Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Gmail;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του Gmail στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7 & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα & nbsp; & nbsp; & nbsp;
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Κουραστήκατε με το webmail;

Είναι ασφαλές να πούμε ότι το Gmail είναι μία από τις πιο δημοφιλείς και ευρέως χρησιμοποιούμενες υπηρεσίες email. Όλοι έχουμε εξοικειωθεί με το δωρεάν χώρο αποθήκευσης, το κουμπί αποστολής, καθώς και τις πρόσθετες χρήσιμες λειτουργίες, όπως αναβολή, ετικέτες ή φακέλους. Θα λέγαμε ότι το Gmail είναι η τέλεια λύση email για άτομα. Διατηρεί τα πάντα άψογα και οργανωμένα. Ωστόσο, όταν πρόκειται για τη χρήση του Gmail για επιχειρήσεις – ειδικά για την υποστήριξη πελατών, υπάρχουν μερικοί περιορισμοί. Δυστυχώς, το Gmail δεν υποστηρίζει συγκεντρωτικά εισερχόμενα με ενσωματώσεις πολλαπλών καναλιών ή επισκόπηση πίνακα ελέγχου πολλαπλών αντιπροσώπων. Αυτά είναι και τα δύο βασικά χαρακτηριστικά στην εξυπηρέτηση πελατών. Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για το τμήμα υποστήριξης σας, το LiveAgent μπορεί να είναι η κατάλληλη λύση για εσάς.

  • Best support for smart business, G2 badge
  • GetApp leader in cal tracking software badke 2025
  • Capterra shortlist badge for favorite help desk software 2025
  • Software Advice badge, Frontrunners, Help Desk category

Εισάγετε τα email σας στο LiveAgent και επωφεληθείτε από τη
λύση εξυπηρέτησης πελατών πολλών καναλιών

Ισχυρές δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης

Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε το LiveAgent. Το LiveAgent διαθέτει περισσότερες από 179 λειτουργίες κέντρου εξυπηρέτησης και περισσότερες από 40 ενσωματώσεις. Χρησιμοποιήστε τις ισχυρές δυνατότητες ανάλυσης δεδομένων και αναφορών, δυνατότητες gamification ή ενσωματωμένη γνωσιακής βάσης. Αφήστε το LiveAgent να κάνει τη βαριά δουλειά, ώστε να μπορείτε να επικεντρωθείτε στην οικοδόμηση ουσιαστικών σχέσεων με τους πελάτες σας.

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Εφαρμόστε συγκεντρωτικά εισερχόμενα στην επιχείρησή σας και αποκτήστε αυτά τα πλεονεκτήματα:

Αυξημένη ικανοποίηση πελατών

Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά απόκτησης πελατών.

Βελτιωμένη παραγωγικότητα των αντιπροσώπων σας

Μειώστε το χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και λύστε περισσότερα ερωτήματα πελατών χάρη στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μας.

Αρμόδιος για επικοινωνία

Η ομάδα υποστήριξης σας μπορεί να χειριστεί όλα τα αιτήματα πελατών από πολλά κανάλια σε ένα μέρος.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε υπηρεσίες μεταφοράς από τις περισσότερες από τις δημοφιλείς λύσεις κέντρων εξυπηρέτησης.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Αξιοποιήστε τη δύναμη των συγκεντρωτικών εισερχομένων

Το ιδανικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών πρέπει να είναι διαφανές και εύκολα προσβάσιμο για όλους τους αντιπροσώπους στο τμήμα σας. Θα πρέπει να υποστηρίζει πολυ-καναλικές ενσωματώσεις και να παρέχει πρόσθετες δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης όπως αυτοματισμό. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα από το LiveAgent κάνουν ακριβώς αυτό. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα του LiveAgent είναι μια πιο έξυπνη έκδοση των τρέχοντων εισερχομένων email σας. Σας επιτρέπει να στέλνετε και να λαμβάνετε μηνύματα από πολλά κανάλια όπως email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμη και τηλεφωνικές κλήσεις και βιντεοκλήσεις. Εξαλείφει την ανάγκη για κοινή χρήση λογαριασμού και παρακολούθηση συσκευών. Όλες οι νέες καρτέλες εισάγονται αυτόματα στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent και μπορούν να προβληθούν και να απαντηθούν από όλους τους αντιπροσώπους. Τα συγκεντρωτικά εισερχόμενα σας επιτρέπουν να προσθέτετε ετικέτες, υπενθυμίσεις, εσωτερικές σημειώσεις, αυτοματοποίηση καρτελών σε τμήματα ή συγκεκριμένους αντιπροσώπους και πολλά άλλα. Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε το LiveAgent.

Χρησιμοποιήστε την υβριδική ροή καρτελών

Εάν ψάχνετε για μία εναλλακτική λύση για το Gmail για την επιχείρησή σας, σκεφτείτε το LiveAgent. Το LiveAgent χρησιμοποιεί την υβριδική ροή καρτελών που αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό στην υποστήριξη πελατών, διότι αυξάνει την παραγωγικότητα του αντιπροσώπου. Η υβριδική ροή καρτελών κάνει όλες τις καρτέλες να φαίνονται το ίδιο ανεξάρτητες από το κανάλι επικοινωνίας από το οποίο ελήφθησαν. Η ροή καρτελών σας επιτρέπει να παρακολουθείτε το ταξίδι των πελατών σας μέσω διαφορετικών καναλιών, αλλά να παραμένετε πάντα στην ίδια υβριδική καρτέλα. Με αυτόν τον τρόπο, έχετε στη διάθεση σας όλες τις σημαντικές πληροφορίες για τους πελάτες σας και τα ζητήματα τους.

Ticketing in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική ζωντανή συνομιλία, δημιουργία καρτελών και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουννα παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

black Slido logo

Αυτοματοποιήστε τις εργασίες για να εξοικονομήσετε χρόνο

Ο αυτοματισμός είναι ένα βασικό χαρακτηριστικό για την υποστήριξη πελατών, επειδή εξοικονομεί πολύ χρόνο. Σας επιτρέπει να αυτοματοποιήσετε συνηθισμένες εργασίες, να δημιουργήσετε ροές εργασίας ή μοναδικούς κανόνες αυτοματισμού σύμφωνα με τις ανάγκες της επιχείρησης σας. Για παράδειγμα, οι κανόνες αυτοματισμού μπορούν να εκχωρήσουν αυτόματα καρτέλες (σε οποιοδήποτε στάδιο) σε μεμονωμένους αντιπροσώπους ή τμήματα. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επιλέξετε ένα “έναυσμα” και ο κανόνας θα εκτελεστεί. Στο LiveAgent, οι κανόνες αυτοματισμού μπορούν να βασίζονται σε οποιαδήποτε παράμετρο καρτέλας, συμβάν ή ώρα. Αποφασίστε εάν το LiveAgent είναι μια καλή εναλλακτική λύση για το Gmail για τις επιχειρήσεις σας με τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο μας 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δώστε ώθηση στην εξυπηρέτηση των πελατών σας

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 σε βαθμολογία για το SMB το 2020. Γι’ αυτό είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση για το Gmail. Γίνετε κι εσείς μία από τις εταιρείες όπως η Yamaha, η BMW, η Huawei και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης για την παροχή εξυπηρέτησης πελατών παγκόσμιας κλάσης. Με το LiveAgent, είναι εύκολο. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο σας 14 ημερών σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Το LiveAgent εξαφανίζει τα μειονεκτήματα της εξυπηρέτησης πελατών

Το 12% των Αμερικανών βαθμολογούν ως πρώτη τους ενόχληση στην εξυπηρέτηση πελατών την “έλλειψη ταχύτητας”. Statista

Το 72% των καταναλωτών αντιλαμβάνονται το να πρέπει να εξηγήσουν το πρόβλημά τους σε πολλά άτομα ως κακή εξυπηρέτηση πελατών. Διαστατή  Έρευνα

Χαμένοι πελάτες

Το ένα τρίτο των καταναλωτών δηλώνει ότι θα εξετάσει το ενδεχόμενο αλλαγής εταιρειών μετά από μία μόνο περίπτωση κακής εξυπηρέτησης πελατών. American Express

Το 72% των καταναλωτών δηλώνουν ότι όταν έρχονται σε επαφή με την εξυπηρέτηση πελατών αναμένουν από τον αντιπρόσωπο να “γνωρίζει ποιοι είναι, τι έχουν αγοράσει και να έχουν πληροφορίες για τις προηγούμενες δεσμεύσεις τους”. Microsoft

Δείτε γιατί οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Θέλετε να μας συγκρίνετε με διαφορετικές λύσεις;

Έχετε περιέργεια να δείτε που διαφέρουμε; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική του Gmail
Το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών, γνωστό και ως κέντρο επικοινωνίας, είναι ένα συγκεκριμένο μέρος ενός οργανισμού. Το κέντρο αποτελείται από προσωπικό αντιπροσώπων πελατών.

Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών

Ανακαλύψτε το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης πελατών της LiveAgent, που προσφέρει ολοκληρωμένη διαχείριση κλήσεων, email και ζωντανών συνομιλιών για βέλτιστη υποστήριξη. Δοκιμάστε το δωρεάν χωρίς δεσμεύσεις και ενισχύστε τις σχέσεις με τους πελάτες σας.

Ένα ισχυρό κέντρο επικοινωνίας που λειτουργεί από τον πάροχο υπηρεσιών μειώνει δραστικά το συνολικό κόστος της επιχείρησής σας. Μάθετε περισσότερα διαβάζοντας το άρθρο.

Το κέντρο επικοινωνίας ως υπηρεσία

Ανακαλύψτε πώς τα κέντρα επικοινωνίας ως υπηρεσία μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση πελατών και την παραγωγικότητα των εργαζομένων με το LiveAgent. Εξερευνήστε τις διαφορές με τα τηλεφωνικά κέντρα, τους τύπους κέντρων και πώς να μειώσετε τα έξοδα με λύσεις cloud.

Μάθετε περισσότερα για τη λύση τηλεφωνικού κέντρου. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Λύση τηλεφωνικού κέντρου

Βελτιώστε την επικοινωνία με τους πελάτες σας με το LiveAgent, μια ολοκληρωμένη λύση τηλεφωνικού κέντρου που προσφέρει ατελείωτες δυνατότητες εξυπηρέτησης και εύκολη απομακρυσμένη ρύθμιση. Δοκιμάστε το δωρεάν και δείτε πώς μπορεί να ενισχύσει την απόδοση του κέντρου επικοινωνίας σας.

Κάντε μια περιήγηση στο LiveAgent και ανακαλύψτε όλα τα εκπληκτικά εργαλεία και δυνατότητες στην εφαρμογή κέντρου εξυπηρέτησης πολλών καναλιών. Δοκιμάστε το σήμερα και βελτιώστε την εξυπηρέτηση πελατών σας.

Κάντε μια περιήγησηστο LiveAgent

Εξερευνήστε το LiveAgent: Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών με 130+ λειτουργίες, 200+ ενσωματώσεις & δωρεάν δοκιμή 30 ημερών. Δοκιμάστε το τώρα!

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x