Vonage integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι το Vonage;
Το Vonage είναι μια πλατφόρμα API που διευκολύνει τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν επαναστατικές εμπειρίες επικοινωνίας για τους πελάτες τους. Η εταιρεία δραστηριοποιείται παγκοσμίως, προσπαθώντας να κάνει τις υπηρεσίες της διαθέσιμες στη συντριπτική πλειονότητα των εταιρειών. Το LiveAgent έχει συνεργαστεί με τη Vonage και δημιούργησε την ενσωμάτωση Vonage για την καλύτερη εμπειρία πελατών.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Vonage;
Η Vonage είναι ένας από τους υποστηριζόμενους παρόχους VoIP από το LiveAgent. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να συνδέσετε τον αριθμό Vonage με το LiveAgent και να ρυθμίσετε το κέντρο εξυπηρέτησης με ένα κέντρο κλήσης. Τα τηλεφωνικά κέντρα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δώσετε τη δυνατότητα στους πελάτες σας να επικοινωνήσουν μαζί σας κάθε φορά που αναζητούν βοήθεια ή πληροφορίες σχετικά με προϊόντα και υπηρεσίες.
Το LiveAgent υποστηρίζει τη διαχείριση τηλεφωνικών κέντρων με μια ποικιλία από λειτουργίες κλήσεων για απρόσκοπτη ροή εργασιών. Το σύστημα καρτελών διαχειρίζεται όλες τις εισερχόμενες επικοινωνίες πελατών από οποιοδήποτε κανάλι και διατηρεί ένα ιστορικό τους στη βάση δεδομένων. Το ιστορικό των καταγραφών κλήσεων είναι προσβάσιμο ανά πάσα στιγμή. Το LiveAgent είναι το καλύτερο λογισμικό για συνομιλία μέσω βίντεο και φωνής που θα ενισχύσει την ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση πελατών.
Εκτός από το να σας βοηθά να χειρίζεστε τις εισερχόμενες κλήσεις, η πλατφόρμα μας μπορεί επίσης να σας βοηθήσει με τη δρομολόγηση κλήσεων, το IVR και τις βιντεοκλήσεις όποτε τις χρειάζεστε. Δείτε την πλήρη λίστα δυνατοτήτων ή παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο για να δείτε τις προηγμένες δυνατότητες σε μια ενοποιημένη πλατφόρμα.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του Vonage;
- οικονομικά αποδοτικό
- παγκόσμια πρόσβαση
- εύκολη ενσωμάτωση
- δυνατότητα σύνδεσης με πολλές συσκευές
- αξιόπιστη και αποτελεσματική επικοινωνία
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Vonage integration!
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση του Vonage στο LiveAgent;
Το LiveAgent δεν χρεώνει τίποτα για την ενσωμάτωση VoIP. Είναι σημαντικό να σημειωθεί εδώ ότι το Vonage είναι ήδη ενσωματωμένο με το LiveAgent. Επωφεληθείτε τώρα και βελτιώστε την υποστήριξη του τηλεφωνικού σας κέντρου. Ωστόσο, έχετε κατά νου ότι η Vonage λειτουργεί ανεξάρτητα. Έτσι η εταιρεία θα σας χρεώσει για τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Πώς συνδέετε το Vonage με το LiveAgent;
Αφού το Vonage σας παρέχει έναν αριθμό VoIP, μπορείτε εύκολα να ενσωματώσετε αυτές τις πληροφορίες στο LiveAgent. Απλώς προσθέστε το Vonage στην ενότητα με τους συνεργάτες VoIP και αρχίστε αμέσως να χρησιμοποιείτε το VoIP σας. Ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό για να μάθετε πώς να το κάνετε.
- First, go to the Vonage website and start your free trial. After you receive a confirmation email, you can create your account and buy a Vonage number. To do so, go to the Dashboard and look for Numbers > Buy number.
Με όνομα χρήστη, κωδικό πρόσβασης και αριθμό Vonage έτοιμα, μεταβείτε στο LiveAgent. Μεταβείτε στη Διαμόρφωση > Κλήση > Αριθμοί και κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία στην κορυφή για να προσθέσετε ένα νέο αριθμό στο σύστημα. Θα ανοίξει ένα νέο παράθυρο με μια λίστα παρόχων VoIP. Βρείτε την Vonage και κάντε κλικ πάνω της.
- The last step requires you to fill out the necessary fields to finish adding the number. Provide your username, password, and Vonage number into the fields. Select the department where the call will rout to, name your number, and select if you want the calls to be recorded. When you’re done, click on Add at the bottom.
Είστε περίεργοι να δείτε τι άλλο μπορείτε να κάνετε με το LiveAgent; Δείτε το παρακάτω βίντεο περιήγησης για να δείτε κάθε εργαλείο που προσφέρουμε για να σας βοηθήσουμε να βελτιώσετε το κέντρο εξυπηρέτησης.
Maximize your communication efficiency with LiveAgent's Vonage integration
Handle inbound and outbound calls, manage call queues, and access call recordings directly from your LiveAgent dashboard.
Frequently Asked Questions
What is Vonage?
Vonage is an API platform, which is now a part of Vonage.
What are the benefits of integrating Vonage with LiveAgent?
Integrating Vonage VoIP provides a few business benefits. Such as; fewer costs, better customer experience, and multiple phone numbers.
How much does Vonage cost?
>Vonage operates individually. Thus, if you are interested in their pricing, we suggest heading to their website. However, LiveAgent doesn't charge any additional costs for the Vonage integration.
Τι είναι το Τηλεφωνικό Κέντρο;
Τα τηλεφωνικά κέντρα παραμένουν σημαντικά γιατί το 90% των πελατών προτιμά να μιλάει με έναν φυσικό αντιπρόσωπο. Το λογισμικό τηλεφωνικών κέντρων επιτρέπει στις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις επικοινωνίες με τους πελάτες και να βελτιώσουν την επικοινωνία με αυτούς. Η λειτουργικότητα αυτόματης δρομολόγησης κλήσεων και IVR του λογισμικού τηλεφωνικών κέντρων βελτιώνει την αποτελεσματικότητα και την ταχύτητα της εξυπηρέτησης.
Λίστα ελέγχου ρύθμισης τηλεφωνικού κέντρου
Πριν ξεκινήσετε το τηλεφωνικό κέντρο σας, καθορίστε τους επιχειρηματικούς στόχους σας και προσδιορίστε τον τύπο εξυπηρέτησης πελατών που θέλετε να προσφέρετε. Ο καθορισμός στόχων θα σας βοηθήσει να ετοιμάσετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο και να επιλέξετε το σωστό εργαλείο. Χρησιμοποιήστε εργαλεία διαχείρισης έργου και λογισμικό CRM για να σας βοηθήσουν στον καθορισμό και τη διαχείριση των στόχων του τηλεφωνικού σας κέντρου.
Το SIP είναι ένα πρωτόκολλο σηματοδότησης που χρησιμοποιείται για κλήσεις και βιντεοκλήσεις, ενώ το GoTrunk είναι μια υπηρεσία SIP trunking για εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, συνεργάτης του LiveAgent. Οι αριθμοί τηλεφώνου GoTrunk μπορούν να συνδεθούν στο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για να δημιουργηθεί ένα τηλεφωνικό κέντρο.
Χρειάζεστε ένα αξιόπιστο λογισμικό τηλεφωνίας;
Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό διαχείρισης email και τηλεφωνικού κέντρου που προσφέρει πλήρη και μερική πολυγλωσσική υποστήριξη. Βασίζεται σε cloud και προσφέρει εύκολη εγκατάσταση και χρήση. Επιταχύνει την επικοινωνία με τους πελάτες και είναι εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία. Μπορεί να ανταπεξέλθει σε υψηλές απαιτήσεις και διατίθεται δωρεάν δοκιμής χωρίς πιστωτική κάρτα.