Το Zoho Desk είναι ένα εξαιρετικό λογισμικό πολυκαναλικού κέντρου εξυπηρέτησης με ανταγωνιστικές τιμές. Χρησιμοποιεί μια ενσωματωμένη γνωσιακή βάση, δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης και διαχείριση διεργασιών πολλών ενδιαφερομένων. Ωστόσο, εάν κάνετε έρευνα αγοράς και αναζητάτε εναλλακτική λύση στο Zoho Desk, σκεφτείτε το LiveAgent. Το LiveAgent είναι ένα πλήρως εξοπλισμένο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης που θα ενισχύσει την παραγωγικότητα της ομάδας εξυπηρέτησης πελατών σας, θα αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών και θα σας εξοικονομήσει χρήματα ταυτόχρονα. Το LiveAgent έχει εξυπηρετήσει πάνω από 15.000 επιχειρήσεις και 150 εκατομμύρια τελικούς χρήστες παγκοσμίως. Γίνετε κι εσείς μέλος αυτής της ομάδας στην παροχή εξυπηρέτησης πελατών παγκόσμιας κλάσης. Το κάνουμε εύκολο.
Μάθετε πώς ξεχωρίζει το LiveAgent από άλλες εναλλακτικές λύσεις
Το LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπής πελατών.
Μειώστε το χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων σας και επιλύστε περισσότερα ερωτήματα πελατών χάρη στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα μας.
Με περισσότερες από 179 δυνατότητες κέντρου εξυπηρέτησης, η παροχή υποστήριξης θα είναι παιχνίδι.
Λειτουργία | LiveAgent | Zoho Desk | ||
---|---|---|---|---|
Διαχείριση Αιτημάτων | ✅Ναι | ✅Ναι | ||
Ζωντανή Συνομιλία | ✅Ναι | ✅Ναι | ||
Τηλεφωνικό Κέντρο | ✅Ναι | ✅Ναι | ||
Αυτοεξυπηρέτηση | ✅Ναι | ✅Ναι | ||
✅Ναι | ✅Ναι | |||
✅Ναι | ✅Ναι | |||
✅Ναι | ✅Ναι | |||
Viber | ✅Ναι | ❌Όχι | ||
✅Ναι | ✅Ναι | |||
Βάση Γνώσεων | ✅Ναι | ✅Ναι | ||
Φόρουμ Πελατών | ✅Ναι | ✅Ναι | ||
Αυτοματισμός και Κανόνες | ✅Ναι | ✅Ναι | ||
API | ✅Ναι | ✅Ναι | ||
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ) | ✅Ναι | ✅Ναι | ||
Βιντεοκλήσεις | ✅Ναι | ❌Όχι | ||
Απεριόριστο Ιστορικό | ✅Ναι | ✅Ναι | ||
Απεριόριστοι Ιστότοποι | ✅Ναι | ❌Όχι | ||
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας | ✅Ναι | ❌Όχι | ||
Απεριόριστα Αιτήματα/Mail | ✅Ναι | ✅Ναι | ||
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων | ✅Ναι | ✅Ναι | ||
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7 | ✅Ναι | ❌Όχι |
Το να επωφεληθείτε όσο το δυνατόν περισσότερα για τα χρήματα σας είναι ζωτικής σημασίας όταν αναζητάτε ένα εξαιρετικό λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Γι’ αυτό το LiveAgent προσφέρει 4 πακέτα σε ανταγωνιστικές τιμές. Τα βασικά πακέτα διαθέτουν υβριδική ροή καρτελών, ενοποιημένα εισερχόμενα κανάλια, αναφορές, κανόνες αυτοματισμού, gamification και πολλά άλλα! Με το LiveAgent, κερδίζετε περισσότερα με λιγότερα χρήματα — οπότε αν ψάχνετε για μια πλήρως εξοπλισμένη εναλλακτική λύση του Zoho Desk, δοκιμάστε το LiveAgent. Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών σας σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
Δείτε τη χρήση, τα στατιστικά στοιχεία, αξιολογήστε τις αναφορές απόδοσης και μάθετε από τις αξιολογήσεις ικανοποίησης πελατών.
Αν ψάχνετε για μια εναλλακτική λύση Zoho Desk και η ταχύτητα είναι μια μετρική που είναι σημαντική για εσάς, το LiveAgent μπορεί να είναι αυτό που ψάχνετε. Το LiveAgent διαθέτει το ταχύτερο widget συνομιλίας στην αγορά — εμφανίζεται σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα. Ένα γρήγορο widget συνομιλίας είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσετε εάν θέλετε να μετατρέψετε αποτελεσματικά έναν επισκέπτη ιστότοπου σε πελάτη. Σύμφωνα με μια αναφορά του eMarketer, το 35% των επισκεπτών του ιστότοπου πραγματοποίησαν μια διαδικτυακή αγορά μετά τη χρήση ζωντανής συνομιλίας.
Το λογισμικό μας είναι πολύγλωσσο. Το LiveAgent διατίθεται σε 43 διαφορετικές γλωσσικές μεταφράσεις (κάποιες μερικώς) και υποστηρίζει γλωσσικά ευπροσάρμοστα widget. Μην αφήσετε τις ξένες γλώσσες να δημιουργήσουν εμπόδιο ανάμεσα σε εσάς και τους πελάτες σας. Τα έχουμε φροντίσει όλα.
Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες αξιολογήσεις και #1 για το SMB το 2020. Γι’ αυτό είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση του Zoho Desk. Το LiveAgent σας εξοικονομεί χρόνο και χρήμα, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε σε ό,τι είναι σημαντικό — να δημιουργήσετε ουσιαστικές σχέσεις με τους πελάτες σας.
Δείτε πώς συγκρινόμαστε με το Zoho Desk με βάση τις κριτικές πελατών στο Capterra
Έχετε περιέργεια να δείτε πώς αξιολογούμαστε σε σχέση με άλλες δημοφιλείς λύσεις λογισμικού; Δείτε τις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.
Κριτική της λειτουργίας gamification του Zoho Desk
Το gamification του Zoho Desk παρέχει έναν διασκεδαστικό τρόπο να παρακινήσετε τους αντιπροσώπους και να βελτιώσετε την ικανοποίηση των πελατών. Λειτουργίες όπως πίνακες κατάταξης και πρότυπα gamification λείπουν, αλλά συνολικά είναι ένα λειτουργικό χαρακτηριστικό.
Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης Zoho Desk
Το Zoho Desk προσφέρει πέντε επίπεδα τιμολόγησης, με διαφορετικές λειτουργίες και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα πακέτα στοιχίζουν ανάλογα με την πληροφόρηση που παρέχουν, ενώ το πιο οικονομικό είναι σχεδιασμένο για μικρές επιχειρήσεις. Όλα τα επίπεδα περιλαμβάνουν σύνδεση στο Facebook, το Instagram και το Twitter, με ορισμένα να προσφέρουν επιπλέον ενσωματώσεις όπως το Whatsapp, το Line, το WeChat και το Telegram. Η υψηλότερη βαθμίδα παρέχει πρόσθετες λειτουργίες, καθώς και δυνατότητα σύνδεσης δύο επωνυμιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Οι πελάτες εκθειάζουν το LiveAgent για την ευκολία χρήσης, την αποτελεσματική υποστήριξη και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team