Αναζητάτε μια εναλλακτική του osTicket;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του osTicket στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς κόστος εγκατάστασης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακυρώστε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Το LiveAgent είναι η απόλυτη λύση στην υποστήριξη πελατών για την επιχείρησή σας. Εξετάστε το ενδεχόμενο μετάβασης από το osTicket σε διαφορετικό λογισμικό γραφείου βοήθειας. Το LiveAgent είναι γεμάτο με εργαλεία, δυνατότητες και ενσωματώσεις για να βελτιώσετε τη ροή εργασίας σας, να έχετε τους πελάτες σας ευχαριστημένους και να αυξήσετε την απόδοση της επένδυσής σας (ROI).Δοκιμάστε το τώρα, οι πρώτες 14 ημέρες είναι δωρεάν, δεν υπάρχουν κρυφές χρεώσεις και δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Τι είναι αυτό που κάνει το LiveAgent μια εξαιρετική εναλλακτική λύση

Εδώ θα βρείτε τα 4 βασικά πλεονεκτήματα της χρήσης του LiveAgent.

Αυξημένη ικανοποίηση

Αξιόπιστο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών σημαίνει καλύτερη ροή εργασίας, πιο ευτυχισμένοι πελάτες και αυξημένα ποσοστά μετατροπής.

Σας εξοικονομεί χρόνο και χρήμα

Το LiveAgent προσφέρει ένα πλούσιο πακέτο σε προσιτή τιμή και αυτό το καθιστά ένα εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών

Καλύτερα ποσοστά μετατροπής

Παρέχετε την καλύτερη υποστήριξη πελατών και μετατρέψτε τους επισκέπτες και τους μελλοντικούς πελάτες της ιστοσελίδας σας σε πελάτες που πληρώνουν.

osTicket vs LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες LiveAgent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική λύση υποστήριξης πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
osTicket
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το osTicket προσφέρει καρτέλες σε πρόγραμμα για 9$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το osTicket δεν προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει το τηλεφωνικό κέντρο σε πρόγραμμα All-inclusive για 39$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το osTicket δεν προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
Το osTicket προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης σε πρόγραμμα για 9$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το osTicket δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Το osTicket δεν προσφέρει ενσωμάτωση Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Το osTicket δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που συλλέγει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Το osTicket δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Το osTicket προσφέρει Γνωσιακή Βάση σε πρόγραμμα για 9$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Φόρουμ Πελατών
Μία online πλατφόρμα συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται μέσα στη γνωσιακή σας βάση.
Το LiveAgent προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
Το osTicket προσφέρει Φόρουμ Πελατών σε πρόγραμμα για 9$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το osTicket προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες σε πρόγραμμα για 9$/αντιπρόσωπο/μήνα.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το osTicket προσφέρει λειτουργίες API σε πρόγραμμα για 9$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ σε πρόγραμμα All-inclusive για 39$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το osTicket δεν προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το osTicket δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το osTicket δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστες Ιστοσελίδες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Το osTicket δεν προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το osTicket δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες Καρτέλες/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το osTicket προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail σε πρόγραμμα για 9$/μήνα.
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το osTicket δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το osTicket δεν προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
increase availability

Η εναλλακτική του osTicket που δεν θα σας απογοητεύσει

Πλέον, είμαστε σίγουροι ότι τα παιδιά στο osTicket κάνουν το καλύτερο δυνατό για να ικανοποιήσουν τον πελάτη τους. Αλλά δεν είναι όλες οι λύσεις κατάλληλες για κάθε επιχείρηση ή εταιρεία. Το LiveAgent είναι μια εναλλακτική λύση που πρέπει να λάβετε υπόψη σε περίπτωση που θέλετε κάτι διαφορετικό. Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό γραφείου βοήθειας που προσφέρει εξαιρετικά και αξιόπιστα εργαλεία, όπως email, ζωντανή συνομιλία, ενσωματώσεις κοινωνικών μέσων δικτύωσης, τηλεφωνικό κέντρο και γνωσιακή βάση για να σας βοηθήσουμε να παρέχετε την καλύτερη δυνατή υποστήριξη. Η διαχείριση όλων γίνεται μέσω ενός αξιόπιστου συστήματος καρτελών στον πίνακα ελέγχου σας. Κάντε το γραφείο βοήθειας σας αποτελεσματικό και αυξήστε την ικανοποίηση των πελατών με το σωστό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. 

Λογισμικό υποστήριξης πελατών με τα σωστά εργαλεία

Το σύστημα καρτελών, η γνωσιακή βάση, το email και το τηλεφωνικό κέντρο είναι απλά η κορυφή του παγόβουνου, το οποίο είναι ένα εξαιρετικό γραφείο βοήθειας. Το LiveAgent μπορεί να προσθέσει πολλά περισσότερα ως λύση γραφείου βοήθειας. Προσφέρουμε επίσης το γρηγορότερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, με ταχύτητα προβολής συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Γίνετε κοινωνικοί με την υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης μέσω των Facebook messenger, Instagram, Twitter ή Viber. Είτε είστε ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, εκπρόσωπος υποστήριξης ή κάποιος που θέλει να έχει καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες, το LiveAgent διαθέτει τα εργαλεία για να σας βοηθήσει να παρέχετε την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.
Focus on customer experience

Κάντε κλικ σε ένα εργαλείο υποστήριξης ή σε μια λειτουργία και ανακαλύψτε περισσότερα

Call routing definition

Συγκρίνετε το osTicket με το LiveAgent

Το πλήθος των ξεχωριστών εργαλείων υποστήριξης πελατών μπορεί να σας δώσει μια εξαιρετική ιδέα για την εμπειρία των πελατών. Κερδίστε γνώσεις και συγκρίνετε το osTicket με το LiveAgent. Το λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών συγκρίνεται σε διάφορους τομείς όπως στην αξιοπιστία, στη σχέση ποιότητας/τιμής και μερικές φορές ακόμη και σε μεμονωμένους τομείς όπως στο σύστημα καρτελών, στη ζωντανή συνομιλία και στη γνωσιακή βάση. Ανακαλύψτε αν το κάνουμε καλύτερα από το osTicket και αν είμαστε το κατάλληλο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών για την επιχείρησή σας.

Σύγκριση του osTicket με το LiveAgent

Συγκρίνετε το osTicket με to LiveAgent και δείτε ποιο είναι καλύτερο
osticket_vs_liveagent
Σωστό από τις 9.11.2020

Αποκτήστε την καλύτερη εμπειρία πελάτη και επιστρέψτε την στους πελάτες σας

Ένα εξαιρετικό λογισμικό υποστήριξης πελατών δεν πρέπει να έχει μόνο την καλύτερη διαχείριση καρτελών ή την καλύτερη ζωντανή συνομιλία αλλά να δίνει και το καλό παράδειγμα και να προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία στον πελάτη.  Γι’ αυτό διαθέτουμε 24ωρη υποστήριξη γραφείου βοήθειας για τους πελάτες μας. Η αλληλεπίδραση με τους πελάτες, ο γρήγορος χρόνος απόκρισης και η επίλυση των προβλημάτων των πελατών είναι οι κορυφαίες προτεραιότητές μας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω πολλών διαύλων. Υποστήριξη συνομιλίας, τηλεφωνικές κλήσεις, Gmail ή και άλλα, εξαρτάται από εσάς. Θέλετε να μάθετε πώς είναι να έχετε μια υπέροχη εμπειρία πελάτη; Εάν ναι, κάντε κλικ παρακάτω.
get inspired

Η ανατροφοδότηση του πελάτη λέει πολλά για την εξυπηρέτηση πελατών

Είτε πρόκειται για μεγάλους οργανισμούς είτε για μια μικρή επιχείρηση… Όλοι έχουν κάτι ωραίο να πουν για το σύστημα υποστήριξής μας.

Συγκρίνετε μας με άλλο λογισμικό καρτελών

Είστε περίεργοι να μάθετε πώς αξιολογούμε άλλες δημοφιλείς λύσεις λογισμικού καρτελών; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.
    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική του osTicket
    Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας. Η κατάσταση καρτέλας ονομάζεται επίσης στάδιο καρτέλας.

    Κατάσταση καρτέλας

    Ο υποστηρικτής επωνυμίας διαδίδει την επωνυμία με κοινωνική επιρροή. Το LiveAgent παρέχει λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Επίσης, παρέχει υποστήριξη και επισυνάψεις σε άρθρα.

    Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

    LCRcom Grupo Aire

    Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Ανάπτυξη

    Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

    Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

    Κανάλι υποστήριξης

    Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

    Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

    Υποστήριξη λογισμικού

    Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

    Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

    Κέντρο εξυπηρέτησης

    Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x