Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το Freshcaller;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική του Freshcaller στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης;

Αποκτήστε το κατάλληλο λογισμικό και προσφέρετε στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή υποστήριξη. Το LiveAgent είναι το λογισμικό με τις περισσότερες αξιολογήσεις και # 1 σε βαθμολογία για το SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Λειτουργίες Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική λύση υποστήριξης αυτοεξυπηρέτησης δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Ανταγωνιστής
Συνολική αξιολόγηση
Συνολικές αξιολογήσεις λογισμικού από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Έλαβε συνολική βαθμολογία 4,7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
Έλαβε συνολική βαθμολογία 4,5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Ευκολία χρήσης
Αξιολογήσεις ευκολίας χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Βαθμολογήθηκε με 4,6 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
Βαθμολογήθηκε με 4,5 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Εξυπηρέτηση πελατών
Αξιολογήσεις υποστήριξης πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Βαθμολογήθηκε με 4,7 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Βαθμολογήθηκε με 4,6 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Σχέση ποιότητας και τιμής
Αξιολογήσεις τιμής προς αξία από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Βαθμολογήθηκε με 4,7 στα 5 για αξία προϊόντος έναντι τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.4
Βαθμολογήθηκε με 4,4 στα 5 για αξία προϊόντος έναντι τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Τιμή
Τιμή λογισμικού σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
$15/μήνα/αντιπρόσωπο Τιμή σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
$19/μήνα/αντιπρόσωπο Τιμή σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
Ειδοποιήσεις / κλιμακώσεις
Ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις για καρτέλες και ΣΕΥ βάσει προτεραιότητας και προκαθορισμένες συνθήκες.
Προσφέρει ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις.
Προσφέρει ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις.
Αυτοματοποιημένη δρομολόγηση
Αυτοματοποιημένη δρομολόγηση καρτελών σε συγκεκριμένα τμήματα και αντιπροσώπους με βάση προκαθορισμένες συνθήκες.
Προσφέρει αυτοματοποιημένη δρομολόγηση.
Προσφέρει αυτοματοποιημένη δρομολόγηση.
Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
Μία κεντρική πλατφόρμα για την πραγματοποίηση, λήψη και διαχείριση κλήσεων.
Προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου.
Προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου.
Διαχείριση ουράς
Ένα σύστημα που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση των ουρών κλήσεων.
Προσφέρει διαχείριση ουράς.
Προσφέρει διαχείριση ουράς.
Διαχείριση email
Δυνατότητα σύνδεσης του λογισμικού καρτελών με πολλαπλές διευθύνσεις email για λήψη, απάντηση και εγγραφή email απευθείας από το λογισμικό.
Προσφέρει διαχείριση email.
Προσφέρει διαχείριση email.
Μετρήσεις απόδοσης
Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστότοπού σας. Δείτε πόσο χρόνο περιηγούνται στον ιστότοπό σας ή σε ποιον ιστότοπο βρίσκονται.
Προσφέρει μετρήσεις απόδοσης.
Προσφέρει μετρήσεις απόδοσης.
Διαχείριση γνωσιακής βάσης
Μία λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται ολοκληρωμένα αποθετήρια γνώσης.
Προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης.
Προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης.
Πολυκαναλική επικοινωνία
Συνδέεται με πολλαπλές γραμμές επικοινωνίας (όπως email, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης) για να βελτιστοποιήσει όλα τα μηνύματα και να επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε αυτά από το λογισμικό καρτελών.
Προσφέρει πολυκαναλική επικοινωνία.
Προσφέρει πολυκαναλική επικοινωνία..
Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
Ένα εγγενές widget ζωντανής συνομιλίας που μπορεί να αναπτυχθεί στον ιστότοπό σας και να χρησιμοποιηθεί για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.
Προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Αναφορές/Αναλύσεις
Ένας πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αναφορές απόδοσης.
Προσφέρει αναφορές/αναλύσεις.
Προσφέρει αναφορές/αναλύσεις.
Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Προσφέρει μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Προσφέρει μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Διαχείριση Συμφωνίας Επιπέδου Υπηρεσιών (ΣΕΥ).
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε τα αρχεία καταγραφής ΣΕΥ, τη συμμόρφωση με τις ΣΕΥ και πολλά άλλα.
Προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (ΣΕΥ).
Προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (ΣΕΥ).
Ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ενσωματώσεις με δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook.
Προσφέρει ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Προσφέρει ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Διαχείριση καρτελών
Διαχειριστείτε καρτέλες με μεταφορά καρτελών, συγχώνευση καρτελών, διαχωρισμό, επισήμανση ως ανεπιθύμητες, αναβολή και πολλά άλλα.
Προσφέρει διαχέιριση καρτελών.
Προσφέρει διαχέιριση καρτελών.
Διαχείριση ροής εργασιών
Κανόνες αυτοματισμού που μπορούν να εφαρμοστούν για την επιτάχυνση των διαδικασιών υποστήριξης πελατών.
Προσφέρει διαχείριση ροής εργασιών.
Προσφέρει διαχείριση ροής εργασιών.
Person deciding between two solutions

Ισχυρή εναλλακτική λύση για το Freshcaller

Το Freshcaller είναι ένα εξαιρετικό λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων. Ωστόσο, η υποστήριξη πελατών δεν αφορά μόνο τις κλήσεις. Δώστε στους πελάτες σας επιλογές όσον αφορά την επικοινωνία. Συμπεριλάβετε email, ταχύτερη ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μια γνωσιακή βάση για να τους παρέχετε βολικούς τρόπους να επικοινωνούν μαζί σας.

Η ταχύτερη ζωντανή συνομιλία

Η ρύθμιση μιας ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση των επισκεπτών του ιστότοπου. Μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας απευθείας από τον ιστότοπό σας. Με αυτόν τον τρόπο, αυξάνετε την πιθανότητα να τους μετατρέψετε σε πελάτες που πληρώνουν.

Το LiveAgent σας προσφέρει το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, με ταχύτητες εμφάνισης συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Δεν μπορείτε να βρείτε τίποτα πιο γρήγορο από αυτό.

The fastest live chat on the market

3 λόγοι για τους οποίους εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης

Εκτός από πολλές άλλες δυνατότητες, το LiveAgent υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση τηλεφωνικού κέντρου. Είναι γρήγορο και εύκολο στη ρύθμιση!

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ λειτουργίες που κάνουν τη δουλειά σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Προσιτή τιμολόγηση

Το Live Agent προσφέρει πολλά σε χαμηλή τιμή. Επιλέξτε ένα από τα τρία πλάνα πληρωμής ή επιλέξτε ξεχωριστές λειτουργίες για να προσαρμόσετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας.

Professional built-in call center software

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου; Έγινε!

Εάν μεταφερθείτε στο Live Agent, δεν χρειάζεται να εγκαταλείψετε το τηλεφωνικό σας κέντρο. Στην πραγματικότητα, το LiveAgent σας επιτρέπει να το ρυθμίσετε γρήγορα και εύκολα χωρίς εξωτερική βοήθεια. Μπορείτε να συνδεθείτε μέσω προγράμματος περιήγησης, τηλεφώνου ή οποιουδήποτε άλλου εξοπλισμού της επιλογής σας. Δεν υπάρχει ανάγκη για τρίτους παρόχους, το LiveAgent το φροντίζει για εσάς. Μπορείτε να εστιάσετε στα σημαντικά χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση.

Ψάχνετε για καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Μεταφερθείτε σε ένα λογισμικό που τα κάνει όλα και προσδώστε μεγαλύτερη αξία στην ομάδα υποστήριξης σας. Το LiveAgent σας προσφέρει τρία πλάνα πληρωμής που είναι εξοπλισμένα με πολλές δυνατότητες. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας. Για μια λογική τιμή, έχετε ένα πακέτο δυνατοτήτων για να βοηθήσετε την εταιρεία σας. Και αν αυτό δεν είναι αρκετό, μπορείτε πάντα να αγοράσετε ξεχωριστές λειτουργίες χωρίς να πληρώνετε υπερβολικά ποσά για ένα πιο ακριβό πλάνο.

Ready to switch to LiveAgent

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Θέλετε να μας συγκρίνετε με διαφορετικό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Έχετε περιέργεια να δείτε πώς αξιολογούμαστε σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις τηλεφωνικών κέντρων; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική λύση για το Freshcaller
    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Ανάπτυξη

    Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

    Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

    Κανάλι υποστήριξης

    Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

    Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

    Κέντρο εξυπηρέτησης

    Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

    Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

    Υποστήριξη λογισμικού

    Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

    Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

    LCRcom Grupo Aire

    Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

    Το LiveAgent θα επισημάνει αυτόματα αυτές τις καρτέλες και θα τις ταξινομήσει βάσει προτεραιότητας. Η κατάσταση καρτέλας ονομάζεται επίσης στάδιο καρτέλας.

    Κατάσταση καρτέλας

    Ο υποστηρικτής επωνυμίας διαδίδει την επωνυμία με κοινωνική επιρροή. Το LiveAgent παρέχει λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email και τηλεφωνικών κέντρων. Επίσης, παρέχει υποστήριξη και επισυνάψεις σε άρθρα.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x