Αναζητάτε μια εναλλακτική του osTicket;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του osTicket στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς κόστος εγκατάστασης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακυρώστε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Το LiveAgent είναι η απόλυτη λύση στην υποστήριξη πελατών για την επιχείρησή σας. Εξετάστε το ενδεχόμενο μετάβασης από το osTicket σε διαφορετικό λογισμικό γραφείου βοήθειας. Το LiveAgent είναι γεμάτο με εργαλεία, δυνατότητες και ενσωματώσεις για να βελτιώσετε τη ροή εργασίας σας, να έχετε τους πελάτες σας ευχαριστημένους και να αυξήσετε την απόδοση της επένδυσής σας (ROI).Δοκιμάστε το τώρα, οι πρώτες 14 ημέρες είναι δωρεάν, δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις και δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022
  • Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας; - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Τι είναι αυτό που κάνει το LiveAgent μια εξαιρετική εναλλακτική λύση

Εδώ θα βρείτε τα 4 βασικά πλεονεκτήματα της χρήσης του LiveAgent.
Τι είναι αυτό που κάνει το LiveAgent μια εξαιρετική εναλλακτική λύση

Αυξημένη ικανοποίηση

Αξιόπιστο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών σημαίνει καλύτερη ροή εργασίας, πιο ευτυχισμένοι πελάτες και αυξημένα ποσοστά μετατροπής.
Αυξημένη ικανοποίηση

Σας εξοικονομεί χρόνο και χρήμα

Το LiveAgent προσφέρει ένα πλούσιο πακέτο σε προσιτή τιμή και αυτό το καθιστά ένα εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών
Σας εξοικονομεί χρόνο και χρήμα

Καλύτερα ποσοστά μετατροπής

Παρέχετε την καλύτερη υποστήριξη πελατών και μετατρέψτε τους επισκέπτες και τους μελλοντικούς πελάτες της ιστοσελίδας σας σε πελάτες που πληρώνουν.

osTicket vs LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες LiveAgent osTicket
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το osTicket προσφέρει καρτέλες σε πρόγραμμα για 9$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το osTicket δεν προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει το τηλεφωνικό κέντρο σε πρόγραμμα All-inclusive για 39$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το osTicket δεν προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
Το osTicket προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης σε πρόγραμμα για 9$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το osTicket δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Το osTicket δεν προσφέρει ενσωμάτωση Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Το osTicket δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που συλλέγει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Το osTicket δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Το osTicket προσφέρει Γνωσιακή Βάση σε πρόγραμμα για 9$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Φόρουμ Πελατών
Μία online πλατφόρμα συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται μέσα στη γνωσιακή σας βάση.
Το LiveAgent προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
Το osTicket προσφέρει Φόρουμ Πελατών σε πρόγραμμα για 9$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το osTicket προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες σε πρόγραμμα για 9$/αντιπρόσωπο/μήνα.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το osTicket προσφέρει λειτουργίες API σε πρόγραμμα για 9$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ σε πρόγραμμα All-inclusive για 39$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το osTicket δεν προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το osTicket δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το osTicket δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστες Ιστοσελίδες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Το osTicket δεν προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το osTicket δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες Καρτέλες/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το osTicket προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail σε πρόγραμμα για 9$/μήνα.
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το osTicket δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το osTicket δεν προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
increase availability

Η εναλλακτική του osTicket που δεν θα σας απογοητεύσει

Πλέον, είμαστε σίγουροι ότι τα παιδιά στο osTicket κάνουν το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουν τον πελάτη τους. Αλλά δεν είναι όλες οι λύσεις κατάλληλες για κάθε επιχείρηση ή εταιρεία. Το LiveAgent είναι μια εναλλακτική λύση που πρέπει να λάβετε υπόψη σε περίπτωση που θέλετε κάτι διαφορετικό. Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό γραφείου βοήθειας που προσφέρει εξαιρετικά και αξιόπιστα εργαλεία, όπως email, ζωντανή συνομιλία, ενσωματώσεις κοινωνικών μέσων δικτύωσης, τηλεφωνικό κέντρο και γνωσιακή βάση για να σας βοηθήσουμε να παρέχετε την καλύτερη δυνατή υποστήριξη. Η διαχείριση όλων γίνεται μέσω ενός αξιόπιστου συστήματος καρτελών στον πίνακα ελέγχου σας. Κάντε το γραφείο βοήθειας σας αποτελεσματικό και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών με το σωστό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. 

Λογισμικό υποστήριξης πελατών με τα σωστά εργαλεία

Το σύστημα καρτελών, η γνωσιακή βάση, το email και το τηλεφωνικό κέντρο είναι απλά η κορυφή του παγόβουνου, το οποίο είναι ένα εξαιρετικό γραφείο βοήθειας. Το LiveAgent μπορεί να προσθέσει πολλά περισσότερα ως λύση γραφείου βοήθειας. Προσφέρουμε επίσης το γρηγορότερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, με ταχύτητα προβολής συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Γίνετε κοινωνικοί με την υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσω των Facebook messenger, Instagram, Twitter ή Viber. Είτε είστε ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, εκπρόσωπος υποστήριξης ή κάποιος που θέλει να έχει καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες, το LiveAgent διαθέτει τα εργαλεία για να σας βοηθήσει να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.
Focus on customer experience

Κάντε κλικ σε ένα εργαλείο υποστήριξης ή σε μια λειτουργία και ανακαλύψτε περισσότερα

Call routing definition

Συγκρίνετε το osTicket με το LiveAgent

Το πλήθος των ξεχωριστών εργαλείων υποστήριξης πελατών μπορεί να σας δώσει μια εξαιρετική ιδέα για την εμπειρία των πελατών. Κερδίστε γνώσεις και συγκρίνετε το osTicket με το LiveAgent. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών συγκρίνεται σε διάφορους τομείς όπως στην αξιοπιστία, στη σχέση ποιότητας/τιμής και μερικές φορές ακόμη και σε μεμονωμένους τομείς όπως στο σύστημα καρτελών, στη ζωντανή συνομιλία και στη γνωσιακή βάση. Ανακαλύψτε αν το κάνουμε καλύτερα από το osTicket και αν είμαστε το κατάλληλο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών για την επιχείρησή σας.

Σύγκριση του osTicket με το LiveAgent

Συγκρίνετε το osTicket με to LiveAgent και δείτε ποιο είναι καλύτερο
osticket_vs_liveagent
Σωστό από τις 9.11.2020

Αποκτήστε την καλύτερη εμπειρία πελάτη και επιστρέψτε την στους πελάτες σας

Ένα εξαιρετικό λογισμικό υποστήριξης πελατών δεν πρέπει να έχει μόνο την καλύτερη διαχείριση καρτελών ή την καλύτερη ζωντανή συνομιλία αλλά να δίνει και το καλό παράδειγμα και να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία στον πελάτη.  Γι’ αυτό διαθέτουμε 24ωρη υποστήριξη γραφείου βοήθειας για τους πελάτες μας. Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες, ο γρήγορος χρόνος απόκρισης και η επίλυση των προβλημάτων των πελατών είναι οι κορυφαίες προτεραιότητές μας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω πολλών διαύλων. Υποστήριξη συνομιλίας, τηλεφωνικές κλήσεις, Gmail ή και άλλα, εξαρτάται από εσάς. Θέλετε να μάθετε πώς είναι να έχετε μια υπέροχη εμπειρία πελάτη; Εάν ναι, κάντε κλικ παρακάτω.
get inspired

Η ανατροφοδότηση του πελάτη λέει πολλά για την εξυπηρέτηση πελατών

Είτε πρόκειται για μεγάλους οργανισμούς είτε για μια μικρή επιχείρηση… Όλοι έχουν κάτι ωραίο να πουν για το σύστημα υποστήριξής μας.
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Συγκρίνετε μας με άλλο λογισμικό καρτελών

Είστε περίεργοι να μάθετε πώς αξιολογούμε άλλες δημοφιλείς λύσεις λογισμικού καρτελών; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

FAQ

How does LiveAgent compare to osTicket?

LiveAgent offers the following extra features over osTicket: live chat, call center, social media integrations, unlimited chat buttons, and 24/7 support.

What are the extra benefits of using LiveAgent over osTicket?

The extra benefits of using LiveAgent over osTicket include increased customer satisfaction, customer retention, decreased customer service costs, reduced churn rate, and better agent workflow.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo