Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Έχετε αγανακτήσει με το λογισμικό το γραφείου βοήθειάς σας;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του osTicket στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς κόστος εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακυρώστε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Αναζητάτε μια εναλλακτική του osTicket;

Το LiveAgent είναι η απόλυτη λύση στην υποστήριξη πελατών για την επιχείρησή σας. Εξετάστε το ενδεχόμενο μετάβασης από το osTicket σε διαφορετικό λογισμικό γραφείου βοήθειας. 

Το LiveAgent είναι γεμάτο με εργαλεία, δυνατότητες και ενσωματώσεις για να βελτιώσετε τη ροή εργασίας σας, να έχετε τους πελάτες σας ευχαριστημένους και να αυξήσετε την απόδοση της επένδυσής σας (ROI).Δοκιμάστε το τώρα, οι πρώτες 14 ημέρες είναι δωρεάν, δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις και δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. 

Τι είναι αυτό που κάνει το LiveAgent μια εξαιρετική εναλλακτική λύση

Εδώ θα βρείτε τα 4 βασικά πλεονεκτήματα της χρήσης του LiveAgent.

Stars

Αυξημένη ικανοποίηση

Αξιόπιστο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών σημαίνει καλύτερη ροή εργασίας, πιο ευτυχισμένοι πελάτες και αυξημένα ποσοστά μετατροπής. 

Clock icon

Σας εξοικονομεί χρόνο και χρήμα

Το LiveAgent προσφέρει ένα πλούσιο πακέτο σε προσιτή τιμή και αυτό το καθιστά ένα εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών

Increase icon

Καλύτερα ποσοστά μετατροπής

Παρέχετε την καλύτερη υποστήριξη πελατών και μετατρέψτε τους επισκέπτες και τους μελλοντικούς πελάτες της ιστοσελίδας σας σε πελάτες που πληρώνουν.

osTicket vs LiveAgent με μια ματιά

Features Liveagent osTicket
Ticketing
Contains a management tool that processes and catalogs customer service requests.
LiveAgent offers ticketing in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers ticketing in plan for $9/agent/month.
Live Chat
A real-time chat widget that you can place on any website.
LiveAgent offers Live Chat.
osTicket doesn't offer Live Chat.
Call Center
A call center that can be used to make and receive calls using automatic call distribution.
LiveAgent offers Call Center.
osTicket doesn't offer Call Center.
Self-Service
A feature that enables you to build a customer portal that your customers can reosTicketer for to access their past tickets and knowledge base content.
LiveAgent offers Self-Service portal in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers Self-Service portal in plan for $9/agent/month.
Facebook
A Facebook integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Facebook integration.
osTicket doesn't offer a Facebook integration.
Twitter
A Twitter integration that fetches all mentions and comments and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer Tweets directly from the software.
LiveAgent offers a Twitter integration.
osTicket doesn't offer a Twitter integration.
Instagram
An Instagram integration that fetches all comments and mentions and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer all comments and mentions from the social media help desk software.
LiveAgent offers an Instagram integration.
osTicket doesn't offer an Instagram integration.
Viber
A Viber integration that fetches all messages and transforms them into tickets. The integration also enables users to answer and broadcast Viber messages directly from the social media help desk software.
LiveAgent offers a Viber integration.
osTicket doesn't offer a Viber integration.
Knowledge Base
A knowledge repository that contains essential information, including troubleshooting guides, FAQs, and how-to-articles.
LiveAgent offers knowledge base in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers knowledge base in plan for $9/agent/month.
Customer Forum
An online discussion board for your customers that's located directly within your knowledge base.
LiveAgent offers customer forum in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers customer forum in plan for $9/agent/month.
Automation and Rules
Workflows that you can automate to eliminate repetitive tasks.
LiveAgent offers automation and rules in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers automation and rules in plan for $9/agent/month.
API
A set of functions that allow different applications to work together.
LiveAgent offers API functions in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers API functions in plan for $9/agent/month.
Interactive Voice Response (IVR)
A technology that allows incoming callers to navigate a phone system before talking to a human operator.
LiveAgent offers IVR features.
osTicket doesn't offer IVR features.
Video Calls
A call that contains video, similar to Skype, Zoom, or Facetime calls.
LiveAgent offers video calls.
osTicket doesn't offer video calls.
Unlimited History
Tickets don't expire or delete-- you can view them at any time.
LiveAgent offers unlimited history.
osTicket doesn't offer unlimited history.
Unlimited Websites
You can use the software on an unlimited number of websites.
LiveAgent offers unlimited websites.
osTicket doesn't offer unlimited websites.
Unlimited Chat Buttons
You can place an unlimited number of chat buttons on your websites.
LiveAgent offers unlimited chat buttons.
osTicket doesn't offer unlimited chat buttons.
Unlimited Tickets/Mails
You can receive an unlimited number of emails and tickets.
LiveAgent offers unlimited tickets/mails in Ticket plan for $15/agent/month.
osTicket offers unlimited tickets/mails in plan for $9/month.
Unlimited Call Recording
Record every call that’s made or received and playback the recording at any time.
LiveAgent offers unlimited call recording.
osTicket doesn't offer unlimited call recording.
Unlimited 24/7 Support
Customer support is offered 24/7 without limiting the number of queries you can submit.
LiveAgent offers unlimited 24/7 support.
osTicket doesn't offer unlimited 24/7 support.
increase availability

Η εναλλακτική του osTicket που δεν θα σας απογοητεύσει

Πλέον, είμαστε σίγουροι ότι τα παιδιά στο osTicket κάνουν το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουν τον πελάτη τους. Αλλά δεν είναι όλες οι λύσεις κατάλληλες για κάθε επιχείρηση ή εταιρεία. Το LiveAgent είναι μια εναλλακτική λύση που πρέπει να λάβετε υπόψη σε περίπτωση που θέλετε κάτι διαφορετικό.

Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό γραφείου βοήθειας που προσφέρει εξαιρετικά και αξιόπιστα εργαλεία, όπως email, ζωντανή συνομιλία, ενσωματώσεις κοινωνικών μέσων δικτύωσης, τηλεφωνικό κέντρο και γνωσιακή βάση για να σας βοηθήσουμε να παρέχετε την καλύτερη δυνατή υποστήριξη. Η διαχείριση όλων γίνεται μέσω ενός αξιόπιστου συστήματος καρτελών στον πίνακα ελέγχου σας. Κάντε το γραφείο βοήθειας σας αποτελεσματικό και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών με το σωστό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. 

Λογισμικό υποστήριξης πελατών με τα σωστά εργαλεία

Το σύστημα καρτελών, η γνωσιακή βάση, το email και το τηλεφωνικό κέντρο είναι απλά η κορυφή του παγόβουνου, το οποίο είναι ένα εξαιρετικό γραφείο βοήθειας. Το LiveAgent μπορεί να προσθέσει πολλά περισσότερα ως λύση γραφείου βοήθειας.

Προσφέρουμε επίσης το γρηγορότερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, με ταχύτητα προβολής συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Γίνετε κοινωνικοί με την υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσω των Facebook messenger, Instagram, Twitter ή Viber. Είτε είστε ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, εκπρόσωπος υποστήριξης ή κάποιος που θέλει να έχει καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες, το LiveAgent διαθέτει τα εργαλεία για να σας βοηθήσει να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών

Focus on customer experience

Κάντε κλικ σε ένα εργαλείο υποστήριξης ή σε μια λειτουργία και ανακαλύψτε περισσότερα

Call routing definition

Συγκρίνετε το osTicket με το LiveAgent

Το πλήθος των ξεχωριστών εργαλείων υποστήριξης πελατών μπορεί να σας δώσει μια εξαιρετική ιδέα για την εμπειρία των πελατών. Κερδίστε γνώσεις και συγκρίνετε το osTicket με το LiveAgent.

Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών συγκρίνεται σε διάφορους τομείς όπως στην αξιοπιστία, στη σχέση ποιότητας/τιμής και μερικές φορές ακόμη και σε μεμονωμένους τομείς όπως στο σύστημα καρτελών, στη ζωντανή συνομιλία και στη γνωσιακή βάση. Ανακαλύψτε αν το κάνουμε καλύτερα από το osTicket και αν είμαστε το κατάλληλο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών για την επιχείρησή σας. 

 

Σύγκριση του osTicket με το LiveAgent

Συγκρίνετε το osTicket με to LiveAgent και δείτε ποιο είναι καλύτερο

osticket_vs_liveagent

Σωστό από τις 9.11.2020

Αποκτήστε την καλύτερη εμπειρία πελάτη και επιστρέψτε την στους πελάτες σας

Ένα εξαιρετικό λογισμικό υποστήριξης πελατών δεν πρέπει να έχει μόνο την καλύτερη διαχείριση καρτελών ή την καλύτερη ζωντανή συνομιλία αλλά να δίνει και το καλό παράδειγμα και να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία στον πελάτη. 

Γι’ αυτό διαθέτουμε 24ωρη υποστήριξη γραφείου βοήθειας για τους πελάτες μας. Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες, ο γρήγορος χρόνος απόκρισης και η επίλυση των προβλημάτων των πελατών είναι οι κορυφαίες προτεραιότητές μας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω πολλών διαύλων. Υποστήριξη συνομιλίας, τηλεφωνικές κλήσεις, Gmail ή και άλλα, εξαρτάται από εσάς. Θέλετε να μάθετε πώς είναι να έχετε μια υπέροχη εμπειρία πελάτη; Εάν ναι, κάντε κλικ παρακάτω.

get inspired

Η ανατροφοδότηση του πελάτη λέει πολλά για την εξυπηρέτηση πελατών

Είτε πρόκειται για μεγάλους οργανισμούς είτε για μια μικρή επιχείρηση… Όλοι έχουν κάτι ωραίο να πουν για το σύστημα υποστήριξής μας.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Θα είστε σε καλά χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

FAQ

How does LiveAgent compare to osTicket?

LiveAgent offers the following extra features over osTicket: live chat, call center, social media integrations, unlimited chat buttons, and 24/7 support.

What are the extra benefits of using LiveAgent over osTicket?

The extra benefits of using LiveAgent over osTicket include increased customer satisfaction, customer retention, decreased customer service costs, reduced churn rate, and better agent workflow.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo