Συνεργάτης
Τι είναι η CloudItalia;
Η CloudItalia είναι μια ιταλική εταιρεία τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, η οποία παρέχει και τηλεφωνικές υπηρεσίες VoIP για πελάτες επιχειρηματίες από το 2012. Ο στόχος της εταιρείας είναι να παρέχει υπηρεσίες: “αξιόπιστες, χαμηλού κόστους και με εξαιρετική απόδοση.”


Πώς μπορείτε να συνδέσετε την CloudItalia με το LiveAgent;
Εάν θέλετε να συνδέσετε τον αριθμό CloudItalia VoIP στο LiveAgent, μπορείτε να το κάνετε εύκολα από το LiveAgent. Κάντε κλικ στις:
1. Διαμορφώσεις
2. Κλήση
3. Αριθμοί
4. + (κουμπί)
5. Αναζητήστε το CloudItalia
6. Συμπληρώστε τον αριθμό VoIP (από την CloudItalia)
7. Και χρησιμοποιήστε το άμεσα

Κόστος ενσωμάτωσης:
Δεδομένου ότι η CloudItalia είναι ήδη ενσωματωμένη στο LiveAgent, δεν υπάρχει κανένα κόστος ενσωμάτωσης. Έτσι, εάν έχετε συνδρομή LiveAgent, δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι η CloudItalia χρεώνει ξεχωριστά τις υπηρεσίες VoIP της.
Πλεονεκτήματα:
- βελτιωμένο CX
- καλύτερη παραγωγικότητα στην εξυπηρέτηση των πελατών
- εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις μέσω σύνδεσης στο διαδίκτυο
- δωρεάν ενσωμάτωση
- οικονομικό
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου, ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free CloudItalia integration!
Frequently asked questions
Τι είναι η CloudItalia;
Η CloudItalia είναι μια εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες VoIP σε πελάτες επιχειρήσεις.
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε την CloudItalia;
Για να ενσωματώσετε την CloudItalia στο LiveAgent, χρειάζεστε μόνο τον αριθμό VoIP. Αφού το αποκτήσετε, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και μεταβείτε στους Αριθμούς για να εισάγετε τον αριθμό VoIP από την CloudItalia.
Ποια είναι η χρέωση του LiveAgent για την ενσωμάτωση της CloudItalia;
Το LiveAgent έχει πολλούς συνεργάτες VoIP. Λάβετε υπόψη ότι όλοι οι συνεργάτες VoIP λειτουργούν ανεξάρτητα, συμπεριλαμβανομένης της CloudItalia. Επομένως, η CloudItalia χρεώνει τις υπηρεσίες της ξεχωριστά. Ωστόσο, η ενσωμάτωση στο LiveAgent είναι δωρεάν για όλους τους πελάτες με συνδρομή στο LiveAgent.
The use of placeholder text can help personalize mass emails and improve communication with customers. This alternative text is edited based on the content of the email and is commonly used for notifications and automatic responses. Utilizing placeholder text in LiveAgent can make messaging more personalized and efficient for representatives.
Η εταιρεία LiveAgent παρέχει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και πολλές γλώσσες υποστήριξης. Η εταιρεία προσφέρει επίσης εκπαίδευση, ιστολόγιο, γλωσσάρι και σεμινάρια. Μπορείτε να προσαρμόσετε τα widgets στη γλώσσα σας και να λάβετε έκπτωση στον λογαριασμό cloud της LiveAgent αν βοηθήσετε στη μετάφραση μιας νέας γλώσσας.
Ξεκινήστε τη δωρεάν δοκιμή σας σήμερα
The article discusses various software options for managing customer calls and complaints, including VoIP systems, customer service software, and email management software. The LiveAgent platform is mentioned as a popular choice, and the article includes sales contacts and options for demos and newsletters. The article also includes legal and privacy policies for Quality Unit, LLC, which owns the LiveAgent platform.
LiveAgent προσφέρει φόρμες επικοινωνίας και υβριδική ροή καρτελών για εύκολη επικοινωνία και δημιουργία πελατών. Επίσης, προσφέρει hosted τηλεφωνικό κέντρο για διαχείριση κλήσεων και άλλες επιλογές. Μέσα από το λογισμικό, οι αναφορές αντιπροσώπων μπορούν να εξαχθούν στο σύνολο των αλληλεπιδράσεων και ανά χρονικό διάστημα.