Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το Freshcaller;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική του Freshcaller στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης;

Αποκτήστε το κατάλληλο λογισμικό και προσφέρετε στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή υποστήριξη. Το LiveAgent είναι το λογισμικό με τις περισσότερες αξιολογήσεις και # 1 σε βαθμολογία για το SMB το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

  • Software Advice front runner 2022 award badge
  • Capterra Shortlist badge 2022
  • LiveAgent - G2 award badge leader fall 2022
Λειτουργίες Liveagent Ανταγωνιστής
Συνολική αξιολόγηση
Συνολικές αξιολογήσεις λογισμικού από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Έλαβε συνολική βαθμολογία 4,7 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
Έλαβε συνολική βαθμολογία 4,5 στα 5 από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Ευκολία χρήσης
Αξιολογήσεις ευκολίας χρήσης από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Βαθμολογήθηκε με 4,6 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.5
Βαθμολογήθηκε με 4,5 στα 5 για ευκολία στη χρήση από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Εξυπηρέτηση πελατών
Αξιολογήσεις υποστήριξης πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Βαθμολογήθηκε με 4,7 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.6
Βαθμολογήθηκε με 4,6 στα 5 για υποστήριξη πελατών από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Σχέση ποιότητας και τιμής
Αξιολογήσεις τιμής προς αξία από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.7
Βαθμολογήθηκε με 4,7 στα 5 για αξία προϊόντος έναντι τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
4.4
Βαθμολογήθηκε με 4,4 στα 5 για αξία προϊόντος έναντι τιμής από επαληθευμένους χρήστες στο Capterra.
Τιμή
Τιμή λογισμικού σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
$15/μήνα/αντιπρόσωπο Τιμή σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
$19/μήνα/αντιπρόσωπο Τιμή σε USD ανά αντιπρόσωπο το μήνα.
Ειδοποιήσεις / κλιμακώσεις
Ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις για καρτέλες και ΣΕΥ βάσει προτεραιότητας και προκαθορισμένες συνθήκες.
Προσφέρει ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις.
Προσφέρει ειδοποιήσεις και κλιμακώσεις.
Αυτοματοποιημένη δρομολόγηση
Αυτοματοποιημένη δρομολόγηση καρτελών σε συγκεκριμένα τμήματα και αντιπροσώπους με βάση προκαθορισμένες συνθήκες.
Προσφέρει αυτοματοποιημένη δρομολόγηση.
Προσφέρει αυτοματοποιημένη δρομολόγηση.
Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου
Μία κεντρική πλατφόρμα για την πραγματοποίηση, λήψη και διαχείριση κλήσεων.
Προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου.
Προσφέρει διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου.
Διαχείριση ουράς
Ένα σύστημα που χρησιμοποιείται για τη διαχείριση των ουρών κλήσεων.
Προσφέρει διαχείριση ουράς.
Προσφέρει διαχείριση ουράς.
Διαχείριση email
Δυνατότητα σύνδεσης του λογισμικού καρτελών με πολλαπλές διευθύνσεις email για λήψη, απάντηση και εγγραφή email απευθείας από το λογισμικό.
Προσφέρει διαχείριση email.
Προσφέρει διαχείριση email.
Μετρήσεις απόδοσης
Παρακολουθήστε τη συμπεριφορά των επισκεπτών του ιστότοπού σας. Δείτε πόσο χρόνο περιηγούνται στον ιστότοπό σας ή σε ποιον ιστότοπο βρίσκονται.
Προσφέρει μετρήσεις απόδοσης.
Προσφέρει μετρήσεις απόδοσης.
Διαχείριση γνωσιακής βάσης
Μία λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να διαχειρίζονται ολοκληρωμένα αποθετήρια γνώσης.
Προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης.
Προσφέρει διαχείριση γνωσιακής βάσης.
Πολυκαναλική επικοινωνία
Συνδέεται με πολλαπλές γραμμές επικοινωνίας (όπως email, ζωντανή συνομιλία, τηλεφωνικό κέντρο ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης) για να βελτιστοποιήσει όλα τα μηνύματα και να επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε αυτά από το λογισμικό καρτελών.
Προσφέρει πολυκαναλική επικοινωνία.
Προσφέρει πολυκαναλική επικοινωνία..
Συνομιλία σε πραγματικό χρόνο
Ένα εγγενές widget ζωντανής συνομιλίας που μπορεί να αναπτυχθεί στον ιστότοπό σας και να χρησιμοποιηθεί για επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τους επισκέπτες του ιστότοπού σας.
Προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Προσφέρει συνομιλία σε πραγματικό χρόνο.
Αναφορές/Αναλύσεις
Ένας πίνακας ελέγχου αναλυτικών στοιχείων που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν αναφορές απόδοσης.
Προσφέρει αναφορές/αναλύσεις.
Προσφέρει αναφορές/αναλύσεις.
Πύλη αυτοεξυπηρέτησης
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Προσφέρει μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Προσφέρει μια πύλη αυτοεξυπηρέτησης.
Διαχείριση Συμφωνίας Επιπέδου Υπηρεσιών (ΣΕΥ).
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να διαχειρίζεστε και να παρακολουθείτε τα αρχεία καταγραφής ΣΕΥ, τη συμμόρφωση με τις ΣΕΥ και πολλά άλλα.
Προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (ΣΕΥ).
Προσφέρει διαχείριση συμφωνίας επιπέδου υπηρεσιών (ΣΕΥ).
Ενσωμάτωση μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Ενσωματώσεις με δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα όπως το Facebook.
Προσφέρει ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Προσφέρει ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Διαχείριση καρτελών
Διαχειριστείτε καρτέλες με μεταφορά καρτελών, συγχώνευση καρτελών, διαχωρισμό, επισήμανση ως ανεπιθύμητες, αναβολή και πολλά άλλα.
Προσφέρει διαχέιριση καρτελών.
Προσφέρει διαχέιριση καρτελών.
Διαχείριση ροής εργασιών
Κανόνες αυτοματισμού που μπορούν να εφαρμοστούν για την επιτάχυνση των διαδικασιών υποστήριξης πελατών.
Προσφέρει διαχείριση ροής εργασιών.
Προσφέρει διαχείριση ροής εργασιών.
Person deciding between two solutions

Ισχυρή εναλλακτική λύση για το Freshcaller

Το Freshcaller είναι ένα εξαιρετικό λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων. Ωστόσο, η υποστήριξη πελατών δεν αφορά μόνο τις κλήσεις. Δώστε στους πελάτες σας επιλογές όσον αφορά την επικοινωνία. Συμπεριλάβετε email, ταχύτερη ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και μια γνωσιακή βάση για να τους παρέχετε βολικούς τρόπους να επικοινωνούν μαζί σας.

Η ταχύτερη ζωντανή συνομιλία

Η ρύθμιση μιας ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την αφοσίωση των επισκεπτών του ιστότοπου. Μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας απευθείας από τον ιστότοπό σας. Με αυτόν τον τρόπο, αυξάνετε την πιθανότητα να τους μετατρέψετε σε πελάτες που πληρώνουν.

Το LiveAgent σας προσφέρει το ταχύτερο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, με ταχύτητες εμφάνισης συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Δεν μπορείτε να βρείτε τίποτα πιο γρήγορο από αυτό.

The fastest live chat on the market

3 λόγοι για τους οποίους εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης

Εκτός από πολλές άλλες δυνατότητες, το LiveAgent υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση τηλεφωνικού κέντρου. Είναι γρήγορο και εύκολο στη ρύθμιση!

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ λειτουργίες που κάνουν τη δουλειά σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Προσιτή τιμολόγηση

Το Live Agent προσφέρει πολλά σε χαμηλή τιμή. Επιλέξτε ένα από τα τρία πλάνα πληρωμής ή επιλέξτε ξεχωριστές λειτουργίες για να προσαρμόσετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας.

Professional built-in call center software

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου; Έγινε!

Εάν μεταφερθείτε στο Live Agent, δεν χρειάζεται να εγκαταλείψετε το τηλεφωνικό σας κέντρο. Στην πραγματικότητα, το LiveAgent σας επιτρέπει να το ρυθμίσετε γρήγορα και εύκολα χωρίς εξωτερική βοήθεια. Μπορείτε να συνδεθείτε μέσω προγράμματος περιήγησης, τηλεφώνου ή οποιουδήποτε άλλου εξοπλισμού της επιλογής σας. Δεν υπάρχει ανάγκη για τρίτους παρόχους, το LiveAgent το φροντίζει για εσάς. Μπορείτε να εστιάσετε στα σημαντικά χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση.

Ψάχνετε για καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης;

Μεταφερθείτε σε ένα λογισμικό που τα κάνει όλα και προσδώστε μεγαλύτερη αξία στην ομάδα υποστήριξης σας. Το LiveAgent σας προσφέρει τρία πλάνα πληρωμής που είναι εξοπλισμένα με πολλές δυνατότητες. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας. Για μια λογική τιμή, έχετε ένα πακέτο δυνατοτήτων για να βοηθήσετε την εταιρεία σας. Και αν αυτό δεν είναι αρκετό, μπορείτε πάντα να αγοράσετε ξεχωριστές λειτουργίες χωρίς να πληρώνετε υπερβολικά ποσά για ένα πιο ακριβό πλάνο.

Ready to switch to LiveAgent

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Θέλετε να μας συγκρίνετε με διαφορετικό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;

Έχετε περιέργεια να δείτε πώς αξιολογούμαστε σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις τηλεφωνικών κέντρων; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική λύση για το Freshcaller

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo