σας χωρίς να επιβαρύνεται ο τραπεζικός σας λογαριασμός.

Το LiveAgent θα βοηθήσει την ομάδα σας να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά, ώστε να εξοικονομείτε χρόνο και να προσελκύετε νέους πελάτες παρέχοντας υποστήριξη πελατών σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας. Επιπλέον, το λογισμικό υποστήριξης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης του LiveAgent σάς επιτρέπει να παραμένετε ενημερωμένοι για όλες τις αναφορές και τις συνομιλίες που συμβαίνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πλεονεκτήματα της δωρεάν λύσης κέντρου εξυπηρέτησης

Εγκαταστήστε δωρεάν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης στην επιχείρησή σας και αποκτήστε αυτά τα πλεονεκτήματα

Γρηγορότεροι χρόνοι απόκρισης

Οι δυνατότητες του Κέντρου Εξυπηρέτησης σας βοηθούν να ελαχιστοποιήσετε το συνολικό χρόνο που αφιερώνεται στην επίλυση ενός προβλήματος κάποιου πελάτη.

Ενιαίο σημείο επαφής

Η ομάδα υποστήριξης σας μπορεί να χειριστεί όλα τα αιτήματα πελατών από πολλά κανάλια σε ένα μέρος.

Βελτιωμένη παραγωγικότητα των αντιπροσώπων σας

Με τη διαχείριση όλων των καναλιών υποστήριξης σε ένα μέρος, οι αντιπρόσωποι σας αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στην επίλυση προβλημάτων.

Λίστα δυνατοτήτων που περιλαμβάνονται στο δωρεάν πλάνο

Το δωρεάν πλάνο του LiveAgent είναι περιορισμένο και δεν περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες έκδοσης καρτελών και κέντρου εξυπηρέτησης, όπως αυτοματισμούς, κανόνες, ΣΕΥ, λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης και σύνθετες αναφορές… Ρίξτε μια ματιά και συγκρίνετε ποιες δυνατότητες περιλαμβάνονται ή λείπουν από το δωρεάν πλάνο.

Free help desk software migration icon

Δωρεάν λογαριασμός

Ιστορικό καρτέλας 7 ημερών Περιορισμένες ενσωματώσεις Χωρίς λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης Ελλείπουσες Δυνατότητες

stars-icon

Λογαριασμός επί πληρωμή

Ξεκινά στα $15 / μήνα Το ιστορικό των καρτελών δεν είναι περιορισμένο Περισσότερες διαθέσιμες δυνατότητες

Εντάξει, έχετε δει τα οφέλη, αλλά ποιο είναι το αποτέλεσμα;

Θέλουμε οι εταιρείες να εγγραφούν στο δωρεάν πλάνο του LiveAgent, να χρησιμοποιούν τις βασικές δυνατότητες του κέντρου εξυπηρέτησης, αλλά ταυτόχρονα χρειαζόμαστε όρια για να μειώσουμε την κατάχρηση. Επομένως, μπορούμε να βοηθήσουμε τις μικρότερες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και ενδεχομένως να κάνουν αναβάθμιση στα μη περιορισμένα πλάνα μας με μια πλήρη σειρά δυνατοτήτων.  

Για να διατηρήσετε το δωρεάν πλάνο σας στο LiveAgent ενεργό, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας τουλάχιστον μία φορά κάθε 21 ημέρες, διαφορετικά ο λογαριασμός σας θα τεθεί αυτόματα σε αναστολή. Μπορείτε να αναβαθμίσετε τη δωρεάν συνδρομή σας ανά πάσα στιγμή για να έχετε απεριόριστο ιστορικό καρτελών, περισσότερες δυνατότητες και να μην υπάρχουν όρια στον αριθμό των κουμπιών ζωντανής συνομιλίας, των διευθύνσεων email, των αριθμών τηλεφώνου και των φορμών επικοινωνίας.  

Πολιτική Ορθής Χρήσης

Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι πελάτες μας μπορούν να απολαύσουν και να χρησιμοποιήσουν με επιτυχία την υπηρεσία μας ανεξάρτητα από οποιουσδήποτε όρους. Εάν ορισμένοι πελάτες χρησιμοποιούν πολλά δεδομένα ή παραβιάζουν κανόνες που ενδέχεται να επηρεάσουν άλλους χρήστες, ενδέχεται να επικοινωνήσουμε με αυτούς και να συζητήσουμε την αλλαγή της χρήσης και των ορίων τους ή να ακυρώσουμε τους λογαριασμούς τους. Διατηρούμε επίσης το δικαίωμα αλλαγής των ορίων λογαριασμού χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

 

Όρια του δωρεάν πλάνου του LiveAgent:

Woman looking at her watch

Ιστορικό καρτέλας 7 ημερών

Δεν θα μπορείτε να δείτε όλα τα μηνύματα που είναι παλαιότερα από 7 ημέρες.

Person holding a pen in the left hand

ΜΙΑ Ενσωμάτωση

Όχι περισσότερες από μία διευθύνσεις email, κουμπιά ζωντανής συνομιλίας, αριθμοί τηλεφώνου, φόρμες επικοινωνίας.

LiveAgent suitable tool for social listening

Χωρίς λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Χωρίς ενσωμάτωση με Facebook, Instagram, Twitter.

features you need

Ελλείπουσες δυνατότητες

Πολλαπλές δυνατότητες, αυτοματισμοί, κανόνες περιορίζονται σε αυτό το πλάνο.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς κέντρου εξυπηρέτησης από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

quick quality customer service through live chat

Δωρεάν εργαλείο ζωντανής συνομιλίας

Αλληλεπιδράστε με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας πριν φύγουν από αυτή. Βοηθήστε τους στη διαδικασία αγοράς και ανακαλύψτε τα προβλήματα τους. Είστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε ζωντανή συνομιλία τη για να αυξήσετε τα κέρδη σας και να μειώσετε τους χαμένους πελάτες;

Δωρεάν σύστημα καρτελών

Μία διεπαφή για τη διαχείριση όλων των καναλιών επικοινωνίας. Λάβετε όλα τα αιτήματα υποστήριξης πελατών από διαφορετικά κανάλια και χειριστείτε τα από ένα κοινόχρηστο εισερχόμενο φάκελο. Κάθε αίτημα πελάτη μεταφέρεται σε μία καρτέλα, διευκολύνοντας τους αντιπροσώπους να επιλύουν τα προβλήματα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά.

Create Ticket in LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Δωρεάν τηλεφωνικό κέντρο

Προσθέστε τον αριθμό τηλεφώνου σας στο LiveAgent και ξεκινήστε να καλείτε και να λαμβάνετε τηλεφωνικές κλήσεις μέσω προγράμματος περιήγησης, τηλεφώνου ή εφαρμογών για κινητά. Αποθηκεύστε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων στο LiveAgent, μπορεί να σας βοηθήσει με νομικά ζητήματα και έτσι να εξασφαλίσετε τη φήμη της εταιρείας σας.

Δωρεάν γνωσιακή βάση

Όταν ρυθμίζετε μια γνωσιακή βάση, οι πελάτες σας μπορούν να βρουν τις δικές τους λύσεις χωρίς να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης σας. Γι’ αυτό οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να επωφεληθούν από αυτές τις καταστάσεις και να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο εστιάζοντας σε επείγοντα και κρίσιμα ζητήματα. Με τη δημιουργία ενός φόρουμ μπορείτε να δημιουργήσετε μια κοινότητα με τους πελάτες σας όπου μπορούν να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον.

Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Συχνές ερωτήσεις

Τι είναι το Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης;

Το Λογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης είναι μια ενοποιημένη λύση για κάθε επιχείρηση που μπορεί να δυσκολεύεται με το χειρισμό τεράστιου όγκου ερωτήσεων πελατών. Επιπλέον, επιτρέπει στην εξυπηρέτηση πελατών σας να χειρίζεται αποτελεσματικά τα ζητήματα των πελατών από μία διεπαφή.

Ποιο Είναι το Καλύτερο Δωρεάν Κέντρο Εξυπηρέτησης;

Το καλύτερο δωρεάν κέντρο εξυπηρέτησης είναι διαφορετικό για κάθε επιχείρηση. Για να επιλέξετε το καλύτερο για την εταιρεία σας, προτείνουμε την έρευνα πλατφορμών αξιολόγησης λογισμικού για σύγκριση των δυνατοτήτων, των τιμών και των επιλογών προσαρμογής. Με τη διεξαγωγή αυτής της έρευνας, μπορείτε γρήγορα και αποτελεσματικά να επιλέξετε το καλύτερο δωρεάν κέντρο εξυπηρέτησης με βάση τις ανάγκες και τις προτιμήσεις της εταιρείας σας.

Γιατί οι μικρές επιχειρήσεις χρειάζονται λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Εάν αναζητάτε έναν τρόπο για να βελτιώσετε την εμπειρία των πελατών και να αποκτήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, τότε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης είναι η σωστή επιλογή για εσάς. Το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να μεταμορφώσει τη μικρή επιχείρησή σας αμέσως. Η αφοσίωση των πελατών ξεκινά παρέχοντας άριστη εξυπηρέτηση πελατών.

Είναι το LiveAgent δωρεάν;

Το LiveAgent είναι μια λύση κέντρου εξυπηρέτησης για όλες τις επιχειρήσεις. Δεδομένου ότι κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες, προσφέρουμε 3 διαφορετικές συνδρομές με διάφορα σύνολα δυνατοτήτων. Εκτός αυτού, προσφέρουμε επίσης έναν δωρεάν λογαριασμό εφ' όρου ζωής, ο οποίος είναι μια εξαιρετικά καλή επιλογή για κάθε αυτοαπασχολούμενο ή νεοσύστατη εταιρεία.

Related Articles to Δωρεάν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης
Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών ξεκινά με το καλύτερο λογισμικό γραφείου βοήθειας. Δείτε τα πλεονεκτήματα του LiveAgent και ξεκινήστε να το χρησιμοποιείτε σε 5 λεπτά.

Παρέχετε εξαιρετικήεξυπηρέτηση πελατών.

Το LiveAgent είναι λογισμικό γραφείου βοήθειας που εξυπηρετεί περισσότερους από 150 εκατομμύρια χρήστες και 40.000 επιχειρήσεις παγκοσμίως. Με το LiveAgent μπορείτε να δημιουργήσετε περισσότερα έσοδα, να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών σας, να αυξήσετε την αξία των πελατών σας και να κάνετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους πραγματικότητα.

Μάθετε περισσότερα για τη λύση τηλεφωνικού κέντρου. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Λύση τηλεφωνικού κέντρου

Η ολοκληρωμένη λύση τηλεφωνικού κέντρου είναι απαραίτητη για τη βελτίωση της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης πελατών μιας επιχείρησης. Το LiveAgent είναι μια λύση που προσφέρει εκπαίδευση υποστήριξης πελατών, τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματισμό του τηλεφωνικού κέντρου για τη διευκόλυνση και βελτίωση της επικοινωνίας με τους πελάτες.

Εξερευνήστε μια συλλογή λογισμικών καρτελών που χρησιμοποιούνται περισσότερο στην αγορά. Επιλέξτε το ιδανικό εργαλείο καρτελών και ανεβάστε εξαιρετικά την εξυπηρέτηση πελατών.

Λογισμικό καρτελών

Το λογισμικό καρτελών είναι ένα βασικό εργαλείο για τη διαχείριση των εισερχόμενων αιτημάτων πελατών και τα συστήματα καρτελών μπορούν να προσφέρουν προστιθέμενη αξία σε κέντρο υποστήριξης. Στον παραπάνω οδηγό παρέχονται πληροφορίες για το καλύτερο λογισμικό καρτελών και πώς να το διαλέξετε.

Αυτή η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης θα διασφαλίσει ότι οι πελάτες σας λαμβάνουν πάντα κορυφαία εξυπηρέτηση.

Λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης

Η λίστα ελέγχου κέντρου εξυπηρέτησης περιλαμβάνει καθορισμό στόχων για το κέντρο εξυπηρέτησης, επιλογή λογισμικού και οργάνωση των αντιπροσώπων ανά τμήματα. Προσφέρει επίσης συμβουλές για τη ρύθμιση καναλιών επικοινωνίας, δημιουργία φόρμας επικοινωνίας και διανομής καρτελών. Το κέντρο εξυπηρέτησης πρέπει να θεσπίσει κανόνες SLA και εκπαίδευση για την ομάδα εξυπηρέτησης.

Ένα hosted τηλεφωνικό κέντρο είναι μία λύση λογισμικού που διαχειρίζεται εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, καθώς και επικοινωνία μέσω IVR από ένα και μόνο σύστημα.

Hosted τηλεφωνικό κέντρο

LiveAgent προσφέρει φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο και σύστημα καρτελών για αποτελεσματική εξυπηρέτηση πελατών. Το εργαλείο καταγράφει αιτήματα και βοηθά στη διατήρηση αφοσιωμένων πελατών και μείωση του κόστους εξυπηρέτησης. Οι πελάτες μπορούν επίσης να δοκιμάσουν τα προϊόντα της εταιρείας μέσω δωρεάν δοκιμής.

Έτοιμα πρότυπα για ticketing για να ελαττώσετε τους χρόνους αναμονής και να προσφέρετε μία συνεπή εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών.

Πρότυπα ticketing

Οι εκπρόσωποι υποστήριξης πελατών μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα πρότυπα για να μειώσουν τους χρόνους απόκρισης και να παρέχουν συνεπή εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Τα τυποποιημένα μηνύματα και πρότυπα βοηθούν στη βελτίωση της ροής εργασίας των εκπροσώπων και εξασφαλίζουν συνεπή ανταλλαγή μηνυμάτων. Η δημιουργία προτύπων πρέπει να γίνεται με τη συμμετοχή του οργανισμού και πρέπει να ελεγχθούν προσεκτικά πριν από τη χρήση. Τέλος, πρέπει να βρεθεί το σωστό ύφος και τόνος φωνής για το κοινό.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo