Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

habrahabr

Habrahabr

Το Habrahabr είναι ένα ρωσικό συνεργατικό blog, το οποίο ιδρύθηκε τον Ιούνιο του 2006, με χαρακτηριστικά κοινωνικού δικτύου και σχετίζεται με το IT, την πληροφορική και οτιδήποτε αφορά το διαδίκτυο. Είναι ο 25ος δημοφιλέστερος ιστότοπος στη Ρωσία.

Οι επισκέπτες μπορούν να γράψουν στις ομαδικές και προσωπικές τους σελίδες, να δημοσιεύσουν προσωπικά αρχεία ήχου και εικόνας, να διαβάσουν blog, να αναζητήσουν εταιρείες που προσφέρουν εργασία και φυσικά να επικοινωνήσουν με άλλους χρήστες, με τους οποίους μοιράζονται κοινές ιδέες και στόχους.

Habrahabr

Ένα πρόβλημα προς επίλυση

Η αφορμή για αναζητήσει το Habrahabr ένα a λογισμικό helpdesk ήταν ο αυξανόμενος αριθμός εισερχόμενων emails. Όπως κάθε εταιρεία, ερεύνησε την αγορά στις αρχές του 2012 κα όχι πολύ αργότερα, κατέληξαν ότι το LiveAgent ήταν η καταλληλότερη επιλογή. Βρήκαν πολύ βολική τη διαχείριση email μέσω του LiveAgent.

“Η δυνατότητα συλλογής email από όλα τα project μας ήταν για εμάς μία τεράστια αλλαγή.”

Ο στόχος μας είναι να Απαντάμε στα πάντα

“Το κλειδί για την επίτευξη της απόλυτης ικανοποίησης των πελατών μας είναι να απαντάμε σε όλα τα μηνύματα που λαμβάνουμε. Τα κοινόχρηστα mailbox δεν μας προσφέρουν τις αναγκαίες λειτουργίες για να το καταφέρουμε, ωστόσο, το LiveAgent το κάνει. Συγκεντρώνοντας τα email από όλα μας τα projects στο LiveAgent, μπορούμε να έχουμε το 100% ελέγχου των αιτημάτων των πελατών μας και να είμαστε σίγουροι ότι κανένα email δεν αγνοείται.“

Habrahabr

Οι 3 κορυφαίες λειτουργίες

Οι 3 λειτουργίες του LiveAgent που το Habrahabr θεωρεί τις εξυπηρετικότερες είναι:

  • Αυτόματες ετικέτες (και άλλοι κανόνες)
  • Έτοιμα μηνύματα
  • Μεταφορά ticket και σημειώσεων

“Χάρη στο LiveAgent οι δύο εκπρόσωποι του helpdesk μας μπορούν να επιλύσουν εύκολα περισσότερα από 150 ticket την ημέρα.”

Aleksey Shevelev – Project Manager @ Habrahabr

Πίσω

Περισσότερες Ιστορίες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo