Κριτική της λειτουργίας gamification του Zoho Desk
Το gamification του Zoho Desk παρέχει έναν διασκεδαστικό τρόπο να παρακινήσετε τους αντιπροσώπους και να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών. Λειτουργίες όπως πίνακες κατάταξης και πρότυπα gamification λείπουν, αλλά συνολικά είναι ένα λειτουργικό χαρακτηριστικό.
Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης Zoho Desk
Το Zoho Desk προσφέρει πέντε επίπεδα τιμολόγησης, με διαφορετικές λειτουργίες και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα πακέτα στοιχίζουν ανάλογα με την πληροφόρηση που παρέχουν, ενώ το πιο οικονομικό είναι σχεδιασμένο για μικρές επιχειρήσεις. Όλα τα επίπεδα περιλαμβάνουν σύνδεση στο Facebook, το Instagram και το Twitter, με ορισμένα να προσφέρουν επιπλέον ενσωματώσεις όπως το Whatsapp, το Line, το WeChat και το Telegram. Η υψηλότερη βαθμίδα παρέχει πρόσθετες λειτουργίες, καθώς και δυνατότητα σύνδεσης δύο επωνυμιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Οι πελάτες εκθειάζουν το LiveAgent για την ευκολία χρήσης, την αποτελεσματική υποστήριξη και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Zopim;
Δημιουργία δωρεάν λογαριασμού για LiveAgent με πλούσιες δυνατότητες, προσιτή τιμολόγηση και αύξηση της ικανοποίησης πελατών.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.