OneTone

Τι είναι το OneTone;

Το OneTone είναι μια λύση βελτίωσης εξυπηρέτησης πελατών και ενσωμάτωση κέντρου υποστήριξης που μπορεί να εγκατασταθεί δωρεάν στο πρόγραμμα περιήγησής σας ή απευθείας στο LiveAgent. Το OneTone λειτουργεί ως βοηθός που βοηθά τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών να παρέχουν καλύτερη και ταχύτερη υποστήριξη χάρη στην επισήμανση των καρτελών και τη δυνατότητα προετοιμασίας προτύπων.

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το OneTone;

Το OneTone είναι ένας εξαιρετικός βοηθός για κάθε αντιπρόσωπο υποστήριξης πελατών. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη λειτουργία επισήμανσης καρτελών για να αναγνωρίσετε τις προθέσεις των πελατών πριν ανοίξετε την καρτέλα. Η επισήμανση είναι ιδανική για την κατηγοριοποίηση των καρτελών με βάση τα κοινά σημεία που σχετίζονται με εσάς και την επιχείρησή σας. Ένα άλλο χρήσιμο χαρακτηριστικό είναι η επέκταση προγράμματος περιήγησης OneTone που μπορεί να αποθηκεύσει εύκολα προσβάσιμα πρότυπα. Αυτό επιτρέπει στους αντιπροσώπους να επικοινωνούν πιο εύκολα και να παρέχουν ταχύτερες απαντήσεις.

Σε συνδυασμό με το σύστημα καρτελών του LiveAgent, μπορείτε να διασφαλίσετε την ομαλή και αποτελεσματική υποστήριξη πελατών για ολόκληρη τη βάση πελατών σας. Το λογισμικό μας περιλαμβάνει μια ποικιλία από εξαιρετικές δυνατότητες που σας βοηθούν σε κάθε βήμα. Οργανώστε τα μηνύματά σας στα συγκεντρωτικά εισερχόμενα, διαχωρίστε σύνθετες καρτέλες μεταξύ αντιπροσώπων, ή χρησιμοποιήστε μια βάση γνώσεων για να παρέχετε δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης στους πελάτες σας.

Ποια είναι τα οφέλη του OneTone;

  • Δωρεάν επέκταση προγράμματος περιήγησης ή άμεση ενσωμάτωση
  • Αυξημένες δυνατότητες επικοινωνίας
  • Εύκολη οργάνωση καρτελών πελατών

Looking to improve communication with your customers?

Get started with LiveAgent and start using amazing ticketing system features that will help you write better!

Πώς να ενσωματώσετε τη δυνατότητα OneTone AI Labeling με το LiveAgent;

Ακολουθήστε αυτόν τον γρήγορο και εύκολο οδηγό που θα σας οδηγήσει σε ολόκληρη τη διαδικασία ενσωμάτωσης του OneTone με το κέντρο εξυπηρέτησης του LiveAgent. Το μόνο που χρειάζεστε είναι να έχετε έναν ενεργό λογαριασμό LiveAgent.

  • Μεταβείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και ανοίξτε τη Διαμόρφωση > Σύστημα > API, και κάντε κλικ στην Προσθήκη κλειδιού API για να συνεχίσετε.

Εικόνα που δείχνει τις ρυθμίσεις API στη διαμόρφωση LiveAgent
Ρυθμίσεις API στο LiveAgent
  • Στην επόμενη ενότητα, πρέπει να ονομάσετε το κλειδί API σας. Στη συνέχεια, διαγράψτε την προεπιλεγμένη λήξη. Διατηρήστε το *(αστερίσκο) στη λίστα επιτρεπόμενων και επιλέξτε τα ακόλουθα δικαιώματα στην κάτω ενότητα.
    • αντιπρόσωπος: ανάγνωση
    • χρήστης: ανάγνωση
    • ετικέτα: ανάγνωση, επεξεργασία
    • τυποποιημένο_μήνυμα: ανάγνωση, επεξεργασία
    • προκαθορισμένη_απάντηση: ανάγνωση, επεξεργασία
    • καρτέλα: ανάγνωση, επεξεργασία
    • ρυθμίσεις: ανάγνωση

Κάντε κλικ στο κουμπί δημιουργίας στο κάτω μέρος και συνεχίστε με το επόμενο βήμα.

Μια εικόνα που δείχνει πώς να ρυθμίσετε σωστά ένα κλειδί API για ενσωμάτωση με το Onetone
Ρύθμιση κλειδιού API
  • Τώρα αντιγράψτε το νέο κλειδί API και μεταβείτε σε αυτόν τον σύνδεσμο. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και επικολλήστε το κλειδί API στο πεδίο “Κλειδί API του κέντρου εξυπηρέτησης για την επισήμανση καρτελών”. Ολοκληρώστε το ερωτηματολόγιο και περιμένετε μέχρι να ενεργοποιηθεί η δυνατότητα στον λογαριασμό σας LiveAgent.

