Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Avelia

Τι είναι η Avelia;

Για σχεδόν 20 χρόνια, η Avelia είναι τηλεπικοινωνιακός πάροχος που ειδικεύεται σε εταιρείες, προσφέροντάς τους λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες τους. Κοντά στους πελάτες της με τους οποίους διατηρεί προνομιακές σχέσεις, με το κατάστημά της που προσφέρει μοναδικές υπηρεσίες, οι λύσεις της Avelia καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα των τηλεπικοινωνιών: σταθερή τηλεφωνία, κινητό, internet, ίνες, ασφάλεια, softphone κλπ. Ένα μόνο σημείο επικοινωνίας για όλες τις λύσεις τηλεπικοινωνιών σημαίνει:

  • τη διαβεβαίωση ότι τα αρχεία έχουν ληφθεί, και ότι κανείς δεν ρίχνει το φταίξιμο αλλού σε περίπτωση προβλημάτων
  • τη βεβαιότητα εξοικονόμησης
  • τη δυνατότητα επιλογής του δικτύου σας με πλήρη διαφάνεια (η Avelia συνεργάζεται με όλους τους χειριστές)

Η Avelia περιβάλλεται από τους καλύτερους συνεργάτες για να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της επόμενης δεκαετίας: ασφάλεια, SD WAN, τηλεργασία… Επικοινωνήστε μαζί μας συμπληρώνοντας την ακόλουθη φόρμα: https://www.avelia.fr/rendez-vous

Πώς μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε;

Αν ψάχνετε έναν πάροχο VoIP για να συνδέσετε με το τηλεφωνικό σας κέντρο LiveAgent, η Avelia αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή. Το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent θα χειρίζεται τις κλήσεις και τα εισιτήριά σας, ενώ η Avelia θα παρέχει τα υπόλοιπα. Τα μικρόφωνα και τα ηχεία του φορητού υπολογιστή ή του smartphone σας είναι ό, τι χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα τηλεφωνικό κέντρο για το ξεκίνημα. Μπορεί να χρειαστείτε επιπλέον υλικά εάν θέλετε να βελτιώσετε την ποιότητα των κλήσεών σας αργότερα.

https://www.youtube.com/watch?v=Ydbuj55E8PU&t=88s

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από ένα τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent;

Παρόλο που μερικοί άνθρωποι προτιμούν τις ψηφιακές εμπειρίες πελατών, άλλοι επιθυμούν μια βαθύτερη προσωπική σύνδεση με τις επωνυμίες με τις οποίες αλληλεπιδρούν. Τα τηλεφωνικά κέντρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να βελτιώσετε τις σχέσεις σας με τους πελάτες, να πουλήσετε προϊόντα, να αποκτήσετε νέους πελάτες και χρήστες υπηρεσιών ή να παρέχετε γενικές υπηρεσίες πελατών.

Με την πτώση των παραδοσιακών τηλεφωνικών κέντρων και την άνοδο του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου όπως το LiveAgent, είναι εύκολο να παρέχετε τέτοιου είδους υπηρεσίες στους πελάτες σας χωρίς να επιβαρυνθείτε πολύ οικονομικά. Τα τηλεφωνικά κέντρα είναι πλέον προσβάσιμα σε όλες τις επιχειρήσεις, μεγάλες ή μικρές.

Πώς λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent;

Το LiveAgent διευκολύνει τη διαχείριση και τη λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου για τις επιχειρήσεις, με τη βοήθεια των προηγμένων δυνατοτήτων του. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα μενού IVR (Interactive Voice Response), που θα κατευθύνουν αυτόματα τους πελάτες σας στα σωστά τμήματα και αντιπροσώπους.

Το καλύτερο από όλα; Η δυνατότητα IVR του LiveAgent κάνει όλη τη δουλειά και προσφέρει μια εμπειρία χωρίς προβλήματα στους πελάτες σας. Το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να ακούσουν το μενού IVR και να πατήσουν το κατάλληλο πλήκτρο επιλογής (όπως πατήστε 1 για πωλήσεις) για να συνδεθούν με το κατάλληλο άτομο για την εξυπηρέτησή τους.

Τηλεφωνικό κέντρο με IVR

Συνδέθηκε κατά λάθος ο πελάτης σας σε λάθος τμήμα; Η λύση είναι απλή, χρησιμοποιήστε μεταφορά κλήσεων για να κατευθύνετε τον πελάτη σε έναν από τους συναδέλφους σας, εξοικονομώντας χρόνο.

Δυσκολεύεστε να θυμηθείτε τι είπαν οι πελάτες σας; Μην ανησυχείτε, το LiveAgent καταγράφει όλες τις εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις και τις αποθηκεύει μέσα στο σύστημα. Εάν θέλετε να φρεσκάρετε τη μνήμη σας, απλώς εντοπίστε το εισιτήριο και ακούστε την πλήρη εγγραφή κλήσεων. Η καταγραφή κλήσεων μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την εκπαίδευση νέων αντιπροσώπων και την εμφάνιση των σωστών απαντήσεων στις κλήσεις πελατών.

Θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του τηλεφωνικού μας κέντρου; Ρίξτε μια ματιά στη σελίδα χαρακτηριστικών του Τηλεφωνικού Κέντρου που περιέχει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent.

Πώς να ενσωματώσετε την Avelia VoIP με το LiveAgent;

Εάν θέλετε να δημιουργήσετε το τηλεφωνικό σας κέντρο LiveAgent με την Avelia ως τον VoIP πάροχό σας, ακολουθήστε αυτόν τον απλό οδηγό.

  • Ανοίξτε το LiveAgent και μεταβείτε στην επιλογή Ρυθμίσεις> Κλήση> Αριθμοί. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία στο επάνω μέρος.
  • Επιλέξτε Avelia από τη λίστα των παρόχων VoIP.
Επιλέξτε την Avelia ως πάροχο VoIP στις ρυθμίσεις κλήσεων του LiveAgent
Επιλέξτε την Avelia
  • Ονομάστε τον αριθμό, επιλέξτε ένα τμήμα, εισαγάγετε τα στοιχεία σύνδεσής σας και επιλέξτε τον αριθμό προθέματος κλήσης. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε ή να καταργήσετε την επιλογή εγγραφής όλων των τηλεφωνικών κλήσεων που λαμβάνονται ή πραγματοποιούνται από αυτόν τον αριθμό. Όταν ολοκληρώσετε, κάντε κλικ στο κουμπί Προσθήκη στο κάτω μέρος.
Ρύθμιση αριθμού Avelia στο LiveAgent
Ρύθμιση τηλεφωνικού αριθμού Avelia

Ο τηλεφωνικός αριθμός προστέθηκε στο LiveAgent και είναι έτοιμος για χρήση. Εάν προτιμάτε, μπορείτε να προσθέσετε περισσότερους τηλεφωνικούς αριθμούς Avelia ή να προσθέσετε αριθμούς από άλλους παρόχους VoIP.

Ο τηλεφωνικός αριθμός Avelia προστέθηκε στο LiveAgent και είναι έτοιμος για χρήση στο τηλεφωνικό κέντρο
Προστέθηκε τηλεφωνικός αριθμός Avelia

Λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου LiveAgent

Αναζητάτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δημιουργία και τη λειτουργία ενός τηλεφωνικού κέντρου; Αν ενδιαφέρεστε, ρίξτε μια ματιά στην ακαδημία LiveAgent για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα τηλεφωνικά κέντρα και άλλα θέματα από τον κόσμο της υποστήριξης πελατών.

Είστε περίεργοι να μάθετε τι άλλο μπορεί να κάνει το LiveAgent; Δείτε το παρακάτω βίντεο για να πληροφορηθείτε τις πλήρεις δυνατότητες του λογισμικού υποστήριξης πελατών.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U&t=5s

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η Avelia;

Η Avelia είναι πάροχος υπηρεσιών VoIP με τυπικές υπηρεσίες κλήσεων. Φροντίστε τη διαχείριση κλήσεων, τα μηνύματα, τις κλήσεις συνδιάσκεψης ή την προώθηση κλήσεων με την Avelia και το LiveAgent.

Μπορώ να ενσωματώσω την Avelia στο LiveAgent;

Η Avelia είναι ένας από τους παρόχους υπηρεσιών Voice over Internet Protocol (VoIP) που διατίθενται και υποστηρίζονται από το LiveAgent. Μπορείτε να ρυθμίσετε το τηλεφωνικό σας κέντρο με την Avelia ως τον κύριο πάροχό σας, αν αυτή είναι η επιλογή σας.

Είναι η ενσωμάτωση της Avelia δωρεάν;

Δεν χρειάζεται να πληρώσετε επιπλέον με το πρόγραμμα All-Inclusive LiveAgent και μπορείτε να δημιουργήσετε ένα τηλεφωνικό κέντρο Avelia VoIP στο LiveAgent άμεσα.

Πίσω στις ενσωματώσεις Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo