Πλούσιο σε δυνατότητες δωρεάν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Χρησιμοποιήστε δωρεάν καρτέλες, γνωσιακή βάση, τηλεφωνικό κέντρο και δυνατότητες ζωντανής συνομιλίας σήμερα.

  • ✓ Χωρίς χρέωση εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση οποτεδήποτε
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Δωρεάν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Βελτιώστε τις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες σας με το δωρεάν πρόγραμμα LiveAgent. Με απεριόριστους δωρεάν αντιπροσώπους, email, ζωντανές συνομιλίες, κλήσεις και φόρμες επικοινωνίας, θα είστε έτοιμοι να διατηρήσετε τους πελάτες σας πάντα χαρούμενους και πιστούς χρησιμοποιώντας το καλύτερο λογισμικό καρτελών.

Οι καρτέλες σας δεν χάνονται ή ξεχνιούνται πλέον, ενώ όλες οι επικοινωνίες από πολλά κανάλια υποστήριξης ταξινομούνται τακτοποιημένα σε ένα συγκεντρωτικό φάκελο εισερχομένων.

Τι περιλαμβάνεται στο δωρεάν πρόγραμμα LiveAgent:

Δωρεάν σύστημα έκδοσης εισιτηρίων Δωρεάν λογισμικό καρτελών

Δωρεάν ζωντανή συνομιλία

Call center Δωρεάν τηλεφωνικό κέντρο

Knowledge base Δωρεάν βάση γνώσεων

Free Unlimited Agents Δωρεάν απεριόριστοι αντιπρόσωποι

 

Definition of customer engagement

Είναι το δωρεάν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κατάλληλο για εσάς;

Κατανοούμε ότι αν ξεκινάτε μια νέα επιχείρηση, μερικές φορές είναι δύσκολο να κάνετε μια οικονομική επένδυση σε λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης στο αρχικό στάδιο. Γι’ αυτό παρέχουμε ένα δωρεάν πρόγραμμα κέντρου εξυπηρέτησης που καλύπτει τα κύρια κανάλια υποστήριξης και τις λειτουργίες καρτελών. Είμαστε η καλύτερη λύση λογισμικού κέντρου επικοινωνίας για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις για την τόνωση της ανάπτυξης της εταιρείας σας χωρίς να επιβαρύνεται ο τραπεζικός σας λογαριασμός.

Το LiveAgent θα βοηθήσει την ομάδα σας να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά, ώστε να εξοικονομείτε χρόνο και να προσελκύετε νέους πελάτες παρέχοντας υποστήριξη πελατών σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας. Επιπλέον, το λογισμικό υποστήριξης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης του LiveAgent σάς επιτρέπει να παραμένετε ενημερωμένοι για όλες τις αναφορές και τις συνομιλίες που συμβαίνουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Πλεονεκτήματα της δωρεάν λύσης κέντρου εξυπηρέτησης

Εγκαταστήστε δωρεάν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης στην επιχείρησή σας και αποκτήστε αυτά τα πλεονεκτήματα

Γρηγορότεροι χρόνοι απόκρισης

Οι δυνατότητες του Κέντρου Εξυπηρέτησης σας βοηθούν να ελαχιστοποιήσετε το συνολικό χρόνο που αφιερώνεται στην επίλυση ενός προβλήματος κάποιου πελάτη.

Ενιαίο σημείο επαφής

Η ομάδα υποστήριξης σας μπορεί να χειριστεί όλα τα αιτήματα πελατών από πολλά κανάλια σε ένα μέρος.

Βελτιωμένη παραγωγικότητα των αντιπροσώπων σας

Με τη διαχείριση όλων των καναλιών υποστήριξης σε ένα μέρος, οι αντιπρόσωποι σας αφιερώνουν λιγότερο χρόνο στην επίλυση προβλημάτων.

Λίστα δυνατοτήτων που περιλαμβάνονται στο δωρεάν πλάνο

Το δωρεάν πλάνο του LiveAgent είναι περιορισμένο και δεν περιλαμβάνει όλες τις λειτουργίες έκδοσης καρτελών και κέντρου εξυπηρέτησης, όπως αυτοματισμούς, κανόνες, ΣΕΥ, λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης και σύνθετες αναφορές… Ρίξτε μια ματιά και συγκρίνετε ποιες δυνατότητες περιλαμβάνονται ή λείπουν από το δωρεάν πλάνο.

Free help desk software migration icon

Δωρεάν λογαριασμός

Ιστορικό καρτέλας 7 ημερών Περιορισμένες ενσωματώσεις Χωρίς λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης Ελλείπουσες Δυνατότητες

stars-icon

Λογαριασμός επί πληρωμή

Ξεκινά στα $15 / μήνα Το ιστορικό των καρτελών δεν είναι περιορισμένο Περισσότερες διαθέσιμες δυνατότητες

Εντάξει, έχετε δει τα οφέλη, αλλά ποιο είναι το αποτέλεσμα;

Θέλουμε οι εταιρείες να εγγραφούν στο δωρεάν πλάνο του LiveAgent, να χρησιμοποιούν τις βασικές δυνατότητες του κέντρου εξυπηρέτησης, αλλά ταυτόχρονα χρειαζόμαστε όρια για να μειώσουμε την κατάχρηση. Επομένως, μπορούμε να βοηθήσουμε τις μικρότερες επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και ενδεχομένως να κάνουν αναβάθμιση στα μη περιορισμένα πλάνα μας με μια πλήρη σειρά δυνατοτήτων.  

Για να διατηρήσετε το δωρεάν πλάνο σας στο LiveAgent ενεργό, συνδεθείτε στο λογαριασμό σας τουλάχιστον μία φορά κάθε 21 ημέρες, διαφορετικά ο λογαριασμός σας θα τεθεί αυτόματα σε αναστολή. Μπορείτε να αναβαθμίσετε τη δωρεάν συνδρομή σας ανά πάσα στιγμή για να έχετε απεριόριστο ιστορικό καρτελών, περισσότερες δυνατότητες και να μην υπάρχουν όρια στον αριθμό των κουμπιών ζωντανής συνομιλίας, των διευθύνσεων email, των αριθμών τηλεφώνου και των φορμών επικοινωνίας.  

Πολιτική Ορθής Χρήσης

Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι όλοι οι πελάτες μας μπορούν να απολαύσουν και να χρησιμοποιήσουν με επιτυχία την υπηρεσία μας ανεξάρτητα από οποιουσδήποτε όρους. Εάν ορισμένοι πελάτες χρησιμοποιούν πολλά δεδομένα ή παραβιάζουν κανόνες που ενδέχεται να επηρεάσουν άλλους χρήστες, ενδέχεται να επικοινωνήσουμε με αυτούς και να συζητήσουμε την αλλαγή της χρήσης και των ορίων τους ή να ακυρώσουμε τους λογαριασμούς τους. Διατηρούμε επίσης το δικαίωμα αλλαγής των ορίων λογαριασμού χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.

 

Όρια του δωρεάν πλάνου του LiveAgent:

Woman looking at her watch

Ιστορικό καρτέλας 7 ημερών

Δεν θα μπορείτε να δείτε όλα τα μηνύματα που είναι παλαιότερα από 7 ημέρες.

Person holding a pen in the left hand

ΜΙΑ Ενσωμάτωση

Όχι περισσότερες από μία διευθύνσεις email, κουμπιά ζωντανής συνομιλίας, αριθμοί τηλεφώνου, φόρμες επικοινωνίας.

LiveAgent suitable tool for social listening

Χωρίς λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Χωρίς ενσωμάτωση με Facebook, Instagram, Twitter.

features you need

Ελλείπουσες δυνατότητες

Πολλαπλές δυνατότητες, αυτοματισμοί, κανόνες περιορίζονται σε αυτό το πλάνο.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς κέντρου εξυπηρέτησης από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

quick quality customer service through live chat

Δωρεάν εργαλείο ζωντανής συνομιλίας

Αλληλεπιδράστε με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας πριν φύγουν από αυτή. Βοηθήστε τους στη διαδικασία αγοράς και ανακαλύψτε τα προβλήματα τους. Είστε έτοιμοι να χρησιμοποιήσετε ζωντανή συνομιλία τη για να αυξήσετε τα κέρδη σας και να μειώσετε τους χαμένους πελάτες;

Δωρεάν σύστημα καρτελών

Μία διεπαφή για τη διαχείριση όλων των καναλιών επικοινωνίας. Λάβετε όλα τα αιτήματα υποστήριξης πελατών από διαφορετικά κανάλια και χειριστείτε τα από ένα κοινόχρηστο εισερχόμενο φάκελο. Κάθε αίτημα πελάτη μεταφέρεται σε μία καρτέλα, διευκολύνοντας τους αντιπροσώπους να επιλύουν τα προβλήματα πιο γρήγορα και πιο αποτελεσματικά.

Create Ticket in LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Δωρεάν τηλεφωνικό κέντρο

Προσθέστε τον αριθμό τηλεφώνου σας στο LiveAgent και ξεκινήστε να καλείτε και να λαμβάνετε τηλεφωνικές κλήσεις μέσω προγράμματος περιήγησης, τηλεφώνου ή εφαρμογών για κινητά. Αποθηκεύστε απεριόριστες καταγραφές κλήσεων στο LiveAgent, μπορεί να σας βοηθήσει με νομικά ζητήματα και έτσι να εξασφαλίσετε τη φήμη της εταιρείας σας.

Δωρεάν γνωσιακή βάση

Όταν ρυθμίζετε μια γνωσιακή βάση, οι πελάτες σας μπορούν να βρουν τις δικές τους λύσεις χωρίς να επικοινωνήσουν με την ομάδα υποστήριξης σας. Γι’ αυτό οι αντιπρόσωποι σας μπορούν να επωφεληθούν από αυτές τις καταστάσεις και να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο εστιάζοντας σε επείγοντα και κρίσιμα ζητήματα. Με τη δημιουργία ενός φόρουμ μπορείτε να δημιουργήσετε μια κοινότητα με τους πελάτες σας όπου μπορούν να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον.

Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
Σχετικά Άρθρα μεΔωρεάν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo