Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το TeamSupport;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική του TeamSupport στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Αναζητάτε την πιο κατάλληλη εναλλακτική του Genesys ;

Θα θέλατε να παρέχετε καλύτερη υποστήριξη με ένα εξαιρετικό λογισμικό κέντρου υποστήριξης που μπορεί να τα κάνει όλα;

Δοκιμάστε το LiveAgent σήμερα. Το LiveAgent είναι η απόλυτη πολυκαναλική λύση για την επιχείρησή σας. Παρέχετε υποστήριξη μέσω όλων των σχετικών καναλιών.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταβαίνουν στο LiveAgent

Αυξημένη Παραγωγικότητα

Μειώστε τον χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και λύστε περισσότερες απορίες πελατών χάρη στα συγκεντρωτικά εισερχόμενά μας.

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ λειτουργίες για να κάνετε τη ροή της εργασίας σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Προσιτή τιμολόγηση

Το LiveAgent προσφέρει πολλά σε προσιτή τιμή. Επιλέξτε ένα από τα τρία προγράμματα επί πληρωμή ή επιλέξτε ξεχωριστές λειτουργίες για να προσαρμόσετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας.

TeamSupport έναντι LiveAgent με μια ματιά

ΛειτουργίαLiveAgentTeamSupport
Διαχείριση Αιτημάτων✅Ναι✅Ναι
Ζωντανή Συνομιλία✅Ναι✅Ναι
Τηλεφωνικό Κέντρο✅Ναι❌Όχι
Αυτοεξυπηρέτηση✅Ναι✅Ναι
Facebook✅Ναι✅Ναι
Twitter✅Ναι✅Ναι
Instagram✅Ναι❌Όχι
Viber✅Ναι❌Όχι
WhatsApp✅Ναι❌Όχι
Βάση Γνώσης✅Ναι✅Ναι
Φόρουμ Πελατών✅Ναι✅Ναι
Αυτοματισμός και Κανόνες✅Ναι✅Ναι
API✅Ναι✅Ναι
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ) ✅Ναι❌Όχι
Βιντεοκλήσεις✅Ναι✅Ναι
Απεριόριστο Ιστορικό✅Ναι✅Ναι
Απεριόριστοι Ιστότοποι✅Ναι❌Όχι
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας✅Ναι✅Ναι
Απεριόριστα Αιτήματα/Mail✅Ναι✅Ναι
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων✅Ναι❌Όχι
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7✅Ναι✅Ναι
app installation - illustration

Μια ισχυρή εναλλακτική λύση του TeamSupport

Ανεβάστε την υποστήριξη πελατών σας στο επόμενο επίπεδο με το LiveAgent. Αποκτήστε όλα όσα χρειάζεστε – email, ζωντανή συνομιλία, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τηλεφωνικό κέντρο και γνωσιακή βάση, καθώς και περισσότερες από 175 δυνατότητες και 40 ενσωματώσεις.

Εστιάστε στα σημαντικά με καλύτερο λογισμικό και παρέχετε καλύτερη υποστήριξη.

Η πιο γρήγορη ζωντανή συνομιλία

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την παροχή υποστήριξης πελατών γρήγορα και αποτελεσματικά. Επομένως πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορη.

Το LiveAgent διαθέτει το πιο γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, με ταχύτητες εμφάνισης συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Μπορείτε ακόμη να δείτε τι πληκτρολογούν οι πελάτες σας πριν πατήσουν αποστολή. Προετοιμάστε τις απαντήσεις σας και εκπλήξτε τις με την ταχύτητά σας.

Watch the website loading time
Savings illustration

Με το σπαθί του

Η παροχή υποστήριξης πελατών δεν χρειάζεται να είναι τόσο ακριβή. Το LiveAgent έχει τρία εξαιρετικά προγράμματα επί πληρωμή γεμάτα με εργαλεία και δυνατότητες για την παροχή της καλύτερης υποστήριξης που μπορείτε.

Ρίξτε μια ματιά σε αυτά και μάθετε περισσότερα.

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • Roman Bosch
    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
    Hendrik Henze Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
  • Razvan Sava
    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
    Rustem Gimaev Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
  • Randy Bryan
    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
    David Chandler Volterman
man and woman winners-illustration

Είστε έτοιμοι για αλλαγή;

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και το #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2023. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Συγκρίνετε μας με άλλους

Θέλετε να δείτε πώς ανταγωνιζόμαστε άλλες δημοφιλείς λύσεις; Ρίξτε μια ματιά στις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική του TeamSupport
    Βελτιώστε τη λειτουργική σας αποτελεσματικότητα ενσωματώνοντας απρόσκοπτα το LCRcom με το LiveAgent. Βελτιώστε τις ροές εργασιών επικοινωνίας με τους πελάτες σας και παρακολουθήστε αβίαστα τις κλήσεις, οδηγώντας σε βελτιωμένη εξυπηρέτηση και αυξημένη λειτουργική παραγωγικότητα.

    LCRcom Grupo Aire

    Η LCRcom ενσωματώνεται στο Grupo Aire και προσφέρει καινοτόμες λ

    Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

    Ανάπτυξη

    Οι πελάτες είναι ουσιαστικοί για τις πωλήσεις. Η LiveAgent προσφέρει σημαντικές βελτιώσεις και ενημερώσεις στο σύστημά της.

    Το Liveagent ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια υποστήριξης σε μία εφαρμογή. Το Liveagent είναι μία πολυκαναλική υπηρεσία βοήθειας επομένως, ενσωματώνει όλα τα παραπάνω κανάλια.

    Κανάλι υποστήριξης

    Το LiveAgent παρέχει ολοκληρωμένες λ

    Η υποστήριξη λογισμικού είναι η βοήθεια, της οποίας τον χειρισμό αναλαμβάνει κάποιος δημιουργός λογισμικού ή κάποιος εκπρόσωπος. Είναι ένας χώρος εργασίας ή μια υπηρεσία που βοηθά τους χρήστες (πελάτες, υπαλλήλους).

    Υποστήριξη λογισμικού

    Η υποστήριξη λογισμικού παρέχει τεχνική βοήθεια μετά την πώληση για επίλυση προβλημάτων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένης της ελληνικής γλώσσας.

    Το κέντρο εξυπηρέτησης (που ονομάζεται επίσης portal Γνωσιακής Βάσης/Πελατών) είναι ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί από την εταιρεία για να βοηθήσει τους πελάτες με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

    Κέντρο εξυπηρέτησης

    Το κέντρο εξυπηρέτησης βοηθά τους πελάτες με προβλήματα, παρέχοντας γρήγορες και αξιόπιστες λύσεις. Μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών και να μειώσει τα ερωτήματά τους.

    Τα πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών είναι ιδανικά για πολλές επιχειρήσεις. Ωστόσο, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη η προσωπική προσέγγιση απέναντι στον πελάτη.

    Πρότυπα εξυπηρέτησης πελατών

    Τα πρότυπα μάρκετινγκ, SMS και εξυπηρέτησης πελατών είναι σημαντικά για εξατομίκευση και αποτελεσματική επικοινωνία. Η χρήση τους απαιτεί προσοχή για την ικανοποίηση των πελατών.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x