Συνεργάτης
Τι είναι η ChargeDesk;
Το ChargeDesk είναι μια εργαλειοθήκη χρέωσης που υποστηρίζει τις πιο χρησιμοποιούμενες πύλες πληρωμής και χρησιμεύει ως πύλη τρίτου μέρους για αυτές τις υπηρεσίες. Ενσωματώνεται με τις περισσότερες υπηρεσίες στο διαδίκτυο, όπως προγράμματα περιήγησης, λογισμικό και άλλες διαδικτυακές υπηρεσίες. Οι χρήστες μπορούν να αντιστοιχιστούν με διευθύνσεις ιστού ή λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Πώς μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε;
Οι δυνατότητες της ChargeDesk σας επιτρέπουν να επιταχύνετε τη ροή εργασιών σας με διάφορες δυνατότητες.
Συλλογή πληρωμών
Η ChargeDesk αποτελεί μια λύση που αναπτύχθηκε για τον συγκεκριμένο σκοπό. Με την υποστήριξη δημοφιλών πυλών πληρωμής, όπως τις Stripe, PayPal, Braintree, Recurly, Zuora, WePay ή Payments MB, αποκτάτε μια κατάλληλη και βολική λύση τιμολόγησης για την επιχείρησή σας.
Προσαρμοσμένα τιμολόγια
Εφάπαξ πληρωμές, συνδρομές, απεριόριστες επαναλήψεις, τέλη εγκατάστασης. Η ChargeDesk φροντίζει για όλα αυτά.
Επεκτάσεις
Η ChargeDesk προσφέρει μεγάλο αριθμό επεκτάσεων για δημοφιλές λογισμικό, διαδικτυακές υπηρεσίες και επίσης προγράμματα περιήγησης, όπως το Google Chrome.
Οφέλη
Δείτε τις πληρωμές ενός πελάτη δίπλα στις καρτέλες υποστήριξής του
- Επιστροφές χρημάτων
- Ακύρωση συνδρομών
- Δημιουργήστε νέες χρεώσεις (είτε τιμολογώντας τον πελάτη είτε χρεώνοντας μια κάρτα στο αρχείο)
- Δημιουργήστε νέες συνδρομές
- Εξουσιοδότηση και καταγραφή πληρωμών
- Διαχείριση κουπονιών
- Αποστολή υπενθυμίσεων πληρωμής
- Επεξεργαστείτε τα στοιχεία πελατών, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης ΑΦΜ
- Ενημερώστε με ασφάλεια την πιστωτική κάρτα ενός πελάτη στο αρχείο
- Λάβετε ειδοποιήσεις και διαχειριστείτε τους πελάτες σας εν κινήσει με τις εφαρμογές μας για κινητά
- Λειτουργεί με την υπάρχουσα ρύθμιση ηλεκτρονικού εμπορίου – στις περισσότερες περιπτώσεις δεν απαιτείται κώδικας ή αλλαγές
Frequently asked questions
Τι είναι η ChargeDesk;
Η ChargeDesk είναι μια εταιρεία που παρέχει υποστήριξη τιμολόγησης από το 2014. Επιπλέον, μπορεί να ενσωματωθεί με άλλο λογισμικό, όπως το LiveAgent, για να δημιουργήσει μια ισχυρή, αποτελεσματική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ενσωμάτωση ChargeDesk στο LiveAgent;
Η ενσωμάτωση του ChargeDesk είναι μια εξαιρετική προσθήκη στο LiveAgent σας για πολλούς λόγους. Εδώ είναι μερικά από αυτά: σημαντικά δεδομένα χρέωσης πελατών μέσα στην καρτέλα, επιστροφή χρημάτων, χρέωση ή ακύρωση πληρωμής όλα από το LiveAgent, διαχείριση συνδρομών και κουπονιών, εύκολη ενημέρωση των στοιχείων χρέωσης του πελάτη.
Effective card management systems require the implementation of policies and prioritization capabilities. Categories, filters, and tags are essential features that allow easy card management and task customization. Additionally, group collaboration tools are necessary for assigning and scaling tasks while creating internal notes and standardized responses for frequently asked questions can improve workflow and save time. Strong reporting capabilities are also important for tracking and improving customer service.
Οι αντιπρόσωποι Helpdesk πρέπει να είναι επικοινωνιακοί και γνωρίζουν τα προϊόντα και τις εσωτερικές διαδικασίες της εταιρείας. Η LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και διαχείρισης email, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και προγράμματα συνεργατών. Οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν λογισμικό helpdesk για υποστήριξη των πελατών τους μέσω διαφόρων καναλιών, όπως τηλεφωνικά κέντρα και ιστοσελίδες, κ.α.
Το LiveAgent είναι λογισμικό που προσφέρει διάφορα εργαλεία για την εξυπηρέτηση πελατών, όπως λογισμικά αλληλεπίδρασης, εμπειρίας και ικανοποίησης πελατών, κέντρο εξυπηρέτησης και ζωντανή συνομιλία. Προσφέρει επίσης δωρεάν λογαριασμούς και επιλογές μάρκετινγκ και πωλήσεων. Η εταιρεία έχει πολλές επιτυχημένες περιπτώσεις χρήσης και προσφέρει μαθησιακούς πόρους.