Μια εικόνα που δείχνει ένα ερωτηματολόγιο Onetone όπου οι χρήστες μπορούν να ζητήσουν σύνδεση API με το LiveAgent
Αίτημα Onetone API
  • Αυτό ήταν. Από εδώ και στο εξής οι ετικέτες καρτελών θα προστίθενται αυτόματα στις καρτέλες στα εισερχόμενά σας στο LiveAgent.
Μια εικόνα που δείχνει την αυτόματη επισήμανση καρτελών από το Onetone στο LiveAgent

Πώς να ενσωματώσετε την επέκταση προγράμματος περιήγησης OneTone με το LiveAgent;

Σε περίπτωση που θέλετε να προσθέσετε επιπλέον δυνατότητες προτύπου στην υποστήριξη πελατών σας, μπορείτε να εγκαταστήσετε την επέκταση προγράμματος περιήγησης Onetone για το Google Chrome. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να κάνετε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο και να προσθέστε την επέκταση στο πρόγραμμα περιήγησής σας στο Google Chrome.

Μια εικόνα που δείχνει την επέκταση Onetone Google Chrome στο διαδικτυακό κατάστημα
Επέκταση Chrome

Μπορείτε να δοκιμάσετε να γράψετε τα πρότυπα και να τα προσθέσετε από την επέκταση στο παράθυρο που θα ανοίξει αφού λάβετε αυτό το πρόσθετο στο Google Chrome. Μπορείτε επίσης να ανεβάσετε υπάρχοντα πρότυπα και να τα αποθηκεύσετε στην προσθήκη OneTone.

Μια εικόνα που δείχνει το παράδειγμα πρόσθετου OneTone
Δοκιμή πρόσθετου OneTone

Μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στα πρότυπά σας κάνοντας κλικ στο μπλε εικονίδιο του παραθύρου συνομιλίας που θα εμφανίζεται όταν απαντάτε σε καρτέλες πελατών. Κάντε κλικ στο εικονίδιο και περιηγηθείτε στα αποθηκευμένα πρότυπά σας όποτε θέλετε.

Μια εικόνα που δείχνει την πρόσβαση σε πρότυπα OneTone στο σύστημα καρτελών LiveAgent
Πρότυπα OneTone στο LiveAgent

Αυτό ήταν. Η ενσωμάτωσή σας με το OneTone ολοκληρώθηκε. Αν ψάχνετε για περισσότερες ενσωματώσεις λογισμικού, ρίξτε μια ματιά σε αυτήν τη σελίδα και δείτε αν το έχουμε διαθέσιμο. Μην ξεχάσετε να δείτε τις σελίδες Ακαδημίας ή τη σελίδα Προτύπων για να εμπνευστείτε και να δημιουργήσετε μοναδικά πρότυπα για οποιοδήποτε περίσταση.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Τι είναι το OneTone;

Το OneTone είναι μια δωρεάν βελτίωση εξυπηρέτησης πελατών και ενσωμάτωση κέντρου υποστήριξης που μπορεί να εγκατασταθεί στο πρόγραμμα περιήγησής σας ή στο LiveAgent. Χάρη στις δυνατότητες επισήμανσης καρτελών και δημιουργίας προτύπων, το Onetone βοηθά τους αντιπροσώπους υποστήριξης πελατών να παρέχουν καλύτερη και ταχύτερη υποστήριξη.

Πώς μπορώ να ενσωματώσω το OneTone με το LiveAgent;

Οι δυνατότητες επισήμανσης καρτελών του OneTone μπορούν να ενσωματωθούν απευθείας στο LiveAgent μέσω σύνδεσης API, ενώ η δωρεάν επέκταση προγράμματος περιήγησης βρίσκεται απευθείας στο κατάστημα επεκτάσεων του Google Chrome.

Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του OneTone;

Το OneTone είναι εντελώς δωρεάν και παρέχει εκτεταμένες δυνατότητες επικοινωνίας στο πρόσθετο, ενώ βοηθά στην οργάνωση των καρτελών πελατών με τις δυνατότητες επισήμανσης στην άμεση ενσωμάτωση. Τα κύρια πλεονεκτήματα αυτής της ενσωμάτωσης είναι η βελτιωμένη οργάνωση και οι ταχύτερες απαντήσεις για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών που χρησιμοποιούν λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης.

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Onetone;

Κάθε εκπρόσωπος υποστήριξης πελατών μπορεί να επωφεληθεί από το OneTone. Με τη λειτουργία επισήμανσης καρτελών, μπορείτε να προσδιορίσετε τις προθέσεις των πελατών πριν ανοίξετε τις καρτέλες. Οι ετικέτες καρτελών είναι ένα ιδανικό εργαλείο για την κατηγοριοποίηση των καρτελών σύμφωνα με κοινά χαρακτηριστικά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Επιπλέον, η επέκταση του Onetone για το πρόγραμμα περιήγησης επιτρέπει στους χρήστες να αποθηκεύουν πρότυπα ώστε να είναι εύκολα προσβάσιμα. Αυτό καθιστά ευκολότερη και ταχύτερη την επικοινωνία για τους αντιπροσώπους.

Πίσω στις ενσωματώσεις Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo